Vaderdag (en al die andere dagen)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.049
Ik vind alles goed maar het lijkt me mooi als ik zelf vader ben (hoop ik ooit te worden)
Verder vind ik dat het wel naaiend is voor kinderen zonder vader of moeder dus zou er voor mij een "ouderdag" of "familiedag" mogen komen die een stuk langer duurt
 

DeletedUser72524

Guest
Ik vind alles goed maar het lijkt me mooi als ik zelf vader ben (hoop ik ooit te worden)
Verder vind ik dat het wel naaiend is voor kinderen zonder vader of moeder dus zou er voor mij een "ouderdag" of "familiedag" mogen komen die een stuk langer duurt

Hoe oud ben je? Hopelijk niet onder de 30.
 
Reactiescore
1.049
sanderverdomme
ik dacht laat ik eens iets met inhoud doen zodat het lijkt dat ik aan de economie en dat soort shit denk
wil ik een keer wat ''goeds'' zeggen is t ook weer fout...
achja het komt er op neer dat het me eigk geen fuck boeit :p
 

DeletedUser7072

Guest
Ik vind alles goed maar het lijkt me mooi als ik zelf vader ben (hoop ik ooit te worden)
Verder vind ik dat het wel naaiend is voor kinderen zonder vader of moeder dus zou er voor mij een "ouderdag" of "familiedag" mogen komen die een stuk langer duurt

Ik vind het naaiend om vrouwendag te hebben want er zijn mensen die hun vrouw verloren hebben, en dierendag moet je ook niet vieren aangezien er mensen zijn die hun huisdier zijn verloren, de dag van de arbeid is dramatisch voor mensen die hun baan verloren hebben en goede vrijdag is naaiend voor iedereen die ooit aan een kruis heeft gehangen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind het naaiend om vrouwendag te hebben want er zijn mensen die hun vrouw verloren hebben, en dierendag moet je ook niet vieren aangezien er mensen zijn die hun huisdier zijn verloren, de dag van de arbeid is dramatisch voor mensen die hun baan verloren hebben en goede vrijdag is naaiend voor iedereen die ooit aan een kruis heeft gehangen.

Ik vind vandaag redelijk vervelend omdat ik ooit een ongeluk heb gehad in een van en dat doet me daaraan denken.
 

DeletedUser72524

Guest
sanderverdomme
ik dacht laat ik eens iets met inhoud doen zodat het lijkt dat ik aan de economie en dat soort shit denk
wil ik een keer wat ''goeds'' zeggen is t ook weer fout...
achja het komt er op neer dat het me eigk geen fuck boeit :p

Oké gelukkig en als je voor je 30e serieus over onderwerpen wil discussiëren op een browserspel forum ben je vgm nog maagd. @dirk-janusIV
 
Bovenaan