Einde classic-awards;

DeletedUser75892

Guest
Beste medeforumgebruikers,

Ik open dit topic omdat er een hele generatie classicspelers er de brui aan geeft.
Niet alleen met deze aanleiding natuurlijk. De classic is meer dan één wereld en aangezien er meerdere spelers al meerdere classics meedraaien leek het mij wel een leuk idee een classic-overschrijdend golden-award topic te maken.

Ik heb een eigen versie gemaakt van een aantal lijsten. Het is vrij lang maar ik denk wel fijn om te lezen van vele mensen.

Veel schrijf- en leesplezier!

EDIT: Heb hem zelf proberen invullen en het is gewoon te lang, dus ik ga een korte en lange versie neerzetten.

Lange versie:

Beste speler (All-round):
Beste speler (Aanvallend):
Beste speler (Defensief):

Beste speler (Medespeler of co)
Beste speler (Stamvlak):
Beste stamspeler:
Gezelligste speler:
Beste stam (eigen stam):
Leukste stam (eigen stam):
Minst leuke stam (eigen stam):
Beste stam (andere stam):
Leukste stam (andere stam):
Minst leuke stam (andere stam):

Meest irritante tegenstander:
Meest sterke tegenstander (offensief):
Meest sterke tegenstander (defensief):

De beste vv'er:

De beste accountactie (offensief):
De beste accountactie (defensief):
De beste eigen accountactie (offensief):
De beste eigen accountactie (defensief):
De beste stamactie (offensief):
De beste stamactie (defensief):
De beste eigen stamactie (offensief):
De beste eigen stamactie (defensief):
De beste leider:
De slechtste leider:
De grootste noob (eigen stam):
De grootste noob (algemeen):
De verrassing van de classicwerelden (speler/actie):
De beste medeforumposter (propaganda):
De beste tegenstander-forumposter (propaganda):
De meest vervelende forumposter:

Wie heeft op doorheen de jaren nu echt jouw respect verdiend:

Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld:
Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn:
Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent:
Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):

Korte versie:

Beste speler (All-round):
Beste speler (Aanvallend):
Beste speler (Defensief):
Beste speler (Medespeler of co)
Beste stamspeler:
Gezelligste speler:
Beste stam (eigen stam):
Leukste stam (eigen stam):
Minst leuke stam (eigen stam):
Beste stam (andere stam):
Meest irritante tegenstander:
De beste vv'er:
De beste leider:
De grootste noob (eigen stam):
De grootste noob (algemeen):
De verrassing van de classicwerelden (speler/actie):
De beste medeforumposter (propaganda):
De beste tegenstander-forumposter (propaganda):
De meest vervelende forumposter:
Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld:
Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn:
Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent:
Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75892

Guest
Beste speler (All-round): Na 10 jaar op dit spel zijn er heel wat namen voorbij gekomen. Om er eentje uit te kiezen vind ik erg lasitg maargoed dan ga ik voor:

Genadeloods op W16. Hier speelden ene Rolf en Rugby-rob. Heel wat uren tegen hun verdedigd en aangevallen - in deze uren gaven ze geen meter prijs en probeerde ik hetzelfde te doen. Ik had 2 continentlijnen front en mag toch wel stellen dat ik stand hield mede dankzij de hulp op het einde van KPHS; deze krijgt ook een plaatsje in het lijstje maar daarover later meer. Tussen mijn stam Mental en de vijand (GOH XL) welke hun met heel wat fusies tot de wereldoverwinning hadden geknokt een loopgravenoorlog. Uiteindelijk heeft het standhouden van Mental daar gezorgd voor de enige wereld die door twee stammen gewonnen werd. Op het einde bestond Mental echt enkel nog uit Philip de goede (Philip), Amagonsan (Richard), Gig Graham II (Sverre) en mezelf en dan nog die overwinning eruit kunnen slepen tegen een stam met op papier 10x zoveel spelers (en accounts).

Beste speler (Aanvallend):

Gig Graham II - Sverre. Mijn oude coo, medestamleider en ook gewoon goede vriend. Vele uren met hem gechat terwijl we accounts liepen te deffen of aan te vallen. Schitterende tijden - we waren geloof ik 13 jaar en zijn ermee opgehouden toen we 18 werden geloof ik. Speel je gewoon 5 jaar samen en heb je dagelijks contact. Dat is gewoon een unieke band. Verder geef ik hem de titel van beste speler (aanvallend) omdat ik van hem timings, inzichtplays en zoveel meer heb gezien dat ik elders niet gezien heb. Zeer intelligente manier van spelen. Kon tegenstanders gewoon kapotspelen, eender wie, eender waar.

