Golden Awards

Reactiescore
146
Meest overschatte speler: Oink-Oink, op het begin roemde mensen hem voor zijn offensieve speelstijl en zijn farm aantallen, maar inmiddels lijkt er totaal niet meer gefarmt te worden. Ook lijkt hun offensieve speelstijl nu meer op domweg clears doodlopen op stacks, zeker als ik de verhalen omtrent de aanvallen op JadeOn moet geloven.


vorige week 3x avdd en 1x vvdd, dat zegt genoeg dacht ik!, aanvallen en farmen gaat helaas heel slecht samen, maar bij iedere aanvalsgolf halen we een dikke 5 miljoen aan gs op bij spelers, daar zijn we op zich tevreden mee.

Maar dan wil ik wel eens precies weten wat je allemaal van jadeon hebt vernomen, die hebben een tiental clears gehad, en een paar edels, terwijl ze geen main target van ons waren, blijkbaar is deze kleine actie nogal opgeklopt!
 

DeletedUser78369

Guest
vorige week 3x avdd en 1x vvdd, dat zegt genoeg dacht ik!, aanvallen en farmen gaat helaas heel slecht samen, maar bij iedere aanvalsgolf halen we een dikke 5 miljoen aan gs op bij spelers, daar zijn we op zich tevreden mee.

Maar dan wil ik wel eens precies weten wat je allemaal van jadeon hebt vernomen, die hebben een tiental clears gehad, en een paar edels, terwijl ze geen main target van ons waren, blijkbaar is deze kleine actie nogal opgeklopt!

Tuurlijk jullie doen het niet slecht hé, maar het farmrecord dat jullie op het begin hadden en de grootte voorsprong die jullie op de rest hadden is er niet meer.

Daarnaast:
Don't get me wrong, Oink is zeker niet te onderschatten, maar ook niet zo superieur als vele willen doen geloven
 

DeletedUser5071

Guest
Hierbij mijn lijstje! Ik heb geprobeerd zo min mogelijk awards aan mijn eigen stam / stamgenoten te geven, omdat dat ook maar saai is. Bij sommige awards is dat echter niet te omzeilen. Veel plezier met lezen


Beste speler: Naar mijn mening verdient Nidal deze prijs. Ondanks dat ik Oink-Oink, Coruscant en King of PVM ook erg hoog in schat, vind ik dat deze award naar Nidal behoort te gaan. Het account heeft 7x aanvaller van de dag, 3x ondersteuner van de dag en daarnaast ook enkele plunderaars/rovers. Neem daarbij hun 2de plek op de ODA ranglijst, het lekkere (farm)cluster dat ze hebben en het feit dat ik me uit mijn Puppet-tijd herinner dat er erg capabele spelers op spelen, vind ik dat ze deze award verdienen.

Beste stam: Naar mijn mening is er momenteel geen beste stam. Geen enkele stam heeft nog écht iets gedaan wat ervoor zorgt dat ze deze nominatie verdienen. Puppet staat al lang op plek 1, maar krimpt de laatste tijd eerder in dat dat ze groeien. Fruit gaat ook niet geweldig. Wij als DesO hebben ook nog niks ‘groots’ bereikt in ons bestaan, op het wegwerken van rimstammen na. Tick! is een combinatie van spelers die al 30x in verschillende combinaties samen hebben gezeten in verschillende stammen (-|-, ~P, Quiem en nu Tick!), waar continu iets fout gaat. Trains heeft een enorm slecht cluster en veel (grotendeels) full-deff spelers, waardoor uitbreiding in de toekomst op het edelen van bb’s na vrijwel onmogelijk is.

De beste stam speler: Brian van Boxer12. Toen het slecht ging met account Sophia door bepaalde omstandigheden, heeft hij ervoor gezorgd dat Sophia weer op de rails kwam en het inmiddels bijna weer teruggebracht naar zijn originele puntenniveau.

Het grootste ego: Tom van Disconnected voelt zich naar mijn mening erg goed. Iets te goed, voor wat hij tot nu toe bereikt heeft.

Beste leider: Over andere stammen kan ik niet oordelen (behalve Puppet). Daardoor zet ik hier mijn eigen leiding neer, want team Terror & Trase doen het prima tot nu toe!

