[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

Reactiescore
556
Lijkt me verstandig om de eerste dagen geen schot te plaatsen, dit om een ketting reactie te voorkomen. Ik doe dat iig niet, tot ik iemand echt niet vertrouw.

klinkt eigenlijk wel als een goede tip :)

niet echt zo ver gedacht :p
 

DeletedUser66129

Guest
Nja het lijkt mij verstandig om geen schot te stellen, want?

1. Kettingreactie voorkomen
2. Je hebt nu nauwelijks verdachten personen

Stel persoon 1 raakt persoon 2, die is jager, die schiet persoon 3 neer, ook jager enzv enzv. Dus ik stel geen schot in.

Hope je stelt veel vragen indd.

Bekijk het zo, uiteindelijk kan een kettingreactie eindigen op 3 manier:
1. Een wolf word geschoten.
2. Er word een schot op iemand gezet die al dood is gegaan zelfde nacht.
3. Iemand heeft geen schot ingestuurd.

Ik zou zeggen we kunnen beter allemaal gewoon een schot opsturen, kans is uiteindelijk groter dat eens een wolf weg speelt ermee. Ik ga in ieder geval wel elke avond schot opsturen..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hope je stelt weer erg veel vragen
net als de vorige keer met infectie wolf...

Is m'n eerste keer potje met alleen maar jagers. Vandaar dat ik proactief wat vragen stel om zo sneller te leren hoe we dit als jagers winnen.

Ik weet dat er eerder ook zo'n potje is gedaan, die wilde ik ook teruglezen, maar weet niet welk potje dat was. Dus als iemand dat weet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bekijk het zo, uiteindelijk kan een kettingreactie eindigen op 3 manier:
1. Een wolf word geschoten.
2. Er word een schot op iemand gezet die al dood is gegaan zelfde nacht.
3. Iemand heeft geen schot ingestuurd.

Ik zou zeggen we kunnen beter allemaal gewoon een schot opsturen, kans is uiteindelijk groter dat eens een wolf weg speelt ermee. Ik ga in ieder geval wel elke avond schot opsturen..

Ja juist, maar die 3 dingen zijn minimaal als je niet in je achterhoofd houdt dat je je schot niet plaatst, op het moment dat je dat nu doet is de kans groot dat er 5 mensen uit gaan waarvan 4 jagers
 
Reactiescore
1.049
laten we lekker met berekeningen gaan werken,
wie is een goede wiskundige met kansberekening
want dan kunnen we 1 plan opstellen
 

DeletedUser66129

Guest
laten we lekker met berekeningen gaan werken,
wie is een goede wiskundige met kansberekening
want dan kunnen we 1 plan opstellen

Leuk en aardig, maar zolang je niet weet hoeveel wolven erin zitten kan je moeilijk een fatsoenlijke kansberekening opstellen :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
laten we lekker met berekeningen gaan werken,
wie is een goede wiskundige met kansberekening
want dan kunnen we 1 plan opstellen

Als we het plan van Time doen hangt het v/d rol van mat af. Aangezien er meestal 1/5 a 1/6 wolven inzitten heb je dus 80-85% kans om te winnen.

Overigens @yankee60, ik stel misschien vragen omdat ik een potje als deze lastig vind, maar light en oldglory hebben beiden gezegd dat zij het ook moeilijk vinden. Waarom merk je hun niet op?
 

DeletedUser

Guest
@Hopeful Omdat jij veel vragen stelde, en hun niet. Dit heb jij ookal eens eerder vertoond toen je infectiewolf was.
 
Reactiescore
2.178
als mat wolf is dan winnen de wolven met mijn idee. hij is de laatste op de lijst.

het was ook meer een grappend idee tho. die manier zou Sws geen wvw zijn dusja
 
Reactiescore
556
Bekijk het zo, uiteindelijk kan een kettingreactie eindigen op 3 manier:
1. Een wolf word geschoten.
2. Er word een schot op iemand gezet die al dood is gegaan zelfde nacht.
3. Iemand heeft geen schot ingestuurd.

Ik zou zeggen we kunnen beter allemaal gewoon een schot opsturen, kans is uiteindelijk groter dat eens een wolf weg speelt ermee. Ik ga in ieder geval wel elke avond schot opsturen..
klinkt eigk wel of je juist wil aansturen op een kettingreactie :rolleyes:
 

DeletedUser66129

Guest
klinkt eigk wel of je juist wil aansturen op een kettingreactie :rolleyes:

Nee ik reageer gewoon op iemand die iets aanhaalt over kettingreactie. Ik begon daar niet over. Maar hoe dan ook zet ik gewoon mijn Jagerschot op degene die het verdient of meest verdacht is in mijn ogen. En zo moet denk ik iedereen het gewoon doen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful Omdat jij veel vragen stelde, en hun niet. Dit heb jij ookal eens eerder vertoond toen je infectiewolf was.

Ik heb twee vragen gesteld, om, zoals ik al aangaf, te kijken of mensen met ervaring wat kunnen helpen om dit potje niet te laten floppen. Ik weet dus niet of je gewoon blind een schot moet plaatsen op dag 1 als je niemand verdenkt, of dat je geen schot moet plaatsen. Ik ben niet de enige die dit deed.


mn excuses,
ik vind dit wel een lastige om te starten moet ik zeggen
hoe pak je dit aan?? 2 groepen en als jager moet je maar net de juiste keuze maken...

Rens vraagt bijna exact hetzelfde.
Waarom vind je het van mij wel vreemd en van hem niet?

laten we lekker met berekeningen gaan werken,
wie is een goede wiskundige met kansberekening
want dan kunnen we 1 plan opstellen

Kansberekening en wvw?
Niet m'n idee stelen he :p

Overigens deed ik dat voor de lol vorig potje en het hielp niet. Niet aan beginnen.
 

DeletedUser23144

Guest
Ik heb twee vragen gesteld, om, zoals ik al aangaf, te kijken of mensen met ervaring wat kunnen helpen om dit potje niet te laten floppen. Ik weet dus niet of je gewoon blind een schot moet plaatsen op dag 1 als je niemand verdenkt, of dat je geen schot moet plaatsen. Ik ben niet de enige die dit deed.




Rens vraagt bijna exact hetzelfde.
Waarom vind je het van mij wel vreemd en van hem niet?



Kansberekening en wvw?
Niet m'n idee stelen he :p

Overigens deed ik dat voor de lol vorig potje en het hielp niet. Niet aan beginnen.

Blind een schot plaatsen lijkt me slechtste idee dat er is. Zet alleen een schot als je iemand echt verdenkt. We moeten dit gewoon exact hetzelfde doen als normale potjes.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Blind een schot plaatsen lijkt me slechtste idee dat er is. Zet alleen een schot als je iemand echt verdenkt. We moeten dit gewoon exact hetzelfde doen als normale potjes.

Ja, dat idee had ik ook al.
Geen schot plaatsen nu lijkt me alleen maar voordelen hebben.

Je neemt de kans weg dat je een kettingreactie begint als je geluncht wordt en als je in de ketting zit dan stop je hem. Lijkt mij meer waard dan met geluk een wolf afknallen.
 
Bovenaan