Spotprenten topic W55

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hallo lieve fruithapjes en zonnestraaltjes van W55 en omstreken! Vanavond zaten ik en een aantal andere in het prachtige W55 skypegesprek herinneringen op te halen aan een oudere wereld waar het ''spotprenten topic'' toch wel het topic van de wereld was.

Ik hoop dat het ook hier voor wat levendigheid & pareltjes van prentjes kan zorgen :). Laten we het vooral luchtig en gezellig houden (gezien we in de andere topics allemaal lieverds voor elkaar zijn).

Mede mogelijk gemaakt door een geheime bron schiet ik maar als eerste;

DxN813k.jpg
 

DeletedUser77289

Guest
Want als je het zelf doet is het niet erg :s

index.php
 

Bijlagen

  • ^6AB2E98E4D4893DACA437711C7FAAA53E7C1B1A6317B154F0A^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
    ^6AB2E98E4D4893DACA437711C7FAAA53E7C1B1A6317B154F0A^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 119
Reactiescore
1.454
@Unique. en @Gdynam , jullie hebben per ongelijk een foutje gemaakt. De afkorting van Edelparade is namelijk Par., niet AMB :p
 

DeletedUser75946

Guest
Daarnaast persoonlijk gericht, dus sowieso zielig.

Ach, tim kan er wel tegen, het is niet helemaal onterecht hé, hij vindt zichzelf heer en meester van het AF. Hoe zijn sociaal leven IRL is weet ik uiteraard niet, dus neem het ook niet serieus. Het is misschien wel wat hard uitgedrukt :S Sorry aan de teergevoelige mensjes hier. xxx
 
Reactiescore
3.452
Ach, tim kan er wel tegen, het is niet helemaal onterecht hé, hij vindt zichzelf heer en meester van het AF. Hoe zijn sociaal leven IRL is weet ik uiteraard niet, dus neem het ook niet serieus. Het is misschien wel wat hard uitgedrukt :S Sorry aan de teergevoelige mensjes hier. xxx
Ga stabben ofzo
 
Reactiescore
1.454
@Mastaachief8 , vergeleken met de gemiddelde post van Par. (natuurlijk met zijn uitzonderingen) is Tim zeker heer en meester van het AF :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zoals ik mijn vorige post besproken zijn dat de idioten die mij net het gevoel geven beter en superieur te zijn. Van mij maakt het niet uit dat je zulke prentjes maakt hoor @Mastaachief8 , probeer de volgende keer alleen je hersencellen te gebruiken en dan zie je in met wie je effectief aan het lachen bent in je spotprent.

Je bent net zoals mij een AF volger, zowel lezen als posten. Hiermee heb je direct een statement gemaakt dat je zelf ook "heel onzeker in het echte leven" bent en "weinig vrienden" heeft. Net als zowat alle AF posters dus buiten jezelf voor paal te zetten en je deelnemende stamleden kom je hier eigenlijk de hele tw community afbreken. Lijkt me een vrij onzinnige post dus. Er zijn er hier meer dan genoeg die een prima leven hebben waaronder ikzelf, geen paniek vrienden genoeg dus jij moet dat gat niet proberen vullen. Zelfs al was die bewering waar dan is het alsnog gewoon een triestige opmerking. Even zodat je het weet.

Dus we weten nu dat je niet alleen mij maar ook jezelf aanspreekt. Dan hebben we nog juist even te zoeken wat de oorzaak van dit dom posten was. Mijn ervaring op het algemeen forum en ingame is dat er een type spelers bestaat dat graag wil meedoen met de grote jongens maar daar de skills of middelen voor heeft. Ik herken dat in jou, je wil graag mee posten op het algemeen forum, al doen niet voor likes en status te verwerven (misschien ben je wel onzeker, not judging). Aangezien al gebleken is dat je daar niet echt in slaagde in een verbale discussie probeerde je met een spotprent. Ik ervaar dat op zich al als een overwinning, dus dankje daarvoor. Mijn zelfrespect weer de hoogte in. Als we dan de kwaliteit van het plaatje zien blijkt dit een zeer wanhopige poging om jezelf boven mij te proberen plaatsen. Zoals je ondertussen misschien gemerkt hebt is dat niet echt gelukt.

Los van dit alles hebben we dan nog de contradictie van jou of 1 van jouw stamleden die net voor meer vriendelijkheid wou pleiten. Deze man heb ik vriendelijk naar de praathoek verwezen, zeer jammer dat jij dan onderweg bent verloren gelopen en met persoonlijke 'beledigingen' probeert andere topics te vullen. Laten we dus afspreken dat we niet gaan persoonlijk aanvallen, zeker niet als het maar zo'n zwakke mopjes zijn. Verder nogmaals je de raad geven gewoon uit te loggen, het AF is duidelijk geen plek voor jou.

En een weetje voor alle spotprent plaatsers, een plaatje zetten dat ook op jezelf van toepassing is mag, maar je zet alleen jezelf voor schut. Misschien eens over nadenken.

Groetjes de heer en meester van het AF!
 

DeletedUser77289

Guest
@Unique. en @Gdynam , jullie hebben per ongelijk een foutje gemaakt. De afkorting van Edelparade is namelijk Par., niet AMB :p

Hahahah :p Nee hoor Klopt volledig! De kids waar ik op babysit maken ook zo flauwe mopjes :s


Mag je dan niet met spelers spotten? Als je nergens tegen kan, ga dan maar naar de praathoek. Maar ok, we zullen het hier maar wat kalmer aan doen om het leuk te houden! Anders loopt iedereen hier binnenkort enkel elkaar uit te schelden.

Nog een leukerd:
cvMhkRtyQH_VbUCdDzQHCw.png

Nu wel even genoeg over amb gezeikt. ander pm je me maar, heb nog meme's staan x

Mvg,
Maxime
 
Bovenaan