Rate de speler!

Reactiescore
241
Je weet echt niet wat je zegt nu.

Fabs is absoluut een beest en is inderdaad pas later actief geworden, maar wel op een punt waarin we hoe dan ook gingen pieken.
Savior is dagen later gestart dan iedereen, gemiddeld 5 dagen en sinds dag 1 24/7 actief geweest, zal vast een uitzondering dag geweest zijn ergens tussendoor.
Even statistiek, 5 dagen later starten dan iedereen, niets in verhouding van pp gebruik tot iedereen want we hebben er echt amper inzitten met deze start. Dat is al vaker benoemd geweest. Dan heb je die mensen die 50K-20k-10k pompen in de start + die gruwelijke events ervoor. Hebben wij niet gehad.
Wij hebben 3 directe grote buren die op ons liggen, dat koste tijd om het gebied uit te breiden, lees tragere start en gedeelde farminkomsten met een buurman en stamgenoot die meer pp tot beschikking had dan ons ook.
Dan komt het stukje dat we gewoon top 25 farmden op rank 300, top 15 rond de 100, reken 5 dagen gemiddelde achterstand op de rest.

Fabian is zeker actief en trekt hele dagdelen op nu, maar zo zijn er nog 6 andere spelers, waar we zelfs regelmatig vechten om wie mag zelfs. Activiteit voor 3 accounts met de spelers die we hebben. Fabian motiveert en stimuleert.

Maar dan geen sterke farmer, absolute onzin.

Ik zei: begon later dan ons heel sterk te farmen. Jullie farmden idd al heel lekker, heb je gelijk en door die 5 dagen latere start zal je in het begin wat minder gefarmed hebben. Wat ik bedoel te zeggen is dat nadat fabian actief werd het wel duidelijk omhoog ging, wat zoals jij zegt ook heel logisch als iemand bepaalde delen kan overnemen waarop de bezetting eerst wat minder was. Je interpreteert het aanvallender dan ik bedoelt heb. Excuses dat het zo over kwam ;)
 
Reactiescore
656
Ik zei: begon later dan ons heel sterk te farmen. Jullie farmden idd al heel lekker, heb je gelijk en door die 5 dagen latere start zal je in het begin wat minder gefarmed hebben. Wat ik bedoel te zeggen is dat nadat fabian actief werd het wel duidelijk omhoog ging, wat zoals jij zegt ook heel logisch als iemand bepaalde delen kan overnemen waarop de bezetting eerst wat minder was. Je interpreteert het aanvallender dan ik bedoelt heb. Excuses dat het zo over kwam ;)

Als je max 1,6m is met 10 dorpen dan kun je nog steeds niet spreken van sterk farmen?
Savior daarentegen farmed voor hun aantal dorpen en punten in verhouden stukken beter.

Dus begin jij is heel sterk te farmen ;)
 
Reactiescore
241
Als je max 1,6m is met 10 dorpen dan kun je nog steeds niet spreken van sterk farmen?
Savior daarentegen farmed voor hun aantal dorpen en punten in verhouden stukken beter.

Dus begin jij is heel sterk te farmen ;)

Jij hebt de discussie niet gelezen, ik heb sinds vanmorgen pas 10 dorpen ;)
die 1.6 was met 6 dorpen. Zit ik hele boekwerken te schrijven lees je het niet eens :oops::oops:
 
Reactiescore
656
Jij hebt de discussie niet gelezen, ik heb sinds vanmorgen pas 10 dorpen ;)
die 1.6 was met 6 dorpen. Zit ik hele boekwerken te schrijven lees je het niet eens :oops::oops:

Ik heb alles gelezen, maar je geeft jezelf te veel credits.
 
Reactiescore
241
Ik heb alles gelezen, maar je geeft jezelf te veel credits.

Als je alles had gelezen had je niet iets gezegd, wat door beide partijen in de discussie al als een fout werd gezien. Heb even terug gelezen en het is werkelijk 5/6 keer voorbij gekomen dat het om 6 dorpen ging ipv 10. Als jij beweert alles gelezen te hebben en dat toevallig elke keer heb gemist... Dan denk ik dat je een verkeerde discussie hebt gelezen.
 

