Spotprenten topic W55

DeletedUser74005

Guest
Zoals ik mijn vorige post besproken zijn dat de idioten die mij net het gevoel geven beter en superieur te zijn. Van mij maakt het niet uit dat je zulke prentjes maakt hoor @Mastaachief8 , probeer de volgende keer alleen je hersencellen te gebruiken en dan zie je in met wie je effectief aan het lachen bent in je spotprent.

Je bent net zoals mij een AF volger, zowel lezen als posten. Hiermee heb je direct een statement gemaakt dat je zelf ook "heel onzeker in het echte leven" bent en "weinig vrienden" heeft. Net als zowat alle AF posters dus buiten jezelf voor paal te zetten en je deelnemende stamleden kom je hier eigenlijk de hele tw community afbreken. Lijkt me een vrij onzinnige post dus. Er zijn er hier meer dan genoeg die een prima leven hebben waaronder ikzelf, geen paniek vrienden genoeg dus jij moet dat gat niet proberen vullen. Zelfs al was die bewering waar dan is het alsnog gewoon een triestige opmerking. Even zodat je het weet.

Dus we weten nu dat je niet alleen mij maar ook jezelf aanspreekt. Dan hebben we nog juist even te zoeken wat de oorzaak van dit dom posten was. Mijn ervaring op het algemeen forum en ingame is dat er een type spelers bestaat dat graag wil meedoen met de grote jongens maar daar de skills of middelen voor heeft. Ik herken dat in jou, je wil graag mee posten op het algemeen forum, al doen niet voor likes en status te verwerven (misschien ben je wel onzeker, not judging). Aangezien al gebleken is dat je daar niet echt in slaagde in een verbale discussie probeerde je met een spotprent. Ik ervaar dat op zich al als een overwinning, dus dankje daarvoor. Mijn zelfrespect weer de hoogte in. Als we dan de kwaliteit van het plaatje zien blijkt dit een zeer wanhopige poging om jezelf boven mij te proberen plaatsen. Zoals je ondertussen misschien gemerkt hebt is dat niet echt gelukt.

Los van dit alles hebben we dan nog de contradictie van jou of 1 van jouw stamleden die net voor meer vriendelijkheid wou pleiten. Deze man heb ik vriendelijk naar de praathoek verwezen, zeer jammer dat jij dan onderweg bent verloren gelopen en met persoonlijke 'beledigingen' probeert andere topics te vullen. Laten we dus afspreken dat we niet gaan persoonlijk aanvallen, zeker niet als het maar zo'n zwakke mopjes zijn. Verder nogmaals je de raad geven gewoon uit te loggen, het AF is duidelijk geen plek voor jou.

En een weetje voor alle spotprent plaatsers, een plaatje zetten dat ook op jezelf van toepassing is mag, maar je zet alleen jezelf voor schut. Misschien eens over nadenken.

Groetjes de heer en meester van het AF!

haha Timvriendloos!
 

DeletedUser73162

Guest
FthZ427.png
 
Reactiescore
1.454
@Unique. , doe je het weer. Maar maakt niet uit, old habits denk ik ;)
 

DeletedUser75946

Guest
Dan hebben we nog juist even te zoeken wat de oorzaak van dit dom posten was.

Oorzaak was dat jij altijd hele boeken post, en meer specifiek deze post:
Dit forum was opgesteld om een plaats te hebben om te discussiëren over de werelden en het verloop ervan. Naar ik me meen te herinneren noemden wereldtopics politiek en propaganda (P&P), sinds de update van het AF zie ik dat wel niet terug maar dat betekend niet dat het nu bloemenskransjes en kontliktopic zou moeten worden. De bedoeling is de om propaganda te voeren. Aangezien iedereen hier een zeer zwakke kennis heeft rond het woord propaganda zal ik dat even uitleggen zoals ik dat interpreteer. Propaganda is een manier om jouw eigen stam er beter te doen uitzien dan een andere stam. Dit op basis van ingame gerelateerde gebeurtenissen waar je vijand ingame een 'misstap' begaat of gewoon iets opvallends doet. Zoals zoals stabben, random BG's aangaan, massa recruteren, spelers kicken, 200 MB's gebruiken, internen, ... Dat is dan ook wat er al altijd op het AF werd besproken waarbij de stam in kwestie dan inhoudelijk zich probeerde te verklaren, zonder in hun kaarten te laten kijken (toch als ze met verstand propaganda voerden).

Als je mij niet op mijn woord vertrouwd, definitie volgens het internet: Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie. Ik ben er van overtuigd dat dit voor velen hier natuurlijk een te moeilijk te begrijpen zin is en dat jullie dus allemaal gaan blindstaren op het enige woordje dat jullie wel verstaan, namelijk verzonnen. Het woordje ervoor is 'of' dus begin er aub niet aan. Jullie hebben al zo weinig zelfrespect dat je dat beter achterwege laat.

