Top/Flop stammen

Reactiescore
1.165
Ze doen hun naam eer aan dus.
 

DeletedUser68227

Guest
Toen Leone het deed mocht er wat van gezegd worden dan lijkt het me niet meer dan fair dat dit ook even tegen het licht aan word gehouden.

Bij leone was het na 2 pagina's al " we weten het ondertussen al , moet niet steeds herhaald worden" ofzo.
Nu is dit al van Pagina 24 tot p3... bezig.
 

DeletedUser74552

Guest
Bij leone was het na 2 pagina's al " we weten het ondertussen al , moet niet steeds herhaald worden" ofzo.
Nu is dit al van Pagina 24 tot p3... bezig.

Verschil is wij gaven gelijk toe dat we absoluut fout zaten. Die stoeptegel hier ziet niet eens in dat het wiskundig gezien al niet klopt wat hij zegt laat staan het morele verhaal.
 
Reactiescore
46
Een bg was beter geweest om de redenen die je zelf al aangeeft. Je verspilt waardevolle edels. Dit is gewoon amateuristisch gedrag.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om zelf een 'Amateuristische' actie uit te voeren, waarbij edels worden verspild? Voor zover ik weet speelt u niet op het Serratus account (aangezien deze discussie er waarschijnlijk niet op deze manier was geweest als jullie wel op hetzelfde account hadden gezeten)

Daarnaast door meer dorpen te hebben krijg je ook weer sneller nieuwe pakketjes. Dat wordt dan nog gelimiteerd door het oplopen van de kosten van pakketjes, maar alsnog zal je een voordeel houden tot de rest van de wereld.

Het staat dus buiten kijf dat internen op een classic uitermate voordelig is. En ja dit gewoon dus ontzettend zielig is.
Door meer dorpen te hebben zal er inderdaad de mogelijkheid zijn om sneller pakketjes aan te maken. Overigens zei Serratus volgens mij (ik weet dit niet zeker) dat het een nadeel was voor de korte termijn. Tenzij ik dit verkeerd zie, is er inderdaad op de korte termijn een nadeel aan het weggooien van die zogenaamde 50k troepen, maar na 1 a 2 week zal het inderdaad toch wel weer een voordeel zijn (hier zitten geen berekeningen achter, deze tijd is een schatting)

Haha drie noobs op het #1 internaccountje die samen internen gaan verdedigen..
ik heb ze volgens mij niet zien zeggen dat ze zelf internen een goed idee vinden (zonder reden), en ze zijn volgens mij ook niet het internen zelf aan het verdedigen. Ze verdedigen de reden achter het internen (Er zal vast wel een betere manier zijn om dit uit te leggen, maar ik kan er even niet zo snel op komen)

Jij hebt gekozen om te internen, je zegt nu zelf wat iedereen je probeert uit te leggen. Had je die dorpen niet lopen internen dan had je er meer voordeel uit gehaald, je snapt het wel maar je probeert gewoon je acties goed te praten.

Er is al door Krepox (dacht ik) gezegd dat dit gewoon een noob actie is, blij dat je het eindelijk zelf snapt!
Als ze zelf hetzelfde zeggen als de 'rest', hoezo is dit dan een probleem? En als ze er zelf meer voordeel uit zouden hebben gehaald als ze het niet hadden gedaan, hoezo is het dan een probleem als ze zichzelf zouden benadelen?

Verschil is wij gaven gelijk toe dat we absoluut fout zaten. Die stoeptegel hier ziet niet eens in dat het wiskundig gezien al niet klopt wat hij zegt laat staan het morele verhaal.
Ik heb hun niet horen zeggen dat wat ze deden goed was, of ik moet dat bericht zelf gemist hebben. Voor zover ik zie gaven ze aan dat ze dit zelf de beste keuze vinden i.v.m de enkele spot in een stam en dat ze samen wouden verder spelen. Ik zie dit niet als het aangeven dat je zelf het boosten een goed idee vind.