DeletedUser75812

Guest
Ik zei: begon later dan ons heel sterk te farmen. Jullie farmden idd al heel lekker, heb je gelijk en door die 5 dagen latere start zal je in het begin wat minder gefarmed hebben. Wat ik bedoel te zeggen is dat nadat fabian actief werd het wel duidelijk omhoog ging, wat zoals jij zegt ook heel logisch als iemand bepaalde delen kan overnemen waarop de bezetting eerst wat minder was. Je interpreteert het aanvallender dan ik bedoelt heb. Excuses dat het zo over kwam ;)

Ik denk dat de EDIT even te laat was op de reactie:
"EDIT:
87b2b43f299dc6221b722877366b16c0.png

93e50231a2241ce1078410843fbaa95f.png

7 dagen in het spel, met een 5 dagen achterstand, top 29 op dat moment, maar om 13:18 al een verbetering van dat record. Verder ga ik niet verder zoeken naar screentjes, dit was simpelweg een zoektermpje met een aantal keer enter.

Waarom ik dit schrijf is omdat dit niet rechtvaardig is en het respect naar zowel mij als mijn co's doet wegdrukken. Mij apart noem je het mijn ego, maar dit is waar ik stelselmatig voor zal staan, zo ook in het verleden."


We farmden daarvoor al heel stuk sterker dan jullie deden. Dan nog zonder de randfactoren meegerekend te hebben die er zeker toe doen zoals het input van het ampere PP en de 3 grote spelers direct op ons, waarvan ik je niet hoef uit te leggen dat wanneer een buurman meer pp heeft hij meer LC zal hebben dan jou in de start.
Die screentjes, zijn zeer zeker niet het beste moment, maar nogmaals ik ga er niet naar zoeken verder.
Dus wat ik bedoel te zeggen, zoals ik hiervoor ook al heb doen zeggen, die piek omhoog, zoals ik al schreef was de lijn waarin we al gingen pieken met een aantal andere factoren. Het doet zowel mij als het gehele team erachter, te kort en dat is absoluut niet rechtvaardig.
 
Reactiescore
656
Als je alles had gelezen had je niet iets gezegd, wat door beide partijen in de discussie al als een fout werd gezien. Heb even terug gelezen en het is werkelijk 5/6 keer voorbij gekomen dat het om 6 dorpen ging ipv 10. Als jij beweert alles gelezen te hebben en dat toevallig elke keer heb gemist... Dan denk ik dat je een verkeerde discussie hebt gelezen.

Jij gaat nu weer blind typen zonder te denken.
met 6 dorpen is 1,6m ook niet veel.
Want ik gok dat jij een gemiddelde hebt van dik eronder.

Neemt niet weg dat je jezelf nog steeds teveel credit geeft en dat je Savior niet genoeg geeft.
Want je verdedigd nu je eigen 'prestatie' nog steeds.
 
Reactiescore
117
Je weet echt niet wat je zegt nu.

Fabs is absoluut een beest en is inderdaad pas later actief geworden, maar wel op een punt waarin we hoe dan ook gingen pieken.
Savior is dagen later gestart dan iedereen, gemiddeld 5 dagen en sinds dag 1 24/7 actief geweest, zal vast een uitzondering dag geweest zijn ergens tussendoor.
Even statistiek, 5 dagen later starten dan iedereen, niets in verhouding van pp gebruik tot iedereen want we hebben er echt amper inzitten met deze start. Dat is al vaker benoemd geweest. Dan heb je die mensen die 50K-20k-10k pompen in de start + die gruwelijke events ervoor. Hebben wij niet gehad.
Wij hebben 3 directe grote buren die op ons liggen, dat koste tijd om het gebied uit te breiden, lees tragere start en gedeelde farminkomsten met een buurman en stamgenoot die meer pp tot beschikking had dan ons ook.
Dan komt het stukje dat we gewoon top 25 farmden op rank 300, top 15 rond de 100, reken 5 dagen gemiddelde achterstand op de rest.

Fabian is zeker actief en trekt hele dagdelen op nu, maar zo zijn er nog 6 andere spelers, waar we zelfs regelmatig vechten om wie mag zelfs. Activiteit voor 3 accounts met de spelers die we hebben. Fabian motiveert en stimuleert.

