Feedback CA

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Over die prijzen van beloningen is toch ook niet erg nagedacht lijkt me. Ervan uitgaande dat de speler 10K dorpen heeft.

Je kan voor 1700 medailles een item kopen dat 10% aan de opslag toevoegd, dat is dus 40K van elke gs. In totaal 120K gs per dorp
Je kan voor 4000 medailles een item kopen dat voor elk dorp 1 munt toevoegd, dat is dus 28K + 30K + 25K = 83K gs per dorp

Dit is natuurlijk handig voor ons maar realistisch gezien hadden die prijzen omgekeerd moeten zijn, opslag duurder en munten minder
 
Reactiescore
133
Tim, dat is om het realistischer te maken, in RL kom je ook zulke aanbiedingen tegen :p
Je hebt wel gelijk natuurlijk.

Wat ik jammer vind is dat spelers nog altijd op deelnemers ID gesorteerd worden, waardoor je (bij een gelijk aantal huurlingen) altijd onder bepaalde andere spelers zult staan en boven anderen. Tenzij je net de pech hebt dat je ID 50 hebt en dus altijd onderaan je groep staat. Dus wederom de vraag: kan de sortering voor de volgende herhaling aangepast worden naar: 1 aantal huurlingen, 2 tijdstip van deelname met de laatste huurling.
 
Reactiescore
133
Het zou leuk zijn als bij een eventuele terugkeer van het CA de chatfunctie het mogelijk maakt om een groepsgesprek met de spelers in je CA-groep te houden. Er kan veel meer uit het event gehaald worden wanneer er samengewerkt wordt, maar het is teveel moeite om dat via PB te doen.

Ook een vraagje over de stambonus: 10% extra offensieve en verdedigende kracht, geldt dat echt enkel voor speer? Ik ben ook zonder die bonus al enorm onder de indruk van de offensieve kracht van mijn speerstrijders, 10% extra maakt ze onoverwinnelijk.
 

DeletedUser73904

Guest
Ohhh het nieuwe CA event duurt slechts 2 week. Dat zal de nieuwere werelden vast niet bederven :eek::(
 

DeletedUser68252

Guest
@Duckje & @Poo. Misschien een idee om het Castle Assault event aan te passen gezien het momenteel totaal oneerlijk is. Spelers worden ingedeeld per groepen van 50, om de activiteits dingen vol te krijgen welke medailles genereren ben je afhankelijk van de andere actieve spelers in jouw groep. Op een nieuwe wereld als W56 kan dit een enorm oneerlijk verschil maken. Als je in een actieve groep zit kan je zomaar 1k Medailles per dag pakken, zit je echter in een inactieve groep kan is de kans groot dat je het hele event eindigt met 3k medailles totaal. Hierdoor kan een ander account dat geluk heeft met zijn plaatsing zomaar een halve maand aan 100% vlaggen booster meer krijgen door puur RNG. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Dit kan opgelost worden door de groepen adhv activiteit in te delen, of deze groepen gewoon te cancelen en iedereen in dezelfde groep te plaatsen.
 

DeletedUser68252

Guest
We geven het door. Misschien is een 'rebalancing' na een paar rondes een goed idee?

Dit behoud het probleem in principe gewoon, 2x bad luck met een indeling en je zit als nog met de gebakken peren right? :p
 
Bovenaan