Golden Awards

DeletedUser74552

Guest
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Beste stam:
Tot nu toe vind ik WAR! en Pre. er het beste uit zien. Het cluster van WAR! zal wel een uitdaging met zich meenemen want als puntje bij paaltje komt hebben ze zowat 360* front. Sterker nog ze hebben al front met Selena en Pre. vraag me af wanneer daar de hell los barst. Vooral met die grote intern van Serratus ligt selena er maar zwak bij. Pre. Ligt solid half in de rim alhoewel ook zij nog wat uitdagingen op hun pad hebben (boeman, Virus). Het lijkt erop dat de groei van Pre. wat afgezwakt is.

De beste stam speler: Il Leone Indomabile. Toch wel een account dat de kar trekt samen met chef op dit moment. Altijd daar, als je een VV nodig hebt of er iets gepland moet worden. Uiteraard is er nog niet genoeg gebeurd om hier dieper op in te gaan.

Het grootste ego: Nog niet echt van toepassing, al vind ik @Serratus Anterior wel erg irritant posten. Echter kan ik nog niet echt zeggen dat hij een grote ego heeft oid. Voor nu laat ik hem dus even leeg.

Beste leider: Geen idee nog.
Slechtste leider: Geen idee nog.

Meest overschatte stam:
Selena, ik denk dat dit echt een stam van laag niveau is. Een 100k intern van Serratus en dan die ligging van het account zo verdeeld. Tijdje geleden zijn ze Taylor Gang ook nog eens verloren. Dat ziet er in mijn ogen gewoon amateuristisch uit. We gaan het zien maar ik verwacht er niet veel van.

Meest onderschatte stam: BAM, ondanks ze erg veel verliezen leiden aan Pre. lijkt het erop alsof ze langer staande houden dan verwacht. Verwacht ook dat daar wel wat hulp van Mastermarks oude knechtje createch achter zit. Verder denk ik dat WAR! ook wel een tikkeltje hoger is zit dan Selena maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

Meest overschatte speler: Odissuis die moeite heeft met dorpjes van BAM pakken terwijl Pre. er elke dag vol in knalt. Ik had meer van hem verwacht.

Meest onderschatte speler: Stortje95, maakt toch een prima groei daar in de rim. Ook als enige KiP lid in de top 10. Ben benieuwd wat die nog gaat brengen deze classic.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Buiten de spelers van Pre. niet zo gek veel spelers. Misschien Stef 14, lijkt me wel een aardige gast alhoewel ik hoorde dat ook hij weer flink gaat internen deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Deze lijst is aanzienlijk groot. Tai Chi, Serratus, Kiezpijn, Knarrel, Oddissuis.

Mooiste spelers naam: The Cheap Dealer

Mooiste stam naam: Hier ga ik toch voor Premade aangezien ik niks heb met selena gomez en de rest springt er ook niet echt uit.

Het tofste topic: Ik hoop dat dit het tofste topic word want die andere stellen niet veel voor tenzij je geïnteresseerd bent in 20 pagina's discussie over boostdorpen en interners.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
@krepox Ik vind Krepox altijd lekker scherp uit de hoek komen. Hij neemt ook absoluut geen blad voor de mond tegen niemand en daar kan ik alleen maar respect voor op brengen. Verder vind ik @sseg en @robbeke ook altijd goed posten. Goed inhoudelijk en netjes geformuleerd. Blijven (meestal) ook kalm indien iemand het inzicht van een stoeptegel heeft en met dat inzicht ook de discussie voert.

Minst favoriete forum poster: @Serratus Anterior Verschrikkelijk.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
acfc9d7f54d30fa826338f8301755dc8.png


Mooiste profiel foto van stammen:
20ec85ad23c0a21a3528121ba5ceec2c.png


Mooiste actie van de wereld:
Nog niets noemenswaardig gebeurd. Deze laat ik nog even open dus.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht wel veel van Stortje en Xuzo Qra Ngote. Van Xuzo weet ik dat er toppers op zitten en stortje ben ik erg benieuwd naar.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik denk dat we de ogen op Premade moeten houden. Zie niet in hoe andere stammen dat kwaliteit verschil gaan overbruggen. Misschien met kwantiteit zoals Selena nu al probeert maar die vallen misschien nog wel sneller door de mand als WAR! ook daadwerkelijk oorlog gaat voeren.