Slechtste leider: Naar mijn mening is een van de belangrijkste eigenschappen van een goede leider om te luisteren naar zijn stam en daarop te anticiperen. Als er vervolgens bepaalde redenen aangegeven worden waarom een deel van de stam vindt dat het niet goed gaat, dan hoor je te beseffen als leider dat het dan inderdaad op bepaalde punten niet goed gaat. Bij de Puppet-leiding was dit niet het geval. Zelfs nadat we in een post uitlegden waarom wij Puppet gingen verlaten, waren dit volgens de Puppet-leiding géén redenen. En dát is het probleem; de leiding hanteert een tunnelvisie waarbij de argumenten van anderen over het hoofd werden gezien en hun eigen mening werd doorgedreven. Joris van New Authority verdient daarom deze nominatie.

Meest overschatte stam: Zoals eerder al vermeld en ook al uitgelegd (waar ik helaas geen reactie meer op heb gekregen..) ben ik van mening dat Puppet wordt overschat.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat DesO veel te weinig credits krijgt voor hoe het er tot nu toe voor staat. Bij veel lijstjes lees ik dat deze stam wordt overschat. Ik zie echter enkel een stam met 11 groeiende leden, goede clusters, actief op het AF en voor de rest kan ik weinig negatiefs bedenken. Daarom denk ik dat wij te laag worden ingeschat als iedereen ons juist als ‘overschatte stam’ zien. Natuurlijk is het ook aan ons in de toekomst om te bewijzen dat we op dit moment onderschat worden.

Meest overschatte speler: Pff ik kan eerlijk gezegd niet iemand bedenken hierzo.

Meest onderschatte speler: Duidelijk Heer Marfman.
  • Het edelen van een groot deel van de bb's in zijn cluster was niet om de award te krijgen, maar om ervoor te zorgen dat Grandor niet nog meer CF't, zoals hij flink heeft gedaan bij Sidarta en Marfman.
  • Heer Marfman wordt solo bespeeld door Martijn. Ik weet zeker dat 99% van ons dit niet zou kunnen. Naast zijn eigen account heeft Martijn ook altijd tijd om anderen te helpen en is hij nooit beroerd om clears te doneren voor stamacties.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

  • Thomas van Tai Chi komt op Skype over als een gezellige kerel. Ik weet niet wat er onderling allemaal gebeurd is tussen Thomas en andere spelers, daarom beoordeel ik hem puur op hoe hij overkomt op Skype/AF en daarom ben ik wel benieuwd hoe het zou zijn om met hem in een stam te zitten.
  • Team Zireael zijn erg leuke, aangename spelers. Een van de redenen waarom ik het erg jammer vond om van Puppet af te scheiden.
  • Ik lees altijd veel van Dante op het AF. Ben erg benieuwd hoe het zou zijn om een keer met hun in de stam te zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Joris van New Authority, Tom van Disconnected. Het zijn kortweg niet mijn type spelers.

Mooiste spelers naam: Zireael; geen idee wat het betekent, maar de ‘flow’ van het woord vind ik erg lekker. En Dybala is een mooie, omdat Paulo gewoon een magische speler is IRL met een geweldig linkerbeen.

Mooiste stam naam: Ik vind DesO. een erg mooie naam, maar dat zal wel komen doordat ik hem zelf heb verzonnen haha. Daarnaast vind ik het idee achter Puppet leuk, en vind ik de naam Acta (rang 15-20) wel leuk.

Het tofste topic: dit topic, zolang er lijstjes in geplaatst worden. Daarnaast vind ik topics als Top-/Flopstammen en Top-/Flopspelers ook erg interessant om te lezen, zolang er over nuttige dingen gediscussieerd worden.

Het domste topic: topics waarin gediscussieerd wordt over het feit of er wel of geen ananas op een pizza hoort (Kan gewoon prima.)

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: Posters die niet in nette zinnen kunnen schrijven (Heidi) waardoor hun post vaak onduidelijk is en irritant wordt om te lezen.

Dikste wannabe op het forum: Hopeful (Wel gezellig btw, zo iemand op het forum^^)

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Die van .Aftersky, Tai Chi en TheBoneCrusher vind ik erg mooi :)

Mooiste profiel foto van stammen: Ik vond die van Royal en Run erg mooi.

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat de afsplitsing van het zuidelijke deel van Puppet en de overgang naar DesO. een erg sterke zet was die wereldbepalend gaat zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat we van Oink-Oink nog veel gaan zien. Het account haalt de laatste dagen toch weer een paar dorpen winst per dag op The Unknown. Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in de situatie op dat front.

Meest belovende stam voor de toekomst: Wanneer Noctem op een of andere manier nog een aantal sterke spelers aan kan trekken, kan het een stam worden met een prima ligging en sterke spelers. Dan verwacht ik nog aardig wat, van die stam.