Wiskundig gezien klopte wat hij zei over de kosten wel, aangezien er heel duidelijk bij stond dat het over de korte termijn ging, en niet de lange termijn ;)
Want misschien had hij het op lange termijn niet goed, maar op lange termijn wel
Als 50% goed, 50% fout je een stoeptegel maakt, dan ben je er zelf ook 1 aangezien je aangaf dat alles niet klopte, maar wat hij over de korte termijn zei klopte wel ;P




Even snel een disclaimer: Zoals waarschijnlijk aan mijn account wel te zien is gebruik ik het forum niet (om te posten), dus als ik fouten heb gemaakt in deze post of iets in die richting, mijn excuses hiervoor
Normaal zou ik ook niks hebben gezegd aangezien ik wat ge-flame hier en daar altijd wel leuk vind om af en toe een keer door te lezen, maar ik ben op zich het boost topic en alles in die richting wel zat, ik vind het oud worden x3
Ik was blij dat alles met Il Leone was afgelopen en hoopte dat er nieuwe, interessantere topics zouden komen, maar ik zie dit als ongeveer hetzelfde

Pls no flamerino, en als er ergens fouten zitten in de tekst dan blame ik GoT


EDITS: Ik kwam erachter dat een zin opeens was afgekapt, dus heb deze afgemaakt
 
Reactiescore
660
Lukt het niet meer om wat zinnigs te bedenken als tegen argument?

Eerst en vooral zonder iets te onderbouwen of wat dan ook. Ben hier in het verre Noorwegen en zet even de ipad op omdat ik voor de kids een stomme netflix film heb opgezet.
Wat jij ook doet , je gaat lekker geedeld worden, dus je moet 1 ding goed onthouden. Ga je nog tijd steken in deze wereld of er nu al gewoon mee ophouden?

Ik weet het, klinkt belachelijk maar niet belachelijker dan wat jij post. En dan nog proberen sseg er als een debiel uit te laten komen. Ik heb geen zin in het kennen van je ligging, maar ik heb ook geen zin om te weten of alle letters van het alfabet buiten a en b van elkaar vijanden zijn ja of neen, want als ze gewoon tegen elkaar vechten dan ben jij dus echt wel gigantisch in het voordeel. Dat je tot nu toe geen edels hebt verspeeld is gewoon lucky you denk ik want kan me met de onzin die jij allemaal uitkraamt (al doe je het wel goed in het proberen beter te laten overkomen) lijk je me toch gewoon een doorsnee noob te zijn niet beter of slechter dan mezelf.
Als je dan toch al geen edels aan het verspelen was, was het misschien ook gewoon beter om eerst dat hele alfabet buiten b op te edelen, klaarblijkelijk gaat het heel gemakkelijk bij u.
Iedereen internt wel eens een stukje hoor, zelfs sseg zal wel eens een interntje hebben 'moeten' plegen. Maar een 'fusie' op een classic heb ik zelden goed weten aflopen. En ik heb toch wel eens een classic gespeeld. Er zijn zo veel andere mogelijkheden.

Dat je trouwens in een stam zit zonder stamleden die aan je zijde liggen is ook gewoon een eigen keuze en vooral een beetje een rare keuze, al volg ik de wereld niet. Je moet al een pro zijn om hier aan te beginnen. Maar een pro zou er dan geen fusie op nagaan.

Te veel dilemma's , tegenstellingen en andere shit ...
 
Reactiescore
1.094
Nou dan voordat je dit post ga je eerst naar mijn ligging kijken en dan zie je dat ik nergens direct aan stamgenoten ligt. Dan vraag ik je vervolgens groeit 1 account sneller of 2? Ik heb deze hele wereld al geen edels verloren ook niet voor ik begon met internen dus ik verwacht niet dat ik erna 8 edels op rij had verloren. Dus eigenlijk lijkt het opeens toch heel reeel de situatie die ik schets.

**Terwijl je als account het efficients groeit, namelijk account A verliest geen onnodige edels en troepen en pakt vol uitgebouwde dorpen waar vooraf al controle over is.
** Voor de laatste keer kijk naar account a en b en niet zo kortzichtig alleen naar a.

edit
-- waarvan geen van die stamgenoten zijn op dat moment
-- weer een voorbeeld van niet goed lezen

Jou situatie maakt geen verschil. Er zijn zat andere factoren die inspelen waardoor het edelen goedkoper is. De tegenstanders die om je heen liggen zullen gewoon nog steeds moeten vechten voor hun dorpen. Is het niet tegen jou dan wel tegen andere spelers. Die lopen dus net zo goed troepen verlies op, en mogelijkerwijs edel verlies, iets waar jij dan geen problemen mee hebt. Precies, je weerhouden van strijd op dat moment.

