Golden Awards

DeletedUser78597

Guest
Omdat het hier al wel weer een tijdje stil is;

Beste speler; hier ga ik voor King of pvm, ik hoor goede verhalen over dit account en ze staan nu geruime tijd op nummer 1 en verzwakken niet. Qua prestaties hoeft het ook niet te klagen veel aan het farmen geweest en dat heeft ze hier ook wel gebracht. Dit account heeft verder een heerlijke ligging en gaan we later nog wel terug zien neem ik aan. Verder vind ik dat Experienced. ook een goede periode doorgaat en was ook een kanshebber.

Slechte speler; Hier heb ik niet echt iemand in te vullen nog, er zijn wel accounts die even inzakte maar daarna gewoon weer goed doorkwamen. Maar als ik nu iemand moet kiezen is het denk ik keffer69, niet aanwezig bij een massa op hem waardoor er aardig wat dorpen verloren zijn gegaan wat redelijk onnodig was.

Beste stam; Ik gok dat dit momenteel Puppet is, zitten zeker een paar sterke spelers tussen zoals The Dark Salvation,
Coruscant, Nidal en Insomnia. Verder liggen ze niet vast groeimogelijkheden zijn er voldoende en werken ze goed samen in bijvoorbeeld massa's.

Slechtste stam; Eerst had ik hier Noctem opgegeven echter met de nieuwe leden erbij zie ik het wel als een toekomstig sterke stam met hier en daar wat rekruteringen erbij misschien nog. Ik denk dat ik hier momenteel even een vraagteken laat staan :)

Meest overschatte speler; Ik denk dat dit momenteel Oink-Oink is, loopt een beetje stil de laatste tijd. Kan natuurlijk ook dat hier wat groots gaat gebeuren ik ben in ieder geval benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen hier.

Meest onderschatte speler; Wie wordt er eigenlijk nog onderschat in de top misschien kratje Heineken, ik denk dat we hier nog wel wat meer van gaan zien in de toekomst, verder mijn vrienden van Team Cameltoe nomineer ik graag. Ik zie ze nog ver komen hoe het nu loopt en denk dat ze zich nog gaan bewijzen.

Speler waar ik niet bij in stam wil zitten; zo snel kan ik even niet bedenken wie. Spelers die alleen aan zichzelf denken en niet aan het stam belang of het toekomst beeld.

Speler waar ik zeker bij in de stam wil; The Dark Salvation, Doske, Kratje Heineken, Toxical Error en Draakje 58 dit zal binnen deze wereld niet gebeuren :)

Mooiste spelers naam; Kratje Heineken niks gaat boven Heineken!
Mooiste stam naam; Solo, duidelijker kan het niet, geen idee welk hier anders moet komen

Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic; Het hoeveel heb je gefarmd topic

Favoriete forum poster: Hopeful, firedrakan de opmerkingen die hier vandaan komen :) stroopwafels met sambal is een mooi voorbeeld.
Minst favoriete forum poster: geen oordeel
Dikste wannabe op het forum: geen oordeel
Dikste wannabe in het spel: geen oordeel
Mooiste profiel foto van spelers: The Angels of Death, Kratje Heineken
Mooiste profiel foto van stammen: DesO.
Mooiste actie van de wereld:
Dat Puppet The Dark Salvation en Insomnia. rekruteerde gok ik. Misschien het wegspelen van JHJ25?

Meest belovende speler voor de toekomst: uhmmmm TraseColare Mooie ligging in de rim weinig gevaar moet ver komen in de wereld gok ik.
Meest belovende stam voor de toekomst: Tick!? met de juiste activiteit zie ik hun ver komen. Maar ook Trains vlak ik niet uit voor de toekomst.
Grootste blunder: De tijd vergeten en dan ineens denken dat je zou gaan snipen... Oeps :p
Voor wie heb je nu echt respect: Teveel om op te noemen :p
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eigenlijk elke speler die mij weet te motiveren om door te strijden tot het eind.

Als het nou eens wat actiever wordt hier :D

 

DeletedUser61134

Guest
Nou, vooruit dan.
Wel jammer dat ik m'n plekje met een vrouw moet delen!

Je deelt je seksuele voorkeuren al met vrouwen, beetje extra kan geen kwaad!

Favoriete forum poster: Hopeful, firedrakan de opmerkingen die hier vandaan komen :) stroopwafels met sambal is een mooi voorbeeld

Moet je nagaan dat ik 1x in de 3 weken kook bij een lokaal michelin restaurant. (Surinaams/Indonesisch)
Stroopkoeken worden wel wat zacht met Sambal. Wafels houden wat meer stand, maar dan moet je uitkijken dat je de Sambal niet laat overheersen :eek:
 

DeletedUser78488

Guest
Ben benieuwd of Cameltoe verder gaat komen dan BB's edelen en stamgenoten internen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vraag me meer af hoe (Waarschijnlijk) een groep mannen een cameltoe hebben.
 

