AUT

Reactiescore
207
Hier zal wss wel een new gen joke ergens van toepassing zijn alleen ben ik zelf te new gen om ze te zeggen :( . (Neem die zin hier niet te serieus aub)

Laten we anders gewoon zeggen iemand voelde zich terecht gestabbed en de andere personen proberen het zoveel mogelijk te minimaliseren, daar komt het zo goed als op neer.
 
Reactiescore
760
Redbull wilt vast wel een treintje op zijn dak:oops:
 
Reactiescore
660
Geen idee waar die anders naar toe gaan? :confused:
Misschien naar diegene die de aanval kreeg. En niet de ondersteuner, maar nu doe je me twijfelen.
@Pimsie. wie krijgt de odd punten, de verdediger of de ondersteuner?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Misschien naar diegene die de aanval kreeg. En niet de ondersteuner, maar nu doe je me twijfelen.
@Pimsie. wie krijgt de odd punten, de verdediger of de ondersteuner?

Verdediger en ondersteuner, verdediger krijgt ODD, ondersteuner krijgt ODAO. Telt beide mee voor OD
 
Reactiescore
660
Hier zal wss wel een new gen joke ergens van toepassing zijn alleen ben ik zelf te new gen om ze te zeggen :( . (Neem die zin hier niet te serieus aub)

Laten we anders gewoon zeggen iemand voelde zich terecht gestabbed en de andere personen proberen het zoveel mogelijk te minimaliseren, daar komt het zo goed als op neer.
Inderdaad en hoezo speel jij op medoxx, mijn accountje voor een lange tijd geweest?
 

DeletedUser

Guest
Dus die Nap was er enkel op voorwaarde dat ze een speler niet ondersteunen :p Goede basis om op verder te werken.

En hoe ging die aanval op Sophia want zie vooral veel ODD en geen dorpenverlies.
 
Reactiescore
1.089
Tja als mastermark in je stam zit ben je sowieso genaaid. Als die het ergens niet mee eens is gaat hij gewoon de stam uit en gelijk zijn eigen stamgenoten aanvallen, zie classic 13.

Nee als je daarop moet bouwen is je stam eerder in het nadeel dan in het voordeel. Raad ook sterk aan om mastermarkB uit je stam te weren.
 
Reactiescore
660
Tja als mastermark in je stam zit ben je sowieso genaaid. Als die het ergens niet mee eens is gaat hij gewoon de stam uit en gelijk zijn eigen stamgenoten aanvallen, zie classic 13.

Nee als je daarop moet bouwen is je stam eerder in het nadeel dan in het voordeel. Raad ook sterk aan om mastermarkB uit je stam te weren.

En te edelen? Of is dat wat lastig?
 

DeletedUser6916

Guest
Dus die Nap was er enkel op voorwaarde dat ze een speler niet ondersteunen :p Goede basis om op verder te werken.

En hoe ging die aanval op Sophia want zie vooral veel ODD en geen dorpenverlies.

Ging goed, mooie deff clears en wat echte halve clears, ze hebben alles doodgelopen (met vrijwel de gehele stam).

Proficiat voor de poging, het resultaat is niet om over naar huis te schrijven, maar dat is een houding die ze als stam al aangenomen hebben door zich te profileren als stabbers. :tongue:
 
Bovenaan