Grootste blunder: Speciaal voor jou Maik: het aannemen van Void & Batterijopslag in het toenmalige ~P. Opzich was dat nog geen erg grote blunder, want bij een goede voorbereiding en vervolgens een goede massa op Terroristman had het erg sterk uit kunnen pakken. Er werd echter geen enkel dorp van Void gestacked, wat naar mijn mening toch wel de grootste blunder van deze wereld is tot nu toe.

Voor wie heb je nu echt respect:
  • Martijn van Heer Marfman, voor de tijd die hij erin steekt.
  • Brian van Boxer12, die erg veel betekent voor de stam.
  • Joris van New Authority, voor de tijd die hij in Puppet steekt.
  • De leider(s) van Trains, die er volgens mij ook erg veel tijd in steken en erg duidelijk zijn in hun principes.
  • Dennis & Thomas, mijn twee medespelers waar ik al sinds het begin van W46 mee samen speel. Elk foutje wordt keihard afgestraft in de Whatsappchat :(
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die mij belachelijk proberen te maken in de wereldchat, al sinds onze leave van Puppet zeggen dat we 'zo weggespeeld zouden zijn', maar het niet voor elkaar krijgen om 1 dorp van ons af te pakken. Dat geeft me de motivatie om deze wereld te willen winnen ten koste van hen. Ik noem geen namen, maar de meeste mensen zullen wel weten wie ik bedoel.
Daarnaast een speciale vermelding voor Jelle (Experienced) & Tanhony (Terror), die het altijd erg gezellig houden in de stamchat en me continu aanspoorden voor het maken van dit lijstje. Zij haalden dit lijstje in mijn naar boven ^^

Zoveel haat jegens mij, en toch respect voor me. Bizar
Dus je hebt respect voor de tijd die ik in Puppet steek, naar het niet luisteren naar de rest? Wat doe ik dan wel eigenlijk?
 
Reactiescore
766
Zoveel haat jegens mij, en toch respect voor me. Bizar
Dus je hebt respect voor de tijd die ik in Puppet steek, naar het niet luisteren naar de rest? Wat doe ik dan wel eigenlijk?

Als je leest wat hij schrijft vindt hij je geen goede leider maar heeft hij respect voor je omdat je er wel veel tijd insteekt :S
 

DeletedUser76166

Guest
vorige week 3x avdd en 1x vvdd, dat zegt genoeg dacht ik!, aanvallen en farmen gaat helaas heel slecht samen, maar bij iedere aanvalsgolf halen we een dikke 5 miljoen aan gs op bij spelers, daar zijn we op zich tevreden mee.

Maar dan wil ik wel eens precies weten wat je allemaal van jadeon hebt vernomen, die hebben een tiental clears gehad, en een paar edels, terwijl ze geen main target van ons waren, blijkbaar is deze kleine actie nogal opgeklopt!

Ja, nogal opgeklopt, tuurlijk, alleen vergeet je even dat je dat deed met Trains. Ik zal nog even een gesprek van skype erbij halen over juist dit onderwerp. Is overigens al van een tijdje terug. Dit gekoppeld met je leiderschapscapaciteiten, je stabneigingen(blijkbaar, zie gesprek onder), je ego en natuurlijk de vele vermeldingen bij beste speler maken jou wat mij betreft tot die ideale overschatte speler.
Groetjes.

[21:52:26] Freek | Jadeonfounder |: Heb meer dan 3 miljoen ODD erbij door Trains en Rrun
[21:52:27] Freek | Jadeonfounder |: Run
[21:52:41] Freek | Jadeonfounder |: En welgeteld 1 dorp verloren omdat Recap TS bleef hangen op 1
[21:52:47] Freek | Jadeonfounder |: #RedelijkeScore
[21:54:10] : Oh vallen wij je aan?:p
[21:54:16] : Niet eens meegekregen (rofl)
[21:54:40] Freek | Jadeonfounder |: Haha, i.i.g. Oink Oink
[21:54:51] Freek | Jadeonfounder |: Heb een paar mooie rapportjes van hem :p
[21:54:54] : Oh mja die heeft pesthekel aan je
[21:55:01] Freek | Jadeonfounder |: Maar communicatie is weer zoals altijd blijkbaar
[21:55:03] : Maak hem maar kapot
[21:55:03] Freek | Jadeonfounder |: Haha hoezo
[21:55:07] : Hij wilde je stabben
[21:55:20] Freek | Jadeonfounder |: Wattan?
[21:55:22] : En ik liet dat niet doorgaan
[21:55:27] Freek | Jadeonfounder |: C.q. hoe dan?
[21:55:38] : Dus nu heeft Oink en SC ook een pesthekel aan mij :p
[21:55:43] : Fusie met trains
[21:55:46] : En jou achterlaten
[21:56:19] Freek | Jadeonfounder |: Oh, toen ik er nog zat
[21:56:23] : Jaja
[21:56:30] Freek | Jadeonfounder |: Jeez, blijkt weer terecht dat ik opstapte
[21:56:36] : (Nod)
 

DeletedUser76293

Guest
Zoveel haat jegens mij, en toch respect voor me. Bizar
Dus je hebt respect voor de tijd die ik in Puppet steek, naar het niet luisteren naar de rest? Wat doe ik dan wel eigenlijk?