Jan Zonderland/Hansgretel/De Misogyne Feminist - Martijn (Sseg). Op het vlak van classics is Martijn aanvallend één van de sterkste spelers die ik gezien heb. Vooral op Hansgretel heeft hij indruk weten te maken. Opnieuw kan ik stellen dat Martijn op een andere niveau speelt dan anderen. Op Miso deelden we het account met Jan en Nathan (en later Steven) en ik denk dat deze formatie toch wel de beste is waarmee ik gespeeld heb ondanks dat we niks hebben moeten tonen.

Beste speler (Defensief):

Farmalarm. - W16 ik vind niet meteen kaartjes of screens om dit te staven. Maar de mensen die toen ook speelden weten dit ongetwijfeld nog.

Valar Dohaeris - Cl9. Ondanks dat de stats niet heel clean zijn hebben we daar wel met een enorm front en enorme druk standgehouden. In de beginne een erg mooie getimede actie van WeCant maar een nog mooiere verdedigende actie van Berno en Howlin. Daarna is de druk blijven aanhouden van WeCant op Valar en daar viel Howlin op een bepaald moment weg waardoor enkel Berno en mezelf overschoten (Jasse sporadisch eens) en ondanks die bezetting toch echt wel heel goed stand gehouden tegen een dagelijkse druk enkele wekenlang.

Beste speler (Medespeler of co):

KPHS, Lmnt12 en Sseg zijn de namen die in me opkomen op het vlak van classics.

Beste stamspeler:

Ik heb even nagedacht over wie ik hier zou zetten en uiteindelijk kwam ik bij iemand uit die vaak over het hoofd gezien wordt als drijvende kracht:
Classic 9 was ze heel vaak online om defence te leveren aan Valar Dohaeris, classic 11 heeft ze heel wat ochtenden helemaal alleen op Gig Graham II gedraaid waar niet altijd even goed voorbereid was de dag voordien (door mijn examenperiode viel alles op de schouders van Jop en Dorine op examendagen) en classic 13 was ze toch ook een drijvende kracht ondanks begrijpelijke inactievere periode. Ze speelt niet altijd op hetzelfde niveau als bijvoorbeeld de eerder genoemde spelers dat kunnen, dat kun je ook niet van haar verwachten aangezien ze heel wat accounts draaiende houdt op meerdere werelden. Dorine deze is voor jou! ;)

Gezelligste speler:

Voor mij zijn dit 4 met wie ik oprecht een enorm goede band heb opgebouwd over de jaren heen. Sverre, Dennis, Nathan en Martijn.
Met de eerste twee speel ik (al 4 en 6 jaar) geen TW meer maar ik spreek hun maandelijks en altijd fijne gesprekken.
De laatste twee heb ik pas echt beter of pas leren kennen op de classicwerelden. Nathan is een memepage op zichzelf en Martijn kun je werkelijk over alles mee praten.

Beste stam (eigen stam):

Sangu - W10 Deze stam was gewoon een verzameling van de besten samen, voeg daar dan een goede sfeer aan toe en je krijgt de beste stam op de .nl-server zonder twijfel. Een passend einde aan hun epos ook naar mijn mening.

Dice. - W16 Kwalitatief gezien de beste stam die W16 gekend heeft.

Risk - Cl9 Heel wat grote classicnamen bij elkaar verzameld en in moeilijke omstandigheden het waar gemaakt.

Leukste stam (eigen stam):

Mental - W16 Gezellige MSN-stamchat, gezellig forum, gezellige sfeer, ... Iedereen kon het vinden met elkaar, iedereen was bereid eens wat op te offeren voor een ander. Zat erg goed in elkaar.

Op het vlak van classics denk ik dat POEF uiteindelijk wel het leukste vond. Ben niet heel actief geweest bij momenten maar qua spelersgroep/verzameling/karakters denk ik dat daar alles goed zat. Misschien hadden betere vijanden een ander perspectief geboden, idk.

Minst leuke stam (eigen stam):

Hunt. - Cl12. Ik ga niet onnodig natrappen verder.

