Golden Awards

DeletedUser78576

Guest
Beste speler: Oink-Oink, speler die terecht de 1e plaats bemachtigd. Meeste ODA dus petje af.
Beste stam: Puppet en trains hebben mij nog niet echt overtuigd. Tick zitten veel stumpers in. Fruit ken ik niet echt. DesO ben ik zeer over te spreken.
De beste stam speler: Doske, ten eerste omdat hij met ODS op de eerste plek staat. Ten tweede omdat deze speler zen laatste restjes def uit handen heeft, gezien zijn situatie is dat zeker knap gedaan. Duidelijk dat hij zen stam op nummer 1 zet dus.
Het grootste ego: Thomas van TaiChi kan er wat van maar op zen tijd is het een goeie kerel. BesteSchachtVanGavergild heeft ook een behoorlijk grote mond en kan je als grote ego zien ;)
Beste leider: Ik heb vernomen dat New Authority een echte dictator is, heeft grotendeels van zijn stam al vanaf het begin samen kunnen dus een echt leider. TraseColare ben ik ook erg positief over, ze luisteren goed naar de stam en maken op zen tijd een beslissing die nodig is.
Slechtste leider: TaiChi, is tot heden 2 keer leider geweest en wist in beide stammen ervoor te zorgen dat het niks werd.
Meest overschatte stam: Trains, aangezien aardig wat mensen trains invoeren bij onderschatte stam ga ik het tegendeel bewijzen. Deffen doen ze prima. Aanvallen is niet hun sterkste kant. Ik zie deze stam niet echt potentie hebben voor de toekomst.
Meest onderschatte stam: Fruit. Ik ken ze niet, maar zitten goeie spelers tussen naar mijn idee. Daarnaast hebben ze ook een zeer mooie ligging.
Meest overschatte speler: Grandor + The Unkown allebei zeer intern verslaafd.
Meest onderschatte speler: TraseColare, respect hoe hij zich ondertussen de top 10 in heeft weten te werken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Toxica Error, Kratje Heiniken, I Just Knocked Out (gewoon random :p)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: King of PVM
Mooiste spelers naam: Kratje Heineken (Ofcoursee!!)
Mooiste stam naam: Puppet
Het tofste topic: Golden Award
Het domste topic: Gefarmt topic
Dikste wannabe op het forum: BesteSchachtVanGavergild
Dikste wannabe in het spel: Heer Marfman, maar dat is die ook.
Mooiste profiel foto van spelers: Lord Sander, Kratje Heineken
Mooiste profiel foto van stammen: DesO
Mooiste actie van de wereld: De dorpen van bartboos verdelen en daarna alsnog alles edelen, dankje valheru ;)

Meest belovende speler voor de toekomst: TraseColare,
Meest belovende stam voor de toekomst: DesO
Grootste blunder: De join van TheVoid spijtig genoeg
Voor wie heb je nu echt respect: Niemand
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Heer Marfman, Terroristman
 

DeletedUser74846

Guest
Zal die W51 wel mee bedoelen;) Account was offensief prima maar bij incommings waren ze weg. Niet reageren op forum+skype was normaal dus ja ik kan het zeker begrijpen dat hij dit zegt. Echter denk ik dat als daar een nieuw team zit dat er ook dingen kunnen veranderen dus we zien wel wat ze er deze keer van gaan bakken.
 

Deleted User - 487871837

Guest

Op 51 waren ze pleiten zodra er incs kwamen waardoor het hele account naar de knoppen ging, wat destijds veel def kostte en de vijand veel dorpen opleverde. Ook op 54 heb ik geen goede ervaring met ze gehad.

Op twee werelden met ze gespeeld, op twee werelden gedoe gehad.


Oke.

Zal die W51 wel mee bedoelen;) Account was offensief prima maar bij incommings waren ze weg. Niet reageren op forum+skype was normaal dus ja ik kan het zeker begrijpen dat hij dit zegt. Echter denk ik dat als daar een nieuw team zit dat er ook dingen kunnen veranderen dus we zien wel wat ze er deze keer van gaan bakken.

Klopt, kan zijn dat er een nieuw team op zit, maar de naam terroristman zal door mij, en vast ook door anderen, wel gekoppeld worden aan wat zich daar heeft afgespeeld. Vraag me niet naar namen, daar is het te lang voor geleden, misschien dat ik wat kan vinden op Skype.

