Golden Awards

Reactiescore
3.524
Raar , want volgens mij neems hansie pansie jou in je jannuss. Dus wie is hier nou de 3e vrouw ? :D

Ik denk dat we allemaal weten dat Hans nog niet eens een 100x zo slechte tw speler is als mij. Hans snapt ook gewoon niet veel van dit spel, inc's spammen en vanuit cf's op korte afstand een trein sturen kan zelfs de grootste noob, sterker nog zelfs Hans kan dat.
 

DeletedUser77942

Guest
Nou volgens mij zijn er genoeg edelclears gegooid wat ik heb meegekregen?

Aan de verliezen van salvador te zien
Kan hans toch wel iets?

Of is de manier van deffe zo waardeloos in humble?
 

DeletedUser50613

Guest
Ik denk dat we allemaal weten dat Hans nog niet eens een 100x zo slechte tw speler is als mij. Hans snapt ook gewoon niet veel van dit spel, inc's spammen en vanuit cf's op korte afstand een trein sturen kan zelfs de grootste noob, sterker nog zelfs Hans kan dat.

En hoe voelt het om toch zoveel dorpen te verliezen aan zo'n slechte speler? :p

Maar goed dat Humble niks uit z'n cf's stuurt, dan? :rolleyes:
 
Reactiescore
3.524
Nou volgens mij zijn er genoeg edelclears gegooid wat ik heb meegekregen?

Aan de verliezen van salvador te zien
Kan hans toch wel iets?

Of is de manier van deffe zo waardeloos in humble?

Hans kan zeker iets enkel is het allemaal heel gewoontjes wat elke gemiddelde tw speler kan. Zit nergens een tactiek in, spamt gewoon maar wat. Het 1 sluit het ander ook niet uit.
 
Reactiescore
3.524
En hoe voelt het om toch zoveel dorpen te verliezen aan zo'n slechte speler? :p

Maar goed dat Humble niks uit z'n cf's stuurt, dan? :rolleyes:

Ik zeg niet dat het een slechte speler is, ik zeg enkel dat hij 100x zo slecht is als mij. Daar heeft dorpsverlies van mijn stam aan hem ook niets mee te maken.
Stel, je zet een gemiddelde speler met heel veel activiteit tegen een enorme pro met matige activiteit. Die gemiddelde speler kan zomaar winnen van de pro (niet doelend op deze situatie). Dorpswinst tegen je tegenstander wilt dus zeker niet zeggen dat je ook effectief beter bent. Kan nog wel 50 voorbeelden geven bv een noob met 10 miljoen punten kan ook zomaar winnen van een pro met 100k punten. Wilt het dan zeggen dat de noob beter is als de pro? Tja technisch gezien wint de noob dus is hij beter maar als de situaties gelijk zouden zijn of er zou een minder groot verschil zijn wint de pro gewoon. Zeg jij het mij maar wie de betere is dan.
 

DeletedUser77942

Guest
Mij lijkt het
Dat dit spel draait om dorpen winnen
Pro of niet pro
Dat hans zo hoog staat wil dus zegge dat hij best goed mee kan

Veder zeg jij dat je 100x beter bent
Maar van jou zie ik op deze wereld ook niet echt veel?

Jij had dan makkelijk de aanvalle van hans op salvador kunnen deffen aangezien jij zelf zegt 100x beter te zijn

Dan nog draait dit spel om winne van dorpen zegge jullie zelf ook ?
Jullie edelen meestal snachts en blijkbaar hans uit cf met snelle treinen

En waarom nemen spelers cf?
Lijkt mij om snel te kunnen edelen
 

DeletedUser77942

Guest
Humble krijgt de laatste tijd flink op hun kop van spelers die in jou ogen noob zijn

Teminsten 100x slechter als jou
 

DeletedUser50613

Guest
Dus Hans is een actieve noob die blijkbaar toch redelijk wat dorpen pakt.. van een actieve pro? Of hoe moet ik die uitleg opvatten zodat die steek houd met wat er gebeurt ingame..?

Denk dat de definities van Noob en pro (op zich al belachelijk, maar soit) hier in de eerste plaats subjectief gekleurd zijn..

Enkel aanvallen en edels sturen tss 4-5 in de nacht/ochtend is een goeie tactiek wat blijkbaar vaardigheid vereist, maar treintjes sturen uit cf's (hetgeen humble btw ook doet), terwijl je doorgaans aanvalletjes stuurt is dus een noob tactiek?

Dat je Hans niet graag mag, jouw volste recht, maar als je hier komt verkondigen dat je 100x beter bent, dan zou je toch denken dat zich dat in de resultaten makkelijk zou uiten.. of is er zo'n mate van inactiviteit binnen humble (en Salv dan specifiek) dat dat de resultaten verklaard? Hetgeen me niet meteen logisch lijkt aangezien je hier zeker actief genoeg bent voor heel Humble samen..
 

DeletedUser77942

Guest
Dus Hans is een actieve noob die blijkbaar toch redelijk wat dorpen pakt.. van een actieve pro? Of hoe moet ik die uitleg opvatten zodat die steek houd met wat er gebeurt ingame..?

Denk dat de definities van Noob en pro (op zich al belachelijk, maar soit) hier in de eerste plaats subjectief gekleurd zijn..

Enkel aanvallen en edels sturen tss 4-5 in de nacht/ochtend is een goeie tactiek wat blijkbaar vaardigheid vereist, maar treintjes sturen uit cf's (hetgeen humble btw ook doet), terwijl je doorgaans aanvalletjes stuurt is dus een noob tactiek?

Dat je Hans niet graag mag, jouw volste recht, maar als je hier komt verkondigen dat je 100x beter bent, dan zou je toch denken dat zich dat in de resultaten makkelijk zou uiten.. of is er zo'n mate van inactiviteit binnen humble (en Salv dan specifiek) dat dat de resultaten verklaard? Hetgeen me niet meteen logisch lijkt aangezien je hier zeker actief genoeg bent voor heel Humble samen..

Precies dat!
 
Reactiescore
603
op welke account speel je nou want Hoz en Salvador worden beide geowned
 
Reactiescore
3.524
Ge edeld worden staat niet gelijk aan geowned worden. Of is dat ook al te moeilijk om te begrijpen? :p
 

DeletedUser77942

Guest
Ge edeld worden staat niet gelijk aan geowned worden. Of is dat ook al te moeilijk om te begrijpen? :p


Nou als je zo veel dorpen verliest
Mag dat best geowned worden genoemd
Vooral door een speler zonder tactiek die alleen kan spammen en cf edels kan sturen
 

DeletedUser77324

Guest
Jongens bekijk het nou allemaal eens van de andere kant!
Zien jullie het dat niet?
Het is zoals Jannes het zegt. Pro's verliezen dorpen. Noobs pakken ze.
De ranglijst moet je ook anders bekijken. Hoe lager je staat hoe beter je bent.
Zwart is wit, en wit is zwart.

Dit is een beetje hoe ik jouw berichten zie Jannes. Totale bullshit^^
 
Reactiescore
603
Humble staat in All Time voor op Edict dus dat betekent dat Edict beter is
 
Bovenaan