DeletedUser78488

Guest
vraag me af hoeveel mensen en stammen jij nog gaat stabben;)

Is dit iemand van Cameltoe? Want dan wil ik deze discussie met liefde voeren.

Jullie hebben mij gecontacteerd toen ik in gesprek was met toenmalig Quiem nadat ik over wilde stappen. Het was 'zand erover' bla bla bla. Wat jullie, daangielen en Cameltoe, hebben achtergehouden is dat jullie mij wilde stabben. Alleen jullie het niet eens waren met de edelrichting die jullie zouden krijgen. Namelijk: geen edelrichting om mij te kunnen stabben en edelen. Vervolgens gaan jullie stamgenoten tegen hun wil in internen.

Jullie prestatievermogen heeft mij van punt 1 al dwars gezeten. Ik heb vanaf punt 1 moeten inleveren op mijn groei omdat jullie te bang waren om risico's te nemen. Althans, dat dacht ik. Jullie speelden echter op safe om zo te kunnen wachten op interns. Jullie wereld 21 cultje gaat boven alles. Het maakt jullie geen zak uit wat er gebeurt met de spelers die niet in Fruit hebben gezeten. Jullie laten ze vallen, edelen ze op tegen hun wil in en blijven op die manier jullie accounts voeden. Zolang jullie spelen hebben jullie deze methode al aangehouden, en als er even geen interns waren, omdat jullie geen reden konden vinden om je eigen stamgenoten aan te vallen, dan werden alle BB's maar opgeëdeld. Het is eigenlijk diep triest dat jullie nu nog een stam hebben die naar jullie opkijkt om ervoor te zorgen dat jullie gaan winnen. Natuurlijk ben ik op een gegeven moment overgestapt, ik snapte perfect dat zodra ik aangevallen zou worden er op een gunstig moment voor jullie 'geen OS beschikbaar zou zijn' en er een vriendelijke mail kwam met: Is het goed als we je gaan internen? Dan gaan je dorpen niet verloren.

Het enige dat jij klaar aan het spelen bent is dat jij straks één, misschien twee reusachtige accounts hebt in de rim ten koste van ál jullie stamgenoten. Jullie mogen dan in een golden awards lijstje genoemd worden met meeste potentie, maar ik hoop voor je stamgenoten dat die potentie enorm mee valt. Al moet ik toegeven dat het lijstje klopt. De hele stam "Touch" onderschat hoe Cameltoe hen aan het pakken is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48869

Guest
Beste speler: Zou ongeveer een maand geleden Oink Oink zeggen maar dat valt nu toch iets anders. King of Pvm staat momenteel 1e, goede ligging en farmt een hoop, nog niet echt veel tegenstand gehad. Toch kies ik voor The Dark Salvation. Stamleider van de nummer 1 stam, neemt veel VV's aan, neemt het voortouw in de stam, aanvalsplanner en regelaar.
Beste stam: Puppet staat momenteel op nummer 1. Verder is ook zeker Deso niet te onderschatten en bestaat Trains ook nog steeds, gezien hun ligging.
De beste stam speler: Zie beste speler
Het grootste ego: BSVG en Tai Chi. Toch mooi om posts van hun te lezen, kan daar wel van genieten :)
Beste leider: Dontlookback. DLB heeft zeer goed werk verricht in de tijd van Wipe! Goed, gezellig, veel tijd eraan besteed en zeker met veel potentie deze stam geleid waarin een hoop mensen nu ook in Puppet nog zitten, zowel als speler als het account.
Slechtste leider: Tot nu toe alleen maar in Wipe! en nu Puppet, kan hier verder niet echt over oordelen. Er is altijd een mening over, stammen zoals Royal wat valt, maar dan ook Trains wat nog wel bestaat. Kan hier weinig over zeggen dus.
Meest overschatte stam: Fruit, dat deze stam nog bestaat.. Matige spelers en ik denk ook niet dat ze het nog lang vol gaan houden.
Meest onderschatte stam: Trains, bestaan al heel lang, ondanks hun mindere ligging.
Meest overschatte speler: Tot nu toe voor mezelf Lapatio. Drama speler, drama dorpen.
Meest onderschatte speler: Zijn die er nog dan?
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Zit goed bij Puppet :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen is welkom
Mooiste spelers naam: Sophia Palaiologina, I Just Knocked You Out
Mooiste stam naam: DeSo
Het tofste topic: Top/flopspelers en Golden Awards
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Niet echt iemand, als er maar wat meer gepost word haha
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: Tai Chi :D
Dikste wannabe in het spel: Heer Marfman, 50 bb dorpen edelen voor een award...
Mooiste profiel foto van spelers: Kratje Heineken, .Aftersky
Mooiste profiel foto van stammen: DeSo
Mooiste actie van de wereld: .The Void weggespeeld

