Moves and Counter Moves

Reactiescore
2.177
Ik leavde meer omdat SHIP bestaat uit 1 hoop ondankbare honden die wachten tot ze weggespeeld worden.
Dat ze nu ineens een fusie aangaan om meer kannonvoer te hebben brengt daar niet echt veel verandering in.

Natuurlijk Remco zo is het helemaal gegaan. Ik vraag me af of jij jezelf nog wel in de spiegel durft te kijken met alle leugens die je hier op het forum neerzet. Jij gilde alleen maar als jij je zin niet kreeg. Net zon klein hondje waarvan het botje wordt afgepakt. En een fusie is er jammer genoeg niet. Maak je daar maar niet druk om. Nee vooral overstappen als je tegengas krijgt van andere spelers uit de stam die het niet met je eens zijn. Hoezo hypocriet?
best wel zielig eigenlijk. Ik hoop dat je in ieder geval in je stam meer grip krijgt om spelers te manipuleren en naar je hand te zetten. Wat heb ik me in je vergist zeg.

Ijsbeer/ Ria
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik leavde meer omdat SHIP bestaat uit 1 hoop ondankbare honden die wachten tot ze weggespeeld worden.
Dat ze nu ineens een fusie aangaan om meer kannonvoer te hebben brengt daar niet echt veel verandering in.

Opmerkelijk dat de laatste maanden het 'kannonvoer' de 'kannonen' heeft opgepeuzeld :)
 

DeletedUser71298

Guest
Natuurlijk Remco zo is het helemaal gegaan. Ik vraag me af of jij jezelf nog wel in de spiegel durft te kijken met alle leugens die je hier op het forum neerzet. Jij gilde alleen maar als jij je zin niet kreeg. Net zon klein hondje waarvan het botje wordt afgepakt. En een fusie is er jammer genoeg niet. Maak je daar maar niet druk om. Nee vooral overstappen als je tegengas krijgt van andere spelers uit de stam die het niet met je eens zijn. Hoezo hypocriet?
best wel zielig eigenlijk. Ik hoop dat je in ieder geval in je stam meer grip krijgt om spelers te manipuleren en naar je hand te zetten. Wat heb ik me in je vergist zeg.

Ijsbeer/ Ria
Gaaaaap, niks nieuws kunnen verzinnen?
Dat jullie het blijven afschrijven als leugens betekend niet dat het geen feiten zijn maar ontkennen is wel echt een SHIP dingetje dus da je gang :)

Opmerkelijk dat de laatste maanden het 'kannonvoer' de 'kannonen' heeft opgepeuzeld :)

Het is dan ook niet echt moeilijk om voor te staan als je iedereen die aangevallen wordt gelijk op delete pleurt he ;)
Tel die mee en ik vraag me af wie er dan voor staat :)
Daarbij vraag ik me wel af welke kanonnen opgepeuzeld zouden moeten zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78236

Guest
M74, tec, asidaktsee (zoiets) benny, japstar genoeg kanonnen?
 

DeletedUser71298

Guest
M74, tec, asidaktsee (zoiets) benny, japstar genoeg kanonnen?
Bestaan allemaal nog, hoeveel van ship en zero die aangevallen werden bestaan nog?
Deze in ieder geval niet meer:
George Patton
Dionysius11
donder5
fidei defensor
Ceescornelis
kroosdorp 01
En volgens mij mis er nog een paar maar deze kon ik zo vinden in de oorloglijst.

Of kom ik nu weer met te harde feiten :eek:
 

DeletedUser63643

Guest
Jij bent wel een enorm megooltje he?

Ten eerste, ik heb niet gezegd dat ik win, alleen de volhouder, wie dat is mogen jullie zelf invullen.

En dan deze reactie, hier zou ik geeneens op in willen gaan, mmar doe het voor mijn kinderen, waarvan er ook "anders zijn" heel stoer je opmerking. Mods zijn er zeker niet meer, dat zo'n opmerking kan.
 

DeletedUser

Guest
Bestaan allemaal nog, hoeveel van ship en zero die aangevallen werden bestaan nog?
Deze in ieder geval niet meer:
George Patton
Dionysius11
donder5
fidei defensor
Ceescornelis
kroosdorp 01
En volgens mij mis er nog een paar maar deze kon ik zo vinden in de oorloglijst.

Of kom ik nu weer met te harde feiten :eek:

Zijn dat harde feiten dan?
Er is maar 1 harde feit en dat is dat P. en W-pack een stelletje achterbakse noobs zijn:rolleyes2:
 

DeletedUser65921

Guest
Degenen die zoals ik dachten dat nu Tim quitte het niveau ging stijgen zullen wel zeer teleurgesteld zijn als ze dit lezen.
 