Beste stam (andere stam):

De beste stam waar ik zelf niet inzat. Ik geloof dat het dan Dust/WeCant zal moeten zijn. (Cl11/Cl9)

Leukste stam (andere stam):

Ik kon het opzich wel vinden met een aantal mensen uit datzelfde WeCant. (Cl9)

Minst leuke stam (andere stam):

IB, Goud en Bact waren een schande voor tribalwars. (Cl11,13,12)

Meest irritante tegenstander:

Dezelfde drie als hierboven. Hebben allemaal een poging gedaan met laag spel een wereld te winnen. Al je ziet dat het 3 classics niet werkt waarom blijven ze het dan proberen vraag ik mezelf soms af?
Ver van een front met mijn stam altijd BBtjes edelen of internen naar de 30% en voor ze er zijn bereiken we het front en spelen we ze weg. Misschien beter wat tijd investeren in account deftig bezetten.

Meest sterke tegenstander (offensief):

Offensief niet heel erg onder de indruk geweest van iemand. Als er dan toch één naam is die ervan tussen springt ga ik voor Swek-o-tron3000, deffen in een kwantitatieve minderheid is sowieso al nadelig. Gooi er dan nog een meerfrontenoorlog en volle seconden bij en ze kunnen het je knap lastig maken.
De meeste verloren dorpen waren louter door inactiviteit maar alsnog af en toe toch moeten opletten als de teller steeg. (Classic 9)

Meest sterke tegenstander (defensief):

Woke Up With Handcuffs op classic 11. We hebben erg weinig offensieve acties gedaan op ons front in het begin, later in het spel iets meer en dan brak Dust (na de bans) ook relatief snel maar alsnog vond ik het moeilijk om erdoor te komen bij WUWH.

De beste vv'er:

Classic 9 - Jan Zonderland. Hier speelden volgens mij Wouter, Mats, Martijn, Kris en later Lars. Wanneer ik Valar achterliet bij een VV was ik het meest gerust als mijn VV daar lag.

De beste eigen accountactie (offensief):

Ben Howard cl10 met Wisse en later Robbeke. De tegenstand gewoon volledig eruit gestart en vervolgens echt een massive voorsprong gehad op de rest van de wereld. Later werd die voorsprong bijgebeend door Robienjo.maar voorheen hadden we op een bepaald moment met 50 dorpen het dubbele van de rang 2 op dat moment. Verder ook zo goed als solo met ons account de wereld beslist - wie in onze stam mocht, mocht de wereld mee winnen zeg maar. :)

De beste eigen accountactie (defensief):

Valar Dohaeris classic 9 met Berno (en Jasse).

De beste stamactie (offensief):

WeCant op classic 9 heeft op een bepaald moment een hele boel getimede aanvallen op Valar Dohaeris afgestuurd vrij early in de classic. Was een mooie offensieve actie. Berno en Howlin hebben toen met hun 2end die heel mooi gecounterd.

De beste stamactie (defensief):

Ik moet eerlijk zijn dat er bitterweinig tegenstanders zijn die defensief indruk hebben weten te maken op mij. Eind classic 13 was er een leuke actie van ene Jian Whei (ofzoiets :) ) die met 80 dorpen nog ff leuk verdedigde tegen ons met 1000 dorpen. Erg eerlijke strijd.
Classic 11 en Classic 9 hebben Dust en WeCant uiteindelijk kwalitatief de betere weerstand geboden.

De beste eigen stamactie (offensief):

Ik heb enorm genoten van de uiteindelijke massa die Dust deed breken door Church op classic 11, verder ook genoten van het eindelijk vol op Soul. kunnen gaan op Classic 9. Offensief de beste actie er nu nog uithalen vind ik moeilijk - classic 13 de laatste massa op ~I~ schiet me te binnen omdat die nog zo recent is maar uiteindelijk stelde die niet veel voor omdat de tegenstander de meest incapabele waren van de 5 classics die ik doorzwommen heb.

De beste eigen stamactie (defensief):

Valar Dohaeris opnieuw met de steun van Risk en voornamelijk Molenschot die heel wat def geleverd hebben. Verder was Gig Graham II vs Dust ook wel een harde strijd waar ik een minder prominente rol in had.

De beste leider:

Yoeri heeft Risk meer dan naar behoren geleid, vervolgens ook binnen Church af en toe de touwtjes in handen genomen.

