Tick tikt niet meer

DeletedUser78488

Guest
Tick tikt niet meer. Zo luidde het topic dat The Angels of Death op het forum zette. Er was een grote ontevredenheid over hoe het verliep in de stam. Dorpen gingen en gaan verloren, de spelers waren en zijn niet actief genoeg, er verscheen te weinig verdediging en VV's werden niet gedraaid. Hierbij gaf hij aan dat zijn account om 21:00 ging vertrekken. Dit gebeurde natuurlijk niet. Dit scenario representeert Tick! en hoe het functioneert als stam. De stam bestaat uit een aantal niet functionerende schapen en een stamleiding die drukker is met zelfmedelijden dan met het welzijn van hun stam. Dwang en vooral het gebrek aan een kritische kijk op het functioneren van Tick is de leidende draad. De stamleiding is een bende vol ellende die niets anders doet dan hun magere beleid opleggen aan de schapen binnen hun stam. Natuurlijk heb ik niet altijd zo naar Tick! gekeken en er zijn momenten geweest dat ik dolenthousiast was om ze te joinen en met ze te spelen.

Ik ben er zelf een tijd tussenuit geweest, wereld 38 was mijn laatste wereld voor deze. Ik ben terug gekomen met het idee om met een leuke groep spelers de wereld te winnen en deze op een leuke en eerlijke manier te winnen. Vlak nadat ik begonnen was leerde ik de spelers op Team Cameltoe en Daangielen kennen (daangielen speelt nu op cameltoe). Op het eerste gezicht spelers met dezelfde houding als ik had. Ze hebben mij gevraagd om mijn ervaring en indien dat voldoende was zouden we samen een stam vormen om tegen toenmalig Lions te vechten. Ik heb mijn ervaring gepresenteerd, maar ze waren niet van de partij. Verschillende accountnamen, dat vonden ze maar vaag. Plots zaten ze in Lions en kon ik het uitzoeken. Daarna ben ik gezien Lions me door hun join omsingeld had, ook gejoind. Het viel me toen al op dat deze spelers geen uitdaging voor ogen hadden en ze me in de steek hadden gelaten toen het erop aankwam.

In Lions heb ik met ze gespeeld, in de daaropvolgende stam Resist ook. Hier viel het mij in eerste instantie op dat er veel geïnternd werd. Zij hadden de rol van stamleiding op zichzelf gevestigd en al snel werd duidelijk dat hun cult op wereld 21 het enige was dat ertoe deed. Ze hebben iedereen gedwongen VV te geven, dit heb ik persoonlijk geweigerd. Vervolgens zijn 'wij', toenmalig Resist aangevallen door toenmalig Quiem. Natuurlijk gingen er dorpen verloren. Wat daarna echter gebeurde was dat er posts op het stamforum verschenen met 'waarom valt mijn eigen stam me aan?'. Dit was het werk van Team Cameltoe en Daangielen die snel aan het internen waren. Als je kijkt naar de statistieken van Cameltoe kan je dan ook zien dat het bijna alleen bestaat uit barbarendorpen en interns.

Statistiek Cameltoe

Hier heb ik eerder ook een post over gemaakt op het AF. Namelijk, deze:

Is dit iemand van Cameltoe? Want dan wil ik deze discussie met liefde voeren.

Jullie hebben mij gecontacteerd toen ik in gesprek was met toenmalig Quiem nadat ik over wilde stappen. Het was 'zand erover' bla bla bla. Wat jullie, daangielen en Cameltoe, hebben achtergehouden is dat jullie mij wilde stabben. Alleen jullie het niet eens waren met de edelrichting die jullie zouden krijgen. Namelijk: geen edelrichting om mij te kunnen stabben en edelen. Vervolgens gaan jullie stamgenoten tegen hun wil in internen.

Jullie prestatievermogen heeft mij van punt 1 al dwars gezeten. Ik heb vanaf punt 1 moeten inleveren op mijn groei omdat jullie te bang waren om risico's te nemen. Althans, dat dacht ik. Jullie speelden echter op safe om zo te kunnen wachten op interns. Jullie wereld 21 cultje gaat boven alles. Het maakt jullie geen zak uit wat er gebeurt met de spelers die niet in Fruit hebben gezeten. Jullie laten ze vallen, edelen ze op tegen hun wil in en blijven op die manier jullie accounts voeden. Zolang jullie spelen hebben jullie deze methode al aangehouden, en als er even geen interns waren, omdat jullie geen reden konden vinden om je eigen stamgenoten aan te vallen, dan werden alle BB's maar opgeëdeld. Het is eigenlijk diep triest dat jullie nu nog een stam hebben die naar jullie opkijkt om ervoor te zorgen dat jullie gaan winnen. Natuurlijk ben ik op een gegeven moment overgestapt, ik snapte perfect dat zodra ik aangevallen zou worden er op een gunstig moment voor jullie 'geen OS beschikbaar zou zijn' en er een vriendelijke mail kwam met: Is het goed als we je gaan internen? Dan gaan je dorpen niet verloren.

Het enige dat jij klaar aan het spelen bent is dat jij straks één, misschien twee reusachtige accounts hebt in de rim ten koste van ál jullie stamgenoten. Jullie mogen dan in een golden awards lijstje genoemd worden met meeste potentie, maar ik hoop voor je stamgenoten dat die potentie enorm mee valt. Al moet ik toegeven dat het lijstje klopt. De hele stam "Touch" onderschat hoe Cameltoe hen aan het pakken is.