En ze zullen dus ook niet op korte termijn (op het termijn dat jij de eenheden verliest van de intern) jou kunnen aanvallen. Dus dat je daar last van zou hebben is ook geen sprake. Aangezien hun (theoretisch) tegen tegenstanders liggen die actief verdedigen, zullen ze dus ook relatief minder en of moeilijker dorpen overnemen. Jij hebt dat dus niet.

Tenzij ik dit verkeerd zie, is er inderdaad op de korte termijn een nadeel aan het weggooien van die zogenaamde 50k troepen

Vind ik niet. Korte termijn is maar 4 dagen omdat dan troepen alweer zijn opgebouwd (lang leve classic). Bovendien behoud hij zijn troepen op zijn hoofd acc, en behoud hij controle over het intern acc. Dus je hebt alleen op korte termijn een nadeel als een aantal van die omringende spelers per direct een partij clears en edels hebben klaar staan en zo kunnen aanvallen en eventueel profiteren van een intern. Echter zie ik sowieso niet gebeuren dat ze daardoor geen verliezen lijden, dus een grote vooruitgang ten koste van het intern acc/hem zal er toch niet komen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78389

Guest
Jou situatie maakt geen verschil. Er zijn zat andere factoren die inspelen waardoor het edelen goedkoper is. De tegenstanders die om je heen liggen zullen gewoon nog steeds moeten vechten voor hun dorpen. Is het niet tegen jou dan wel tegen andere spelers. Die lopen dus net zo goed troepen verlies op, en mogelijkerwijs edel verlies, iets waar jij dan geen problemen mee hebt. Precies, je weerhouden van strijd op dat moment.

En ze zullen dus ook niet op korte termijn (op het termijn dat jij de eenheden verliest van de intern) jou kunnen aanvallen. Dus dat je daar last van zou hebben is ook geen sprake. Aangezien hun (theoretisch) tegen tegenstanders liggen die actief verdedigen, zullen ze dus ook relatief minder en of moeilijker dorpen overnemen. Jij hebt dat dus niet.



Vind ik niet. Korte termijn is maar 4 dagen omdat dan troepen alweer zijn opgebouwd (lang leve classic). Bovendien behoud hij zijn troepen op zijn hoofd acc, en behoud hij controle over het intern acc. Dus je hebt alleen op korte termijn een nadeel als een aantal van die omringende spelers per direct een partij clears en edels hebben klaar staan en zo kunnen aanvallen en eventueel profiteren van een intern. Echter zie ik sowieso niet gebeuren dat ze daardoor geen verliezen lijden, dus een grote vooruitgang ten koste van het intern acc/hem zal er toch niet komen.

Oké ik stel je nu een vraag en die moet je beantwoorden:

1) Wanneer hadden kiespijn en ik meer dorpen samen gehad als ik kiespijn intern of als kiespijn en ik allebei zelf door waren blijven edelen.

2) In welk geval hadden spelers om ons heen dus meer last van ons tijdens het internen waar we geen edels op hen konden sturen en hen niet konden edelen of als kiespijn en ik hen allebei konden aanvallen met een Pbg?

3) in welk geval zouden ze dus meer gegroeid zijn direct om ons heen?

4) Wanneer hadden kiespijn en ik dus samen meer invloed in ons gebied?

Nou beantwoord deze vragen en dan moet je jet snappen.
 

DeletedUser74552

Guest
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om zelf een 'Amateuristische' actie uit te voeren, waarbij edels worden verspild? Voor zover ik weet speelt u niet op het Serratus account (aangezien deze discussie er waarschijnlijk niet op deze manier was geweest als jullie wel op hetzelfde account hadden gezeten)

Het gaat me natuurlijk om de manier waarop hij zichzelf en zijn stam hier representeert. Hij zegt wel degelijk dat hij geen voordeel heeft bij een fusie en dat daaruit blijkt zijn amateurisme. Elke speler die al wat langer mee gaat of wat meer uurtjes in TW heeft zitten weet gelijk hoe de vork in de steel zit. Het is echter gewoon simpele wiskunde samen met wat externe factoren. Als hij wilt fuseren of internen goed tot daar aan toe maar kom het dan niet verdedigen als iets goed op het forum. Dat is anti tribalwars want het is geen oorlogje meer voeren, het is alleen nog maar dorpje uitbouwen en overnemen.


