[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser17472

Guest
Mijn stem gaat naar Tigor. Ze is tenminste iemand die me helpt indien nodig.
 

DeletedUser70435

Guest
Waar is jens????

Huidig speelveld bekeken gaat mijn stem naar Netsky. Ervaren, goede speler. Zal van waarde kunnen zijn is een speciaal potje zoals deze. Er moet geen enorme kettingreactie komen, maar ik verwacht dat Netsky ons de goedr weg op kan leiden.
 

DeletedUser78529

Guest
Nou dit is mijn eerste wolf/jager potje. Dus als er nog mensen voor BM willen gaan, overtuig de kiezers (ik dus nu).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waar is jens????

Huidig speelveld bekeken gaat mijn stem naar Netsky. Ervaren, goede speler. Zal van waarde kunnen zijn is een speciaal potje zoals deze. Er moet geen enorme kettingreactie komen, maar ik verwacht dat Netsky ons de goedr weg op kan leiden.

Jens heeft een tijdelijke WvW-break genomen geloof ik. Ik zou zeggen: spam hem op skype, misschien wil hij meedoen als we allemaal doen alsof we hem missen.


Goeie bijdrage wel.
 
Reactiescore
1.049
mn excuses,
ik vind dit wel een lastige om te starten moet ik zeggen
hoe pak je dit aan?? 2 groepen en als jager moet je maar net de juiste keuze maken...
 

DeletedUser

Guest
mn excuses,
ik vind dit wel een lastige om te starten moet ik zeggen
hoe pak je dit aan?? 2 groepen en als jager moet je maar net de juiste keuze maken...


Lijkt me verstandig om de eerste dagen geen schot te plaatsen, dit om een ketting reactie te voorkomen. Ik doe dat iig niet, tot ik iemand echt niet vertrouw.
 
Reactiescore
1.049
ik stem voor Tigor
dit omdat zij een wijs vrouw is en ik nog niet iedereen goed ken en ik van haar weet dat ze zich altijd inzet!
 

DeletedUser

Guest
Nja het lijkt mij verstandig om geen schot te stellen, want?

1. Kettingreactie voorkomen
2. Je hebt nu nauwelijks verdachten personen

Stel persoon 1 raakt persoon 2, die is jager, die schiet persoon 3 neer, ook jager enzv enzv. Dus ik stel geen schot in.

Hope je stelt veel vragen indd.
 
Bovenaan