Ik ben gaan praten met Quiem en nadat die onderhandelingen niet doorgingen, vanwege mijn 'arrogante gedrag'. Iets wat geprovoceerd werd door de dominante houding van toenmalig Quiem. Natuurlijk heb ik ook fouten gemaakt en was ik ook niet de vriendelijkste nadat ik behandeld werd als een veredelde DU. Je zal mij in deze post niet zien zeggen dat ik heilig ben.

Toen ben ik in Resist gebleven en kreeg ik het bericht van daangielen, huidig cameltoe, met: 'zand erover'. Wat J. van TAoD mij later vertelde is dat de enige reden waarom zij dat zeiden is omdat zij niet met Quiem verder wilde. Waarom? Omdat ze niet mij als edelrichting mochten krijgen en mij weg mochten proberen te spelen. J. van TAoD heeft dan ook toegezegd dat hij wist van de activiteiten van de heren van Cameltoe en ze bezig zijn geweest met interns uitspelen. De PM met TAoD heb ik niet meer. Toch heb ik iets gevonden om mijn verhaal bij te zetten.

[13-5-2017 17:05:03] J | TAoD: tuurlijk
[13-5-2017 17:05:20] J | TAoD: Alleen als ik je nu troepenloos maakt gaat Daan/camel moet je dorpen lopen en niet Jemee en vegter
[13-5-2017 17:05:34] J | TAoD: Deden ze al met 4 spelers zo
[13-5-2017 17:05:34] J | TAoD: :x
[13-5-2017 17:05:39] J | TAoD: dus waarom niet met jou?
[13-5-2017 17:05:45] J | TAoD: Wss als je nu 5 dorpen zou verliezen word je kicked
[13-5-2017 17:05:50] J | TAoD: 100% zeker van

[13-5-2017 15:52:53] J | TAoD: Kan je vertellen dat Daan sowieso intern zou geweest zijn moest er iets ontstaan geweest zijn.
[13-5-2017 15:53:03] J | TAoD: en daar was die tegen omdat die persé noord wilden edelen
[13-5-2017 15:53:06] J | TAoD: voor 1 of andere reden

Zoals iedereen hier begrijpt, lag en lig ik noord van hem. Team Cameltoe is vanaf het begin af aan al smerige spellen aan het spelen. Tick! is duidelijk daarvan op de hoogte. Toch kreeg ik bij mijn kick dit te horen:

"Team cameltoe heeft nooit gestabt, als je dit aantoonbaar hebt zie ik het graag, maar dit heeft hij nooit gedaan, zijn spelers met classe, netheid en fair play". Dit is afkomstig van de leiding van Tick. H. van Dynamic Insanity.

Uiteindelijk ben ik in Quiem gekomen, huidig Tick!, met de hoop om nu dan toch met leuke spelers te winnen. In het begin was ik ook vrij enthousiast. Al kort daarna werd het echter voor mij duidelijk dat het een stam is die kampt met enorme problemen. Natuurlijk kan een stam problemen hebben, maar problemen zijn er om opgelost te worden. Ik ben van het niet lullen, maar poetsen. Daarnaast, als ik wat aan te merken heb, dan kan ik mijn vinger goed op de pijnlijke plek drukken.

Ik ben dan ook absoluut schuldig van negatieve uitlatingen naar de stam Tick! toe. Ik heb aangekaart dat Tai Chi binnenhalen een enorm risico was, en iemand die de stam straks weer ging verlaten, desastreus zou zijn voor de stammentaliteit. Niemand wilde deze kritiek echter horen, de stamleiding had hun keuze eigenlijk al gemaakt en het topic was simpelweg om net te doen alsof Tick! een democratische stam is. Het is niet dat ik tegen een dictatuur ben op Tribalwars, integendeel. Wat echter jammer is, is dat Tick! een leiding heeft die geen charisma kent. Sterker nog, hun kwaliteit en goed functioneren is uiterst discutabel. Nadat Tai Chi de stam binnen een week weer verlaatte stond ik klaar met de welbekende 'ik zei het toch'. Dit mocht echter niet uitgesproken worden. Mijn mening en mijn opmerkingen die verder reikte dan het hersendood zijn van Tick! mochten niet geuit worden. Er werd mij verzocht om 'over het weer te praten' in de skypechat.

Het enige dat ik de leiding niet kan verwijten is dat er niet genoeg tijd in zit. Er zijn meerdere bedelmails uitgegaan over hoe zwaar de stamleiding het heeft en hoe lastig hun echte leven is, of de stam alsjeblieft een beetje bij kon springen. Ik moest eerdere keren motiveren waarom ik in Tick! zit en wat ik er leuk aan vind etc etc. Eén keer, prima, maar dit is de nieuwe leiding van Tick!: een bende zeikerds met een buitensporig groot gevoel voor zelfmedelijden. Wat ze niet begrijpen is dat zij dit spelletje leuk zouden moeten maken, in plaats van een stam hun spuigat maken voor de kleine tenen die gestoten worden in het echte leven.