Ik heb hun niet horen zeggen dat wat ze deden goed was, of ik moet dat bericht zelf gemist hebben. Voor zover ik zie gaven ze aan dat ze dit zelf de beste keuze vinden i.v.m de enkele spot in een stam en dat ze samen wouden verder spelen. Ik zie dit niet als het aangeven dat je zelf het boosten een goed idee vind.

Wiskundig gezien klopte wat hij zei over de kosten wel, aangezien er heel duidelijk bij stond dat het over de korte termijn ging, en niet de lange termijn ;)
Want misschien had hij het op lange termijn niet goed, maar op lange termijn wel
Als 50% goed, 50% fout je een stoeptegel maakt, dan ben je er zelf ook 1 aangezien je aangaf dat alles niet klopte, maar wat hij over de korte termijn zei klopte wel ;P

Je hebt het gemist. Hij geeft wel degelijk aan dat hij het geen enkel probleem vind. Bestaat er überhaupt iets als korte termijn op de classic ? De snelste wereld van tribalwars ? Zelfs al zou hij troepen verliezen op korte termijn(4 dagen max) dan doet zijn omgeving die door wilt groeien dat ook. Alleen kunnen die ook nog eens edels verliezen waar hij dat niet kan. Hoezo geen voordeel ? Hij krijgt een boost van wel 50k ofzo. Edel jij dat in je uppie op 1 dag zonder edels te verliezen ? Ik denk het niet.
 

DeletedUser78389

Guest
Het gaat me natuurlijk om de manier waarop hij zichzelf en zijn stam hier representeert. Hij zegt wel degelijk dat hij geen voordeel heeft bij een fusie en dat daaruit blijkt zijn amateurisme. Elke speler die al wat langer mee gaat of wat meer uurtjes in TW heeft zitten weet gelijk hoe de vork in de steel zit. Het is echter gewoon simpele wiskunde samen met wat externe factoren. Als hij wilt fuseren of internen goed tot daar aan toe maar kom het dan niet verdedigen als iets goed op het forum. Dat is anti tribalwars want het is geen oorlogje meer voeren, het is alleen nog maar dorpje uitbouwen en overnemen.




Je hebt het gemist. Hij geeft wel degelijk aan dat hij het geen enkel probleem vind. Bestaat er überhaupt iets als korte termijn op de classic ? De snelste wereld van tribalwars ? Zelfs al zou hij troepen verliezen op korte termijn(4 dagen max) dan doet zijn omgeving die door wilt groeien dat ook. Alleen kunnen die ook nog eens edels verliezen waar hij dat niet kan. Hoezo geen voordeel ? Hij krijgt een boost van wel 50k ofzo. Edel jij dat in je uppie op 1 dag zonder edels te verliezen ? Ik denk het niet.

Beantwoord mijn bovenstaande vragen nou.....
 

DeletedUser74552

Guest
Oké ik stel je nu een vraag en die moet je beantwoorden:

Verschrikkelijk, vragen zijn niet eens goed geformuleerd. Het is dat ik me verveel.

1) Wanneer hadden kiespijn en ik meer dorpen samen gehad als ik kiespijn intern of als kiespijn en ik allebei zelf door waren blijven edelen.

Beide evenveel dorpen. Ik ga me niet uitlaten over jullie offensieve skills dus ga er vanuit dat jullie beide geen edels gebruiken of doodlopen.

2) In welk geval hadden spelers om ons heen dus meer last van ons tijdens het internen waar we geen edels op hen konden sturen en hen niet konden edelen of als kiespijn en ik hen allebei konden aanvallen met een Pbg?

De spelers om jullie heen hebben meer last van jullie omdat er een aanzienlijke groot account naast hun ontstaat. Die vanwege de fusie de OS binnen de stam regel ontduikt waar kiespijn eerst niks kon ontvangen of versturen kan 1 groot account dit ineens wel.

3) in welk geval zouden ze dus meer gegroeid zijn direct om ons heen?

Geen idee ken je omgeving niet. Hun groei heeft ook niets te maken met het feit dat jij jezelf bevoordeeld tegenover de rest.

4) Wanneer hadden kiespijn en ik dus samen meer invloed in ons gebied?

Uiteindelijk hebben jullie nu meer invloed. 1 groot account wegspelen met een volle stam achter zich is altijd moeilijker dan 2 kleinere accounts.

Nou beantwoord deze vragen en dan moet je jet snappen.

Klasse vragen. :rolleyes: Hoop dat jij het snapt nu uiteindelijk.
 