Reactiescore
1.015
Ten eerste, ik heb niet gezegd dat ik win, alleen de volhouder, wie dat is mogen jullie zelf invullen.

En dan deze reactie, hier zou ik geeneens op in willen gaan, mmar doe het voor mijn kinderen, waarvan er ook "anders zijn" heel stoer je opmerking. Mods zijn er zeker niet meer, dat zo'n opmerking kan.

Wie zegt dat ik anders ben? Van zodra ik de eerste keer dat ik dit forum las, werd je (terecht) uitgelachen. Mijn opmerking is dus noch erg, noch onterecht.
 
Reactiescore
179
Bestaan allemaal nog, hoeveel van ship en zero die aangevallen werden bestaan nog?
Deze in ieder geval niet meer:
George Patton
Dionysius11
donder5
fidei defensor
Ceescornelis
kroosdorp 01
En volgens mij mis er nog een paar maar deze kon ik zo vinden in de oorloglijst.

Of kom ik nu weer met te harde feiten :eek:

Wat vind je nu zelf van deze praatjes? Je probeert P. en W-pack nog in een goed recht te plaatsen, dat ze wat voorstellen op deze wereld. Je komt net wat te stoer over om te laten zien dat United Masters daadwerkelijk goed is. Ze hebben nu een maximaal een dik jaar gehad om Ship neer te halen, maar het is ze niet gelukt. Geeft wel weer aan hoe droevig het niveau van Casual is, zelfs dode accountjes laat ik er 1 opnoemen (Ultimate Angel) ze hebben een dik halfjaar gehad om het account volledig weg te werken. Dat account hebben ze nog geen eens opgeruimd en het werd geen eens bespeeld, ik had altijd veel respect voor P. maar ik vind dit toch wel lachwekkend. Jij geeft altijd maar aan de accounts die op delete zijn gegaan. Ga de rest van je stam helpen, dan hier maar even stoer komen doen

En er zijn genoeg leden van P. en W-pack naar beneden gekelderd en zou dat nou net de bedoeling zijn. En dan hoeven ze niet delete te gaan, want het deffen kunnen ze toch niet. Dus dan is er ook geen belevenis aan, om maar door te knallen op een speler die niks doet er mag wel eens wat meer actie bijzitten naar mijn mening.

De mensen die SHIP toch zo noob vonden waar ik zie nu eigenlijk. Ik vind toch een hele grote eer dat jij je hier nog durft te vertonen. Ik merk toch te weinig van P0stuif en die Hamiclar, of waren die toch wat minder goed dan ze daadwerkelijk dachten. Wat hierboven gezegd wat ben ik hier toch mee eens, wat is het niveau op het Casual AF forum toch bijzonder laag. En de wereld komt het ook op het lage niveau uit ze komen hier met een grote mond maar een tijdje later zie je ze niet meer want ze worden gewoon keihard op hun feiten gewezen dat ze niks kunnen. Dan alleen maar simpele clears versturen.

En ga niet zeuren dat ik gestopt ben dat ik dan geen mening of iets dergelijks mag geven want die blijf ik toch rustig geven.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het niveau van Tim halen we niet, maar we rennen ook niet weg. :p

Niet dat wegrennen een zeer correcte term is maargoed. Heb altijd een zeer stabiel account gehad dat een hand had in veel gesneuvelde vijanden. Tis puur zo dat het mijn tijd niet waard is, nooit geweest trouwens maar ik het het altijd on zijn en nooit iets doen nu ingeruild voor het nooit on zijn en nooit iets doen. Heb ik nog meer tijd om andere zaken te doen, teveel achter je pc zitten is toch niet gezond :rolleyes:.
 

DeletedUser63643

Guest
Niet dat wegrennen een zeer correcte term is maargoed. Heb altijd een zeer stabiel account gehad dat een hand had in veel gesneuvelde vijanden. Tis puur zo dat het mijn tijd niet waard is, nooit geweest trouwens maar ik het het altijd on zijn en nooit iets doen nu ingeruild voor het nooit on zijn en nooit iets doen. Heb ik nog meer tijd om andere zaken te doen, teveel achter je pc zitten is toch niet gezond :rolleyes:.

Het was in antwoord op Laurens, Tim.
 

DeletedUser78236

Guest
Ik ga liever op delete dan dat ik gewoon weggespeeld wordt en dan te gaan jumpen en dan noobs te internen ;)
 
Bovenaan