100% mee eens paar weken geleden, hoe ze nu zijn geen idee.

Ik weet dat ze destijds in Puppet ook dingen hebben gedaan die vrij discutabel waren, de details weet ik niet exact, het is me wel verteld, maar dat was in de periode dat ik zelf inactief was omdat ik ging stoppen.
 

DeletedUser76293

Guest
Hierbij mijn lijstje! Ik heb geprobeerd zo min mogelijk awards aan mijn eigen stam / stamgenoten te geven, omdat dat ook maar saai is. Bij sommige awards is dat echter niet te omzeilen. Veel plezier met lezen


Beste speler: Naar mijn mening verdient Nidal deze prijs. Ondanks dat ik Oink-Oink, Coruscant en King of PVM ook erg hoog in schat, vind ik dat deze award naar Nidal behoort te gaan. Het account heeft 7x aanvaller van de dag, 3x ondersteuner van de dag en daarnaast ook enkele plunderaars/rovers. Neem daarbij hun 2de plek op de ODA ranglijst, het lekkere (farm)cluster dat ze hebben en het feit dat ik me uit mijn Puppet-tijd herinner dat er erg capabele spelers op spelen, vind ik dat ze deze award verdienen.

Beste stam: Naar mijn mening is er momenteel geen beste stam. Geen enkele stam heeft nog écht iets gedaan wat ervoor zorgt dat ze deze nominatie verdienen. Puppet staat al lang op plek 1, maar krimpt de laatste tijd eerder in dat dat ze groeien. Fruit gaat ook niet geweldig. Wij als DesO hebben ook nog niks ‘groots’ bereikt in ons bestaan, op het wegwerken van rimstammen na. Tick! is een combinatie van spelers die al 30x in verschillende combinaties samen hebben gezeten in verschillende stammen (-|-, ~P, Quiem en nu Tick!), waar continu iets fout gaat. Trains heeft een enorm slecht cluster en veel (grotendeels) full-deff spelers, waardoor uitbreiding in de toekomst op het edelen van bb’s na vrijwel onmogelijk is.

De beste stam speler: Brian van Boxer12. Toen het slecht ging met account Sophia door bepaalde omstandigheden, heeft hij ervoor gezorgd dat Sophia weer op de rails kwam en het inmiddels bijna weer teruggebracht naar zijn originele puntenniveau.

Het grootste ego: Tom van Disconnected voelt zich naar mijn mening erg goed. Iets te goed, voor wat hij tot nu toe bereikt heeft.

Beste leider: Over andere stammen kan ik niet oordelen (behalve Puppet). Daardoor zet ik hier mijn eigen leiding neer, want team Terror & Trase doen het prima tot nu toe!

Slechtste leider: Naar mijn mening is een van de belangrijkste eigenschappen van een goede leider om te luisteren naar zijn stam en daarop te anticiperen. Als er vervolgens bepaalde redenen aangegeven worden waarom een deel van de stam vindt dat het niet goed gaat, dan hoor je te beseffen als leider dat het dan inderdaad op bepaalde punten niet goed gaat. Bij de Puppet-leiding was dit niet het geval. Zelfs nadat we in een post uitlegden waarom wij Puppet gingen verlaten, waren dit volgens de Puppet-leiding géén redenen. En dát is het probleem; de leiding hanteert een tunnelvisie waarbij de argumenten van anderen over het hoofd werden gezien en hun eigen mening werd doorgedreven. Joris van New Authority verdient daarom deze nominatie.

Meest overschatte stam: Zoals eerder al vermeld en ook al uitgelegd (waar ik helaas geen reactie meer op heb gekregen..) ben ik van mening dat Puppet wordt overschat.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat DesO veel te weinig credits krijgt voor hoe het er tot nu toe voor staat. Bij veel lijstjes lees ik dat deze stam wordt overschat. Ik zie echter enkel een stam met 11 groeiende leden, goede clusters, actief op het AF en voor de rest kan ik weinig negatiefs bedenken. Daarom denk ik dat wij te laag worden ingeschat als iedereen ons juist als ‘overschatte stam’ zien. Natuurlijk is het ook aan ons in de toekomst om te bewijzen dat we op dit moment onderschat worden.

