Top/Flop stammen

DeletedUser74552

Guest
Ach, wat is goed zijn he. En ze zijn niet allemaal gestopt natuurlijk. Die komen wel weer terug ooit vermoed ik.
 
Reactiescore
1.148

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Denk dat er nog maar weinigen zijn die al zo lang meedraaien op de classics als de groepjes. Ik begon op cl2, maar heb dan alles tem cl6 voorbij laten gaan.
 
Reactiescore
603
Taylor Gang* is een groep van 4 artiesten die hip hop muziek maken. Komt origineel van Wiz Khalifa zijn initiatief, maar hij omschrijft het ook als meer een soort levensstijl. :) (maar das niet gek dat je die twee koppelt :p)

En uiteindelijk denk ik dat 1 veld van elkaar liggen eigenlijk enkel in het begin lastig kan worden, vooral op farmgebied. Maar met de farmlimiet is dat nu ook weer zo geen grote ramp. Anyway, ik persoonlijk snap niet waarom het niet optimaal zou kunnen zijn, hoe ik het zie, gaat de 1 gewoon links en de andere rechts (bijvoorbeeld) en daar stopt het probleem dan denk ik. Of ben ik hier fout? :p
En vind ik persoonlijk dat onze stam een betere ligging heeft dan die van Fluffy, .Jane heeft daarentegen wel een betere ligging volgens jou redeneringen.
 

DeletedUser76153

Guest
Dacht al. Jane heeft inderdaad ook 2 leden die op 1 veld afstand liggen als je daar op doelde. :p Maar naar mijn mening gaat het niet zo'n grote doorslag hebben. YoWhite heeft wel gelijk op het feit dat als je alleen ligt, je ligging iets idealer is, nu ga je bijvoorbeeld de targets moeten splitten door 2.
 

DeletedUser74552

Guest
@SC Beast. Ik denk alsnog dat jullie stam een mindere ligging heeft ten opzicht van Fluffy. Elke speler kan bij fluffy als het ware een kant uit. Terwijl met 2 spelers pal naast elkaar dat een stuk moeilijk maakt. Ik weet niet of jullie premade zijn gestart maar anders had ik zeker een herstart gedaan in het begin. Je ligt gewoon net iets te veel in elkaars vaarwater.

Verder vind ik dat de stammen fluffy, jane maar ook premade een goed verspreide ligging hebben. Of dit betekend dat ze het ver gaan schoppen geen idee maar als ik er een zou moeten kiezen om mee te starten met een premade dan zou het een van die 3 zijn geweest.
 
Reactiescore
1.049
@SC Beast. Ik denk alsnog dat jullie stam een mindere ligging heeft ten opzicht van Fluffy. Elke speler kan bij fluffy als het ware een kant uit. Terwijl met 2 spelers pal naast elkaar dat een stuk moeilijk maakt. Ik weet niet of jullie premade zijn gestart maar anders had ik zeker een herstart gedaan in het begin. Je ligt gewoon net iets te veel in elkaars vaarwater.

Verder vind ik dat de stammen fluffy, jane maar ook premade een goed verspreide ligging hebben. Of dit betekend dat ze het ver gaan schoppen geen idee maar als ik er een zou moeten kiezen om mee te starten met een premade dan zou het een van die 3 zijn geweest.

bedankt voor t compliment maar ligging zegt niet alles :) en verder wij zijn geen premade.. alleen 2 accs
 
Reactiescore
1.089
Ik neem aan dat er geen stam meer gaat zijn die met mastermarkB wilt samenwerken gezien zijn actie op CL13 waar hij de stam verliet en gelijk zijn stamgenoten begon aan te vallen, terwijl de wereld zo goed als gespeeld was?

Mocht je wel plannen hebben; zak door de stront.
 
Reactiescore
660
Ik neem aan dat er geen stam meer gaat zijn die met mastermarkB wilt samenwerken gezien zijn actie op CL13 waar hij de stam verliet en gelijk zijn stamgenoten begon aan te vallen, terwijl de wereld zo goed als gespeeld was?

Mocht je wel plannen hebben; zak door de stront.
X2
 

DeletedUser76153

Guest
Ik neem aan dat er geen stam meer gaat zijn die met mastermarkB wilt samenwerken gezien zijn actie op CL13 waar hij de stam verliet en gelijk zijn stamgenoten begon aan te vallen, terwijl de wereld zo goed als gespeeld was?

Mocht je wel plannen hebben; zak door de stront.
+1
Dacht dat Berocked hier trouwens ook iets mee te maken had?
 
Reactiescore
1.089
Ja dat was het account dat werd aangevallen. Door zowel createch als mastermark. Beide oud platy spelers.

Het was heel raar, want ze waren boos dat platy niet tegen POEF ging vechten toen de wereld verpest werd door GOUD. Maar gezien de ligging van de platy accs tov POEF, en het feit dat gasten zoals mastermarkB en createch zelf in de oorlog tegen GOUD en consorten amper hadden bijgedragen, was het totaal logisch dat platy niet de confrontatie opzocht met POEF. En daarin waren ze ook gewoon open.

Het leuke hieraan is dat createch (die de hele wereld aanschreef om tegen ons; POEF te vechten) en mastermarkB behalve een stelletje stabbende kleuters ook nog dus bijzonder hypocriet waren. Omdat A hun eerdere bijdrage ondermaats was. En B createch en mastermark na het verlaten van platy inderdaad BErocked gingen aanvallen. Een account dat zwaar inactief was. Naast dat het plotseling aanvallen van je (ex)stamgenoot ook niet bepaald een (eerlijke) strijd is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Ja dat was het account dat werd aangevallen. Door zowel createch als mastermark. Beide oud platy spelers.

Het was heel raar, want ze waren boos dat platy niet tegen POEF ging vechten toen de wereld verpest werd door GOUD. Maar gezien de ligging van de platy accs tov POEF, en het feit dat gasten zoals mastermarkB en createch zelf in de oorlog tegen GOUD en consorten amper hadden bijgedragen, was het totaal logisch dat platy niet de confrontatie opzocht met POEF. En daarin waren ze ook gewoon open.

Het leuke hieraan is dat createch (die de hele wereld aanschreef om tegen ons; POEF te vechten) en mastermarkB behalve een stelletje stabbende kleuters ook nog dus bijzonder hypocriet waren. Omdat A hun eerdere bijdrage ondermaats was. En B createch en mastermark na het verlaten van platy inderdaad BErocked gingen aanvallen. Een account dat zwaar inactief was. Naast dat het plotseling aanvallen van je (ex)stamgenoot ook niet bepaald een (eerlijke) strijd is.
Dat mastermark tot zulke dingen instaat was, was dan ook echt al een gegeven hoor.
 
Bovenaan