Stabbende Noobs

DeletedUser69389

Guest
@Gdynam wat een onzin post jij zeg. Ik kan er niet eens de kracht voor vinden om op zulke onnozele posts te gaan reageren. Misschien dien je eerst eens wat guides over het AF te lezen alvorens je besluit om je hier te vertonen met de onzin die jij ons als lezer voorschotelt.

Zou toch nog wel even Escalation willen horen hier..
Dan kun je lang wachten. De zaak is dermate geëscaleerd dat je @Escalation Is Real hier niet meer hoeft te verwachten. Achja. Als hij belachelijk gemaakt wilt worden door zijn stamgenoten dan moet hij dat maar zelf weten...
 

DeletedUser78151

Guest
@underground tacticz.
Blijkbaar heb je er op toch op gereageerd dus je spreekt je eigen al weer tegen.
Ook bedankt om direct men punt duidelijk te maken hoe onvolwassen je wel niet kan reageren. :)
Stabber de stab stab stab en propaganda is het enige dat nog telt voor Martijn :eek:


Mathijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Dat je zelf durft te zeggen dat hier "rustig" op gereageerd is... o_O
Denk dat ik twee duidelijke voorbeelden heb gegeven waar ik duidelijk laat zien dat jullie niet altijd even correct en rustig reageren.
Als ik de context er nog moest bij schetsen wat Undergound een "brutale mond" zou vinden viel hij al helemaal uit de boot dus ben blij dat ik het niet gedaan heb ...

Dusja zoals Tim het mooi zegt als je niet met je neus op de feiten gedrukt wilt worden blijf dan van het forum weg en blijf in de praathoek.
Vanplaats de heletijd zelf tegen mensen te zeggen dat ze beter weg blijven.

Als AMB zo graag een prive forum heeft deze functie bestaat ook in game ;)

Wij zijn hartstikke rustig hier. Wij komen alleen met goed onderbouwde punten en die worden verworpen zonder enige argumentatie. Dan wordt er vervolgens gezegd dat jullie dit wel lezen, maar niet mee eens zijn. Echter komen wij met feiten, niet meningen. Met meningen kan je het eens of oneens zijn. Sterker nog, het is geweldig als jij het oneens bent met mijn mening, want dan kan je een goede en effectieve discussie voeren (althans, dan moeten jullie wel met een goede redenatie komen in plaats van verwijten te gooien en feiten ontkennen). Feiten zijn echter niet te ontkennen en dit probeerde jij in die situatie. Daarom noemde ik je achterlijk. Niet omdat jij misschien minder slim bent als iemand anders (daar heb ik geen weet van), maar omdat je niet bereid was om je ogen te openen voor de realiteit. Zoals ik al zei, alles zit in de context en als je de context er uit laat heb je een verdraaid verhaal (iets wat jullie in Par. geweldig vinden). Ik gaf daarom op het voorbeeld van mijn verdraaien waar je zegt dat AMB heilig is. Dat is gewoon niet wat je gezegd hebt, maar als ik het zo wil lezen kan ik dat doen. Het is alleen niet hoe het er staat.

Daarnaast wil ik helemaal niet dat jullie van forum weggaan. Sterker zelfs, ik wil dat jullie blijven, alleen wil ik wel dat het niveau even wat omhoog gaat van de Par. kant. Op dit moment is de argumentatie van menige Par. leden vrij slecht op punten en dat is een doodzonde voor het AF. Een meerderheid van de buitenstaanders zijn dus ook al aan de AMB kant gaan staan, niet per se omdat we gelijk hebben, maar vooral omdat wij onze punten goed onderbouwen en de situatie realistisch houden!
 

DeletedUser75946

Guest
- Mastaaschief, ben jij net zoals de echte Donald trump constant keihard aan het trollen, maar eigenlijk ben je bloedserieus? Als dat zo is, heb ik echt heel veel medelijden met jou, je familie en je vrienden. Je redeneringen slaan kant noch wal en je hebt gewoon totaal geen fatsoen. Dat je alle stabs van Par wegwuift als niks boeiend mag wat mij betreft, maar het zorgt ervoor dat je een ernstig tekortkoming in je opvoeding hebt gekregen omtrent normen en waarden. Je persoonlijke aanvallen zijn het toppunt van triestheid en ik vind je echt zielig dat je zo'n persoon bent.