Meest overschatte speler: Pff ik kan eerlijk gezegd niet iemand bedenken hierzo.

Meest onderschatte speler: Duidelijk Heer Marfman.
  • Het edelen van een groot deel van de bb's in zijn cluster was niet om de award te krijgen, maar om ervoor te zorgen dat Grandor niet nog meer CF't, zoals hij flink heeft gedaan bij Sidarta en Marfman.
  • Heer Marfman wordt solo bespeeld door Martijn. Ik weet zeker dat 99% van ons dit niet zou kunnen. Naast zijn eigen account heeft Martijn ook altijd tijd om anderen te helpen en is hij nooit beroerd om clears te doneren voor stamacties.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

  • Thomas van Tai Chi komt op Skype over als een gezellige kerel. Ik weet niet wat er onderling allemaal gebeurd is tussen Thomas en andere spelers, daarom beoordeel ik hem puur op hoe hij overkomt op Skype/AF en daarom ben ik wel benieuwd hoe het zou zijn om met hem in een stam te zitten.
  • Team Zireael zijn erg leuke, aangename spelers. Een van de redenen waarom ik het erg jammer vond om van Puppet af te scheiden.
  • Ik lees altijd veel van Dante op het AF. Ben erg benieuwd hoe het zou zijn om een keer met hun in de stam te zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Joris van New Authority, Tom van Disconnected. Het zijn kortweg niet mijn type spelers.

Mooiste spelers naam: Zireael; geen idee wat het betekent, maar de ‘flow’ van het woord vind ik erg lekker. En Dybala is een mooie, omdat Paulo gewoon een magische speler is IRL met een geweldig linkerbeen.

Mooiste stam naam: Ik vind DesO. een erg mooie naam, maar dat zal wel komen doordat ik hem zelf heb verzonnen haha. Daarnaast vind ik het idee achter Puppet leuk, en vind ik de naam Acta (rang 15-20) wel leuk.

Het tofste topic: dit topic, zolang er lijstjes in geplaatst worden. Daarnaast vind ik topics als Top-/Flopstammen en Top-/Flopspelers ook erg interessant om te lezen, zolang er over nuttige dingen gediscussieerd worden.

Het domste topic: topics waarin gediscussieerd wordt over het feit of er wel of geen ananas op een pizza hoort (Kan gewoon prima.)

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: Posters die niet in nette zinnen kunnen schrijven (Heidi) waardoor hun post vaak onduidelijk is en irritant wordt om te lezen.

Dikste wannabe op het forum: Hopeful (Wel gezellig btw, zo iemand op het forum^^)

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Die van .Aftersky, Tai Chi en TheBoneCrusher vind ik erg mooi :)

Mooiste profiel foto van stammen: Ik vond die van Royal en Run erg mooi.

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat de afsplitsing van het zuidelijke deel van Puppet en de overgang naar DesO. een erg sterke zet was die wereldbepalend gaat zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat we van Oink-Oink nog veel gaan zien. Het account haalt de laatste dagen toch weer een paar dorpen winst per dag op The Unknown. Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in de situatie op dat front.

Meest belovende stam voor de toekomst: Wanneer Noctem op een of andere manier nog een aantal sterke spelers aan kan trekken, kan het een stam worden met een prima ligging en sterke spelers. Dan verwacht ik nog aardig wat, van die stam.

Grootste blunder: Speciaal voor jou Maik: het aannemen van Void & Batterijopslag in het toenmalige ~P. Opzich was dat nog geen erg grote blunder, want bij een goede voorbereiding en vervolgens een goede massa op Terroristman had het erg sterk uit kunnen pakken. Er werd echter geen enkel dorp van Void gestacked, wat naar mijn mening toch wel de grootste blunder van deze wereld is tot nu toe.