Hoe dan ook, er is ook gespeeld. Zo is er grandioze massa op Team Cameltoe neergezet vanuit Tick!. Kwaliteit van de bovenste plank noem je dat. Een massa waarin de clears die van heinde en verre kwamen, op het achterland van Cameltoe werden gegooid en de front clears, ook keihard op het front van Cameltoe liepen. Natuurlijk heb ik hier ook schuld aan, ik had het immers kunnen checken, maar je mag toch wel verwachten dat het iq verder reikt dan 30 in een 'topstam' als Tick. Althans, dat dacht ik dus.

Deze bezwaren, die ik hier aanteken, heb ik in een nette mail verpakt naar de stamleiding. Ik werd al een tijdje ervan beschuldigd dat ik inactief was en niet leuk meedeed. Ik moet ook nageven dat ik het moeilijker en moeilijker begon te vinden om samen te spelen met een stam die zulk wanstaltig inzicht bezit. Hoe dan ook, ik wilde mijn band met Tick! natuurlijk herstellen.

Ik sta al bekend als de negatieveling en degene die afwezig is. Toch wil ik enige opheldering geven over waarom dat het geval is. Ik ben meer dan loyaal aan Tick!, ik ben echter om een aantal redenen vrij gedemotiveerd geraakt naar de stam toe. Het lijkt me beter dat ik daar nu mee naar voren kom dan dat ik de eeuwige zwijgende blijf.

De massa op cameltoe was voor mij een behoorlijke tegenslag. De aanval is opgezet, maar het idee erachter was echt niet goed. Het was simpelweg een blunder en ik ben al die tijd al bezig met juist vooral een sterke houding naar Touch toe zetten. Ik heb ook het gevoel alsof ik in mijn eentje meer zou kunnen bereiken op het moment dan met de stam. Al is dit idee misschien, waarschijnlijk, onterecht. Ik heb een goed idee over hoe ik de komende tijd stappen moet zetten in mijn omgeving en ik zie op het moment eerder op tegen een massa dan dat ik het toejuich. Dit vind ik natuurlijk erg treurig, maar het is simpelweg mijn waarheid.

Daarnaast zijn alle berichten van de stamleiding over waarom ik hier wil zijn en al die dingen mij net teveel van het goede. Ik heb tijdens mijn sollicitatie natuurlijk duidelijk gemaakt waarom ik hier wil zijn. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik hier veel liever ben dan waar dan ook en ik vind het vervelend dat ik mijn loyaliteit zou moeten bewijzen met woorden. Persoonlijk heb ik ook de nodige tegenslagen meegemaakt, op tw, in het echte leven, ook tegelijkertijd, maar de berichten die smeken en melden dat de stamleiding het zwaar heeft vind ik maar lastig. Ik heb ook terwijl ik hier speel, helemaal alleen, de nodige zware periodes gehad en ik vind het onnodig om de hele stam daarmee te belasten.

Mijn mening. Tja, dit is een lastig onderwerp. Mijn eisen en standaarden liggen bizar hoog. Daar ben ik me bewust van. Als het niet perfect gaat zal ik de eerste zijn die zijn vingers op de pijnlijke punten zal drukken. Dit is echter niet toegestaan. Ik heb gewaarschuwd voor Tai Chi en toen werd ik afgedaan als negatieveling en zeikerd, nu heb ik gelijk gehad en zeg ik in de stamchat dat het inderdaad enkel voor onrust heeft gezorgd. Toen werd me dringend verzocht om het over 'het weer' te hebben. Ik ben van mening dat je niet een blind oog kan werpen naar pijnlijke zaken, zelfs niet als mensen er even niet naar willen kijken. De harde feiten blijven er.

Ik vind het jammer dat het gaat zoals het gaat. Normaal gesproken sta ik bekend om een stamspeler, en als ik de taak op mij neem, stamleider. Hier heb ik echter (hoogstwaarschijnlijk is het ook zo) dat er naar me gekeken wordt als de negatieveling, inactieveling en degene die er maar een beetje van meeprofiteert. Ik vind dat enorm jammer.

Hierbij mijn zegje.

Seraphim

Dit is de mail geweest die ik gestuurd heb. Hier heb ik tot op vandaag de dag geen antwoord op gehad. Het bericht heeft nog altijd een vervaagde envelop die je ziet bij een gelezen bericht.

J. van TAoD was mijn persoonlijke klopgeest in de tijd dat ik in Tick! zat. Constant mij berichten sturen op skype, enkel om te zien hoe snel ik hierop reageerde. Natuurlijk demotiveert dat ook. Eerst dacht ik altijd dat J. een echte stamspeler was. Al had ik moeten bedenken dat er een steekje los zat toen hij met 500k punten zei dat al zijn clears spenderen (21 clears o.i.d.) voor 4 dorpen een goede investering was. Deze vent is volgens mij geen jonge jongen meer. Toch stelt hij zich op als een puberaal meisje van 14. Ik heb aangegeven dat ik een periode van enorme drukte ervoer. Vervolgens stuurt hij me berichten over een massa plannen op skype. Iets waar ik simpelweg overheen gelezen heb. Vervolgens heb ik geen enkele reminder gehad, geen PM IG of wat dan ook. Iedere man kent het stereotype van de overgevoelige vrouw. Een vrouwtje die weet dat je wat fout hebt gedaan en net zolang gaat zitten wachten totdat je er zelf achterkomt. Mocht dat zijn wat je zoekt in het leven en mocht je nog single zijn, dan zou ik je graag doorverwijzen naar The Angels of Death. Deze man heeft simpelweg begrepen wat je moet doen om een zeikwijf te zijn.

