Golden Awards

DeletedUser77155

Guest
Ajacied ook zo,n huurling van humble die vies spel speelt

ik heb nog nooit zo,n dorpsgek meegemaakt

hij werkt samen met humble maar als SOI een dorp van TNP overneemt gaat die janken dat dat in overleg met hem moet???????

tevens als SOI 1 aanval op ajacied zou gooien heeft hij met de oude eigenaar afgesproken dat die de spelers eraf gooit en dan het account op delete gooit

wil men op deze manier tw spelen??? ik niet

en zoegnaamd een opzegtermijn van pbg van 6 maanden hahaha nog nooit van gehoord, geeft maar aan hoe smerig die Bart al jaren speelt op elke wereld en altijd solo en altijd stammen die hem steunen erin zoals humble nu

als Jannes een echte leider was zou die zich afzetten tegen zulke spelers ipv in zee te gaan met zulke mensen die dreigen oude eigenaren op te sporen en accounten op delete te gooien!!!!!!! bAH
 

DeletedUser77798

Guest
Je zei dat Humble de meest eervolle stam was, waarop ik reageerde met dat je net Sophia Half had geCft.

Hierop reageer jij :
Ja en nu komen we bij het punt waar we moesten zijn. Sophia kwam klagen over 1 bb dorp en ik poste vervolgens 2 spelers dorpen die ge edeld werden door Edict. Was dat van een BG van ons ja of nee en is de situatie dan hetzelfde ja of nee. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

In welke zin heb jij dan eigenlijk bewezen dat Humble de meest eervolle stam is aangezien je nu net het tegendeel bewijst.
 
Reactiescore
3.541
Zou helpen als iemand geloofwaardig voor Humble zou spreken in het vervolg..

Accounts die samenwerken met Humble zullen als zodanig opgevat worden. Is jammer (en typerend) dat jij nooit van iets weet, maar als je zo slecht op de hoogte bent van je eigen stam, laat het dan aan iemand beter over.

En waar ontken ik samenwerkingen met bepaalde spelers? Ik zeg EN PROBEER EENS TE LEZEN EN HET TE BEGRIJPEN. Humble werkt NIET samen met eender welke stam buiten onze MB stam.

Praat ik echt op zo'n hoog niveau? Iedereen in Humble snapt dat zonder uitleg hier moet ik het 50x herhalen. Verklaard wel waarom Edict al 7000 leiders gehad heeft, je zou er voor minder de brui aangeven.

als Jannes een echte leider was zou die zich afzetten tegen zulke spelers ipv in zee te gaan met zulke mensen die dreigen oude eigenaren op te sporen en accounten op delete te gooien!!!!!!! bAH

En hoeveel keer is Sandokan dit al bij mij komen verklaren? Je verwacht dus dat wij niet samenwerken met een speler door redenen die wij niet eens weten. #NSlogica. #WIJgebruikenGEENlogica.

Je zei dat Humble de meest eervolle stam was, waarop ik reageerde met dat je net Sophia Half had geCft.

Hierop reageer jij :


In welke zin heb jij dan eigenlijk bewezen dat Humble de meest eervolle stam is aangezien je nu net het tegendeel bewijst.

Humble houd zich aan alle afspraken, iets wat NS al zeker niet kan want die hebben ons al 50x aangevallen tijdens NAP's (en ja daar werkt Edict dus mee samen als jullie toch op die toer willen gaan).

En Edict recruit de helft van hun tegenstanders waarmee ze al maanden in een rechtstreekse oorlog waren. Hans komt met vv's clusterfucken terwijl er clusterfuck afspraken zijn. Hans stuurt RL foto's door, Hans dit Hans dat. Acc Tijs dat Obey gestabbed heeft tijdens een NAP, Gilles die op mijn graf komt spuwen,... Lang lijstje hoor :D

En Humble heeft Jannes die rustig op het AF kritiek komt geven tegen minderwaardige mensen die niet tegen kritiek kunnen en dan random gaan beginnen rage ipv rustig de dingen te weerleggen zoals normale mensen zouden moeten doen en vervolgens past Jannes zich aan omdat ik niet beleefd ben tegen ragende noobjes en om af te sluiten is Jannes dus een persoon waar niet mee te praten valt. Dat is zowat het ergste je over Humble kan zeggen!

De rekening is snel gemaakt welke stam het eervolst is ^^

Nee hoor , niets valt te vergelijken met een god right?:engel:

:like::like:
 

Deleted User - 1942737

Guest
En hoeveel dodgefouten heb je nu gemaakt doordat je heel die post bijeen hebt gezeverd?
 
Reactiescore
3.452
Ging jij trouwens niet meer op mij reageren ;) ?

Je valt in herhaling maar ook daar zijn we al aan gewend geraakt.
Stop maar weer met zoeken naar foutjes en visualiseren met wat Humble allemaal fout doet .
Ik snap best dat je dat doet hoor? Met zo'n overmacht nog in de min staan zou mij ook niet lekker zitten:)
 

DeletedUser50613

Guest
En waar ontken ik samenwerkingen met bepaalde spelers? Ik zeg EN PROBEER EENS TE LEZEN EN HET TE BEGRIJPEN. Humble werkt NIET samen met eender welke stam buiten onze MB stam.

En begrijp jij nu eens dat als er dorpen gepakt worden van spelers die met humble samenwerken (of jij het nu weet of niet blijkbaar), geen overtredingen zijn van het CF akkoord. Want daar begon de discussie mee.
 

DeletedUser75339

Guest
Je valt in herhaling maar ook daar zijn we al aan gewend geraakt.
Stop maar weer met zoeken naar foutjes en visualiseren met wat Humble allemaal fout doet .
Ik snap best dat je dat doet hoor? Met zo'n overmacht nog in de min staan zou mij ook niet lekker zitten:)
Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,255
Kant 2: 902
Verschil: 353

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 373
Kant 2: 270
Verschil: 103

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 11,396,429
Kant 2: 7,758,196
Verschil: 3,638,233

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,567,453
Kant 2: 2,558,151
Verschil: 1,009,302

chart

Humble is duidelijk aan de winnende hand hoor :rolleyes:
103 dorpen in de min deze maand en 3.6 mil minder gegroeid.
Maar blijf rustig denken dat je aan het winnen bent hoor meisje.

Iedereen die een beetje verstand heeft , ziet nu wel welke stam aan de winnende hand is.
 
Reactiescore
3.452
Snappen jullie dan ook dat als jullie nap/bg/intern gaat kata-en, jullie verantwoordelijk zijn?
Want daar hoor ik bar weinig over, tja een slap excuus van Sando zoals normaal , we weten allemaal hoe graag die man zijn katas gebruikt, of niet?
 
Reactiescore
3.452
Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,255
Kant 2: 902
Verschil: 353

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 373
Kant 2: 270
Verschil: 103

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 11,396,429
Kant 2: 7,758,196
Verschil: 3,638,233

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,567,453
Kant 2: 2,558,151
Verschil: 1,009,302

chart

Humble is duidelijk aan de winnende hand hoor :rolleyes:
103 dorpen in de min deze maand en 3.6 mil minder gegroeid.
Maar blijf rustig denken dat je aan het winnen bent hoor meisje.

Iedereen die een beetje verstand heeft , ziet nu wel welke stam aan de winnende hand is.


Laatste maand haha heb je spuit elf weer :)
We vergeven je simpele weergave wel hoor :)
 
Bovenaan