Voor wie heb je nu echt respect:
  • Martijn van Heer Marfman, voor de tijd die hij erin steekt.
  • Brian van Boxer12, die erg veel betekent voor de stam.
  • Joris van New Authority, voor de tijd die hij in Puppet steekt.
  • De leider(s) van Trains, die er volgens mij ook erg veel tijd in steken en erg duidelijk zijn in hun principes.
  • Dennis & Thomas, mijn twee medespelers waar ik al sinds het begin van W46 mee samen speel. Elk foutje wordt keihard afgestraft in de Whatsappchat :(
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die mij belachelijk proberen te maken in de wereldchat, al sinds onze leave van Puppet zeggen dat we 'zo weggespeeld zouden zijn', maar het niet voor elkaar krijgen om 1 dorp van ons af te pakken. Dat geeft me de motivatie om deze wereld te willen winnen ten koste van hen. Ik noem geen namen, maar de meeste mensen zullen wel weten wie ik bedoel.
Daarnaast een speciale vermelding voor Jelle (Experienced) & Tanhony (Terror), die het altijd erg gezellig houden in de stamchat en me continu aanspoorden voor het maken van dit lijstje. Zij haalden dit lijstje in mijn naar boven ^^
 

DeletedUser78303

Guest
Het domste topic: topics waarin gediscussieerd wordt over het feit of er wel of geen ananas op een pizza hoort (Kan gewoon prima.)
Ik ben het hier niet mee eens. Dit is een zeer belangrijk topic wat toekomstbepalend is voor de mensheid.
Ook wel lief dat je me 2 van de 3 mooiste pf plaatjes toeschrijft <3
 

DeletedUser78196

Guest
De beste stam speler: Brian van Boxer12. Toen het slecht ging met account Sophia door bepaalde omstandigheden, heeft hij ervoor gezorgd dat Sophia weer op de rails kwam en het inmiddels bijna weer teruggebracht naar zijn originele puntenniveau.

Jammer dat die er dan opkwam, heeft sophia inderdaad wel terug op de rails gebracht, puik werk xx
 

DeletedUser78369

Guest
Beste speler: Elke speler die zijn eigen belang opzij kan schuiven voor het belang van de stam is naar mijn idee de beste speler :).

Alhoewel volgens de ranglijst is dat op dit moment Oink hé.

Mijn keuze gaat toch naar Nidal, Corus, King of Pvm of TDS.

Beste stam:
Puppet, zijn de beste, maar hebben nog niet echt iets bereikt. Worden af en toe zelfs overschat, maar steken nog wel boven de andere stammen uit.

De beste stam speler:
Krijg het gevoel dat de nieuwe spelers van The Dark Salvation enorm leven voor de spelersgroep waar ze mee spelen, maar meer dan een gevoel heb ik niet.

Het grootste ego:
Dante, maar dat past wel bij hem.

Beste leider:
De leiding van de enige twee nog staande stammen van begin af aan, Puppet en Trains.

Slechtste leider:
Als ik de verhalen moet geloven ben ik dat :engel:.

Meest overschatte stam:
Nja opzich kan ik mij wel vinden in wat Drie Muskebiers en Jelle hebben proberen aan te kaarten, Puppet is redelijk overschat, dat komt vooral doordat ze rank 1 staan en veel er dan gewoon vanuit gaan dat ze de beste zijn. Eigenlijk heeft nog geen ene stam nog iets bijzonders gedaan deze wereld, sluit mij daarom dus volledig bij Drie Muskebiers en .Experienced aan.

Meest onderschatte stam:
Denk dat alle stammen elkaar wel genoeg respecteren om niet te onderschatten. Al verneem ik vooral vanuit DesO veel onderschatting richting Tick! en omgekeerd, waarschijnlijk deels door het verleden dat de twee stammen van en met elkaar hebben.

Meest overschatte speler:
Oink-Oink, op het begin roemde mensen hem voor zijn offensieve speelstijl en zijn farm aantallen, maar inmiddels lijkt er totaal niet meer gefarmt te worden. Ook lijkt hun offensieve speelstijl nu meer op domweg clears doodlopen op stacks, zeker als ik de verhalen omtrent de aanvallen op JadeOn moet geloven.

Don't get me wrong, Oink is zeker niet te onderschatten, maar ook niet zo superieur als vele willen doen geloven.

Meest onderschatte speler:
Niet zo zeer onderschat, maar meer overlooked Dynamic Insanity. Ook heb ik het gevoel dat mensen HeidiVL, The Unknown en Heer Marfman onderschatten door hun speelstijl, wat mijn inziens volledig terecht is hoor massaal BB edelen getuigd niet van veel skill, maar we gaan het meemaken :).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The Dark Salvation, .Experienced, Under The Stairs, King of Pvm, Nidal, Drie Muskebiers, Speedslak, Opti, .AfterSky, Kratje Heineken.