Grootste blunder: -


Voor wie heb je nu echt respect:
Al mijn mede spelers die ik heb over kunnen halen om nog een classic met me mee te spelen. Met name Chris van Il leone zie ik van een kant die ik nog niet eerder had gezien van hem. Een echte topper in mijn boekje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn stamgenoten en misschien wat mensen op het AF die denken dat we het niet in ons hebben.
 
Reactiescore
1.049
Ik zal mijn commentaren in het rood in de Quote zetten, al moeten we zeggen dat het erg vroeg is voor zo'n lijstje

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Beste stam:
Tot nu toe vind ik WAR! en Pre. er het beste uit zien. Het cluster van WAR! zal wel een uitdaging met zich meenemen want als puntje bij paaltje komt hebben ze zowat 360* front. Sterker nog ze hebben al front met Selena en Pre. vraag me af wanneer daar de hell los barst. Vooral met die grote intern van Serratus ligt selena er maar zwak bij. Pre. Ligt solid half in de rim alhoewel ook zij nog wat uitdagingen op hun pad hebben (boeman, Virus). Het lijkt erop dat de groei van Pre. wat afgezwakt is.
Over WAR! ben ik het eens, gaat ze echt onmogelijk worden alle kanten te behouden .. Ik verwacht dat ze gaan focussen op 1 kant en daar naar de rim willen gaan.
Over Serratus: hij heef geen grote gevaren in de buurt en zal zijn cluster nu kunnen versterken want dat is zeker nodig, verder ligt niet door 1 speler de hele stam er zwak bij daar vergis je je in


De beste stam speler:
Il Leone Indomabile. Toch wel een account dat de kar trekt samen met chef op dit moment. Altijd daar, als je een VV nodig hebt of er iets gepland moet worden. Uiteraard is er nog niet genoeg gebeurd om hier dieper op in te gaan.
Kan ik niet over oordelen, ga ik ook niet doen

Het grootste ego:
Nog niet echt van toepassing, al vind ik @Serratus Anterior wel erg irritant posten. Echter kan ik nog niet echt zeggen dat hij een grote ego heeft oid. Voor nu laat ik hem dus even leeg.
Heeft geen grote Ego alleen staat voor zijn punten en daden - deden jullie toch ook ;)


Meest overschatte stam:
Selena, ik denk dat dit echt een stam van laag niveau is. Een 100k intern van Serratus en dan die ligging van het account zo verdeeld. Tijdje geleden zijn ze Taylor Gang ook nog eens verloren. Dat ziet er in mijn ogen gewoon amateuristisch uit. We gaan het zien maar ik verwacht er niet veel van.
Over niveau kunnen we alleen ingame zien, inderdaad we zijn 2 man verloren early maar de verhalen erachter weten jullie niet dus het lijkt me niet dat jullie daar een mening over kunnen hebben?


Meest onderschatte stam:
BAM, ondanks ze erg veel verliezen leiden aan Pre. lijkt het erop alsof ze langer staande houden dan verwacht. Verwacht ook dat daar wel wat hulp van Mastermarks oude knechtje createch achter zit. Verder denk ik dat WAR! ook wel een tikkeltje hoger is zit dan Selena maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.
Snap die zin niet helemaal, dan kan ik er een reactie opgeven

Meest overschatte speler:
Odissuis die moeite heeft met dorpjes van BAM pakken terwijl Pre. er elke dag vol in knalt. Ik had meer van hem verwacht.
Misschien knalt hij er net zo hard in maar heeft hij andere factoren die meespelen, of doet hij zijn best er niet voor

Meest onderschatte speler:
Stortje95, maakt toch een prima groei daar in de rim. Ook als enige KiP lid in de top 10. Ben benieuwd wat die nog gaat brengen deze classic.
Ligt redelijk T.O.V. jullie? misschien voor jullie iets voor later?
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Buiten de spelers van Pre. niet zo gek veel spelers. Misschien Stef 14, lijkt me wel een aardige gast alhoewel ik hoorde dat ook hij weer flink gaat internen deze wereld.
Jammer dit :engel:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Deze lijst is aanzienlijk groot. Tai Chi, Serratus, Kiezpijn, Knarrel, Oddissuis.
Wat heeft Knarrel op zn geweten?


