Top/Flop stammen

DeletedUser75558

Guest
En for the record ik als kiespijn zijnde heb gewoon gevochten voor mijn dorpjes het is niet zo dat ze stuk voor stuk aangemaakt en uitgebouwd zijn door knechtjes om later toch weer over te nemen wat bijvoorbeeld bij de leden premade in het begin van de wereld is gebeurd. Dus er is wel degelijk een verschil tussen dat soort boostdorpjes en deze fusie dorpjes :).
Lol wat jullie doen is 10x erger dan wat leone deed, leone heeft idd 1 of 2 free startdorpen gekregen, maar die internior krijgt letterlijk gewoon een 70k boost ofzo voor niks (als het niet meer is) en dat dan in deze fase van de wereld, niet appels met peren vergelijken.

Ik heb nooit geklaagd om een ander op het algemeen forum ik heb alleen gezegd dat andere "ook boosten".

En eigenlijk kom je helemaal niet terug op het belangrijkste punt vind je dat kiespijn en SA er samen beter van zijn geworden en zo ja waarom.

De reden dat wij zou reageren is omdat jullie als een stelletje augurken overal zo zuur op reageren.

Grappig want dat werd ook zo bij leone gedaan. Kijk ik zeik inderdaad op leone, maar ik ga dan zelf ook niet met boosters werken. Dan ben ik ook gewoon een hypocriet, maar selena zeikt erover en neemt een dik boost account zelf dan vervolgens aan. Wanneer stopt het hier eens met dubbele maten meten?
 

DeletedUser78389

Guest
Het gaat erom dat jullie allemaal zo hypocriet gaan janken over leone ( selena), wat opzich niet heel erg is, maar dan vervolgens zelf nog een stapje verder gaan. Je kon best met 2 losse accs spelen en kiespijn als bg, waarom niet zelfs? Dan vervolgens ook nog eens die dorpsnamen, het lijkt net of jullie boosten ook nog echt super leuk vinden. Dan heb je nog een oussama die zegt "idc dat mensen zeiken om boosten". Kom op dan zeg, kom hier niet met je domme verhaal aan dat je zo graag met kiespijn op een acc wilt spelen, jullie vinden boosten gewoon leuk en ontken dat niet.

Om maar even je stukje zin voor zin te ontleden--
1)Het gaat erom dat jullie allemaal zo hypocriet gaan janken over leone ( selena), wat opzich niet heel erg is, maar dan vervolgens zelf nog een stapje verder gaan.
1) wij hebben dus nooit gejanked om anderen
2) Je kon best met 2 losse accs spelen en kiespijn als bg, waarom niet zelfs?
2) Wij voelde ons beiden niet meer thuis in SOA kiespijn had niet echt een kans om bij selena te komen wegens de regeling zoals uitgelegd dus wilden we fuseren.
3) Dan heb je nog een oussama die zegt "idc dat mensen zeiken om boosten".
3) Als jij van die onbenullige skypeberichten stuurt en iemand daarop i dont give a f*ck zegt betekent niet ik hou van boosten meer dat wat jij zegt hem niet boeit.
4) Kom op dan zeg, kom hier niet met je domme verhaal aan dat je zo graag met kiespijn op een acc wilt spelen,
4) lees de laatste regel en kom met wat nuttigs aan, behalve dom verhaal zonder argumenten waarom het dom is.
5) jullie vinden boosten gewoon leuk en ontken dat niet
5) Top ja wij spelen tw alleen maar om continu te boosten ook al hadden we er meer aan om gescheiden door te spelen voor nu en over een week of 3 te fuseren.
 

DeletedUser78389

Guest
Lol wat jullie doen is 10x erger dan wat leone deed, leone heeft idd 1 of 2 free startdorpen gekregen, maar die internior krijgt letterlijk gewoon een 70k boost ofzo voor niks (als het niet meer is) en dat dan in deze fase van de wereld, niet appels met peren vergelijken.



Grappig want dat werd ook zo bij leone gedaan. Kijk ik zeik inderdaad op leone, maar ik ga dan zelf ook niet met boosters werken. Dan ben ik ook gewoon een hypocriet, maar selena zeikt erover en neemt een dik boost account zelf dan vervolgens aan. Wanneer stopt het hier eens met dubbele maten meten?