EDIT:
https://gyazo.com/87b2b43f299dc6221b722877366b16c0
https://gyazo.com/93e50231a2241ce1078410843fbaa95f
7 dagen in het spel, met een 5 dagen achterstand, top 29 op dat moment, maar om 13:18 al een verbetering van dat record. Verder ga ik niet verder zoeken naar screentjes, dit was simpelweg een zoektermpje met een aantal keer enter.

Waarom ik dit schrijf is omdat dit niet rechtvaardig is en het respect naar zowel mij als mijn co's doet wegdrukken. Mij apart noem je het mijn ego, maar dit is waar ik stelselmatig voor zal staan, zo ook in het verleden.

Maar dan geen sterke farmer, absolute onzin.

Vraag me eerder af hoe je met 6 man niet alle dagdelen kon dekken en dat, dat pas kon sinds Fabian zijn komst wel kon. Of zeg je dat hij gewoonweg een stuk efficiënter farmed dan een groot deel van jullie team? Als hij al hele dagdelen op zich neemt wat doet de rest van jullie dan?

Je zit echt met teveel onnodig op één account als je 3 accounts draaiende zou kunnen houden.

Maar verder vind ik je een topper hoor dat je zo goed farmed, dikke duim voor jou!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77845

Guest
Wajooo meer tekst in een post is geen betere post he :eek:o_O
 
Reactiescore
241
Jij gaat nu weer blind typen zonder te denken.
met 6 dorpen is 1,6m ook niet veel.
Want ik gok dat jij een gemiddelde hebt van dik eronder.

Neemt niet weg dat je jezelf nog steeds teveel credit geeft en dat je Savior niet genoeg geeft.
Want je verdedigd nu je eigen 'prestatie' nog steeds.

Lees eerst de discussie nog eens door, ik ga niet alles met jouw nog een keer doen terwijl je wederom met dingen komt die in de discussie al aanbod zijn gekomen.
 
Reactiescore
656
Lees eerst de discussie nog eens door, ik ga niet alles met jouw nog een keer doen terwijl je wederom met dingen komt die in de discussie al aanbod zijn gekomen.

is goed, als jij mijn punt niet snapt dan laat maar inderdaad ;)
 
Reactiescore
241
is goed, als jij mijn punt niet snapt dan laat maar inderdaad ;)

Dat lijkt me inderdaad maar het beste, we kunnen op deze mooie zaterdag avond beter genieten van een koud biertje, dan dat we hier het welles nietes spelletje spelen ;)

Kunnen we het daar wel over eens zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser75812

Guest
Vraag me eerder af hoe je met 6 man niet alle dagdelen kon dekken en dat, dat pas kon sinds Fabian zijn komst wel kon. Of zeg je dat hij gewoonweg een stuk efficiënter farmed dan een groot deel van jullie team? Als hij al hele dagdelen op zich neemt wat doet de rest van jullie dan?

Je zit echt met teveel onnodig op één account als je 3 accounts draaiende zou kunnen houden.

Maar verder vind ik je een topper hoor dat je zo goed farmed, dikke duim voor jou!

Konden we toch zeker wel, er is zelfs iemand al op vakantie die de laatste periode de nachten deed dus dat verdeeld nu opgepakt.
Fabian is gek gemotiveerd en zit gewoon hele dagdelen nu, doet dit ook graag. Moet hij weg, word dit ook zeker wel opgepakt en hij stimuleert, motiveert mensen ook enorm gewoon. Die magische werking heeft hij.
Er zit meer achter, niet alleen met mij maar ook de anderen, maar kan ook niet even alles hier delen op AF wat ik al wel privé gedaan heb.
Daarnaast, ik heb soms ook nog een leven en bijv. best druk geweest afgelopen week.

Het is misschien te veel van het goeie nu, absoluut, met alles dat gebeurt en het fijne dat we allen gerust op vakantie kunnen.

Bedankt voor je duim Jan :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Ik snap werkelijk waar niet waarom je het steeds over Savior hebt, ik heb al meerdere malen gezegd dat ze zo'n beetje het beste farmen van de wereld. Ook een stuk beter dan Grutte, ook dat heb ik meerdere keren gezegd. Wat ik zeg is dat jij ons vergelijkt met twee ontzettend goed farmende accounts, maar ik snap dat je redenatie van jou zo krom is. Hoor je niet bij de absolute top farmers dan ben je gemiddeld, dat is heel krom... Dus omdat de VS niet zo groot is als india en china is het een gemiddeld land. Terwijl als je enkel de top 20 landen van de wereld neemt ze zelfs dan nog boven het gemiddelde staan.

