Top/Flop spelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Met de nieuwe rekruten lijken de feitjes beter maar in the end loopt het echt allemaal niet op rolletjes. Enkel het feit al dat er tussen neus en lippen door is gevraagd of AU en Pils het zien zitten om Faith te joinen :p Denk niet dat ik individuen hoef aan te wijzen die er statistisch of feitelijk weinig van bakken :) Maakt opzich niet uit, op deze wereld is het moeilijk om een perfecte stam te vormen als je meer dan een aantal leden wil hebben.. Snap alleen vanuit het oogpunt van Savior totaal niet waarom je voor Faith of uberhaupt een corestam zou kiezen, in dit stadium al. Savior had op elk moment en overal kunnen binnen wandelen.

Dat is een apparte conclusie. Wellicht zijn PP en AU wel eens gepolst of ze iets zien in een join, maar dat is ook niet heel raar gezien de ligging en staat van desbetreffende accounts. Het zijn simpelweg de twee best presterende accounts momenteel, dat valt niet te ontkennen. Zou dan ook elke voetbalclub die Messi en Ronaldo polst een slecht lopende voetbalclub zijn?

Verder ben ik benieuwd wat jij verstaat onder "slecht lopen". De meeste accounts verliezen geen dorpen en staan keurig in of rond de top 10, zo slecht is dat toch niet?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Doel je nou echt wat ik heb gestuurd naar jullie via PM? Moet ik jou reactie daarop dan ook serieus nemen?

Nee ik was niet eens op de hoogte van zoiets per pm, al kan ik hier uit afleiden dat het een grapje zou zijn geweest. Via skype.

Dat is een apparte conclusie. Wellicht zijn PP en AU wel eens gepolst of ze iets zien in een join, maar dat is ook niet heel raar gezien de ligging en staat van desbetreffende accounts. Het zijn simpelweg de twee best presterende accounts momenteel, dat valt niet te ontkennen. Zou dan ook elke voetbalclub die Messi en Ronaldo polst een slecht lopende voetbalclub zijn?

Verder ben ik benieuwd wat jij verstaat onder "slecht lopen". De meeste accounts verliezen geen dorpen en staan keurig in of rond de top 10, zo slecht is dat toch niet?

Niet raar gezien de ligging? Faith had voor het rekruteren van Acta helemaal geen aandeel in het continent, noch raakvlak. Het willen rekruteren van Acta op basis van positie is al vreemd, het willen rekruteren van ons op dat vlak nog meer. Wat voor voordeel kan faith Acta of ons uberhaupt bieden? VV's? we zijn zelf al overbemand, ik durf nu niet eens te loggen omdat ik bang ben de times van een co-speler te verstoren :p Je moet altijd denken in motieven, er is geen motief voor ons om faith (of welke stam dan ook) te joinen op dit moment, waarom zou je 'de vraag' dan nog stellen?

Slecht lopen was ietwat voorbarig, laat ik stellen dat niet elk account even lekker loopt en er wel sprake is van een niveau verschil tussen stamgenoten. Dit hoeft nu niet storend te zijn maar wanneer faith moet opboksen tegen een kwalitatief even goede of betere stam, gaat daar veel frustratie ontstaan. Verder vind ik het willen rekruteren van Acta gewoon vreemd. Het ligt totaal los, welk voordeel bied hij jullie en wat kunnen jullie hem nou bieden?
 
Reactiescore
735
Om maar even een gesorekje van jou aan te halen tijdens dat Doctore geëdeld werd :)