Op een gegeven moment werd het allemaal vrij onduidelijk. Mijn tegenstanders binnen Touch zeggen tegen me: hoe kan je het eens zijn met Cameltoe en Niels die joinen? Ik snapte er werkelijk geen zak van. Sterker nog, de meeste spelers binnen de stam waren er niet van op de hoogte dat dit plaats ging vinden.

Ik ben er uiteindelijk uitgegooid onder het mom van je bent inactief, wat dus niet waar was.

Ik was niet betrokken bij de stam, daar valt wat voor te zeggen gezien ik zo'n 2 weken lang inactiever was. Dit betekent wel dat mijn account gewoon liep, alles bouwde, vaak werd er gefarmd en PM's werden beantwoordt. Ik ben simpelweg niet betrokken geweest bij de stamchat op Skype. Daarnaast was ik niet geneigd mijn mening nog te laten horen. Dit was dan ook simpelweg verboden.

Er werd op het forum gevraagd hoeveel clears ik had voor een massa, hoe mijn clears ervoor stonden enzovoorts. Ik was op dat moment niet thuis. Ik moest een paar dagen weg in het echte leven en had mijn account simpelweg op orde. De massa op camel was ook gepland en ik had op skype doorgegeven hoeveel clears ik daarvoor beschikbaar had. Het plan was al gemaakt en mijn clears waren al ingedeeld. Natuurlijk verscheen er een PM over hoe nalatig ik wel niet was geweest doordat ik het er niet binnen 24 uur op had gezet. Terwijl, in mijn ogen, en in de tijd die ik had om TW te spelen, ik betere dingen kon doen met de tijd die ik had. Ik begrijp dat de stam wilt dat ik zoiets post, maar een tabel aanpassen op je mobiel is lastig. Althans, vind ik. De vitale informatie was al gegeven en ik wilde zodra ik thuis kwam het even rustig gaan invullen. Mijn plek in Tick! werd dan ook direct ter discussie gesteld.

Ze hebben in de tijd dat ik er in zit het niet kunnen respecteren dat ik niet onder mijn eigen naam speel. Ik speel met spelers die al jaren mijn naam niet weten, maar dit is natuurlijk een juiste reden om iemand je stam uit te knikkeren.

Mij wordt verweten dat ik negatief ben, hoe kan dat ook anders bij de mate van zelfmedelijden die de stamleiding en stamnicht TAoD projecteerden op de stam? Terwijl, natuurlijk, de stam ook nog eens niet functioneert en de plannen van aanpak niveau bagger zijn.

Ik heb na mijn vertrek ook nog spelers gesproken binnen de stam. Voor hun welzijn zal ik hun namen niet noemen. Gezien de leiding + stamnicht Gestapo noemen een understatement zou zijn. Deze spelers waren ook zeer verontwaardigt door deze ontwikkeling. Zij hebben echter ervoor gekozen hun mond maar te houden, omdat ze weten dat ze anders de volgende zijn die genaaid gaan worden door jullie.

Hoe dan ook. Het is mij vrij duidelijk, er moest plek komen voor team Stabbeltoe en Nielshuppeldepup. Ook uit Touch heb ik meerdere berichten gehad dat Niels narcistisch en onhandelbaar is. Zeer dominant en egoïstisch is. Ze doen zich absoluut anders voor nu ze in Tick! zitten, maar als één ding keer op keer bewezen is, dan is het wel dat de ware aard van een beestje niet verscholen kan blijven. Stammen die zo matig functioneren als dat Tick! doet en dan maar gaan rekruteren om activiteit binnen te halen.. Dat zijn stammen die gaan vallen. Dit is simpelweg wat de geschiedenis van TW de mensen geleerd heeft. Stab gerust nog even door, maar de wereld weet dat jullie uitgetickt zijn.
 

DeletedUser78369

Guest
De stamleiding is een bende vol ellende die niets anders doet dan hun magere beleid opleggen aan de schapen binnen hun stam.

Allereerst ben jij een van de inactieve spelers die je benoemd in jou bericht, je liet werkelijkwaar NOOIT van je horen en als je al van je liet horen was het met iets volledig tegenstrijdigs wat totaal niet van stambelang uit ging. Om nog maar niet aan te halen hoe jij je eigen def als rimaccount niet kon missen voor o.a. het front van Opti omdat je zelf enkele kleine rim accounts niet aan kon zonder en je bang was voor inc's van hun.

Al kort daarna werd het echter voor mij duidelijk dat het een stam is die kampt met enorme problemen.

Eens!

Ik ben dan ook absoluut schuldig van negatieve uitlatingen naar de stam Tick! toe. Ik heb aangekaart dat Tai Chi binnenhalen een enorm risico was, en iemand die de stam straks weer ging verlaten, desastreus zou zijn voor de stammentaliteit. Niemand wilde deze kritiek echter horen, de stamleiding had hun keuze eigenlijk al gemaakt en het topic was simpelweg om net te doen alsof Tick! een democratische stam is

Volstrekt niet waar. De stam Tick! is eerst ingelicht over de sollicitatie van mij, toen zijn de meningen van de stam Tick! aangehoord en daarna zijn o.a. Hans, Maarten, Sander en ik 4 à 5 dagen aan het praten geweest over bepaalde regels en voorgaande ruzies alvorens wij de invite op onze deur mochten verwachten.

