Top/Flop stammen

Reactiescore
1.089
Dat mastermark tot zulke dingen instaat was, was dan ook echt al een gegeven hoor.

Uiteraard. MastermarkB vond het ook grappig om zonder fatsoenlijke goedkeuring op CL12 mijn edeltargets te gaan edelen, omdat ze niet wilden jumpen, of in ieder geval niet de moeite nemen.
 

DeletedUser75558

Guest
Uiteraard. MastermarkB vond het ook grappig om zonder fatsoenlijke goedkeuring op CL12 mijn edeltargets te gaan edelen, omdat ze niet wilden jumpen, of in ieder geval niet de moeite nemen.
je vergeet het gedoe met fluffy nog.
 
Reactiescore
1.148
Tja als je nu al gaat edelen met 1 edel kun je het wel vergeten.. Nubz indeed.
 

Deleted User - 487871837

Guest
We hebben een nieuwe nummer 1 stam; P.S

Kunenn we er al wat over zeggen?
 
Reactiescore
499
Lage GS levels iig.
 

DeletedUser74552

Guest
PS. Edel grotere dorpjes zou ik zeggen :)

Wil je zeggen dat als ik met GS level op 21 21 21 een AH rush doe en dan vervolgens een 500 punten dorpje edel... dat dat het niet waard is?
Pff kijk maar naar mijn rang joh. 1ste voor 3 seconden. :rolleyes:
 
Reactiescore
126
Wil je zeggen dat als ik met GS level op 21 21 21 een AH rush doe en dan vervolgens een 500 punten dorpje edel... dat dat het niet waard is?
Pff kijk maar naar mijn rang joh. 1ste voor 3 seconden. :rolleyes:

Heeft wel de mijlpaal award, worth it toch?
 

DeletedUser76153

Guest
De huidige nummer 1 stam is opnieuw Nubz.
Ik moet zeggen, ze zien er veelbelovend uit voor in de toekomst, wat vinden jullie?
 

DeletedUser75558

Guest
Grootste flop stam: UNOX moge dat duidelijk zijn, je dorp vol stacken en mensen kata'en op boer smid en gs. Als je wilt b timen krijg je een mooie b time terug, combo trein wordt ook ge b timed en geracepped en krijg je weer 30 kata's op je dorp. Ik denk dat ik nog nooit z'on ongelofelijke noob stam ben tegen gekomen. Zulke mensen zouden meteen gebanned moeten worden van tribal wars.
 
Reactiescore
499
Hij is gerekt
 
Reactiescore
499
Bovenaan