Ik ben meestal serieus en nogal direct, ik draai niet de hele tijd rond de pot zoals sommigen hier op het AF, waardoor er gewoon een hele hoop tekst staat maar nul argumenten. Ik wuif bijna alle zogeheten "stabs" van Par weg, met argumentatie, behalve dan die van Darkheerser op Militant, dat was een zuivere stab.

Je moet ook niet doen alsof ik zoals Trump de klimaatverandering ontken, als ik in jouw opinie verkeerde dingen zeg, wees dan heel concreet wat er fout is (stuur mij op skype: Mastaachief8) en dan zal ik daar zeker mij over heen buigen. Als er gewoon staat "alles wat jij hier zegt is belachelijk" , ja daar ben ik dus niets mee.

Mijn persoonlijke aanval* op Tim was een spotprent om te lachen, misschien niet jullie soort humor, ik zal er geen meer maken aangezien er nogal zwaar aan getild wordt.

Graag wil ik wel dat wij, aangezien onze accounts niet ver van elkaar liggen, normaal kunnen praten tegen elkaar. Par mag dan niet zo'n voorstander zijn van wereldafspraken, graag maak ik dan wel individueel afspraken met mijn tegenstanders.
 

DeletedUser59552

Guest
Kunnen mischien het zelfde afspreken met de AMB leden?

Hieronder alvast twee voorbeelden voordat er weer gezegd wordt dat AMB heilig is in die zaken zoals in een rustige manier antwoorden.
(En dit zijn zeker niet de enigste twee)

Ik ben het met je eens en heb het tegen ze gezegd. Maar ga jij dan ook nog op mijn post inhoudelijk in?

Ik ben meestal serieus en nogal direct, ik draai niet de hele tijd rond de pot zoals sommigen hier op het AF, waardoor er gewoon een hele hoop tekst staat maar nul argumenten. Ik wuif bijna alle zogeheten "stabs" van Par weg, met argumentatie, behalve dan die van Darkheerser op Militant, dat was een zuivere stab.

Je moet ook niet doen alsof ik zoals Trump de klimaatverandering ontken, als ik in jouw opinie verkeerde dingen zeg, wees dan heel concreet wat er fout is (stuur mij op skype: Mastaachief8) en dan zal ik daar zeker mij over heen buigen. Als er gewoon staat "alles wat jij hier zegt is belachelijk" , ja daar ben ik dus niets mee.

Mijn persoonlijke aanval* op Tim was een spotprent om te lachen, misschien niet jullie soort humor, ik zal er geen meer maken aangezien er nogal zwaar aan getild wordt.

Graag wil ik wel dat wij, aangezien onze accounts niet ver van elkaar liggen, normaal kunnen praten tegen elkaar. Par mag dan niet zo'n voorstander zijn van wereldafspraken, graag maak ik dan wel individueel afspraken met mijn tegenstanders.

Oké, jij spreekt over 1 stab, ik over meerdere. Die van dark vind je ook een stab, dus die laten we los. Degene die ik daarna het meest een stab vind, is dat van itdarky. Er is een edellijn afspraak gemaakt en die wordt geschonden, dat is gewoon een stab. Dat ie dorpen zijn teruggegeven staat volledig los van het feit dat ze überhaupt nooit geedeld hadden mogen worden door itdarky. Die vervolgens daarna ook de grote speler gaat uithangen door te dreigen, dat werkt niet. Bij noobs wel, maar de resterende accounts zijn geen noobs meer. Een account van 50 dorpen kan makkelijk verliezen van een account van 15 dorpen bijvoorbeeld. Als je het hier niet mee eens bent, dan heb je gewoon oogkleppen op. Een stab betekent letterlijk: niet nakomen van de gemaakte afspraken, dat is hier letterlijk gebeurd, hoe kan dit niet een stab zijn?