Mooiste stam naam:
Hier ga ik toch voor Premade aangezien ik niks heb met selena gomez en de rest springt er ook niet echt uit.
Ik vind de plofkippetjes wel een leuker naam moet k zeggen
Het tofste topic:
Ik hoop dat dit het tofste topic word want die andere stellen niet veel voor tenzij je geïnteresseerd bent in 20 pagina's discussie over boostdorpen en interners.
Die beginnen inderdaad bloed irritant te worden - Ik negeer ze nu
Het domste topic: -

Het hoeveel heb je gefarmd topic achteraf - kijk even de ranglijsten en je ziet het
Favoriete forum poster:
@krepox Ik vind Krepox altijd lekker scherp uit de hoek komen. Hij neemt ook absoluut geen blad voor de mond tegen niemand en daar kan ik alleen maar respect voor op brengen. Verder vind ik @sseg en @robbeke ook altijd goed posten. Goed inhoudelijk en netjes geformuleerd. Blijven (meestal) ook kalm indien iemand het inzicht van een stoeptegel heeft en met dat inzicht ook de discussie voert.
Lijkt me duidelijk
Minst favoriete forum poster:
Hangt er van af hoe je het bekijkt en tot welke groep je behoort.


Mooiste profiel foto van spelers:
acfc9d7f54d30fa826338f8301755dc8.png
Wil je ook zo'n mooi plaatje?

Stuur een PM naar *Chaos en wie weet :p
Mooiste profiel foto van stammen:
20ec85ad23c0a21a3528121ba5ceec2c.png

Geen idee wie maker is - promoten gaat dus niet
Mooiste actie van de wereld:
Nog niets noemenswaardig gebeurd. Deze laat ik nog even open dus.
Natuurlijk Bas van Nowhere in the Sun die even 40k verslagen tegenstanders op een dag binnenhengelt
Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht wel veel van Stortje en Xuzo Qra Ngote. Van Xuzo weet ik dat er toppers op zitten en stortje ben ik erg benieuwd naar.
Ik vind Thomas van Xuzo een aardige jongen (voor zover ik hem gesproken heb) lijkt me ook wel een goede speler - Stortje heb k geen idee van
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik denk dat we de ogen op Premade moeten houden. Zie niet in hoe andere stammen dat kwaliteit verschil gaan overbruggen. Misschien met kwantiteit zoals Selena nu al probeert maar die vallen misschien nog wel sneller door de mand als WAR! ook daadwerkelijk oorlog gaat voeren.
Een vraagje: wie gaat ons op dit moment ''door de mand laten vallen''?
Grootste blunder: -


Voor wie heb je nu echt respect:
Al mijn mede spelers die ik heb over kunnen halen om nog een classic met me mee te spelen. Met name Chris van Il leone zie ik van een kant die ik nog niet eerder had gezien van hem. Een echte topper in mijn boekje.
Mag ik je boekje?
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn stamgenoten en misschien wat mensen op het AF die denken dat we het niet in ons hebben
Die mensen heb je altijd nodig!.[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Holy shit, ik wilde net vragen of het al tijd werd hiervoor.

Tijdje geleden zijn ze Taylor Gang ook nog eens verloren. Dat ziet er in mijn ogen gewoon amateuristisch uit.

Wil hier wel nog even op inhaken.

Het feit dat Diego en ik weggespeeld zijn op Taylor heeft vrij weinig te maken met het niveau van Selena. Als je gestabd wordt door iemand en plots op 24 minuten afstand een trein krijgt doe je daar vrij weinig tegen. Tel daar weinig troepen bij op omdat backtimes doodlopen op bergen def omdat je tegen een defstam speelt en dan is het toch wel klaar.

Uiteindelijk waren de stabbende speler en zijn stam redelijk vlot weg, alleen was het voor ons wel te laat toen.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zal mijn commentaren in het rood in de Quote zetten, al moeten we zeggen dat het erg vroeg is voor zo'n lijstje

Heb je ooit wel eens in dit topic gepost ? Het is niet zo dat je andermans lijstjes gaat ontleden en daar vervolgens je mening gaat neer gooien. Maak maar een eigen lijstje.
 
