Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser64575

Guest
Helemaal in het begin op Dead Bite, jij lag vgm zelfs naast me, wij waren dat rechtse cluster van Cyan. Was daar pas later solo gestart maar clear liep dood op 15k punten en toen werd ik genobled :snob: dus heb alleen maar in het echte begin bij cyan gezeten, wrss ken je het acc niet eens meer :p

Haha jaa die ken ik nog wel, maar jullie kwamen indd niet ver :p
 

DeletedUser64575

Guest
Er was helaas geen "jullie" speelde solo dus dat was ook een van de reden waarom het al zo vroeg ophield :(

Aah zonde :eek: Was een leuke wereld, totdat de Heinz leden naar Cyan kwamen. Wij lagen nadat jij, douwejan en Devastation waren gestopt helemaal solo in het westen te domineren, maar ineens moesten we rekening houden met Heinz die voorheen de vijand was en hadden ze cabbie gerekruteerd (eindigde de wereld met de eerste rang), die wij al op de adelsplanner hadden staan :p Daarna zijn we gestopt omdat we zin en tijd meer hadden. Ik snap nog altijd niet hoe Cabbie de wereld heeft gewonnen. Toen wij iets van 200k punten hadden waren zij rustig BB's aan het edelen en als ze niet in Cyan waren gekomen, hadden wij ze waarschijnlijk wel kunnen hebben :rolleyes2:
 

DeletedUser70476

Guest
Aah zonde :eek: Was een leuke wereld, totdat de Heinz leden naar Cyan kwamen. Wij lagen nadat jij, douwejan en Devastation waren gestopt helemaal solo in het westen te domineren, maar ineens moesten we rekening houden met Heinz die voorheen de vijand was en hadden ze cabbie gerekruteerd (eindigde de wereld met de eerste rang), die wij al op de adelsplanner hadden staan :p Daarna zijn we gestopt omdat we zin en tijd meer hadden. Ik snap nog altijd niet hoe Cabbie de wereld heeft gewonnen. Toen wij iets van 200k punten hadden waren zij rustig BB's aan het edelen en als ze niet in Cyan waren gekomen, hadden wij ze waarschijnlijk wel kunnen hebben :rolleyes2:

Ja dat was niet echt een sterk acc imo, qua punten waren ze dan wel groot maarjah idd een leuke wereld :)
 

DeletedUser64575

Guest
Ik heb een zwak voor blowende pokemons dus die zijn zeer zeker welkom!



Volg je dat ook? Morgen weer een nieuwe aflevering! :eek:

Veel beter dan een blowende pokemon krijg je het niet :cool:

Jaa ik zat eigenlijk te wachten tot het seizoen klaar was, zodat ik in 1 keer door kon kijken, maar ik kon niet meer wachten dus ben nu pas bij 80 :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb die van m'n broertje nu overgenomen. Kereltje liet hem telkens in de wc liggen en nou is 'ie hem kwijt XD

En de hele dag zo'n ding tussen/op je vingers draaien is fijn hoor ;)

Je zou beter wat anders tussen je vingers draaien!

Zijn er eigenlijk nog topstammen? Want wij zijn zoekende en te lui om een solli te schrijven :eek:

Kom bij mij erbij, dan ben je sowieso niet de stamnoob noch de minst actieve, win win :D
 
Bovenaan