Eigenlijk spreek je jezelf al tegen. Ik heb hierboven gewoon heel logisch geredeneerd waarom itdarky ook stabde, als je dit ontkent, ben je letterlijk net als Trump die de klimaatverandering door de mens ontkent.

Persoonlijke afspraken doe ik niet aan, maar ik speel gelukkig niet alleen. Benader mijn account ingame en een co zal dan reageren, maar naar mijn mening krijg je daar alleen maar gedoe mee. Wij zullen bijvoorbeeld nooit kata'en uit onszelf, maar de eerste beste kata-aanval op ons, betekent meteen een 10x hardere kata-massa terug (zoals op de oude werelden). Zoals mijn co Jannes altijd zegt: actie = reactie, wat ons wordt aangedaan, doen we gewoon terug.
 

DeletedUser75946

Guest
Degene die ik daarna het meest een stab vind, is dat van itdarky. Er is een edellijn afspraak gemaakt en die wordt geschonden, dat is gewoon een stab. Een stab betekent letterlijk: niet nakomen van de gemaakte afspraken, dat is hier letterlijk gebeurd, hoe kan dit niet een stab zijn?

Aangezien de dorpen per ongeluk waren geëdeld door een onwetende co? Het ergste dat je dan kunt zeggen is dat de interne communicatie beter moet. Al wat er na volgt, de mislukte dialoog en het verbreken van de PBG en al die shit, zijn we al akkoord over dat het geen stab is, of niet?

Nu voor mij is iets wat per ongeluk is gebeurd geen stab. :) bloedserieus hier btw :p
 

DeletedUser73904

Guest
Stabber de stab stab stab en propaganda is het enige dat nog telt voor Martijn :eek:


Mathijs

Dat eerste zou je ook van Par kunnen zeggen, dat hangt in elkaar van de stabs... Moet zeggen dat jullie er wel creatief in zijn, jullie verzinnen steeds een andere stab uit. Hebben jullie hier een forumtopic voor ofzo?

Natuurlijk gaat het iets te ver om te zeggen dat alleen stabs belangrijk zijn voor Par. Dat zou een beetje kort door de bocht zijn. Par kan ook internen en PP abusen als de beste.
 

DeletedUser59552

Guest
Aangezien de dorpen per ongeluk waren geëdeld door een onwetende co? Het ergste dat je dan kunt zeggen is dat de interne communicatie beter moet. Al wat er na volgt, de mislukte dialoog en het verbreken van de PBG en al die shit, zijn we al akkoord over dat het geen stab is, of niet?

Nu voor mij is iets wat per ongeluk is gebeurd geen stab. :) bloedserieus hier btw :p
Tuurlijk kan een co het niet weten en de dorpen edelen, maar dan geef je die dorpen gewoon terug. Moeilijk doen om ze te behouden en ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen (of in ieder geval nadat er al over gesproken werd), is gewoon om gezichtsverlies te vermijden.

Nogmaals, de edelactie is een foutje geweest, maar de daaropvolgende reactie was op een stabberige manier.
 
Reactiescore
1.149
Tuurlijk kan een co het niet weten en de dorpen edelen, maar dan geef je die dorpen gewoon terug. Moeilijk doen om ze te behouden en ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen (of in ieder geval nadat er al over gesproken werd), is gewoon om gezichtsverlies te vermijden.

Nogmaals, de edelactie is een foutje geweest, maar de daaropvolgende reactie was op een stabberige manier.

Dit vind ik dus echt absolute bullshit. Edellijnen bespreek je met het hele team, dus ook je co's. Iedereen hoort erachter te staan alvorens je edellijnen bespreekt met een speler die niet in de stam zit. Dat een CO speler hiervan niet bewust was gaat er bij mij niet in. Wordt er dan überhaupt wel gecommuniceerd? Je bent met het hele team dan ook verantwoordelijk. Om dan als tegenargument te gebruiken dat een 'co van niks wist' is echt dikke onzin. Ik geloof er in ieder geval helemaal niets van.
 

DeletedUser75946

Guest
Moeilijk doen om ze te behouden en ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen (of in ieder geval nadat er al over gesproken werd), is gewoon om gezichtsverlies te vermijden.