Jammer dat het begint uit te lopen op een welles nietes discussie waarin je continu je argumenten blijft herhalen welke reeds van tafel geveegd zijn, of wij in bepaalde gevallen andere standaarden hebben. Als ik iemand beoordeel met betrekking tot het feit of deze een top farmer is zal ik deze vergelijken met een van de best farmende accounts, gezien dit naar mijn mening momenteel de meest representatieve vergelijking is om een conclusie op te baseren omdat de ranglijst in de hogere regione volledig met nubs vol staat nog die hoe langer de wereld duurt allemaal nog zullen verdwijnen.

Neem nu eens een het lef er vergelijk Gruttepi3r( nu rang 50 tijdens het record rang 80+) met de top 20 spelers. Vergelijk dus ons dorp/farmrecord ratio met de top 20 spelers. Ik weet heel zeker dat wij als rang 50 speler volgens jou dorp/farmrecord ratio boven het gemiddelde van de top 20 spelers liggen. En ik weet ook zeker dat wij bij de top farmers horen als je het gemiddelde van de top 50/80 of 100 neemt.

Beetje crue gezegd zou rang één het meest moeten farmen, rang vijf zou wat farmen op 5 moeten staan en rang 50 zou rang 50 in de farm ranglijst moeten staan. Echter farmen wij als rang 50/80 wel top 25, als je je eigen dorp/farmrecord ratio toepast ook top 10 en misschien zelfs wel top 5.

Je probeert je account te verheerlijken en het beter voor te doen dan jullie het momenteel doen. Hierin vergelijk je je eigen rang en de aanhangende farm statistieken met de ranglijst die zeker rond jullie positie vol met nubs staat nog op dit moment. Kortom geeft dit geen representatief beeld. Je hebt een kut start gehad, veel te veel ODA in verhouding met je huidige account, farmt niet top en staat enorm laag gerankt op de huidige groei ranglijst. Bewijs je maar dat je het waard bent deze wereld, voorlopig verdien je een rate als deze. Ik hoor veel goede verhalen over jullie maar voorlopig kom je over als een speler die graag zijn eigen account verheerlijkt en zich beter voor doet dan hij daadwerkelijk is / gepresteerd heeft tot op heden.

Dat blijkt idd wel ;) zoals eerder gezegd mag jij ons best gemiddelde farmers vinden, echter moeten de statistieken dan wel in je voordeel spreken. Je probeert de heletijd links en rechts weer een half bakken argument vandaag te toveren, maar telkens zijn ze bijzonder makkelijk neer te zetten als argumenten die lang niet valide genoemd kunnen worden. Maar aangezien het verschil tussen het dorp/farmrecord ratio Grutte en readez ongeveer net zo groot als het verschil tussen Grutte zou ik aan de hand van jou argumenten. En de drie gradaties die je handteert kunnen concluderen dat je jezelf als een "rukfarmer" neerzet? Begrijp me niet verkeerd, als ik jullie dorp/farmratio zelf zou moeten beoordelen zou dat het prima zijn (heb me hier niet goed in verdiept maar na snel even gekeken te hebben farmen jullie prima) Maar als je niet bereid bent om jezelf aan de hand van je eigen berekening te beoordelen, waarom zou je Gruttepi3r dan wel zo beoordelen? Want truth be said, vergeleken met Savior farmen jullie per dorp ontzettend ruk.

Reeds in een eerdere post aangehaald dat zo'n gemiddelde niet linear mee groeit gezien je niet dezelfde cluster uitbreiding kan blijven maken, en je op een gegeven moment de buurt leeg farmt en er weinig gs in dorpen zal zijn omdat het continu leeg gefarmt word. Kortom valt dit totaal niet te vergelijken met elkaar omdat de speler die jij aanhaalt, als je eigen account wat je de vorige keer aanhaalde in een hele andere spelfase zitten. Jij bevind je echter in een ongeveer gelijke fase waardoor die vergelijking daar wel gemaakt kan worden nog.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Emile een subtopper noemen haha, shit zeg.

@grutte, gefeliciteerd. Je farmt beter dan de hele top20 bij elkaar, 10/10 van mij. Janker
 
Reactiescore
241
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan