Het grote dronkenmanstopic!

DeletedUser73204

Guest
nu net weer in die huis. ek mag wel seg, twas heul gesellie. nu fyn naar die bedje en ek denk more als ek wakker is weer lol. het koppyn het ek nu al gedenk. pffffffff. nou ja. 2x fun vir die prys van 1. weltrufs almaal
 

DeletedUser72524

Guest
nu net weer in die huis. ek mag wel seg, twas heul gesellie. nu fyn naar die bedje en ek denk more als ek wakker is weer lol. het koppyn het ek nu al gedenk. pffffffff. nou ja. 2x fun vir die prys van 1. weltrufs almaal

<3<3<3
 
Reactiescore
603
nu net weer in die huis. ek mag wel seg, twas heul gesellie. nu fyn naar die bedje en ek denk more als ek wakker is weer lol. het koppyn het ek nu al gedenk. pffffffff. nou ja. 2x fun vir die prys van 1. weltrufs almaal
Euuh jaaaaah :D:D:D
 

DeletedUser73204

Guest
Je mag ook wel normaal praten.

voor mij is dat normaal en wat ik nu type abnormaal:p:p

nu net weer in die huis. ek mag wel seg, twas heul gesellie. nu fyn naar die bedje en ek denk more als ek wakker is weer lol. het koppyn het ek nu al gedenk. pffffffff. nou ja. 2x fun vir die prys van 1. weltrufs almaal
(Nu net weer thuis. Ik mag wel zeggen dat het heel erg gezellig is geweest. Nu lekker naar bed en als ik morgen wakker word heb ik weer lol, dan heb ik een kater bedenk ik me nu. 2x lol voor dezelfde prijs. Welterusten allemaal.)

Geen kater, alleen een beetje brakjes:D
 
Bovenaan