Het probleem op dit forum is dat er enorm veel spelers hier enkel aanwezig zijn om te lezen hoe hun vriendjes hun de hemel in prijzen. Ze storen zich er dan ook aan als hun naam hier in wat voor negatieve context dan ook tevoorschijn komt. En hun reactie daarop is in een slachtofferrol gaan kruipen. Het aantal van deze egotrippers (want ja dat zijn jullie) is hier helaas zou hoog, dan nomineer is in de eerste plaats zowat heel Par. en ik gok dat er naast Escalation hier wel nog SPAM spelers zitten die hetzelfde gedrag vertonen op AF accounts die anoniem zijn of ik gewoon niet ken. In plaats van deel te nemen aan de propaganda, al moet gezegd worden dat sommigen verdienstelijke pogingen deden vb @atropine, hoor je hier als verdediging steeds dezelfde zinnen. "Stop met al dat zwartmaken", "ga ingame wat doen ipv op het forum klagen", "ik word hier depressief van". Echt waar gastjes, als je iets niet lust moet je er niet van eten. Jullie onbegrijpelijk achterlijke reacties waarin jullie beweren dat de spelers die effectief propaganda voeren het AF doodmaken en alles saai maken... Besef dat jullie gewoon beweren dat jullie het ons kwalijk nemen dat wij het AF gebruiken waarvoor het dient.

Je kan van me vinden wat je wil, velen hier kunnen me niet af omdat ik een egotripper ben en geen blad voor mijn mond heb. Wel dat ik een ego heb, sure maar dat is niet om de reden die jullie denken/beweren. Door het enorm domme AF gedrag van de spelers die zwartgemaakt worden hier krijg ik direct een gevoel van superieure intelligentie. Het aantal complete idioten op dit forum ligt gewoon abnormaal hoog en ik geniet er echt van hoe er maar blijft gesmeten worden met argumenten die kant noch wal raken. Al die kansloze reacties over dat we maar ingame wat moeten doen in plaats van op het forum klagen zijn bijvoorbeeld zo grappig. Het forum is een vrije plek om waarheden EN meningen te zetten. Het zijn dus net zij die hier getriggerd worden die beter ingame blijven en het AF laten voor wat het is. Meeste spelers hier zijn er alleen voor hun ego, ingame zo hoog mogelijk komen om welke manier dan ook maar op het AF boos worden als die manieren in twijfel getrokken worden of veroordeelt door de medespelers. Dat zijn de echte egotrippers, deze spelers zijn gewoon een grap en zouden hier beter hun mond houden of accepteren dat er kritiek is of er natuurlijk ingame wat aan doen. Noem me ego al je wilt maar besef de realiteit aub.

Voor de twijfelaars onder ons die nog steeds ervan overtuigd zijn dat het AF dient om elkaar geparfumeerde liefdesverklaringen te verzenden nog het volgende. Omdat men wist dat er ook spelers zijn die niet zo'n fan zijn van propaganda is er per wereld ook een praathoek opgericht. Dat is de plaats waar mensen die geen gedacht hebben van propaganda voeren toch met elkaar konden communiceren en enkel leren kennen. Vanzelfsprekend dat het daar wel vriendelijk is en iedereen kontlikt. Gelieve dus naar daar te verhuizen of uit te loggen.

~ Een lesje Algemeen Forum en waar het voor bedoeld was
Door Tim


PS: Hatertjes jullie zijn echt grappig, niet serieus te nemen maar wel grappig. Straks een knuffelronde in de praathoek?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben van mening dat een uitgebreide post mits de schrijfstijl niet afschuwelijk is, veel aangenamer lezen is dan die waardeloze welles nietes posts van 3 zinnen waarin per pagina dan alles 5 keer wordt herhaald. Maar helaas zitten we hier op een forum waar mensen niet graag lezen. Uiteindelijk moet je bij 50% van de posters afvragen wat ze hier eigenlijk doen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben van mening dat een uitgebreide post mits de schrijfstijl niet afschuwelijk is, veel aangenamer lezen is dan die waardeloze welles nietes posts van 3 zinnen waarin per pagina dan alles 5 keer wordt herhaald. Maar helaas zitten we hier op een forum waar mensen niet graag lezen. Uiteindelijk moet je bij 50% van de posters afvragen wat ze hier eigenlijk doen.

Ik heb ook vaak lange posts gemaakt maar dan halen ze 1 zinnetje aan terwijl ik nog het respect had hun punten stapsgewijs te behandelen.
3 zinnetjes is veel effectiever bij de massa op TW.
Veel zijn niet intelligent genoeg meer dan 3 zinnen te lezen.
Ze vergeten bij 4 zinnen de eerste zin zeg maar als ze het einde bereiken :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77289

Guest
We hebben Bouwman ook geen aanbod gedaan want we hebben geen interesse in de spelers/het account.

De enige accounts waar we interesse in hadden waren IBMS en Echo als potentiële recruit. Zij hebben ons afgewezen. Jammer kan gebeuren.
Ik denk wel dat het voor beide partijen wel beter is zo, een echte match was het niet.
Ik vind de meme gewoon weer erg toepasselijk bij wat er laatste dagen gaande is.

Terug prentjes posten nu? :)

Mvg,
Maxime
 
Reactiescore
3.536
We hebben Bouwman ook geen aanbod gedaan want we hebben geen interesse in de spelers/het account.

De enige accounts waar we interesse in hadden waren IBMS en Echo als potentiële recruit. Zij hebben ons afgewezen. Jammer kan gebeuren.
Ik denk wel dat het voor beide partijen wel beter is zo, een echte match was het niet.
Ik vind de meme gewoon weer erg toepasselijk bij wat er laatste dagen gaande is.

Terug prentjes posten nu? :)

Mvg,
Maxime

Waren wel gesprekken met Bouwman.
 
Bovenaan