Reactiescore
1.049
Heb je ooit wel eens in dit topic gepost ? Het is niet zo dat je andermans lijstjes gaat ontleden en daar vervolgens je mening gaat neer gooien. Maak maar een eigen lijstje.
Ga ik zeker doen, maar ik mag die van jou toch best ontleden> we hebben toch verschillende meningen neem ik aan?
 

DeletedUser74552

Guest
Ga ik zeker doen, maar ik mag die van jou toch best ontleden> we hebben toch verschillende meningen neem ik aan?

Kan je dat dan ook zo doen dat ik kan reageren op je mening ? Ik kan niet mezelf citeren en ga het niet allemaal overtypen. Quote me gewoon en dan je reactie's er onder alsjeblieft. Ik zou graag wel op wat dingen willen reageren.
 

DeletedUser74552

Guest
Over WAR! ben ik het eens, gaat ze echt onmogelijk worden alle kanten te behouden .. Ik verwacht dat ze gaan focussen op 1 kant en daar naar de rim willen gaan.
Over Serratus: hij heef geen grote gevaren in de buurt en zal zijn cluster nu kunnen versterken want dat is zeker nodig, verder ligt niet door 1 speler de hele stam er zwak bij daar vergis je je in
Als ze naar de rim gaat dan zou de meest voor de hand liggende optie door Selena heen zijn. Stef 14 ligt daar toch waar ik wel verwachtingen van heb. Verder kan je stam zeker wel gelijk zwak liggen door de ligging van 1 speler vooral als het stamlimiet 6 is, de wereld klein is en er een regel is dat je geen OS mag sturen buiten je stam. Een speler aan de andere kant van de wereld is praktisch gezien nutteloos. Daarnaast heb je ook nog de edel looptijden beperking. Ik vind Selena erg zwak liggen T.O.V. van WAR! vooral met die interner serratus daar. Ik ben erg benieuwd of WAR! daar zijn voordeel uit gaat trekken.


Heeft geen grote Ego alleen staat voor zijn punten en daden - deden jullie toch ook ;)
Nogmaals, wij gaven gelijk toe dat Leone fout zat. Serratus doet dit absoluut niet en is het internen al 4 pagina's aan het verdedigen.


Over niveau kunnen we alleen ingame zien, inderdaad we zijn 2 man verloren early maar de verhalen erachter weten jullie niet dus het lijkt me niet dat jullie daar een mening over kunnen hebben?
Ik kan overal een mening over hebben of die mening terecht is, dat is een andere vraag. Mijn mening voor nu blijft dat het laag niveau is.

Snap die zin niet helemaal, dan kan ik er een reactie opgeven
Ik denk dat WAR! een tikkeltje hoger niveau is dan Selena.

Misschien knalt hij er net zo hard in maar heeft hij andere factoren die meespelen, of doet hij zijn best er niet voor
Geen idee, valt me gewoon op dat odissius zelfs niet meesnoept.

Ligt redelijk T.O.V. jullie? misschien voor jullie iets voor later?
Misschien, durf ik geen uitlatingen over te doen.

Ik ken niet zoveel mensen buiten de mensen van Pre. Iedere gezellige gast die ambitie heeft in dit tijd rovende spelletje wil ik wel mee spelen.

Wat heeft Knarrel op zn geweten?
Er stroomt bloed uit mijn ogen als ik zijn in game profiel lees.

Ik vind de plofkippetjes wel een leuker naam moet k zeggen.
Persoonlijke mening. Echter zijn ze niet zo lief meer als ze kata's op Boeman gooien. Althans boeman vind ze niet zo aardig meer volgens mij.

Die beginnen inderdaad bloed irritant te worden - Ik negeer ze nu
Ik wil gewoon dat die serratus zijn fout in ziet maar of dat ooit gaat gebeuren. Geen idee. Het vergt een groot man om eigen fouten toe te kunnen geven.

Het hoeveel heb je gefarmd topic achteraf - kijk even de ranglijsten en je ziet het
Niet eens gelezen.

Hangt er van af hoe je het bekijkt en tot welke groep je behoort.
Ik behoor bij de groep die niet van interners houd, jij ?


Wil je ook zo'n mooi plaatje?
Stuur een PM naar *Chaos en wie weet :p
Mooi plaatje, wie weet doe ik dat wel.