De slechtste leider:

Paul, Steff en The Fault in our stars team.

De grootste noob (eigen stam):

Ondanks dat ze zich inzette voor Valar Dohaeris met tussenstacken en zo goed mogelijk te helpen denk ik dat hier toch wel Brigitte komt te staan. Als je na twee maanden classic nog niet doorhebt hoe volle seconden werken dan weet je niet waar je mee bezig bent. Verder op Cl12 zijn er ook genoeg namen te noemen die totaal geen idee hadden waar ze mee bezig waren - Mastermark op de voorgrond.

De grootste noob (algemeen):

Classic 13 André van Korsjakaka-shizzle, Classic 12 Steff/MastermarkB, Classic 11 The Fault in our stars, Classic 10 - ben de naam kwijt maar linksboven in de rim, zat ook in WeCant, Classic 9 - Alexander The Great.

De verrassing van de classicwerelden (speler/actie):

Toen ik de classics kwam spelen schrok ik dat er nog een groepje bestond dat op een redelijk niveau speelde en handelde. Die combinatie is uitgestorven en gaat volgens mij jammer genoeg ook definitief uitsterven op langere termijn.

De beste medeforumposter (propaganda):

Wouter (TheCountOfMonteCrisco) bewonderde ik altijd - hij heeft zijn stijl iets aangepast t.o.v. vroeger vind ik, beetje bepaalde trekjes van anderen overgenomen zeg maar en dat vind ik net iets minder. Sseg heeft elke classic waar we samen zaten sterke posts gemaakt. Lmnt12 is niet echt propaganda maar komt af en toe met geniale posts uit de hoek.

De beste tegenstander-forumposter (propaganda):

Wisse vond ik een erg goede tegenstanderforumposter. Die hield classic 9 solo relatief goed stand tegen 10-11 forumposters van Risk. Inhoudelijk wist hij ook wat zaken bloot te leggen waar van Risk niet altijd een gepast antwoord kwam. Heeft toen beetje mijn respect gewonnen waardoor we classic 10 samen gaan spelen zijn.

De meest vervelende forumposter:

Paul - begrijpend lezen was niet zijn sterkste punt zei hij zelf.

Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld:

Ik heb opzich genoten van ieder contact met iedere persoon op elke classic. Om hier een lijstje met namen te gaan posten is een beetje arbitrair - dan doe ik bepaalde mensen zeker en vast te kort en dat wil ik vermijden. Geef mij maar een mengelmoes van Risk, Church, Fight Club en POEF. Bepaalde personen heb ik een slechte band mee, dat is algemeen geweten - die uiteraard niet.

Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn:

Ik had bijna een lijstje zonder Joris en Seppe te dissen. Hehe :D

Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent:

Deze vraag ga ik bewaren voor een eventuele uiteindelijke eindpost.

Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):

Ik vind het erg jammer om te moeten stoppen met een streak. Classic 9 was mijn eerste classicdeelname (en al meteen pittig :) ) , vervolgens elke classic die erna kwam tot en met Classic 13 gewonnen waardoor ik het toch zuur vind om met een winstreak te stoppen maar ach. Wat is dat uiteindelijk allemaal waard..

Als iemand me wil overhalen om weer te spelen dan zal hij of zij me al moeten betalen denk en hoop ik.

Verder ga ik hier ook officieel mijn afspraak met @lmnt12 neerzetten: als één van ons terug begint met het spelen van Tribalwars dan moet hij of zij naar de eerst volgende Tribalwarsmeeting helemaal alleen. Peace out Y'all!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Tot over 5 maanden allemaal! Sowieso komen er van die 'hele generatie' nog flink wat spelers terug.
 
Reactiescore
1.089
Juh degene die gaat terugspelen moet bak cara pils kopen voor de rest

Jan Zonderland speelde Mats wouter en kris op, later kwamen ik en lars erbij. En lars heeft daar ook gewoon gelogd (ja echt). Broken time speelde op HoD
 
Reactiescore
660
Ik heb ooit eens een keer wat schenen gestampt en heb me dat een aantal werelden beklaagd. Achteraf heb ik me beklaagd dat ik het me beklaagd heb. Er is tenslotte niks mis met het feit dat je een mening baseert op feiten die je zelf hebt gemerkt of hebt ondervonden. Ook in dit lijstje ga ik totaal geen rekening houden met wat andere mensen er eventueel van zouden kunnen vinden. Neen, dit is mijn mening en dat moeten ze dan maar aanvaarden.

