Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
doe jij dat nooit dan? 1000 verkenners verdedigen mijn edel altijd hardstikke goed:rolleyes:

echt dom als je zo iets doet;P

hahaha, indd.. Ik mag dan wel nieuw zijn.., maar heb wél inschattings vermogen :) soms is dat moeilijk voor sommigen mensen.

1 tip..; maak de basisschool en middelbare school af ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha, indd.. Ik mag dan wel nieuw zijn.., maar heb wél inschattings vermogen :) soms is dat moeilijk voor sommigen mensen.

1 tip..; maak de basisschool en middelbare school af ;)

deze post snap ik niet
misschien zag je de:rolleyes: niet, maar wat je zegt is vaag
 

DeletedUser

Guest
volgens mij bedoeld hij dat sommige mensen echt denken dat je je edelman zo kan verdedigenh
 

DeletedUser2485

Guest
volgens mij bedoeld hij dat sommige mensen echt denken dat je je edelman zo kan verdedigenh

bewijs dat maar weer dat de mensheid met het jaar de IQ 10% daalt. :p bij sommige mensen.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat klopt ook niet echt , ik zei dat het het wel bewijst om dat jij een spellings fout maakte , niet omdat jij teveel computerd of omdat je een foto van je kind :D als avatar hebt
 

DeletedUser

Guest
de spellings fout was dat jij de jaar schreef, maar het is het jaar
 

DeletedUser2485

Guest
dat klopt ook niet echt , ik zei dat het het wel bewijst om dat jij een spellings fout maakte , niet omdat jij teveel computerd of omdat je een foto van je kind :D als avatar hebt

stond is in de krant ik weet niet meer welke maar het stond er dergelijk in dat men achteruit gaat hier ><" niet dat het 100% waar is ofzo maar het stond er wel in....(krant)
 

DeletedUser

Guest
Ja ik geloof wel dat het zo is (dat het in de krant stond)

Maar je schreef het verkeerd op
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk: Laatst aangepast door Godfalles tn : Vandaag om 09:45 AM.

:p
 
Bovenaan