Golden Awards

Reactiescore
3.452
Prachtig weer deze toon:p

En maar huilen dat wij altijd de eerste zijn die ons misdragen op het af

Grow up please..
 
Reactiescore
3.540
Janus jullie werken zowel met EER als TK samen.
Het is allemaal 1 pot nat en jullie geven niks aan.
Kom dan ook niet wenen als wij ze allemaal als jullie slaafjes zien.

We werken er zo nauw mee samen dat ik geen 1 speler uit mijn hoofd kan opnoemen in beide stammen.

Geen probleem hoor, enkel denkt hij dat hij hoger is als iedereen.

Laat het denken maar aan mij over.

Heb je mij horen zeggen dat het met stoort?



Daarnaast speel ik geen w51 maar reageerde enkel even op zijn reactie: "je bent geen god"


volgens mij erger jij je meer dan ikzelf doeo_O

Je bent gehoord bij deze en ook afgekeurd. Ik vind mezelf geen god en ik erger mij zeker niet aan iets. Als je om uitleg komt vragen bij mij omdat ik zoals gewoonlijk de dingen beter weet doe je dat gewoon op een normale manier. Dat heet opvoeding of dergelijke.
 

DeletedUser75339

Guest
We werken er zo nauw mee samen dat ik geen 1 speler uit mijn hoofd kan opnoemen in beide stammen.

Je werkt zelfs op Stabador samen met T.K en het feit dat jullie 10 minuten achter de edels van bathman hanniguy edels laten gooien , zegt ook wel veel hoor.
 
Reactiescore
3.540
Wist niet eens dat TK aan de linker kant van de wereld ligt. Nogmaals totaal geen contact mee dus wil zeker geen overnames zien daarvan in onze clusters.

Wij werken met Hanniguy samen, met wie hij samenwerkt is zijn zaak niet de onze dus totaal irrelevante bewering.
 

DeletedUser75339

Guest
Wist niet eens dat TK aan de linker kant van de wereld ligt. Nogmaals totaal geen contact mee dus wil zeker geen overnames zien daarvan in onze clusters.

Wij werken met Hanniguy samen, met wie hij samenwerkt is zijn zaak niet de onze dus totaal irrelevante bewering.

Wel heel frappant dat iemand van duodorp van T.K dan aangeeft wel samen te werken.

HLdqlP8.png


Ook erg verdacht dat hij een os'er van 60K haalt op de dag dat wij op stabador knallen.

Heeft je mama je niet geleerd dat je niet mag liegen Janus ?
 

DeletedUser77942

Guest
Wel heel frappant dat iemand van duodorp van T.K dan aangeeft wel samen te werken.

HLdqlP8.png


Ook erg verdacht dat hij een os'er van 60K haalt op de dag dat wij op stabador knallen.

Heeft je mama je niet geleerd dat je niet mag liegen Janus ?

+1 voor nyade
 
Reactiescore
3.540
Nja werkt El idd mee samen maar individueel, weet ik veel in welke stam hij zit. Dus je post toont niets aan buiten een samenwerking tussen 2 spelers en dus niet tussen 2 stammen.
 

DeletedUser75339

Guest
Nja werkt El idd mee samen maar individueel, weet ik veel in welke stam hij zit. Dus je post toont niets aan buiten een samenwerking tussen 2 spelers en dus niet tussen 2 stammen.

Je werkt er in hoogsteigen persoon mee samen natuurlijk weet je dat , hou je nu niet van den domme.

Ja zeg en dat moeten wij elke keer uitzoeken zeker tarara
Elke speler van EER en T.K hoort gewoon bij Humble totdat het tegendeel bewezen is.
Jullie geven toch niet aan met wie je wel samenwerkt en liegen er dan ook nog eens over
dus maak het maar voor ons duidelijk want ik ga niet de detective uithangen.
 
Reactiescore
3.540
Bewijs eerst maar eens dat onze stammen samenwerken, 1cf in Humble en je krijgt hetzelfde terug, je mag ook 1x raden wie het meeste edels heeft en wie de meeste bb's heeft in zijn clusters.

Als wij het niet aangeven horen ze ook niet bij de afspraken, simpel. En dingen die simpel zijn zou jij juist moeten snappen.
 

DeletedUser75339

Guest
Bewijs eerst maar eens dat onze stammen samenwerken, 1cf in Humble en je krijgt hetzelfde terug, je mag ook 1x raden wie het meeste edels heeft en wie de meeste bb's heeft in zijn clusters.

Als wij het niet aangeven horen ze ook niet bij de afspraken, simpel. En dingen die simpel zijn zou jij juist moeten snappen.

Janus je zit er gewoon ronduit over te liegen :

"Wist niet eens dat TK aan de linker kant van de wereld ligt. Nogmaals totaal geen contact mee"

"Nja werkt El idd mee samen maar individueel, weet ik veel in welke stam hij zit"

En welke speelt er ook alweer op Stabador ?
Dat je het lef gewoon hebt onbegrijpelijk.

Buiten duodrop liggen er toch geen T.K of EER spelers in de buurt dus ik ga je moet teleurstellen Janus.
 
Reactiescore
3.540
Ik zie geen leugens? Zoals ik zei werkt El samen met Duo maar weet ik niet in welke stam Duo zat. Alsnog werkt onze stam niet samen met eender welke stam buiten onze mb stam. Indien wel wil ik daar graag bewijs van zien.
 
Reactiescore
603
Ik zie geen leugens? Zoals ik zei werkt El samen met Duo maar weet ik niet in welke stam Duo zat. Alsnog werkt onze stam niet samen met eender welke stam buiten onze mb stam. Indien wel wil ik daar graag bewijs van zien.

Volgens de regels mogen we pbg's wel edelen dus gwn legitte cfs
 
Reactiescore
3.540
Ja en nu komen we bij het punt waar we moesten zijn. Sophia kwam klagen over 1 bb dorp en ik poste vervolgens 2 spelers dorpen die ge edeld werden door Edict. Was dat van een BG van ons ja of nee en is de situatie dan hetzelfde ja of nee. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
 

DeletedUser50613

Guest
Zou helpen als iemand geloofwaardig voor Humble zou spreken in het vervolg..

Accounts die samenwerken met Humble zullen als zodanig opgevat worden. Is jammer (en typerend) dat jij nooit van iets weet, maar als je zo slecht op de hoogte bent van je eigen stam, laat het dan aan iemand beter over.
 
Bovenaan