Beste speler (All-round):
als je alle classics na elkaar kan winnen die je hebt meegespeeld dan ben je waarschijnlijk een hele goede. Ook ik heb ze allemaal gewonnen maar ik had heel goede co-spelers. @Ben Howard. is voor mij de beste all-round speler van de classics
Beste speler (Aanvallend): ik twijfel er geen seconde aan, mensen zullen het al moe zijn dat ik hem weer vernoem, maar hem niet vernoemen is gewoon fout, Mike endeverafter is gewoon niet normaal. Op classic 6 was hij diegene die tegenstander na tegenstander brak. Met hulp, maar ook gewoon soms totaal solo. Ik zat met hem op het account en heb me de ogen uit de kop gekeken. Gewoon onwaarschijnlijk. Honderden timings, en ik lieg niet, geen enkele gemist (seconde wereld), ik zie jullie al denken 'ja dat kan ik ook', klopt maar je moet het maar doen. Smooi was een keigoede stam, maar Mike won de wereld. Mijn mening.
Beste speler (Defensief): deze vind ik nogal lastig, op de 1 of andere manier werd ik nooit aangevallen op het account en als dat wel zo was dan waren veel co's altijd net op weekend of dergelijke, dus heb nooit een co echt in actie gezien. Ik vermoed dat @KPHS de beste verdediger is op classics, ben bijna zeker.
Beste speler (Medespeler of co): Mike, gewoon een beest. Dorine, ik kan het niet uitleggen, het werkt tussen ons op één account. @lmnt12 op classic 8 werkte dat echt goed
Beste speler (Stamvlak): Moeilijk te zeggen, ik vind dat een stamspeler iemand is die er altijd is voor zijn stam en dan is altijd een gegeven dat ik zie als veel aanwezig zijn. Niet eens helpen omdat je dan toevallig ook online bent. Leuk wel, maar een stamspeler moet er gewoon zijn voor zijn stam. In de classics die ik speelde heb ik eigenlijk nooit echt iemand veel vv's zien draaien of op andere vlakken de mensen echt veel zien helpen, ofwel ben ik blind ofwel was het gewoon niet nodig, geen idee. Zelf ben ik altijd heel veel aanwezig, maar ik zou me niet als stamspeler bestempelen omdat ik niet sta te juichen om een vv aan te nemen, stress weet je wel. Op andere vlakken heb ik wel altijd goed geholpen, defensie sturen, mee aanvallen, vv's nemen om accounts te helpen (niet om op te verdedigen). Neen, op classics kan ik geen echte stamspeler aanduiden.
Beste stamspeler: ik zie geen verschil met hierboven
Gezelligste speler: poef was redelijk gezellig, ook in de vorige classic groepjes zaten er wel gezellige mensen
Beste stam (eigen stam): van de classics die ik speelde was smooi met overschot de beste stam
Leukste stam (eigen stam): poef
Minst leuke stam (eigen stam): classic 8, ben de naam vergeten van de stam
Beste stam (andere stam): /
Leukste stam (andere stam): /