1) Lol wat jullie doen is 10x erger dan wat leone deed, leone heeft idd 1 of 2 free startdorpen gekregen, maar die internior krijgt letterlijk gewoon een 70k boost ofzo voor niks (als het niet meer is) en dat dan in deze fase van de wereld, niet appels met peren vergelijken.
1) geef nou eens antwoord is het beter voor SA en Kiespijn om op dit moment te fuseren? Ook zijn 2 free dorpjes in het begin meer waard dan 2 dorpjes later. Laten we zeggen 2x zoveel waard dan moet ik volgens je 10x dus 40 dorpen hebben gepakt.

2) hier heb ik niks op te zeggen zat op dat moment niet in selena
 

DeletedUser75911

Guest
Lol wat jullie doen is 10x erger dan wat leone deed, leone heeft idd 1 of 2 free startdorpen gekregen, maar die internior krijgt letterlijk gewoon een 70k boost ofzo voor niks (als het niet meer is) en dat dan in deze fase van de wereld, niet appels met peren vergelijken.

10x erger, wat heb jij zitten roken geef mij daar ook maar iets van, haha. Er zit zeker wel degelijk een verschil tussen je eerste dorp(en) gratis krijgen zonder troepen te verliezen en met zekerheid dan een fusie als deze.
 

DeletedUser74552

Guest
Een bg was beter geweest om de redenen die je zelf al aangeeft. Je verspilt waardevolle edels. Dit is gewoon amateuristisch gedrag. Krepox slaat de spijker op de kop als hij jullie noobs noemt. Dit blijkt maar weer in de manier hoe jullie met deze situatie om gaan. Wellicht dat de toekomst je leert dat beslissingen maken en juist met je edels om gaan van wezenlijk belang is in deze fase in het spel.
 

DeletedUser68227

Guest
Wat een fun hier ... :D

Iedereen pakt al wel eens een paar gratis dorpen.
 
Reactiescore
767
De paul van w52?
 
Reactiescore
2.039
Ik ben een van de spelers van dat account. Ik heb echt niet alleen een rim ervaring en dit is mijn eerste classic dus kan niet geownd zijn :p
Ous vgm weet je zelf ook wel dat je noob bent. :D
 
Reactiescore
1.094
Wow. Het moet niet gekker worden!
Persoonlijk support ik mega fusies voor rank #1 in ieder geval niet (meer).

Maar dat doet er niet toe dat mijn stamgenoten niet vrij zijn in hun keuze?

Nouja jou geloofwaardigheid is vanaf nu wel echt helemaal klaar he? Dat snap je zelf ook wel.

Jij was een van de eerste, al dan niet de eerste (zelfs voor finalowner3) die kwam zeuren over het boosten van Il Leone. Jou account of de stammen waarmee jou account op CL13 geassocieerd werden hadden ook een handje van wat Il Leone heeft gedaan (en dat is nog zacht uitgedrukt).

En nu zit je gewoon weer in een stam die ziek hard loopt te internen. Maar ondertussen wel het hardst roepen. Dag geloofwaardigheid. Ik dacht eerst nog van ik geef je het voordeel van de twijfel (finalowner had dat allang verspeeld, die hier overigens wel zwaar gelijk in heeft) maar dat is nu ook weg.

Treurig en typisch. Had toch wel wat meer verwacht.

Oké ik zal de interns uitleggen en het boeit me niet wat jullie er van vinden. We waren in gesprek met Selena om hen te joinen, maar liepen tegen een probleem aan. Je mag namelijk maar 6 spelers in een stam hebben. Echter wilden wij heel graag met kiespijn verder en niet zo'n onzin PBG met hem afsluiten. Er was alleen maar 1 plaats beschikbaar in Selena, dus toen hebben we besloten om samen te spelen en te fuseren.


Goed nu snap ik jullie verontwaardiging en is er een account in punten omhoog geschoten, maar het is niet dat we daardoor er nu in zoveel beter in ons gebied er voor staan. Door die fusie zijn er 50.000 troepen verloren gegaan en hebben we edels besteed die we door de fusie niet konden besteden aan vijanden. Ja het klopt dat er een account is geboost maar dat is wel ten koste gegaan van een ander account waar we anders voor 100% mee samen werkte en speelde. Dus om nou gelijk te zeggen dat we er zoveel beter van zijn geworden?