Het enige dat ik de leiding niet kan verwijten is dat er niet genoeg tijd in zit. Er zijn meerdere bedelmails uitgegaan over hoe zwaar de stamleiding het heeft en hoe lastig hun echte leven is, of de stam alsjeblieft een beetje bij kon springen. Ik moest eerdere keren motiveren waarom ik in Tick! zit en wat ik er leuk aan vind etc etc. Eén keer, prima, maar dit is de nieuwe leiding van Tick!: een bende zeikerds met een buitensporig groot gevoel voor zelfmedelijden. Wat ze niet begrijpen is dat zij dit spelletje leuk zouden moeten maken, in plaats van een stam hun spuigat maken voor de kleine tenen die gestoten worden in het echte leven.

Jij bent te beroerd om een troepeninventarisatie in te vullen of doet daar 48+ uur over, je bent gewoonweg veelte inactief voor een (top)stam. Tevens zie ik er maar één die op het moment aan zelfmedelijden doet.

Hoe dan ook, er is ook gespeeld. Zo is er grandioze massa op Team Cameltoe neergezet vanuit Tick!. Kwaliteit van de bovenste plank noem je dat. Een massa waarin de clears die van heinde en verre kwamen, op het achterland van Cameltoe werden gegooid en de front clears, ook keihard op het front van Cameltoe liepen. Natuurlijk heb ik hier ook schuld aan, ik had het immers kunnen checken, maar je mag toch wel verwachten dat het iq verder reikt dan 30 in een 'topstam' als Tick. Althans, dat dacht ik dus.

Jij was een van de hoofdverantwoordelijke voor die "massa" en hebt niet eens naar het plan gekeken in de voorgaande week. Laat staan dat je de moeite hebt gedaan het even na te lopen om succes te garanderen, want daar had meneer gewoon geen tijd voor.

J. van TAoD was mijn persoonlijke klopgeest in de tijd dat ik in Tick! zat. Constant mij berichten sturen op skype, enkel om te zien hoe snel ik hierop reageerde. Natuurlijk demotiveert dat ook. Eerst dacht ik altijd dat J. een echte stamspeler was. Al had ik moeten bedenken dat er een steekje los zat toen hij met 500k punten zei dat al zijn clears spenderen (21 clears o.i.d.) voor 4 dorpen een goede investering was. Deze vent is volgens mij geen jonge jongen meer. Toch stelt hij zich op als een puberaal meisje van 14. Ik heb aangegeven dat ik een periode van enorme drukte ervoer. Vervolgens stuurt hij me berichten over een massa plannen op skype. Iets waar ik simpelweg overheen gelezen heb. Vervolgens heb ik geen enkele reminder gehad, geen PM IG of wat dan ook. Iedere man kent het stereotype van de overgevoelige vrouw. Een vrouwtje die weet dat je wat fout hebt gedaan en net zolang gaat zitten wachten totdat je er zelf achterkomt. Mocht dat zijn wat je zoekt in het leven en mocht je nog single zijn, dan zou ik je graag doorverwijzen naar The Angels of Death. Deze man heeft simpelweg begrepen wat je moet doen om een zeikwijf te zijn.

Gek hé, jij contacteert John dagelijks als je niet in Tick! zit en er graag bij wilt, maar zodra je erbij zit doe je alsof je te goed bent om met John te praten.

Overigens zijn er gelukkig zat mensen op W54 die wel degelijk weten hoe John in elkaar zit en hoe hij zich gedraagd, dat is i.i.g. niet als een puberaal tienermeisje.

Ik was niet betrokken bij de stam, daar valt wat voor te zeggen gezien ik zo'n 2 weken lang inactiever was. Dit betekent wel dat mijn account gewoon liep, alles bouwde, vaak werd er gefarmd en PM's werden beantwoordt. Ik ben simpelweg niet betrokken geweest bij de stamchat op Skype. Daarnaast was ik niet geneigd mijn mening nog te laten horen. Dit was dan ook simpelweg verboden.

48 uur.

Ze hebben in de tijd dat ik er in zit het niet kunnen respecteren dat ik niet onder mijn eigen naam speel. Ik speel met spelers die al jaren mijn naam niet weten, maar dit is natuurlijk een juiste reden om iemand je stam uit te knikkeren.

Niemand heeft ook maar iets naars gezegd over het feit dat jij je echte naam niet wilde geven. Je reageerde gewoon zelf elke keer als een 'puberaal tienermeisje' zodra iemand vroeg wat je echte naam was.

Hoe dan ook. Het is mij vrij duidelijk, er moest plek komen voor team Stabbeltoe en Nielshuppeldepup. Ook uit Touch heb ik meerdere berichten gehad dat Niels narcistisch en onhandelbaar is. Zeer dominant en egoïstisch is. Ze doen zich absoluut anders voor nu ze in Tick! zitten, maar als één ding keer op keer bewezen is, dan is het wel dat de ware aard van een beestje niet verscholen kan blijven.

Zelf ook niets dan slechte dingen over het feit Cameltoe gehoord, maar het kan nooit veel slechter zijn dan jou bijdragen aan Tick!.


