Top/Flop speler(s)

DeletedUser78369

Guest
wat een logica zeg, dus nu mag ik jou ook noob noemen omdat jouw AF acc nog maar 2.5 maanden bestaat?

Tzou nochtans niet geheel onterecht om jou een noob te noemen, want dat ben je ook.

Beetje jammer dat je niet begrijpt dat ik op de verkeerde pokemon keuze doelde ;) <3
 

DeletedUser78369

Guest
snorlax is pro man

Dialga niet, te nieuw voor mij :#.

c65a8c6aa409ae4f656b2999b950d788.png
 
Reactiescore
1.094
jezus het is wel echt een noobfest op de classic zeg.

Dat mensen zoals .createch en big-daddy-D in de top 25 staan. Man man man
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
kijk dit AF dan, als dit geen noobfest is, dan weet ik niet wat wel
 

DeletedUser74552

Guest
Als ze het een noobfest noemen in top/flop spelers is het dan technisch gezien niet on topic ? @The Minion
Anyway ben het er wel mee eens dat er veel mindere spelers zijn gestart en in de top staan nu maar ach is dat niet altijd in het begin ? Het kaf moet nog van het koren gescheiden worden om het zo maar te zeggen.
 
Reactiescore
661
Iedereen moet de kans krijgen zich in te werken in classic werelden.
 

DeletedUser48745

Guest
Inderdaad Robin, de nieuwe generatie moet ook leren spelen. Helaas zijn de meeste meesters al vertrokken though.
 
Reactiescore
1.167
Inderdaad Robin, de nieuwe generatie moet ook leren spelen. Helaas zijn de meeste meesters al vertrokken though.

Maar dan moeten ze niet laten blijken alsof ze enorm goed zijn. Niveau op dit forum en deze classic is het laagste van allemaal.
 
Reactiescore
1.094
En om het feest compleet te maken komt jullie geliefde mod ook nog vragen om terug on-topic te gaan:oops:

Jij bent echt niet serieus he? Je opent top flop spelers en stammen voordat daar nog iets van gezegd kan worden. Uitlokkende een dozijn van spam reacties

Nu constateer ik terwijl de edelfase begint dat een aantal spelers die al die classics lang hebben laten blijken over bijster weinig kwaliteit te beschikken, dat die nu top 25 staan. Ergo echt 200% top/flop spelers gerelateerd.

En dan moeten we nu 'on-topic'. Dit is de omgekeerde wereld zeg. Al potverdorie de 2e keer dat ik on-topic praat en dat jij commentaar hebt. Degene die zelf met het veel te vroeg openen heeft aangezet tot spam.

Schaam je echt...
 
Reactiescore
661
Inderdaad Robin, de nieuwe generatie moet ook leren spelen. Helaas zijn de meeste meesters al vertrokken though.

En net dan kom jij weer boven water. Spijtig hoor want ik had heel graag nog eens met je gespeeld. Ten slotte is het door/via u dat ik met classics was begonnen.

Maar dan moeten ze niet laten blijken alsof ze enorm goed zijn. Niveau op dit forum en deze classic is het laagste van allemaal.

Poging tot propaganda waarschijnlijk.

Ik heb daarnet iemand zijn adelshoeve gekatapulteerd :rolleyes: Ik heb het noobfest gejoined :D

In opdracht van de stamleiding zeker?

Jij bent echt niet serieus he? Je opent top flop spelers en stammen voordat daar nog iets van gezegd kan worden. Uitlokkende een dozijn van spam reacties

Nu constateer ik terwijl de edelfase begint dat een aantal spelers die al die classics lang hebben laten blijken over bijster weinig kwaliteit te beschikken, dat die nu top 25 staan. Ergo echt 200% top/flop spelers gerelateerd.

En dan moeten we nu 'on-topic'. Dit is de omgekeerde wereld zeg. Al potverdorie de 2e keer dat ik on-topic praat en dat jij commentaar hebt. Degene die zelf met het veel te vroeg openen heeft aangezet tot spam.

Schaam je echt...

:p:D
 
Bovenaan