- Ronald deed moeilijk om ze te behouden net zoals Echoforce moeilijk deed, die zich ook tevreden kon stellen met 2 andere dorpen (door ltdarky gecleard) te nemen, van allebei vind ik dat zwak/raar/whatever. Een edellijn is niet zo heilig in mijn mening dat bij een overtreding die per ongeluk gebeurt, er zo overdreven moet worden. (Als Generaal Iroh een dorp neemt dat ik geclaimd heb staan, ga ik daar niet moeilijk om doen, een beetje stambelangend denken, dorpen op een grens heroveren van elkaar vind ik vrij nutteloos..)

- ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen, klopt niet
Ronald verbreekte de PBG met deze verlepte zin:
"David, ik weet het goed gemaakt, jullie edelen die 2 dorpen, ik verbreek de pbg met een nap van 5 dagen en jullie redden je maar"

Dit was voor er iets over te doen over was op het AF of over gesproken werd door andere partijen.
 

DeletedUser73904

Guest
- Ronald deed moeilijk om ze te behouden net zoals Echoforce moeilijk deed, die zich ook tevreden kon stellen met 2 andere dorpen (door ltdarky gecleard) te nemen, van allebei vind ik dat zwak/raar/whatever. Een edellijn is niet zo heilig in mijn mening dat bij een overtreding die per ongeluk gebeurt, er zo overdreven moet worden. (Als Generaal Iroh een dorp neemt dat ik geclaimd heb staan, ga ik daar niet moeilijk om doen, een beetje stambelangend denken, dorpen op een grens heroveren van elkaar vind ik vrij nutteloos..)

- ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen, klopt niet
Ronald verbreekte de PBG met deze verlepte zin:
"David, ik weet het goed gemaakt, jullie edelen die 2 dorpen, ik verbreek de pbg met een nap van 5 dagen en jullie redden je maar"

Dit was voor er iets over te doen over was op het AF of over gesproken werd door andere partijen.

Je zegt nu: als de stab in jullie voordeel is, moet er niet overdreven worden.
Klinkt als een: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend verhaal" :rolleyes:
 
Reactiescore
3.539
- Ronald deed moeilijk om ze te behouden net zoals Echoforce moeilijk deed, die zich ook tevreden kon stellen met 2 andere dorpen (door ltdarky gecleard) te nemen, van allebei vind ik dat zwak/raar/whatever. Een edellijn is niet zo heilig in mijn mening dat bij een overtreding die per ongeluk gebeurt, er zo overdreven moet worden. (Als Generaal Iroh een dorp neemt dat ik geclaimd heb staan, ga ik daar niet moeilijk om doen, een beetje stambelangend denken, dorpen op een grens heroveren van elkaar vind ik vrij nutteloos..)

- ze enkel teruggeven nadat de kwestie op het AF terecht is gekomen, klopt niet
Ronald verbreekte de PBG met deze verlepte zin:
"David, ik weet het goed gemaakt, jullie edelen die 2 dorpen, ik verbreek de pbg met een nap van 5 dagen en jullie redden je maar"

Dit was voor er iets over te doen over was op het AF of over gesproken werd door andere partijen.

Er is onderling een afspraak gemaakt betreft een grenslijn. Als Itdarky deze (onbewust of niet) overtreed is hij niet bevoegd moeilijk te doen, hij moet nederig zijn en deze 2 dorpen zonder 1x moeilijk te doen weer afstaan als de tegenpartij daarom vraagt. Dat Echo moeilijk doet is ook de normaalste zaak van de wereld, overigens deden ze pas moeilijk toen Itdarky met een 'tegen voorstel van mijn voeten kwam opzetten'. Die 2 dorpen lagen en over de afgesproken grens EN PAL in het cluster van Echo. Ben het er 100% van overtuigd dat als het 2 dorpen net over de grenslijn was ze genoegen hadden genomen met het clear voorstel. Maar niemand wilt 2 dorpen van een ander centraal in zijn cluster. Ik vind dat Echo nog heel braaf is geweest in zijn verwoording bij mij was het zeker anders gelopen.