Wil wel even duidelijk maken dat dit komt van iemand die totaal nul belang in of voor Tick! heeft en ze liever ziet falen dan wat anders, maar dat is nog geen reden om onwaarheden over één stam te profileren die volledig in hun goed recht staan om jou te kicken.

Thomas
 

DeletedUser75778

Guest
Deze man speelt echt al jaren onder verscheidene pseudoniemen. Het verbaast me dat jullie dat niet weten en het verbaast me al helemaal dat daar blijkbaar geen respect voor opgebracht kan worden..?
 

DeletedUser73262

Guest
Seraphim,

zoals @sweehx aanhaalt, heeft je post echt een hoog tl;dr gehalte. Je kan hier blijkbaar de tijd vrijmaken om een 3 A4 lange post neer te pennen, maar in de stam was het je soms te veel om een inventarisje door te sturen, laat staan dat je zelf nooit bereid was je echte naam te laten horen... Aan de andere kant was je er dan wel altijd als de kippen bij als het was om te klagen en zagen.

Het stambelang heeft je nooit iets geboeid. Je speelt puur voor jezelf. Wanneer we aanhalen dat je inactief bent, zeg je dat je het wel allemaal zelf kan regelen. Stammassa's daar deed je ook niet aan mee, je gaat liever je eigen wegje. Laat staan dat OS veel beschikbaar was vanuit jouw kamp. Ik kan nog wel een eindje doorgaan over jouw gebrek aan teamspirit. Je hebt een egoïstische speelstijl, waar volgens mij geen enkele stam wat aan heeft.

En om af te sluiten:

Ik ben van het niet lullen, maar poetsen

Zo is Hans ook, en het is nu dus duidelijk wie er uit gepoetst is ;)
 

DeletedUser74846

Guest
Waar is dit hele bericht goed voor? Is vrij duidelijk dat niemand het iets boeit en dat het puur is om het Zielige verhaal van je te laten horen. Lekker negeren en wegvegen
 

DeletedUser78488

Guest
Allereerst ben jij een van de inactieve spelers die je benoemd in jou bericht, je liet werkelijkwaar NOOIT van je horen en als je al van je liet horen was het met iets volledig tegenstrijdigs wat totaal niet van stambelang uit ging. Om nog maar niet aan te halen hoe jij je eigen def als rimaccount niet kon missen voor o.a. het front van Opti omdat je zelf enkele kleine rim accounts niet aan kon zonder en je bang was voor inc's van hun.

De opmerking over dat ik niets van me liet horen, daar heb ik al het één en ander over aangehaald. Het was duidelijk dat mijn mening niet welkom was, vanaf het prille begin al. Wat jij zegt over iets totaal tegenstrijdigs, dat vind ik enorm vreemd. De enige die consistent was, dat was ik. Je hebt continu je laatste kans gehad en continu kwamen ze daarop terug. Zelfs nadat je wéér wegging terwijl je al je mooie beloftes had gedaan (geen week later) hoefden ze niks te horen over je wegspelen bijvoorbeeld.



Volstrekt niet waar. De stam Tick! is eerst ingelicht over de sollicitatie van mij, toen zijn de meningen van de stam Tick! aangehoord en daarna zijn o.a. Hans, Maarten, Sander en ik 4 à 5 dagen aan het praten geweest over bepaalde regels en voorgaande ruzies alvorens wij de invite op onze deur mochten verwachten.

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik was echter tegen, omdat ik weet hoe labiel je bent en hoe slecht dat is voor een stam.



Jij bent te beroerd om een troepeninventarisatie in te vullen of doet daar 48+ uur over, je bent gewoonweg veelte inactief voor een (top)stam. Tevens zie ik er maar één die op het moment aan zelfmedelijden doet.

Je kan het punt herhalen dat ik in mijn originele post aanhaal, maar het herhalen van mijn eigen standpunt om dat tegen me te gebruiken? Dat begrijp ik niet helemaal. Zoals ik zei, ik was er even tussenuit en speelde vanaf mijn mobiel. Mijn troepen die op dat moment nodig waren, die waren meer dan bekend.

Jij was een van de hoofdverantwoordelijke voor die "massa" en hebt niet eens naar het plan gekeken in de voorgaande week. Laat staan dat je de moeite hebt gedaan het even na te lopen om succes te garanderen, want daar had meneer gewoon geen tijd voor.

Ik deed mee aan de massa, medeverantwoordelijke. Deze massa was appeltje eitje, dit ging ons de rim winnen. Ik heb inderdaad het niet gecontroleerd, ik achtte het niet nodig. Dat is zeker mijn fout, het onderschatten van de stupiditeit binnen een stam. Je presenteert het hier alsof ik de puntjes op de i moest zetten, maar de i was een dikke 0.

Gek hé, jij contacteert John dagelijks als je niet in Tick! zit en er graag bij wilt, maar zodra je erbij zit doe je alsof je te goed bent om met John te praten.

Ik deed niet alsof ik te goed was. Ik merkte echter dat hij enkel kwam praten om mijn activiteit te checken. Als het nu werkelijk was om een leuk praatje te maken, dan had ik het misschien nog wel leuk gevonden. Ik heb inderdaad op het forum gezegd dat ik niet met hem hoef te praten en ik voel me inderdaad te goed om een soort Stasi praktijken over me heen te laten komen.