Geen idee wie maker is - promoten gaat dus niet
@Unidentified Black Male. voila.

Natuurlijk Bas van Nowhere in the Sun die even 40k verslagen tegenstanders op een dag binnenhengelt
Boeit me niet zoveel eigenlijk. Of dat goed of slecht is, daar is nog over te discussiëren in deze vroege fase.

Ik vind Thomas van Xuzo een aardige jongen (voor zover ik hem gesproken heb) lijkt me ook wel een goede speler - Stortje heb k geen idee van


Overall goed team.

Mag ik je boekje?
Ik heb nog lege pagina's, claim er eentje zou ik zeggen.

Die mensen heb je altijd nodig!

Gelukkig zijn die er ook.


[/QUOTE]
 

DeletedUser

Guest
Zeer fijn om te lezen dat je gehaat word...
En dat terwijl we nog niets verkeerd hebben gedaan lijkt me?

Gegroet
Knarrel- de nieuwe co
 
Reactiescore
1.149
Wie van Droit Divin ben jij dan?

Daan zeker?
 
Reactiescore
1.049
''Als ze naar de rim gaat dan zou de meest voor de hand liggende optie door Selena heen zijn. Stef 14 ligt daar toch waar ik wel verwachtingen van heb. Verder kan je stam zeker wel gelijk zwak liggen door de ligging van 1 speler vooral als het stamlimiet 6 is, de wereld klein is en er een regel is dat je geen OS mag sturen buiten je stam. Een speler aan de andere kant van de wereld is praktisch gezien nutteloos. Daarnaast heb je ook nog de edel looptijden beperking. Ik vind Selena erg zwak liggen T.O.V. van WAR! vooral met die interner serratus daar. Ik ben erg benieuwd of WAR! daar zijn voordeel uit gaat trekken. ''
Redelijk naïef om zo te denken, Ik denk dat het cluster van WAR! niet zo compact is als het lijkt, maar dat zal blijken

''Ik behoor bij de groep die niet van interners houd, jij ? ''
Ik behoor tot de groep die mensen een 2de kans geeft als ze eenzelfde fout niet opnieuw maken

''Persoonlijke mening. Echter zijn ze niet zo lief meer als ze kata's op Boeman gooien. Althans boeman vind ze niet zo aardig meer volgens mij''
Ach dat is ook niet lief - maar het is maar een naam, dat zegt niet zoveel over daden lijkt me
 

DeletedUser74552

Guest
Zeer fijn om te lezen dat je gehaat word...
En dat terwijl we nog niets verkeerd hebben gedaan lijkt me?

Gegroet
Knarrel- de nieuwe co

Ik zie Gizmo, Rhei in je handtekening ziet er naar uit dat mijn haat nog gegrond was ook. Verder is het niet zo zeer haat hoor. Ik ken jullie niet maar jullie profiels tekst vind ik echt verschrikkelijk. Zijn jullie allemaal 3 op dat account ?

''Als ze naar de rim gaat dan zou de meest voor de hand liggende optie door Selena heen zijn. Stef 14 ligt daar toch waar ik wel verwachtingen van heb. Verder kan je stam zeker wel gelijk zwak liggen door de ligging van 1 speler vooral als het stamlimiet 6 is, de wereld klein is en er een regel is dat je geen OS mag sturen buiten je stam. Een speler aan de andere kant van de wereld is praktisch gezien nutteloos. Daarnaast heb je ook nog de edel looptijden beperking. Ik vind Selena erg zwak liggen T.O.V. van WAR! vooral met die interner serratus daar. Ik ben erg benieuwd of WAR! daar zijn voordeel uit gaat trekken. ''

Redelijk naïef om zo te denken, Ik denk dat het cluster van WAR! niet zo compact is als het lijkt, maar dat zal blijken

''Ik behoor bij de groep die niet van interners houd, jij ? ''
Ik behoor tot de groep die mensen een 2de kans geeft als ze eenzelfde fout niet opnieuw maken

''Persoonlijke mening. Echter zijn ze niet zo lief meer als ze kata's op Boeman gooien. Althans boeman vind ze niet zo aardig meer volgens mij''
Ach dat is ook niet lief - maar het is maar een naam, dat zegt niet zoveel over daden lijkt me