Minst leuke stam (andere stam):
D, classic 13
Meest irritante tegenstander: alle botters en kata-abusers
Meest sterke tegenstander (offensief): op classic 7 Siemen en zijn gang
Meest sterke tegenstander (defensief): classic 8 was er een jongen die op zijn gsm speelde, omdat @lmnt12 en ik voor plek 1 speelden en niet te veel edels wilden verspillen (vooral ik dan) vond ik hem eigenlijk best sterk verdedigen, snipen, dodgen en altijd aanwezig , Batalgazim (dat zegt niemand nog iets wss)
De beste vv'er: moest ik mijn account afgeven dan zou'k gerust zijn bij @Ben Howard. , @sseg , @KPHS
De beste accountactie (offensief): Mike had net een account gebroken en de vijandige stam internde dan snel dat account, tegen de avond was de volgende tegenstander tot bij ons geïnternd en we kregen een pm: "mij zal je niet zo maar wegspelen met je waardeloze aanvalletjes", de ochtend erna waren ze hem aan het internen. Dat was echt ongelooflijk. Vooral omdat het een weekje later gewoon opnieuw gebeurde
De beste accountactie (defensief): Noblesse oblige, classic 8
De beste eigen accountactie (offensief): net gemeld hierboven
De beste eigen accountactie (defensief): /
De beste stamactie (offensief): /
De beste stamactie (defensief): /
De beste eigen stamactie (offensief):
De beste eigen stamactie (defensief):
De beste leider:
@de joey , altijd rustig en een man met een plan
De slechtste leider: /
De grootste noob (eigen stam): Waarschijnlijk zal ik in de classic groepjes wel de slechtste speler geweest zijn, maar heb dat ruimschoots goedgemaakt met veel aanwezigheid. Er waren er misschien nog een paar met een groot bakkes die niks deden, misschien waren die nog wel meer noob, maar dat kan ik niet toetsen dus zet ik de namen er maar beter niet. Wie het schoentje past trekke het aan of zoiets zeggen ze dan. (kleine stamp voor die inactieve grootpraters)
De grootste noob (algemeen): iedereen heeft zijn kwaliteiten
De verrassing van de classicwerelden (speler/actie): @lmnt12 , op classic 6 dacht ik dat ik met een noobje te maken had die door toeval de kans had wat mee te spelen met ons ( de zogezegde "goei"). Eigenlijk gewoon echt een goede speler al heeft die waarschijnlijk niet graag dat ik het zeg.
De beste medeforumposter (propaganda): @Ben Howard. @sseg @lmnt12 , maar ik vind dat ik zelf ook in veel gevallen de feiten opnoem zoals ze zijn, als je dat niet van jezelf vindt hoe kan je dan in godsnaam een discussie aangaan. Het verwoorden van je mening is niet altijd gemakkelijk en de jongens die ik net opnoemde kunnen dat wel goed.
De beste tegenstander-forumposter (propaganda):
De meest vervelende forumposter:
leugenaars
Wie heeft op doorheen de jaren nu echt jouw respect verdiend: meerdere mensen en die weten dat wel doordat ik hen geregeld eens aanschrijf op skype
Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld: ik heb op classic 13 kunnen afsluiten met wie ik wilde afsluiten, al had ik er graag nog een paar van de vorige groepjes bij gehad.
Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn: op zich ben ik blij dat ik van @lmnt12 af ben, wat kan die jongen me stress bezorgen, altijd goed bedoeld hoor, maar gewoon beenhard. Ik had hem graag in de groep maar hij bezorgde me enorm veel stress op sommige momenten
Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent: op zich heb ik tw veel te belangrijk gevonden in mijn leven, ik kan gerust zeggen dat ik verslaafd was, vooral de drang om anderen te verslaan in groep is voor mij een enorme trigger. Omdat je op classics die drive elke paar maanden kan hebben vond ik ze zo leuk om te spelen. Ik heb ook altijd geprobeerd om een zo eerlijk mogelijk spel te bekomen, wat niet gelukt is spijtig genoeg. Waarschijnlijk ben ik te naïef.
Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken): Ik hoop net als de andere jongens dat ik kan stoppen, maar moest ik weer spelen dan alleen maar met een samenraapsel van spelers die ik altijd graag heb gehad in de classic groepjes. Dat zijn er wel wat, daar vul je gemakkelijk een paar accountjes mee, en je zal ook nog de classic winnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75892

Guest
Ik hoorde ook nog iets over een meeting met Comac en een bak cara pils uit flesjes. Dus @DemocratischeZwijmelaars reken er maar niet te hard op.
Gooi er dan ineens ne cantus bij ook hé. 'Kruipt er dan in hé!'

Beste speler (Stamvlak): Moeilijk te zeggen, ik vind dat een stamspeler iemand is die er altijd is voor zijn stam en dan is altijd een gegeven dat ik zie als veel aanwezig zijn. Niet eens helpen omdat je dan toevallig ook online bent. Leuk wel, maar een stamspeler moet er gewoon zijn voor zijn stam. In de classics die ik speelde heb ik eigenlijk nooit echt iemand veel vv's zien draaien of op andere vlakken de mensen echt veel zien helpen, ofwel ben ik blind ofwel was het gewoon niet nodig, geen idee. Zelf ben ik altijd heel veel aanwezig, maar ik zou me niet als stamspeler bestempelen omdat ik niet sta te juichen om een vv aan te nemen, stress weet je wel. Op andere vlakken heb ik wel altijd goed geholpen, defensie sturen, mee aanvallen, vv's nemen om accounts te helpen (niet om op te verdedigen). Neen, op classics kan ik geen echte stamspeler aanduiden.
Beste stamspeler: ik zie geen verschil met hierboven

Mooi lijstje Robin!