DeletedUser78389

Guest
Verschrikkelijk, vragen zijn niet eens goed geformuleerd. Het is dat ik me verveel.



Beide evenveel dorpen. Ik ga me niet uitlaten over jullie offensieve skills dus ga er vanuit dat jullie beide geen edels gebruiken of doodlopen.



De spelers om jullie heen hebben meer last van jullie omdat er een aanzienlijke groot account naast hun ontstaat. Die vanwege de fusie de OS binnen de stam regel ontduikt waar kiespijn eerst niks kon ontvangen of versturen kan 1 groot account dit ineens wel.



Geen idee ken je omgeving niet. Hun groei heeft ook niets te maken met het feit dat jij jezelf bevoordeeld tegenover de rest.



Uiteindelijk hebben jullie nu meer invloed. 1 groot account wegspelen met een volle stam achter zich is altijd moeilijker dan 2 kleinere accounts.



Klasse vragen. :rolleyes: Hoop dat jij het snapt nu uiteindelijk.

Sorry hoor maar je bent nu echt onwijs dom bezig... ik heb 8 edels voor kiespijn gebruikt en kiespijn heeft zelf heeft 4 edels gedumpt. Dus jij durft nu echt te beweren dat wij 0 dorpen erbij hadden gepakt als we niet hadden geinternd? En als het antwoord op deze vraag anders is dan is het antwoord op de andere vragen ook anders.

Dus even voor je begrip nu hadden we aan het eind van het internen samen 25 dorpen en ik durf te beweren dat we anders samen 31 dorpen hadden gehad op zijn minst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Sorry hoor maar je bent nu echt onwijs dom bezig... ik heb 8 edels voor kiespijn gebruikt en kiespijn heeft zelf heeft 4 edels gedumpt. Dus jij durft nu echt te beweren dat wij 0 dorpen erbij hadden gepakt als we niet hadden geinternd? En als het antwoord op deze vraag anders is dan is het antwoord op de andere vragen ook anders.

Jij gaat uit van variabelen. Ik ga uit van dingen die ik weet. Als ik er vanuit ga dat jullie beide geen edels zouden verliezen of dorpen zouden veroveren dan heb je een belachelijke groot voordeel door te internen. Als jij zegt dat je dorpen zou pakken dan is dat slechts speculeren. Ik kan zeggen dat jij 4 edels doodloopt maar zeker weten doen we het nooit. Wat we wel zeker weten is dat die dorpen van kiezpijn leeg staan en voor jou zijn. Je gaat er absoluut niets op verliezen want je hebt al controle over die dorpen. Resultaat: Je gaat er op voorruit.

Durven te beweren heeft niks met feiten te maken. Dat is slechts speculatie. Ik durf te beweren dat ik naar Engeland kan zwemmen, jij kan zeggen dat ik het niet haal. Zeker weten gaan we het nooit als ik die zee niet in duik. Blijft slechts speculatie.
 
Reactiescore
1.049
Jij gaat uit van variabelen. Ik ga uit van dingen die ik weet. Als ik er vanuit ga dat jullie beide geen edels zouden verliezen of dorpen zouden veroveren dan heb je een belachelijke groot voordeel door te internen. Als jij zegt dat je dorpen zou pakken dan is dat slechts speculeren. Ik kan zeggen dat jij 4 edels doodloopt maar zeker weten doen we het nooit. Wat we wel zeker weten is dat die dorpen van kiezpijn leeg staan en voor jou zijn. Je gaat er absoluut niets op verliezen want je hebt al controle over die dorpen. Resultaat: Je gaat er op voorruit.

Durven te beweren heeft niks met feiten te maken. Dat is slechts speculatie. Ik durf te beweren dat ik naar Engeland kan zwemmen, jij kan zeggen dat ik het niet haal. Zeker weten gaan we het nooit als ik die zee niet in duik. Blijft slechts speculatie.
Probeer het! ik zeg dat je het kunt.. geeft dat je moed?
 

DeletedUser78389

Guest
Jij gaat uit van variabelen. Ik ga uit van dingen die ik weet. Als ik er vanuit ga dat jullie beide geen edels zouden verliezen of dorpen zouden veroveren dan heb je een belachelijke groot voordeel door te internen. Als jij zegt dat je dorpen zou pakken dan is dat slechts speculeren. Ik kan zeggen dat jij 4 edels doodloopt maar zeker weten doen we het nooit. Wat we wel zeker weten is dat die dorpen van kiezpijn leeg staan en voor jou zijn. Je gaat er absoluut niets op verliezen want je hebt al controle over die dorpen. Resultaat: Je gaat er op voorruit.