Het antwoord op bovenstaande is ja als je op punten geilt, maar niet persé ja als je kijkt naar de invloed die we hebben in ons gebied. We gaan zeker niet sneller edelen met 1 account dan met 2 verschillende accounts die er ook best goed voor stonden (ik stond 2de voor ik begon met de fusie). Ik vind dat in deze fase fuseren ook al iets heel anders is dan dorpjes uitbouwen voor andere spelers in het begin. In deze dorpjes worden geen troepen etc. gestopt en kunnen gelijk geëdeld worden. Nu heeft dit ons zeker wel wat gekost aangezien we anders allebei konden doorgroeien en 1 account zijn troepen moest droppen. Dit doe je niet met boost dorpen daar worden niet eens troepen gemaakt en is meer uitgebouwd.


Je kunt zo gelijk weer aangevallen reageren en och och och die Serratus boost zoveel. Maar je kunt het ook op deze manier bekijken. Kiespijn en SA hadden sowieso samen gespeeld en ipv tegen 2 accounts die samen speelde, speel je er nu tegen 1 + dat er ook best wat voor te zeggen valt we dat we er misschien in het gebied beter voor gestaan als 2 losse accounts.


En in plaats van zometeen bullshit te zeggen, kom even met duidelijke argumenten waarom je het er niet mee eens bent zodat we een normale discussie kunnen hebben.

Dat je denkt nog gelijk te hebben ook geeft alleen maar blijk dat jij de instellingen en de uitwerkingen daarvan niet goed kent. Dat kan je ook niet verwachten van iemand die zijn 1ste of tweede classic speelt. Maar goed dat doet er niet per sé toe.

Het is veel voordeliger om te internen op een pakketjes wereld, omdat het verlies van een edel op een pakketjes wereld niet zoals bij goudmunten een vaste prijs kost, maar je dus weer voor de volledige hoeveelheid pakketjes moet sparen. Het is dan ook vanzelfsprekend dat de limiterende factor edels zijn, ze op de allergoedkoopste manier inzet, je er dus voordeel uit haalt.
En is je verwijzing naar dat je 50k troepen verliest in die zin ook verwaarloosbaar omdat het voordeel dat je hebt met het niet verliezen van troepen en edels op vijanden, niet te meten valt met het voordeel wat je er dus nu uit haalt.
Daarnaast omdat edels de limiterende factor zijn, en troepen in 4 dagen ook weer opgebouwd zijn, valt het verlies van 50k troepen dus goed mee. Naast natuurlijk dat je op het moment van internen jou troepen beschikbaar zijn voor stamgenoten, en die zo voordelig(er) hun dorpen kunnen pakken.

Daarnaast door meer dorpen te hebben krijg je ook weer sneller nieuwe pakketjes. Dat wordt dan nog gelimiteerd door het oplopen van de kosten van pakketjes, maar alsnog zal je een voordeel houden tot de rest van de wereld.

Het staat dus buiten kijf dat internen op een classic uitermate voordelig is. En ja dit gewoon dus ontzettend zielig is.

Klinkt natuurlijk ook een beetje debiel he? Dat het krijgen van gratis dorpen niet voordelig is. Maar dat is just my common sense speaking.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78369

Guest
Treurig en typisch. Had toch wel wat meer verwacht.

Jammer. Wil wel ff duidelijk maken dat ik wel degelijk hard aan het vechten ben om en voor mijn dorpjes en ODA en ODD miss niet alles zegt maar wel degelijk iets...

Jammer dat je jou mening over mij persoon vormt door acties van andere, net als C13 ben ik zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor deze daden. Wel kun je zeggen dat ik er deze keer soort van mee in stem door vrijwillignbij ze in de stam te zitten.

Maar zoals hier maar al te vaak gezegd is en wordt: de interners vallen wel weg.

Sorry dat ik je teleurgesteld heb :(.

Edit:
Overigens deel ik volledig je mening dat er een enorm profijt uit gehaald is door Serratus.
 