Ik denk niet dat je me naief ben als ik zeg dat het een slechte recruit is, dat baseer ik mijn ervaring als stamleider van w50 en als lid van POEF op classic 13. Verder als je tot de groep behoort die in 2de kansen gelooft dan geloof je ook niet in serratus want die zegt dat hij nooit wat fout heeft gedaan. De laatste zin snap ik niet. Boeman kreeg kata's van KiP. Dat was mijn punt haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zie Gizmo, Rhei in je handtekening ziet er naar uit dat mijn haat nog gegrond was ook. Verder is het niet zo zeer haat hoor. Ik ken jullie niet maar jullie profiels tekst vind ik echt verschrikkelijk. Zijn jullie allemaal 3 op dat account ?

Ghizmo is een account dat ik heb verlaten wegens onenigheid met stam/medespelers. Daar ben ik slechts een weekje co geweest volgens mij... Ik heb daar dan ook niets betekend voor het account. Normaal zit ik op Jeffersonius als forumaccount... Maar dat wachtwoord ben ik kwijt :)
Ik moet Weldegelijk Ghizmi uit mijn handtekening halen... Mijn excuses...

Profieltekst is door 1 persoon gemaakt, om daardoor een heel account te "haten"... Dat doet me pijn...

Ik ben de enige speler van DD die hier op knarrel speelt... De andere 2 zijn er niet bij... tot mijn spijt want het zijn super kerels :p
 

DeletedUser74552

Guest
Ghizmo is een account dat ik heb verlaten wegens onenigheid met stam/medespelers. Daar ben ik slechts een weekje co geweest volgens mij... Ik heb daar dan ook niets betekend voor het account. Normaal zit ik op Jeffersonius als forumaccount... Maar dat wachtwoord ben ik kwijt :)
Ik moet Weldegelijk Ghizmi uit mijn handtekening halen... Mijn excuses...

Profieltekst is door 1 persoon gemaakt, om daardoor een heel account te "haten"... Dat doet me pijn...

Ik ben de enige speler van DD die hier op knarrel speelt... De andere 2 zijn er niet bij... tot mijn spijt want het zijn super kerels :p

Excuses dan. Gizmo was echt een rot account op w50. De PMs die wij kregen dat ze zo snel mogelijk front wilden hebben om ons weg te spelen om vervolgens gelijk te runnen op het moment dat we aanvallen stuurden.

Mijn advies is de persoon die die tekst heeft gemaakt een flinke schop te geven haha. Ziet er niet uit. Ik ben benieuwd wat jullie gaan presteren op deze wereld. Misschien heb ik toch nog een ander veel belovend account gevonden.
 
Reactiescore
1.049
Ik denk niet dat je me naief ben als ik zeg dat het een slechte recruit is, dat baseer ik mijn ervaring als stamleider van w50 en als lid van POEF op classic 13. Verder als je tot de groep behoort die in 2de kansen gelooft dan geloof je ook niet in serratus want die zegt dat hij nooit wat fout heeft gedaan. De laatste zin snap ik niet. Boeman kreeg kata's van KiP. Dat was mijn punt haha.
slechte recruit kan zich later waarmaken lijkt me? we dichten nu de gaten en dan hebben we mooi cluster
verder iets wat totaal hier niks mee te maken heeft: jullie hebben best wel redelijk lang uitgerekt cluster :p
Punt over Serratus: misschien zegt ie tegen jou dat ie niks fout heeft gedaan maar mij wat anders? ik neem aan dat er bij flex ook achter de schermen is gesproken
verder ging dat hele ding over de stamnaam en niet de kata's
 

DeletedUser78369

Guest
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Beste stam:
Tot nu toe vind ik WAR! en Pre. er het beste uit zien. Het cluster van WAR! zal wel een uitdaging met zich meenemen want als puntje bij paaltje komt hebben ze zowat 360* front. Sterker nog ze hebben al front met Selena en Pre. vraag me af wanneer daar de hell los barst. Vooral met die grote intern van Serratus ligt selena er maar zwak bij. Pre. Ligt solid half in de rim alhoewel ook zij nog wat uitdagingen op hun pad hebben (boeman, Virus). Het lijkt erop dat de groei van Pre. wat afgezwakt is.