Ik bedoelde met het het eerste dus de beste speler met wie je in de stam gezeten hebt, en het tweede de beste stamspeler - in functie van de stam dus. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Mooi lijstje Robin!

Ik bedoelde met het het eerste dus de beste speler met wie je in de stam gezeten hebt, en het tweede de beste stamspeler - in functie van de stam dus. ;)
ha zo, ja dan pas ik het even aan.
 

DeletedUser74552

Guest
Leuk om die ervaringen te lezen van jullie jongens. Vooral omdat jullie al zo lang mee draaien. Stiekem ben ik een beetje jaloers dat ik nog niet zo actief (te noob) was in die tijd om met jullie mee te draaien. Het dichtste bij ben ik nog gekomen met IB als je dat al dichtbij kan noemen want we weten allemaal dat daar nog een kloof van kwaliteit tussen lag. Uiteindelijk met toeval terecht gekomen in POEF en daar heb ik zeker van genoten. Ik twijfel nog om zelf een lijstje te maken vanwege het feit dat ik bij lange na niet aan zoveel classic ervaring zit. Aan de andere kant is het misschien leuk om het eens vanuit een niet winnend perspectief te lezen.

Ik denk er nog even over na voor ik lappen tekst begin te typen.
 

DeletedUser75558

Guest

Meest sterke tegenstander (defensief):

Woke Up With Handcuffs op classic 11. We hebben erg weinig offensieve acties gedaan op ons front in het begin, later in het spel iets meer en dan brak Dust (na de bans) ook relatief snel maar alsnog vond ik het moeilijk om erdoor te komen bij WUWH.
Dat hoor je ook niet vaak, dat ik je sterkste defensieve tegenstander was :eek:
 

DeletedUser75892

Guest
Leuk om die ervaringen te lezen van jullie jongens. Vooral omdat jullie al zo lang mee draaien. Stiekem ben ik een beetje jaloers dat ik nog niet zo actief (te noob) was in die tijd om met jullie mee te draaien. Het dichtste bij ben ik nog gekomen met IB als je dat al dichtbij kan noemen want we weten allemaal dat daar nog een kloof van kwaliteit tussen lag. Uiteindelijk met toeval terecht gekomen in POEF en daar heb ik zeker van genoten. Ik twijfel nog om zelf een lijstje te maken vanwege het feit dat ik bij lange na niet aan zoveel classic ervaring zit. Aan de andere kant is het misschien leuk om het eens vanuit een niet winnend perspectief te lezen.

Ik denk er nog even over na voor ik lappen tekst begin te typen.

Zeker een lijstje maken! Leesvoer is altijd leuk.
Het doel van het topic is diversiteit dus wees zeker vrij.

Ben zeker dat jij de komende classic iets kan klaarmaken. Dus maak mijn woorden waar ;)
 
Reactiescore
499
Wat waten dat een kut nachten tegen Hans Gretwl met Jordi die in Canada zat, en Ed op Charlie die ook graag in de nacht wat verstuurde. Denk toch goed 3 weken geen oog dicht te hebben gedaan.
Niet normaal hoeveel druk jullie op front accounts kunnen zetten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
In 2 lijstjes waar ik verwachtte in te staan, sta ik gewoon niet. Scandaleux!
 

DeletedUser70476

Guest
2 mooie lijstjes, alleen jammer dat er nog niks in staat over de eerste classics, maarjeh de mensen die daar hebben gespeeld zijn vgm ook al lang gestopt.
 
Reactiescore
30
Wat waten dat een kut nachten tegen Hans Gretwl met Jordi die in Canada zat, en Ed op Charlie die ook graag in de nacht wat verstuurde. Denk toch goed 3 weken geen oog dicht te hebben gedaan.
Niet normaal hoeveel druk jullie op front accounts kunnen zetten.

Hehe, mooie tijden waren dat.
 

DeletedUser75892

Guest
Ja ik vond het defensieve werk oprecht echt leuk tegen jullie, alleen jammer dat van die 2 bans, anders had dust echt een reële kans gehad.
Kans op wat? Church afremmen zodat IB het haalde? Winst zat er sowieso niet in hoor voor Dust.
 
Bovenaan