Moves and Counter Moves

Reactiescore
179
En zo wordt bewaarheid wat ik altijd gezegd heb, of je nu noob bent of niet, of je nu skills hebt of niet, de volhouder wint.

Beetje onzin vind je niet?
Jij moet mij niet gaan vertellen, dat de helft van het United Masters geen motivatieproblemen heeft.
 

DeletedUser71298

Guest
Bij deze neem ik afscheid van de vijand, wij gaan elkaar ingame niet meer tegenkomen. Veel plezier met het verder verloop van de casual en verlies niet te snel jullie laatste dorpjes ;)
Mijn Tw carrière is volledig en daarmee is het tijd om te stoppen.


PS: nee acc gaat niet op delete, mijn minions gaan het verder onderhouden.
Mocht tijd worden :)
 
Reactiescore
2.191
Heb nou niet echt veel moeite gehad met defi, net alsof er niemand was. Dat was toch ook je reden om ship te verlaten, omdat er niet gedeft werd.
 

DeletedUser71298

Guest
Hij heeft zelf op af gezegd dat andere niet deden deffen en dat hij daar geen onderdeel van wilde uitmaken. Situatie lijkt me nu niet echt anders.
En jij wilt zeggen dat SHIP en Zero zo goed deffen?
Hoeveel zijn er al bb gegaan na 1 aanval?
Precies ;)
 

DeletedUser71298

Guest
En jij leavede om die reden, dan kan je p nu ook leaven. ;)
Ik leavde meer omdat SHIP bestaat uit 1 hoop ondankbare honden die wachten tot ze weggespeeld worden.
Dat ze nu ineens een fusie aangaan om meer kannonvoer te hebben brengt daar niet echt veel verandering in.
 
Reactiescore
324
Ik leavde meer omdat SHIP bestaat uit 1 hoop ondankbare honden die wachten tot ze weggespeeld worden.
Dat ze nu ineens een fusie aangaan om meer kannonvoer te hebben brengt daar niet echt veel verandering in.
Volgens mij leef jij in een andere werkelijkheid :D
 
Bovenaan