Wat jij zegt klopt overigens ook niet helemaal, Itdarky ging de dorpen opeens pas afstaan toen Echo over een stab begon te praten, want toen zat die met de poepers dat de kans aanwezig was het op het AF zou komen. Dat een leider dus zwaar in de fout gaat door eerst zijn co niet in te lichten over de afspraken van het account, vervolgens nog belachelijke voorstellen gaat doen om er toch maar onderuit te komen en als hij merkte dat ook dat niet ging pakken gingen ze de hele deal maar opzeggen omdat ze hun zin niet kregen. Is Itdarky een leider of een kleuter van 3 jaar?

Antwoord op die vraag moet ik zeker niet hebben, het antwoord is al reeds even duidelijk :)
 

DeletedUser75946

Guest
Dus moeilijk doen = stabben ? En voorstellen van 2 andere dorpen te clearen voor Echo is "een voorstel van mijn voeten"?
Wel ik vind van niet, je mag me een gek vinden, ik zal bij dat standpunt blijven. We zijn uitgepraat.
 
Reactiescore
967
Aangezien de dorpen per ongeluk waren geëdeld door een onwetende co? Het ergste dat je dan kunt zeggen is dat de interne communicatie beter moet. Al wat er na volgt, de mislukte dialoog en het verbreken van de PBG en al die shit, zijn we al akkoord over dat het geen stab is, of niet?

Nu voor mij is iets wat per ongeluk is gebeurd geen stab. :) bloedserieus hier btw :p

Kom dan eens met bewijs dat dit daadwerkelijk het geval is.. volgens mij zijn er 3 pagina's terug door Bart gevraagd om screens tussen die ''onwetende'' co en Ronald. Tot op heden is hier nog niets van tevoorschijn gekomen. Geen wonder dat het zo ongeloofwaardig is.

Tot zover is het gewoon een stab, je kan eromheen praten wat je wilt, maar dat gaat je gewoon niet lukken.
 
Reactiescore
3.539
Dus moeilijk doen = stabben ? En voorstellen van 2 andere dorpen te clearen voor Echo is "een voorstel van mijn voeten"?
Wel ik vind van niet, je mag me een gek vinden, ik zal bij dat standpunt blijven. We zijn uitgepraat.

We zijn pas uitgepraat als ik dat zeg! Als jij uit mijn post afleid dat volgens mij moeilijk doen gelijk staat met stabben zijn we inderdaad uitgepraat. Als iemand overduidelijk leuk is hoef ik dat niet extra te benadrukken zo ook hoef ik je geen gek te noemen :D
 

DeletedUser75946

Guest
Er is onderling een afspraak gemaakt betreft een grenslijn. Als Itdarky deze (onbewust of niet) overtreed is hij niet bevoegd moeilijk te doen, hij moet nederig zijn en deze 2 dorpen zonder 1x moeilijk te doen weer afstaan als de tegenpartij daarom vraagt.

Ltdarky is niet bevoegd om moeilijk te doen, hij moet de dorpen terug geven, dat is gebeurd, maar wel met moeilijk doen. Jullie noemen hem een stabber, daaruit concludeer ik dat het probleem ligt bij het moeilijk doen.

Wat is dan volgens jou DE stab? En ik heb het over "stabben", niet het "kinderachtig gedrag" waar jij ook problemen mee hebt.
 
Reactiescore
3.539
Ltdarky is niet bevoegd om moeilijk te doen, hij moet de dorpen terug geven, dat is gebeurd, maar wel met moeilijk doen. Jullie noemen hem een stabber, daaruit concludeer ik dat het probleem ligt bij het moeilijk doen.

Wat is dan volgens jou DE stab? En ik heb het over "stabben", niet het "kinderachtig gedrag" waar jij ook problemen mee hebt.

Ze hebben een stab begaan door de afspraken niet na te komen, hebben de stab daarna terug goed gemaakt dus voor mij is dat van de baan. Het gaat mij meer over de manier hoe Itdarky zijn 'zaakjes' handelt. Is gewoon een slechte leider.
 
Bovenaan