Overigens zijn er gelukkig zat mensen op W54 die wel degelijk weten hoe John in elkaar zit en hoe hij zich gedraagd, dat is i.i.g. niet als een puberaal tienermeisje.

John zal vast een hele leuke vent zijn naar sommige spelers toe hoor. Alleen ik heb hem compleet anders ervaren. Toen wij het rond hadden dat ik naar Quiem kwam was het bij het geringste dat hem niet aanstond. Al was het simpelweg goed bedoeld advies (je hoort het goed, wel bedoeld advies van mijn kant) dat op deze manier de samenwerking tot een einde zou komen en ik het maar mocht uitzoeken.



Al aangehaald waarom dit lang heeft geduurd.



Niemand heeft ook maar iets naars gezegd over het feit dat jij je echte naam niet wilde geven. Je reageerde gewoon zelf elke keer als een 'puberaal tienermeisje' zodra iemand vroeg wat je echte naam was.

Dit statement is net zo waar als jou een stabiele, loyale speler noemen.

Zelf ook niets dan slechte dingen over het feit Cameltoe gehoord, maar het kan nooit veel slechter zijn dan jou bijdragen aan Tick!.


Wil wel even duidelijk maken dat dit komt van iemand die totaal nul belang in of voor Tick! heeft en ze liever ziet falen dan wat anders, maar dat is nog geen reden om onwaarheden over één stam te profileren die volledig in hun goed recht staan om jou te kicken.
Thomas

Je hebt inderdaad gelijk voor wat betreft de ondersteuning: Ik kon niet veel missen. Ik heb daadwerkelijk incommings gehad, ik heb dan ook een vvdd op mijn naam staan. Dat bleek achteraf een niet al te serieuze aanval te zijn. Daarna werd mijn maat Dark Rainbow in KH (ex-touch) afgezet door zijn stam omdat hij mét Tick speelde. Hij heeft daarna heel Touch over zich geen gekregen. Je kan één ding voor waar aannemen en dat is dat ik geluisterd heb naar dat gemekker. Ik was druk bezig met in mijn eentje de rim veiligstellen door strategische punten te verdedigen, zowel op mijn account als op die van Dark Rainbow. Als je ooit één keer serieus naar de rim hebt gekeken had je gesnapt dat Dark Rainbow niet verloren kon worden, omdat ik anders compleet afhankelijk zou zijn van massa's. Zonder dat ik zelf enige speelruimte had. De leiding heeft altijd de rim prioriteit gegeven, dat moest en zou veroverd worden. Dat is precies wat ik deed, ik was druk bezig met de fouten die Tick! heeft gemaakt daar recht te zetten.

Seraphim,

zoals @sweehx aanhaalt, heeft je post echt een hoog tl;dr gehalte. Je kan hier blijkbaar de tijd vrijmaken om een 3 A4 lange post neer te pennen, maar in de stam was het je soms te veel om een inventarisje door te sturen, laat staan dat je zelf nooit bereid was je echte naam te laten horen... Aan de andere kant was je er dan wel altijd als de kippen bij als het was om te klagen en zagen.

Het stambelang heeft je nooit iets geboeid. Je speelt puur voor jezelf. Wanneer we aanhalen dat je inactief bent, zeg je dat je het wel allemaal zelf kan regelen. Stammassa's daar deed je ook niet aan mee, je gaat liever je eigen wegje. Laat staan dat OS veel beschikbaar was vanuit jouw kamp. Ik kan nog wel een eindje doorgaan over jouw gebrek aan teamspirit. Je hebt een egoïstische speelstijl, waar volgens mij geen enkele stam wat aan heeft.

En om af te sluiten:



Zo is Hans ook, en het is nu dus duidelijk wie er uit gepoetst is ;)

Zie post hierboven. Het is inderdaad een lange post, daar heb je gelijk in. Voor de rest zijn je opmerkingen van het niveau van Tick: iq 30.
 

DeletedUser78369

Guest
De opmerking over dat ik niets van me liet horen, daar heb ik al het één en ander over aangehaald. Het was duidelijk dat mijn mening niet welkom was, vanaf het prille begin al. Wat jij zegt over iets totaal tegenstrijdigs, dat vind ik enorm vreemd. De enige die consistent was, dat was ik. Je hebt continu je laatste kans gehad en continu kwamen ze daarop terug. Zelfs nadat je wéér wegging terwijl je al je mooie beloftes had gedaan (geen week later) hoefden ze niks te horen over je wegspelen bijvoorbeeld.





Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik was echter tegen, omdat ik weet hoe labiel je bent en hoe slecht dat is voor een stam.





Je kan het punt herhalen dat ik in mijn originele post aanhaal, maar het herhalen van mijn eigen standpunt om dat tegen me te gebruiken? Dat begrijp ik niet helemaal. Zoals ik zei, ik was er even tussenuit en speelde vanaf mijn mobiel. Mijn troepen die op dat moment nodig waren, die waren meer dan bekend.



Ik deed mee aan de massa, medeverantwoordelijke. Deze massa was appeltje eitje, dit ging ons de rim winnen. Ik heb inderdaad het niet gecontroleerd, ik achtte het niet nodig. Dat is zeker mijn fout, het onderschatten van de stupiditeit binnen een stam. Je presenteert het hier alsof ik de puntjes op de i moest zetten, maar de i was een dikke 0.