[09:36:50] Fabian: mogguh
[09:36:55] Fabian: je had weer naar ons gevraagd?:p
[09:37:56] Pieter: Ola
[09:37:57] Pieter: Juh
[09:54:27] Fabian: zit je te twijfelen om faith te joinen of wa
[09:54:40] Pieter: Ze hebben ons wat aangeboden
[09:54:47] Pieter: Hebben we voorlopig afgehouden om nog toe te zien
[09:54:58] Pieter: maar meer info om een beslissing te nemen kan nooit kwaad in de toekomst
[09:58:36] Fabian: ik zou er lekker op ingaan joh';)
[09:58:43] Fabian: of in elk geval een degelijke kans geven
[09:58:52] Pieter: Want?
[09:59:38] Fabian: Leuke jongens binnen Faith, lekker opportunistisch, kan de speelstijl tot dusver wel waarderen
[09:59:40] Fabian: genoeg kwaliteit
[10:00:02] Pieter: Jij hebt contact met ze of gaat joinen dan gezien je dit zo zegt en dat wel ergens op moet baseren?
[10:00:22] Fabian: plus dat je de buitenkant van het cluster zou zijn, lekker veel ruimte;)
[10:00:33] Fabian: joa we kletsen al een paar weken
[10:01:30] Pieter: Ruimte gaat het me niet bepaald om
[10:01:48] Fabian: nja is een leuke bijkomstigheid wat mij betreft
[10:02:05] Pieter: Een hoog percentage spelers staat echter bekend als runners bij massa's en de leider solliciteerde recent nog op een andere wereld met een account waar hij helemaal nooit gespeeld had als ervaring
[10:02:55] Fabian: Stan?
[10:03:04] Fabian: Hmm dunno
[10:03:29] Fabian: Achja ik zou nu ook geen stam joinen met het idee, hiermee gaan we 100% winnenQ!
[10:03:40] Fabian: De goeie spelers eruit filteren en een doorstart maken eerder xd
[10:05:25] Pieter: Vind je het niet nutteloos om een stam te joinen dan?
[10:06:05] Fabian: Ik zeg niet op voorhand dat dat hier het geval zal zijn
[10:06:21] Fabian: Maar het is nogal naïef om nu te zeggen joa daarmee spelen we de wereld uit
[10:06:38] Fabian: Dat Stan dan mss niet sterk overkomt van thebone zou best kunnen
[10:06:49] Fabian: Maar team thebone is een prima team
[10:07:01] Fabian: Christiaan gaat al lang mee en heeft meerdere werelden gewonnen bijv
[10:07:06] Fabian: en zijn sympathieke gasten
[10:07:42] Pieter: 'k doelde op christiaan met die sollicitatie
[10:07:53] Fabian: ah das geen leider
[10:08:51] Fabian: Maar die komt op mij wel als een prima speler over
[10:09:02] Fabian: en nja wij zullen binnen een week wel joinen
[10:09:08] Fabian: wat jij doet moet je zelf weten:p
[10:10:16] Pieter: Alright, nja wacht wel ff af
[10:10:22] Pieter: Tot ik hoor wat jij er intern van vind

Hier zeg je al dat jullie al weken contact hebben met Faith! en dat je al die mensen daar wel kent. Vervolgens zeg je dat je binnen een week joined terwijl je stamgenoot geëdeld werd?:rolleyes:

Jullie gingen naar Faith en Doctore was daar duidelijk geen onderdeel van. Dus waarom zou je ze ook helpen als "stamgenoten"? :p

Spannend nieuws man, je post zegt precies niks. Zelfs Stan zelf wist dat we al gesprekken voerden met Faith! Maar bedankt dat je me even laat zien met wie ik dus überhaupt geen gesprekken meer hoef te voeren:)
 
Reactiescore
117
Spannend nieuws man, je post zegt precies niks. Zelfs Stan zelf wist dat we al gesprekken voerden met Faith! Maar bedankt dat je me even laat zien met wie ik dus überhaupt geen gesprekken meer hoef te voeren:)

Blijft het niet minder een enorm laffe actie om :rolleyes:

Je kunt het antwoord natuurlijk proberen te ontwijken ja ;)
 
Reactiescore
735
Blijft het niet minder een enorm laffe actie om :rolleyes:

Je kunt het antwoord natuurlijk proberen te ontwijken ja ;)
Waar beroep je je nu precies op Jan, van horen zeggen? Toen de aanval werd geopend op Doctore was Savior inderdaad niet actief om te helpen, waarom? Inge had net erg slecht nieuws gekregen waarover ik hier verder niet ga uitwijden en ik zat die dag met een deadline voor mn bachelorscriptie. Allemaal netjes en wel aan Stan uitgelegd, maar blijkbaar nog steeds geen begrip voor, erg jammer. De volgende ochtend heb ik meermaals mijn hulp aangeboden, maar was de handdoek al gegooid, doctore was tot 11u offline, Benjamin alweer gerund zoals altijd en Stan was er klaar mee. Prachtig hoe hier 1 avond door omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn wordt gekoppeld aan een stab, Savior heeft zich niet vuil gemaakt aan dergelijke praktijken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
99
2rhv6t1.gif
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.303
Jap, ben na een inactiviteit van 6-7 jaar terug herbegonnen, toen jong en onbezonnen en totaal geef forumbeest. Nu vind ik het interessanter.
Ben je even geil als je foto ?!
Anders skip ik inge...
 
Bovenaan