Kijk Joris, jij ziet het als haat. Ik zie het niet als haat, en snap dan ook niet waarom jij het wel zo ziet. Ik geef kritiek op je manier van leiding geven, en daarnaast ben je niet het type persoon waar ik graag mee in de stam zit. Dat zorgt er niet meteen voor dat ik je haat haha. Als dat haat zou zijn, dan zou ik aardig wat mensen haten zeg. Daarnaast, losstaand van de 'negatieve' dingen, heb ik respect voor je als persoon, hoeveel je doet voor Puppet. :)
 

DeletedUser5071

Guest
Als je leest wat hij schrijft vindt hij je geen goede leider maar heeft hij respect voor je omdat je er wel veel tijd insteekt :S
Maar toch nutteloos om respect te hebben voor iemand die negatieve tijd steekt in zijn stam? Zoals het praten met leden maar niet luisteren...

Kijk Joris, jij ziet het als haat. Ik zie het niet als haat, en snap dan ook niet waarom jij het wel zo ziet. Ik geef kritiek op je manier van leiding geven, en daarnaast ben je niet het type persoon waar ik graag mee in de stam zit. Dat zorgt er niet meteen voor dat ik je haat haha. Als dat haat zou zijn, dan zou ik aardig wat mensen haten zeg. Daarnaast, losstaand van de 'negatieve' dingen, heb ik respect voor je als persoon, hoeveel je doet voor Puppet. :)

Ik heb altijd om jullie feedback gevraagd maar nooit gekregen.
Alleen negatieve dingen zeggen maar niets wat je zelf graag zou zien, daar kan ik niets mee.

Btw, Zireael gaf wel duidelijke feedback.
 

DeletedUser77845

Guest
vorige week 3x avdd en 1x vvdd, dat zegt genoeg dacht ik!, aanvallen en farmen gaat helaas heel slecht samen, maar bij iedere aanvalsgolf halen we een dikke 5 miljoen aan gs op bij spelers, daar zijn we op zich tevreden mee.

Maar dan wil ik wel eens precies weten wat je allemaal van jadeon hebt vernomen, die hebben een tiental clears gehad, en een paar edels, terwijl ze geen main target van ons waren, blijkbaar is deze kleine actie nogal opgeklopt!

Ga jij eens meer loggen op w52 jij ! :mad::mad::mad::D:D:D
 
Reactiescore
146
Ja, nogal opgeklopt, tuurlijk, alleen vergeet je even dat je dat deed met Trains. Ik zal nog even een gesprek van skype erbij halen over juist dit onderwerp. Is overigens al van een tijdje terug. Dit gekoppeld met je leiderschapscapaciteiten, je stabneigingen(blijkbaar, zie gesprek onder), je ego en natuurlijk de vele vermeldingen bij beste speler maken jou wat mij betreft tot die ideale overschatte speler.
Groetjes.


Niet zo'n domme chat in wereld brengen jij, er is nooit geen sprake geweest van een fusie met trains en/of jou achterlaten!, als je ons wilt betichten van stabben, zit je verkeerd hier!
 

DeletedUser76166

Guest
Haha, nooit sprake van geweest, berichten die ik ontvang zijn allemaal onzin. Sure. Ik denk dat het gesprek redelijk voor zich spreekt, ex-Run mensen weten echt wel hoe het in elkaar steekt.
 
Reactiescore
146
afzender onbekend!

En nu we het toch over berichten sturen hebben, tamelijk kinderachtig om onze PM te blocken via het Insomnia account.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76166

Guest
Nee de pms die wij ontvingen waren vrij kinderachtig / ononderbouwd en teleurstellend.
Je noemt ons stabber wij vragen waarom en dan hang je een vaag verhaal op over dat je geen noob bent.. Lieve jongen je denk toch niet dat wij daar naar gaan lopen luisteren? We staan daar toch echt wel boven.