Ik deed niet alsof ik te goed was. Ik merkte echter dat hij enkel kwam praten om mijn activiteit te checken. Als het nu werkelijk was om een leuk praatje te maken, dan had ik het misschien nog wel leuk gevonden. Ik heb inderdaad op het forum gezegd dat ik niet met hem hoef te praten en ik voel me inderdaad te goed om een soort Stasi praktijken over me heen te laten komen.



John zal vast een hele leuke vent zijn naar sommige spelers toe hoor. Alleen ik heb hem compleet anders ervaren. Toen wij het rond hadden dat ik naar Quiem kwam was het bij het geringste dat hem niet aanstond. Al was het simpelweg goed bedoeld advies (je hoort het goed, wel bedoeld advies van mijn kant) dat op deze manier de samenwerking tot een einde zou komen en ik het maar mocht uitzoeken.




Al aangehaald waarom dit lang heeft geduurd.





Dit statement is net zo waar als jou een stabiele, loyale speler noemen.



Je hebt inderdaad gelijk voor wat betreft de ondersteuning: Ik kon niet veel missen. Ik heb daadwerkelijk incommings gehad, ik heb dan ook een vvdd op mijn naam staan. Dat bleek achteraf een niet al te serieuze aanval te zijn. Daarna werd mijn maat Dark Rainbow in KH (ex-touch) afgezet door zijn stam omdat hij mét Tick speelde. Hij heeft daarna heel Touch over zich geen gekregen. Je kan één ding voor waar aannemen en dat is dat ik geluisterd heb naar dat gemekker. Ik was druk bezig met in mijn eentje de rim veiligstellen door strategische punten te verdedigen, zowel op mijn account als op die van Dark Rainbow. Als je ooit één keer serieus naar de rim hebt gekeken had je gesnapt dat Dark Rainbow niet verloren kon worden, omdat ik anders compleet afhankelijk zou zijn van massa's. Zonder dat ik zelf enige speelruimte had. De leiding heeft altijd de rim prioriteit gegeven, dat moest en zou veroverd worden. Dat is precies wat ik deed, ik was druk bezig met de fouten die Tick! heeft gemaakt daar recht te zetten.



Zie post hierboven. Het is inderdaad een lange post, daar heb je gelijk in. Voor de rest zijn je opmerkingen van het niveau van Tick: iq 30.

In tegenstelling tot Tick! neem ik nog wel de moeite om (zo goed als) inhoudelijk te reageren, maar dit dus:

Lekker negeren en wegvegen
 

DeletedUser75778

Guest
In tegenstelling tot Tick! neem ik nog wel de moeite om (zo goed als) inhoudelijk te reageren, maar dit dus:

Is dit je reactie? Wat een belabberd volk loopt er tegenwoordig rond op het forum, ik sla steil achterover.
 

DeletedUser78369

Guest
Is dit je reactie? Wat een belabberd volk loopt er tegenwoordig rond op het forum, ik sla steil achterover.

Wil best nogmaals herhalen dat dit gewoon een bullshit post is van iemand die nooit de activiteit of intentie heeft gehad iets van zijn tijd binnen Tick! te maken.

Maar dacht dat ik dan wat teveel in herhaling zou vallen.

Niet dat dit alles relevant is voor jou of mij over paar uur/dagen.
 

DeletedUser75778

Guest
Wil best nogmaals herhalen dat dit gewoon een bullshit post is van iemand die nooit de activiteit of intentie heeft gehad iets van zijn tijd binnen Tick! te maken.

Maar dacht dat ik dan wat teveel in herhaling zou vallen.

Niet dat dit alles relevant is voor jou of mij over paar uur/dagen.

Ik lees anders een keurige post van Sera, dat verdient op zijn minst een goed opgesteld tegengeluid.
 

DeletedUser78369

Guest
Ik lees anders een keurige post van Sera, dat verdient op zijn minst een goed opgesteld tegengeluid.

Men krijgt wat men verdient, Seraphim zal die goed opgestelde tegen reactie wel niet verdienen ;), zal wel iets te maken hebben met het onderwerp.

Misschien als hij lang genoeg wacht dat er een wel opgestelde tegen reactie van Hans komt, dat kan nog leuk worden.

Welk account binnen Tick! is dit? :redface:

The Angels Of Death
 

DeletedUser76293

Guest
Ik lees anders een keurige post van Sera, dat verdient op zijn minst een goed opgesteld tegengeluid.
Er is een (voor Skype redelijk lange) reactie van de leiding van Tick geplaatst in de Skype Wereldchat. Vraag me af waarom die niet hier wordt gepost..

EDIT: leiding van Tick wil deze niet op het AF plaatsen, omdat ze nog van de 'oude garde' zijn en een hekel hebben aan het AF. :redface:
 

DeletedUser75778

Guest
Wat heb ik nu te zoeken op w54? :biggrin:

EDIT: Ja, ik snap ook zelf niet wat ik dan op dit subforum doe.
 

DeletedUser76293

Guest
De oude garde een hekel aan het AF? Man, vroeger was dit forum een bruisende bende. Maar nu, vergane glorie.
Dat waren tijden joh. Dat er meerdere oorlogstopics per wereld waren waarin (goede) discussies gevoerd werd.
Dat je een hoop leesvoer had na een dag werken aan een klote deadline op de uni.

Die tijden zullen helaas nooit meer terugkomen denk ik.
 
Bovenaan