Top/Flop speler(s)

Reactiescore
1.168

DeletedUser74552

Guest
2f14fa50c693b72cf16a59e35cf22628.png


Spannende strijd tussen BAS en Nubz.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is er iemand die deze noob ff kan helpen. Heb nog nooit op een secondenwereld gespeeld. Hoe moet je backtimen? Er zijn geen ms dus als je dezelfde seconde pakt zit je aanval dan voor of na de terugkomst van de ander zijn troepen? Alvast bedankt.
 

DeletedUser78369

Guest
@Timey
Backtime doe je in dezelfde seconde of één seconde erna als je noob wilt zijn :D.

Succes met wie je moet backtimen!!!

Edit:
Zelfde seconden komen ze dus aan nadat de troepen terug zijn en is er zover ik weet geen potentie om te dodgen, echter met één seconde is dodgen zeer eenvoudig.
 

DeletedUser74552

Guest
Is er iemand die deze noob ff kan helpen. Heb nog nooit op een secondenwereld gespeeld. Hoe moet je backtimen? Er zijn geen ms dus als je dezelfde seconde pakt zit je aanval dan voor of na de terugkomst van de ander zijn troepen? Alvast bedankt.

Eerste dat verstuurd is komt het eerste aan. Dus met een backtime stuur jij later dan degene die eerst verstuurd en dus kom je aan nadat de troepen terug zijn. Zelfde geld voor een trein maken. Zoals @Farmox het mooi zei: FIFO. (First in First out.) De clear stuur je het eerst en de edel die hem moet pakken het laatst. Allemaal op dezelfde second zou je goed moeten zitten.
 
Reactiescore
1.168

DeletedUser78369

Guest
Niet als ie een Poke Flute heeft zo te zien. Alle grappen en grollen aan de kant, hoop ik dat het beter gaat dan laatste classic voor @Tai Chi .
Dat was niet zo een succes volgens mij.

Aah heb nu een excuus klaar liggen, classic heeft niet m'n prioriteit :D :engel:.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je naamskeuze zegt veel over je noobheid, vooral de verkeerde keuze dan.

wat een logica zeg, dus nu mag ik jou ook noob noemen omdat jouw AF acc nog maar 2.5 maanden bestaat?

Tzou nochtans niet geheel onterecht om jou een noob te noemen, want dat ben je ook.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb veel forumposts, ik moet wel pro zijn :cool:

To be honest was dat wel mijn denkwijze over andere spelers toen ik nog een beginnertje was :D
 
Bovenaan