Praten met Oink is like:
giphy.gif


Trouwens, jullie hebben ons geblokkeerd hoor?
4279d118e686b8330f5de93db261ab1b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
146
ach ach ach, wat ben jij een zielig leugenachtig manneke zeg! de boel gewoon lopen omdraaien, we hebben wel degelijk onderbouwd waarom jullie niet te vertrouwen zijn,(dan zal ik het hier nog maar een keer uitleggen) omdat jullie (Insomnia) namelijk in de veronderstelling waren dat er een nap zou zijn die er helemaal niet was) en daarom bij ons dorpen gingen edelen (oops) in de veronderstelling dat wij dan niet konden aanvallen/edelen, dit is door jullie zelf toegegeven en de afspraak was dat jullie die dorpen aan ons zouden terug geven, maar door ons aan het lijntje te houden( van wacht maar we zijn nog niet zover) hebben jullie die dorpen sneaky gestacked.

Ook de afspraak om de clears door te laten is door jullie niet nagekomen.

Is gewoon vies spel wat jullie spelen

Maar idd wij hebben jullie nu ook geblocked, en dat zal zo blijven!

En ga hier nu verder maar stoer lopen doen over hoe geweldig jullie wel niet zijn, en wat voor een noobs wij zijn, en jullie dorpjes vernoemen dat wij noob zijn haha, hoe kinderachtig ben je dan wel niet!!

maar gefeliciteerd met je 2 dorpjes vandaag, als je alleen maar uit interns bestaat zul je onderhand wel troepen genoeg hebben ja, om eens uit te gaan halen.


succes met jullie account verder
 

DeletedUser76166

Guest
Net alsof ik al op insomnia speelde bij dat hele stompzinnige verhaal wat je nu ophangt.
 
Reactiescore
146
Ja, een pot nat, bij darkcloud23 flikte jij precies hetzelfde, en dan Stan van Lord sander ( je weet wel van die chat waarvan niemand de naam mag weten ) jou snel onze stam laten joinen, soort zoekt soort, in jullie geval stabber zoekt stabber !


prettige dag verder!
 

DeletedUser76166

Guest
Hoezo zeg jij dat die chat niet echt is als je vervolgens zelf die naam noemt, je spreekt jezelf nogal tegen, bij darkcloud heb ik helemaal niks met Nap of wat danook gedaan, heb gewoon de dorpen in mijn range gepakt. Eigenlijk is jou vorige post enkel een bevestiging dat je inderdaad ons wilde stabben gedurende mijn Run tijd. Misschien kan je je beter niet meer op het AF vertonen, ik krijg haast medelijden zo erg als dat jij jezelf in de vingers snijdt.
 
Reactiescore
146
Waar staat dan, dat ik heb gezegd dat die chat niet echt is, ik heb alleen maar gezegd dat het een domme chat is ( koop een brilletje zou ik zeggen), ik heb je ook verteld dat die chat op leugens berust is, en anders mag je het de leiding van trains zelf een vragen, en/of ex run leden, die zullen jou allemaal bevestigen dat mijn verhaal klopt, en het jouwe ( de chat met Stan) door Stan verzonnen is, maar als je dit voor waarheid aanneemt, dit jouw probleem is
 

DeletedUser74846

Guest
Volgens mij was de situatie met oops niet geheel zoals jij hem schetst;) Volgens mij werd er vanuit Insomnia gedacht dat er een NAP was. Toen pakten insomnia dorpen van Oops. Jullie vielen die dorpen gelijk aan omdat de dorpen in jullie cluster zouden liggen wat totaal niet het geval was aangezien ze er tegen aan lagen. Vervolgens zijn jullie die dorpen aan gaan vallen omdat jullie zeiden dat de NAP geen NAP was. Hierop is er gestackt door Insomnia en liepen clears dood. Zonde van de clears maar als jullie zegen dat er geen NAP dan mag er gewoon gedeffed worden. Vervolgens wordt er gemeld dat als wij een samenwerking willen behouden dat we dan de dorpen leeg moeten zetten. Dus wat is het nou? Was er wel of geen nap. Want als er wel een NAP was dan hebben jullie dus de fout gemaakt door aan te vallen tijdens een NAP op dorpen die niet in je cluster lagen en als er Geen NAP zou zijn geweest dan is er toch niemand fout? Want wat is er fout aan een dorp stacken als je aangevallen wordt?
 

DeletedUser76166

Guest
Ja, want ik moet aantonen dat de info die ik van een leiding van Run kreeg niet juist is omdat? Omdat jij je imago wil redden? Jij leest overigens vrij selectief, probeer eens een hele tekst te lezen.
 
Bovenaan