Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Zie niet wat er fantastisch is aan incompetentie van een school om niet alle uren te kunnen vervangen.
Ook nodig tijd dat School van 7:00 tot 19:00 duurt in NL 6 dagen in de week.
Nog genoeg tijd om te leren dan, werken doe je maar op Zondag.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zie niet wat er fantastisch is aan incompetentie van een school om niet alle uren te kunnen vervangen.
Ook nodig tijd dat School van 7:00 tot 19:00 duurt in NL 6 dagen in de week.
Nog genoeg tijd om te leren dan, werken doe je maar op Zondag.

Want de jeugd is nog niet suïcidaal genoeg :p
 

DeletedUser

Guest
Zie niet wat er fantastisch is aan incompetentie van een school om niet alle uren te kunnen vervangen.
Ook nodig tijd dat School van 7:00 tot 19:00 duurt in NL 6 dagen in de week.
Nog genoeg tijd om te leren dan, werken doe je maar op Zondag.

Hoe kom ik dan aan mijn DSQUARED2?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Koop je maar zwarte t-shirts bij de Action!
Binnen 1 maand ben je dan helemaal hip en cool als er gaten in vallen :eek:



Moeten zich niet aanstellen, meteen na school leren en slapen hebben ze geen tijd om zelfmoord te plegen.
Problem solved

Dus vrije tijd doen we niet aan?
Blij dat jij m'n moeder niet bent :D
 

DeletedUser23144

Guest
Wat een verschrikkelijk irritant figuur die firedrakan. Speelt die ook ergens op W56? #edeltarget
 

DeletedUser61134

Guest
Wat een verschrikkelijk irritant figuur die firedrakan. Speelt die ook ergens op W56? #edeltarget

Irritant omdat ik veel op AF aanraad meer tijd te steken in hun opleidingen?
Is gewoon een feit dat jullie kinderen tijd teveel hebben en niks leren op school.

Eens tijd voor verandering en opvoeding.
6 talen voor je 12de.
12 talen voor je 18de.
Alle basisvakken in groep 1, 2 en 3 daarna naast rekenen al Wiskunde en Natuur & Scheikunde.
Eerste klas middelbaar je eerste bedrijf opzetten van begin tot eind inclusief een product ontwikkelen, financieel aspect & regeling werknemers en verzekeringen.

Lijkt me makkelijk te doen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Irritant omdat ik veel op AF aanraad meer tijd te steken in hun opleidingen?
Is gewoon een feit dat jullie kinderen tijd teveel hebben en niks leren op school.

Eens tijd voor verandering en opvoeding.
6 talen voor je 12de.
12 talen voor je 18de.
Alle basisvakken in groep 1, 2 en 3 daarna naast rekenen al Wiskunde en Natuur & Scheikunde.
Eerste klas middelbaar je eerste bedrijf opzetten van begin tot eind inclusief een product ontwikkelen, financieel aspect & regeling werknemers en verzekeringen.

Lijkt me makkelijk te doen.

Het is voor jou misschien makkelijk, ik weet niet wat voor opleidingniveau je hebt gedaan, maar er zijn zat mensen die nu al struggelen. Ik heb dan wel m'n gymnasium gehaald, maar het kostte wel moeite om die zesjeslijst met zevens voor m'n kernvakken te halen.

Nu vind ik ook wel dat het systeem fucked up is, waardoor mensen inderdaad niet altijd even goed opgeleid worden of imderdaad heel veel tijd over hebben, maar dan zou ik zeggen; blame the system.
 

DeletedUser23144

Guest
Irritant omdat ik veel op AF aanraad meer tijd te steken in hun opleidingen?
Is gewoon een feit dat jullie kinderen tijd teveel hebben en niks leren op school.

Eens tijd voor verandering en opvoeding.
6 talen voor je 12de.
12 talen voor je 18de.
Alle basisvakken in groep 1, 2 en 3 daarna naast rekenen al Wiskunde en Natuur & Scheikunde.
Eerste klas middelbaar je eerste bedrijf opzetten van begin tot eind inclusief een product ontwikkelen, financieel aspect & regeling werknemers en verzekeringen.

Lijkt me makkelijk te doen.

Wat heb je nou aan 12 talen :D Doe je helemaal niks mee. En elke scholier een eigen bedrijf met eigen product? Hoe denk je dat dat werkt :D Miljoenen producten van scholieren tegen de multinationals? Hooguit 1% red het daarvan
 

DeletedUser61134

Guest
Het is voor jou misschien makkelijk, ik weet niet wat voor opleidingniveau je hebt gedaan, maar er zijn zat mensen die nu al struggelen. Ik heb dan wel m'n gymnasium gehaald, maar het kostte wel moeite om die zesjeslijst met zevens voor m'n kernvakken te halen.

Nu vind ik ook wel dat het systeem fucked up is, waardoor mensen inderdaad niet altijd even goed opgeleid worden of imderdaad heel veel tijd over hebben, maar dan zou ik zeggen; blame the system.

Als ze struggles hebben moeten er meer niveaus komen.
Ik heb best wat niveaus gehad en 99,9% hangt af van je motivatie.

maar 0,01% is je intellect.
Mensen met een IQ van onder 100 kunnen het op 1 na hoogste niveau in Nederland halen.
Wel met moeite maar toch.

Dat klopt niet naar mijn mening gezien die 2x zo lang moeten inwerken dan iemand met een IQ van 107 (NL gemiddelde)

Wat heb je nou aan 12 talen :D Doe je helemaal niks mee. En elke scholier een eigen bedrijf met eigen product? Hoe denk je dat dat werkt :D Miljoenen producten van scholieren tegen de multinationals? Hooguit 1% red het daarvan

Ja maar ze leren dan hoe bedrijven werken?
Je hebt nu massa's idioten die klagen op bedrijven meer loon eisen etc.
Leer ze eens waar een bedrijf rekening mee moet houden en al die klagende idioten ben je vanaf.

Hint: Werkgever betaald al 70% van je loon aan belasting bij de meeste banen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben zeker wel met je eens dat er dingen anders moeten, al is het maar dat mensen meer dingen leren waar ze daadwerkelijk wat mee kunnen. Zo ben ik een voorstander van meer les over politiek en kinderen daarover laten discussiëren, maar 12 talen gaat wel een beetje ver.

Wie gaat dat betalen?
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben zeker wel met je eens dat er dingen anders moeten, al is het maar dat mensen meer dingen leren waar ze daadwerkelijk wat mee kunnen. Zo ben ik een voorstander van meer les over politiek en kinderen daarover laten discussiëren, maar 12 talen gaat wel een beetje ver.

Wie gaat dat betalen?

Basisschool heb je toch maar 1 of 2 leraren/leraressen dus kost dan 1/3de meer.
En 12 talen de basis beheersen is niks mis mee, goede stimulatie voor het brein.
Politiek moet zeker meer aandacht aan besteed, dat bestaat nu nog niet eens.

Het is echt ongelofelijk hoeveel pure schijt jij kan uitkramen, Rebecca.

Ja wees eerlijk, middelbaar is het gewoon onmogelijk te zakken als je IETS doet.
Studenten moeten strijden en hard werken om hun opleiding te halen.
 
Bovenaan