Meest belovende speler voor de toekomst: The Dark Salvation
Meest belovende stam voor de toekomst: Puppet, genoeg potentie en edelruimte, Tick! is ook heel lekker bezig.
Grootste blunder: Treintje sturen op een al veroverd dorp
Voor wie heb je nu echt respect: Oud leden van Wipe!, vanaf het begin samen gebleven en zelfs nu nog.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dontlookback, Relink, BigBornCrazy
 

DeletedUser66354

Guest
@Niels/Oreffo.

Je vergeet te vermelden dat je nog leeft in de rim door Trains.
En dat je hun zwaar hebt gestabbed..

Ofja, dat hoort niet in dat lijstje zeker? :rolleyes:
 

DeletedUser78344

Guest
Niels: Speler waar ik niet bij in stam wil zitten; zo snel kan ik even niet bedenken wie. Spelers die alleen aan zichzelf denken en niet aan het stam belang of het toekomst beeld.

Ik kan er zowel een paar bedenken die niet om hun stamleden geven...

Eerst en vooral team cameltoe. Een dikke proficiat, je gaat het nog ver schoppen. Nadat we je gered hebben van speedslak is het verlaten van onze stam om je bij een vijand aan te sluiten de ideale manier om ons te bedanken.

Ook een dikke duim voor niels. Van jouw viel niet meer te verwachten... Je ego is groter dan de zon, ik heb onze leiding nog zo vaak voor je gewaarschuwd.

Beide topspelers in tegenstelling tot mij :) Als de dorpen van jullie ex stamgenoten het liefste is wat jullie willen, dan moeten jullie ze maar nemen ongeacht de manier waarop.

Gr
Thanh
 

DeletedUser78303

Guest
tenor.gif
 

DeletedUser78597

Guest
kom op... het is eerder andersom.... maar daar gaat het nu niet om.

Er moest een keuze worden gemaakt en dat is deze geworden.

@thanh2468 Je vind iedereen altijd vuile acties maken, maar het moment dat jij -Free- verliet was je al aan het bedenken hoe je ons ging aanvallen... na pakweg een paar dagen stonden de eerste forum posten al over mij en ook Toxical Error. Je bent zelf ook niet de meest deftige speler hoor :)

Jij was degene die Touch bijna al eerder uit elkaar liet vallen even dat je het weet samen met de geweldige leiding daar....
 

DeletedUser78344

Guest
Niels dat ik free verliet was omdat jij me het volgende bericht stuurde:
'op ons hoef je niet meer te rekenen'

Na wat er met een hoop andere stamleden is gebeurt, was het ook niet echt aangenaam op met een hebzuchtige als jouw in de stam te zitten. Om een of andere reden als ik iemand egoistisch noem, komen mijn voorspellingen uit...

Ik ben trouwens niet de enige speler die er zo over denkt.... Zowel een aantal spelers uit free als touch denken er zo over.

Maar goed, jij komt er goed vanaf, zoals altijd. Jij neemt altijd beslissingen die naar eigen zeggen goed overwogen zijn, maar argumenten zie nooit verschijnen. Ik wacht er ook niet meer op...

Dat je de stam verlaat is niet echt een stab tegenover ons, maar wel tov toxical error die jouw gered heeft en waar je zo goed bevriend mee was.

In onze stam zitten erg vriendelijke mensen en daarom betreur ik het dat je ons zomaar in de kou laat staan en doet alsof er niets aan de hand is. Niet iedereen zijn even goede spelers, maar dan had je ons maar vroeger moeten verlaten ipv te wachten tot wij kansloos zijn.

*Toen ik free verliet, heb ik mijn troepen nog een tijdje bij oreffo laten staan en daarna naar rude117 gestuurd. Ik heb nooit zelf plannen gemaakt om jouw aan te vallen totdat dark rainbow me zei dat ik een kant moest kiezen en ben hem daarom gevolgd. Nadat team cameltoe toevlucht bij ons zocht veranderde onze koers volledig en hebben we ons volledig aan hem aangepast. Het is dus jammer dat ook hij ons verlaat.
 
Bovenaan