De beste stam speler: Il Leone Indomabile. Toch wel een account dat de kar trekt samen met chef op dit moment. Altijd daar, als je een VV nodig hebt of er iets gepland moet worden. Uiteraard is er nog niet genoeg gebeurd om hier dieper op in te gaan.

Het grootste ego: Nog niet echt van toepassing, al vind ik @Serratus Anterior wel erg irritant posten. Echter kan ik nog niet echt zeggen dat hij een grote ego heeft oid. Voor nu laat ik hem dus even leeg.

Beste leider: Geen idee nog.
Slechtste leider: Geen idee nog.

Meest overschatte stam:
Selena, ik denk dat dit echt een stam van laag niveau is. Een 100k intern van Serratus en dan die ligging van het account zo verdeeld. Tijdje geleden zijn ze Taylor Gang ook nog eens verloren. Dat ziet er in mijn ogen gewoon amateuristisch uit. We gaan het zien maar ik verwacht er niet veel van.

Meest onderschatte stam: BAM, ondanks ze erg veel verliezen leiden aan Pre. lijkt het erop alsof ze langer staande houden dan verwacht. Verwacht ook dat daar wel wat hulp van Mastermarks oude knechtje createch achter zit. Verder denk ik dat WAR! ook wel een tikkeltje hoger is zit dan Selena maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

Meest overschatte speler: Odissuis die moeite heeft met dorpjes van BAM pakken terwijl Pre. er elke dag vol in knalt. Ik had meer van hem verwacht.

Meest onderschatte speler: Stortje95, maakt toch een prima groei daar in de rim. Ook als enige KiP lid in de top 10. Ben benieuwd wat die nog gaat brengen deze classic.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Buiten de spelers van Pre. niet zo gek veel spelers. Misschien Stef 14, lijkt me wel een aardige gast alhoewel ik hoorde dat ook hij weer flink gaat internen deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Deze lijst is aanzienlijk groot. Tai Chi, Serratus, Kiezpijn, Knarrel, Oddissuis.

Mooiste spelers naam: The Cheap Dealer

Mooiste stam naam: Hier ga ik toch voor Premade aangezien ik niks heb met selena gomez en de rest springt er ook niet echt uit.

Het tofste topic: Ik hoop dat dit het tofste topic word want die andere stellen niet veel voor tenzij je geïnteresseerd bent in 20 pagina's discussie over boostdorpen en interners.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
@krepox Ik vind Krepox altijd lekker scherp uit de hoek komen. Hij neemt ook absoluut geen blad voor de mond tegen niemand en daar kan ik alleen maar respect voor op brengen. Verder vind ik @sseg en @robbeke ook altijd goed posten. Goed inhoudelijk en netjes geformuleerd. Blijven (meestal) ook kalm indien iemand het inzicht van een stoeptegel heeft en met dat inzicht ook de discussie voert.

Minst favoriete forum poster: @Serratus Anterior Verschrikkelijk.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
acfc9d7f54d30fa826338f8301755dc8.png


Mooiste profiel foto van stammen:
20ec85ad23c0a21a3528121ba5ceec2c.png


Mooiste actie van de wereld:
Nog niets noemenswaardig gebeurd. Deze laat ik nog even open dus.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht wel veel van Stortje en Xuzo Qra Ngote. Van Xuzo weet ik dat er toppers op zitten en stortje ben ik erg benieuwd naar.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik denk dat we de ogen op Premade moeten houden. Zie niet in hoe andere stammen dat kwaliteit verschil gaan overbruggen. Misschien met kwantiteit zoals Selena nu al probeert maar die vallen misschien nog wel sneller door de mand als WAR! ook daadwerkelijk oorlog gaat voeren.

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
Al mijn mede spelers die ik heb over kunnen halen om nog een classic met me mee te spelen. Met name Chris van Il leone zie ik van een kant die ik nog niet eerder had gezien van hem. Een echte topper in mijn boekje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn stamgenoten en misschien wat mensen op het AF die denken dat we het niet in ons hebben.

Eerlijke, leuke lijst :).

Wat heeft Knarrel op zn geweten?

Waarom vraagt niemand ooit wat ik misdaan zou moeten hebben :( :D
 
Reactiescore
1.149
Bovenaan