Terroristman eigenlijk ook, om eens zelf mee te maken hoe ze nou echt zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
SIDARTA, zeer groot deel van Trains.

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:
Puppet, er zit een idee achter.

Het tofste topic:
Dit topic, zeker de laatste tijd nu er veel mensen posten.

Het domste topic:
Lief doen voor Tai Chi. Born alone, die alone, alsnog wel leuk idee van @Hopeful. Daarnaast alle inactieve topic's.

Favoriete forum poster: @Hopeful kan ik altijd wel om lachen, ook heb ik zeer veel respect voor @DanteChnoligy en zijn altijd uitgesproken mening (ondanks dat ik het ook vaak niet eens ben met hem).

Minst favoriete forum poster: Geen idee eigenlijk, niet zo zeer een persoon die ik niet kan waarderen, meer dat iedereen weleens iets post waar ik het niet mee eens ben of kan zijn, maar niemand specifiek :D.

Dikste wannabe op het forum:
Mensen die ondanks bewijzen beweren iets niet gedaan te hebben. Daarnaast mensen die privé gesprekken op het forum posten en maar doen alsof het de normaalste zaak.

Dikste wannabe in het spel: Clusterfuckers, stabbers, externe VV's van vijandige stammen aannemen, etc. etc. al dat soort nare dingen die een eerlijk spelend iemand nooit in zijn hoofd zou halen.

Mooiste profiel foto van spelers: Alle plaatjes van @donkergat :D.

Mooiste profiel foto van stammen: Plaatje van His, helaas bestaat de stam niet meer.

Mooiste actie van de wereld: Eigenlijk maar een saaie wereld tot dusver, de fusie van zuid Puppet en West ~P misschien, of het ontstaan van een drie man stam waar rank 1 en 2 inzitten, of de fusie Quiem en Tick!.
Deze award bewaar ik nog ff voor degene die Trains weten weg te spelen :p, dat gaat mijn mooiste actie worden deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst:
TraseColare:
hun groei is gewoon bizar. Inmiddels staan ze binnen de top van groeiranglijst en zijn ze ook de top 10 van de werkelijke ranglijst binnen gedrongen.

The Dark Salvation: Core account met een goed cluster en een in ieder geval een goede hoofdspeler die niet bang is om de oorlog aan te gaan, verwachtingen zijn hoog!!! Daarnaast een echte stam speler.

Meest belovende stam voor de toekomst: De topstam waarbij het intern het langste rustig blijft.

Grootste blunder:
Het aannemen van front accounts (.The Void en Batterij) binnen ~P onder mijn leiding, terwijl er eigenlijk niemand OS wilde sturen of beschikbaar had doordat er eigenlijk al interne groepsvorming plaats had gevonden binnen ~P en grotendeels iedereen alleen aan zichzelf dacht en wilde denken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Yoshi | Tai Chi:
Mijn co, hoe hij zelfs uit de meest negatieve dingen het positieve kan halen en er altijd vol voor wilt gaan. Tevens zeer knap dat hij het al 4-5 maanden met mij vol houdt :p.

Jelle | Experienced: Het is Jelle. Iedereen die Jelle kent weet wel wat ik bedoel <3

Marvin | The Dark Salvation: Hoe hij W54 heeft opgepakt midden in de loop van wereld is zeer knap, verder een top gast om mee te praten :).


Iedereen die dit spel eerlijk en oprecht speelt en geen stabs, clusterfucks of andere nare acties nodig heeft om zijn of haar voordeel te behalen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Yoshi (Tai Chi), Jelle (Experienced), Marvin (TDS), Bert als we over boogschutters praten ;) (Speedslak), Dante & Sander (.AfterSky) en vele andere waar ik goede en kritische gesprekken mee kan voeren :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Het domste topic: Lief doen voor Tai Chi. Born alone, die alone, alsnog wel leuk idee van @Hopeful. Daarnaast alle inactieve topic's.

Favoriete forum poster: @Hopeful kan ik altijd wel om lachen, ook heb ik zeer veel respect voor @DanteChnoligy en zijn altijd uitgesproken mening (ondanks dat ik het ook vaak niet eens ben met hem).

<3

Ik zal eens kijken of ik dinsdag ofzo tijd heb voor een objectief lijstje!
 
Bovenaan