Reactiescore
1.094
Jammer. Wil wel ff duidelijk maken dat ik wel degelijk hard aan het vechten ben om en voor mijn dorpjes en ODA en ODD miss niet alles zegt maar wel degelijk iets...

Jammer dat je jou mening over mij persoon vormt door acties van andere, net als C13 ben ik zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor deze daden. Wel kun je zeggen dat ik er deze keer soort van mee in stem door vrijwillignbij ze in de stam te zitten.

Maar zoals hier maar al te vaak gezegd is en wordt: de interners vallen wel weg.

Sorry dat ik je teleurgesteld heb :(.

Edit:
Overigens deel ik volledig je mening dat er een enorm profijt uit gehaald is door Serratus.

Nouja het is gewoon heel simpel. Je profileert je als een soort (fel) tegenstander van internen. Maar als dan puntje bij paaltje komt en je er direct voordeel uit haalt (omdat het je stamgenoten zijn) dan blijk je niet thuis te geven en laat je die normen en waarden vallen. Dan kan je wel wijzen naar andere als verantwoordelijke. Maar je bent er tegen, associeer je dan ook niet met dat soort gespuis. Anders is daarvan ook niks waar.
 

DeletedUser78389

Guest
Nouja jou geloofwaardigheid is vanaf nu wel echt helemaal klaar he? Dat snap je zelf ook wel.

Jij was een van de eerste, al dan niet de eerste (zelfs voor finalowner3) die kwam zeuren over het boosten van Il Leone. Jou account of de stammen waarmee jou account op CL13 geassocieerd werden hadden ook een handje van wat Il Leone heeft gedaan (en dat is nog zacht uitgedrukt).

En nu zit je gewoon weer in een stam die ziek hard loopt te internen. Maar ondertussen wel het hardst roepen. Dag geloofwaardigheid. Ik dacht eerst nog van ik geef je het voordeel van de twijfel (finalowner had dat allang verspeeld, die hier overigens wel zwaar gelijk in heeft) maar dat is nu ook weg.

Treurig en typisch. Had toch wel wat meer verwacht.



Dat je denkt nog gelijk te hebben ook geeft alleen maar blijk dat jij de instellingen en de uitwerkingen daarvan niet goed kent. Dat kan je ook niet verwachten van iemand die zijn 1ste of tweede classic speelt. Maar goed dat doet er niet per sé toe.

Het is veel voordeliger om te internen op een pakketjes wereld, omdat het verlies van een edel op een pakketjes wereld niet zoals bij goudmunten een vaste prijs kost, maar je dus weer voor de volledige hoeveelheid pakketjes moet sparen. Het is dan ook vanzelfsprekend dat de limiterende factor edels zijn, ze op de allergoedkoopste manier inzet, je er dus voordeel uit haalt.
En is je verwijzing naar dat je 50k troepen verliest in die zin ook verwaarloosbaar omdat het voordeel dat je hebt met het niet verliezen van troepen en edels op vijanden, niet te meten valt met het voordeel wat je er dus nu uit haalt.
Daarnaast omdat edels de limiterende factor zijn, en troepen in 4 dagen ook weer opgebouwd zijn, valt het verlies van 50k troepen dus goed mee. Naast natuurlijk dat je op het moment van internen jou troepen beschikbaar zijn voor stamgenoten, en die zo voordelig(er) hun dorpen kunnen pakken.

Daarnaast door meer dorpen te hebben krijg je ook weer sneller nieuwe pakketjes. Dat wordt dan nog gelimiteerd door het oplopen van de kosten van pakketjes, maar alsnog zal je een voordeel houden tot de rest van de wereld.

Het staat dus buiten kijf dat internen op een classic uitermate voordelig is. En ja dit gewoon dus ontzettend zielig is.

Klinkt natuurlijk ook een beetje debiel he? Dat het krijgen van gratis dorpen niet voordelig is. Maar dat is just my common sense speaking.

Jeetje jij hebt echt het hele punt gemist.... Ik vroeg is het voordeliger voor SA en kiesijn samen? en dus voor onze invloed samen in dit gebied, omdat we soweiso samen zouden spelen. Lezen zal dus niet je sterkste punt zijn.
 
Bovenaan