Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Zeg je nou dat mijn mond een kleine inhoud heeft? :(
Wordt nu wel heel persoonlijk :'(
 
Reactiescore
1.468
Ik heb het gevoel wat hier iets dubbelzinnigs word gesproken dat niet helemaal conform de policies is :D

Laten we dus maar eens switchen van onderwerp. Zijn er hier überhaupt mensen die deze wereld spelen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb het gevoel wat hier iets dubbelzinnigs word gesproken dat niet helemaal conform de policies is :D

Laten we dus maar eens switchen van onderwerp. Zijn er hier überhaupt mensen die deze wereld spelen?

Pim speelt hier als hij niet banned is :eek:

En over dubbelzinnigheid gesproken... ik kan nog genoeg voorbeelden opnoemen waar niks aan gedaan wordt :D
 

DeletedUser61134

Guest
Pim speelt hier als hij niet banned is :eek:

En over dubbelzinnigheid gesproken... ik kan nog genoeg voorbeelden opnoemen waar niks aan gedaan wordt :D

95% vd posts ben ik aanwezig zeker?

Kan jullie garanderen dat al mijn posts onschuldig bedoeld zijn !
 

DeletedUser76081

Guest
Ik heb het gevoel wat hier iets dubbelzinnigs word gesproken dat niet helemaal conform de policies is :D

Laten we dus maar eens switchen van onderwerp. Zijn er hier überhaupt mensen die deze wereld spelen?

Ja ik speel op 56. Mag ik nu wel reageren ? OH GROTE MOD!
 

DeletedUser61134

Guest
Een zeer intellectuele discussie precies...

Ik benoemde gewoon het feit dat school te simpel is naar mijn mening en dat t moeilijker moet worden.
Werd pas een discussie toen mensen zich aangevallen voelden door een anders mening.

En die teken van zwakte van hun kant gaf me een vermoeden dat ze verwende nesten zijn die graag meer vrije tijd willen en niet inzien dat de opleiding niet lastig is, maar dat ze gewoon teveel tijd besteden aan zich druk maken om iemand die hun alleen zit uit te dagen.
 
Bovenaan