Durven te beweren heeft niks met feiten te maken. Dat is slechts speculatie. Ik durf te beweren dat ik naar Engeland kan zwemmen, jij kan zeggen dat ik het niet haal. Zeker weten gaan we het nooit als ik die zee niet in duik. Blijft slechts speculatie.

Helemaal gelijk heb je natuurlijk als je een reeks van getallen hebt 2-2-2-2-2-2 en je weet niks verwacht je dat de volgende 2 waarde 0 zijn dat is absoluut logisch.

Als een ijscoman elke dag 200 ijsjes verkoopt heeft die ook niet na een week door dat hij er meer dan 200 nodig heeft en minder dan 250.

Het is namelijk volstrekt onlogisch om je bevindingen van het verleden te gebruiken.

Dat je rekening moet houden met het slechtste is een ander verhaal, maar als je alleen uitgaat van het worstcasescenario zou geen enkele ondernemer ooit beginnen, want hij verwacht toch niks te verkopen.

Als jij elke week naar Engeland zwemt 8 weken lang dan verwacht ik dat het je volgende week ook lukt. Er blijft natuurlijk altijd een kans dat het misgaat, maar de verwachtingen laten duidelijk zien dat het je waarschijnlijk wel lukt.
 

DeletedUser74552

Guest
Helemaal gelijk heb je natuurlijk als je een reeks van getallen hebt 2-2-2-2-2-2 en je weet niks verwacht je dat de volgende 2 waarde 0 zijn dat is absoluut logisch.

Als een ijscoman elke dag 200 ijsjes verkoopt heeft die ook niet na een week door dat hij er meer dan 200 nodig heeft en minder dan 250.

Het is namelijk volstrekt onlogisch om je bevindingen van het verleden te gebruiken.

Dat je rekening moet houden met het slechtste is een ander verhaal, maar als je alleen uitgaat van het worstcasescenario zou geen enkele ondernemer ooit beginnen, want hij verwacht toch niks te verkopen.

Als jij elke week naar Engeland zwemt 8 weken lang dan verwacht ik dat het je volgende week ook lukt. Er blijft natuurlijk altijd een kans dat het misgaat, maar de verwachtingen laten duidelijk zien dat het je waarschijnlijk wel lukt.

Verschil is dat ik niet uit ga van het worst case scenario. Ik ga er vanuit dat je omgeving niet al zijn edels doodloopt maar ook niet zonder horten of stoten door tegenstanders heen komt. Al met als ga jij er nog steeds op voorruit doordat je geen tegenstand hebt en er 100% zeker van bent dat je geen edels gaat doodlopen. Het verschil zit hem juist in de variabelen. Waar jij zekerheid hebt, heeft de rest dat niet. En dat is waar het voordeel word geboekt.
 

DeletedUser78389

Guest
Verschil is dat ik niet uit ga van het worst case scenario. Ik ga er vanuit dat je omgeving niet al zijn edels doodloopt maar ook niet zonder horten of stoten door tegenstanders heen komt. Al met als ga jij er nog steeds op voorruit doordat je geen tegenstand hebt en er 100% zeker van bent dat je geen edels gaat doodlopen. Het verschil zit hem juist in de variabelen. Waar jij zekerheid hebt, heeft de rest dat niet. En dat is waar het voordeel word geboekt.

Dus jij denk dat je in 3 dagen tijd niet 1 dorp kan pakken ook al heb je clears en liggen er zelfs stamloze spelers om je heen waar je treintje op kan timen in dezelfde secondes en zelfs spelers in mijn cluster die geen kans hebben om om 08:00 os te krijgen van hun stam?

Ik ging niet uit van 100% want ik had 8 op kiespijn edels gebruikt en had in totaal 10 edels. Dus dan had ik zeker 8 keer een treintje kunnen laten lopen.

Pas op hoor je kan niet verwachten dat ze zich verdedigen dat is zo'n vrije variabele waar je net zo mooi van zei dat je daarvan dus niks van kan weten. Dus dan verdedigen ze zich niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
SA wil gewoon horen vertellen dat dat internen slim was. Ik denk niet dat Yowhite het over zijn lippen gaat krijgen.
Internen is noob.
 
Bovenaan