Classic #14 instellingen suggesties mogen hier

Reactiescore
1.094
Waar heb jij leren lezen? Je kan toch zien dat mijn post WEL serieus bedoelt was, het maakt dus wel degelijk uit wie het postte. Ik post hem nog wel een keer voor de mensen met gebrek aan leesproblemen.

- Bouwen: 450%
- Commando's: 300%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: nee
- Ridder/Standbeeld: nee
- Bonusdorpen: nee
- Kerk en geloof: nee
- Uitkijktoren: nee
- Burgerwacht: nee
- Moraal: nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): ja, 2 per speler, groeien mee tot 1k
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: Ja, 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: NVT

Instellingen:
- Nachtmodus: 0:00 tot 8:00
- Startdirectie kiezen: ja
- Aanvalstiming: seconde
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 28%, stammenlock wanneer dit bereikt is, 30 dagen vasthouden
- Ledenlimiet Stam: 7
- Vlaggen: nee
- Limited haul: No haul

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd

Ik vraag mij echt af, doe je dit nou expres of ben je werkelijk zo?

Gast begrijp je echt niet dat ik totaal niet overtuigd ben dat jullie verschillende personen zijn en ik daarom beide aanspreek? Dat heeft niks met lezen te maken. Maar meer met de geloofwaardigheid en gedrag van beide.

Maar whatever, dan is bij deze turtle de kleuter. Een 47 jarige die zich gedraagt als een 4 jaar oud kind, bevriend met knul van 23/24 jaar oud (??) met een meerdere persoonlijkheidsstoornis.

Toet toet boink boink Peppie en Kokkie
 

DeletedUser75558

Guest
Gast begrijp je echt niet dat ik totaal niet overtuigd ben dat jullie verschillende personen zijn en ik daarom beide aanspreek? Dat heeft niks met lezen te maken. Maar meer met de geloofwaardigheid en gedrag van beide.

Maar whatever, dan is bij deze turtle de kleuter. Een 47 jarige die zich gedraagt als een 4 jaar oud kind, bevriend met knul van 23/24 jaar oud (??) met een meerdere persoonlijkheidsstoornis.

Toet toet boink boink Peppie en Kokkie
In my business en xturtle deden eens beide speed wist je dat? Leg dat mij eens effe uit, speel ik op 2 accounts tegelijk speed :eek:? Als mijn lijst effe serieus benaderd nu zou worden, dat zou zeer geapprecieerd worden!
 

DeletedUser72857

Guest
In my business en xturtle deden eens beide speed wist je dat? Leg dat mij eens effe uit, speel ik op 2 accounts tegelijk speed :eek:? Als mijn lijst effe serieus benaderd nu zou worden, dat zou zeer geapprecieerd worden!

Tijdens dat hele ban verhaal door foute logins bij D beweerde jij dat er wel 10 tallen mensen je wachtwoorden weten van je speedaccounts dus dat jij het niet perse bent op je eigen accounts. Dat mes snijdt langs 2 kanten, ook hier kan het dus iemand anders geweest zijn dus.

Je beweerde deze classic ook dat Timon en Paul 2 verschillende entiteiten zijn binnen tribalwars, dat bleek ook niet waar. Enkele classics geleden was je ook weer iemand anders, je probeerde Joel nog te overtuigen deze keer met een screenshare maar nadien bleek het dus weeral niet waar (ps. irritante stem heb je trouwens). Dat die xturtle letterlijk alleen post wanneer jij post en nog eens 'een vriend' van 47 jaar blijkt te zijn lijkt me in lijn met het verleden gewoon extreem onwaarschijnlijk. Misschien is zijn naam Paulo dan (een nonkel ofzo?) vergelijkbaar met Paulina classic 7 die eerst heel haar familie verloor en dan haar ouders en dan bleken ze ineens kanker te hebben enzo.

Voor uitsluitend een internettroll te zijn ga je te ver, je voordoen als een ander persoon 'begint' serieus pathologische neigingen te krijgen. ZOEK HULP!

Over je lijstje dat je repostte 'voor mensen met een gebrek aan leesproblemen' (mensen met een gebrek aan leesproblemen hebben geen repost nodig maar ja), ligt in de lijn van een paar andere voorstellen zonder echt een verandering op wat punten komma's na.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Lekker naathje
 

DeletedUser74552

Guest
Om weer even een serieuze suggestie te doen.

Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 2

Ter info: Ik verwacht ongeveer een productie van 15 - 16k op level 30 nodig te hebben voor deze instellingen. De vorige classic (no haul) stond hij op 19,2k op level 30. Vandaar met deze instellingen en een limited haul ietsjes lager.

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: NEE
- Ridder/Standbeeld: NEE
- Bonusdorpen: NEE
- Kerk en geloof: NEE
- Uitkijktoren: NEE
- Burgerwacht: JA
- Moraal: NEE
- Prestaties: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): JA 1 per speler. Groeien mee tot 1.000
- Edelmanproductie: munten, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 26 TS per edelman
- Technologieën: Simpel.
- Beginnersbescherming: NEE
- Beginnersbescherming ratio: NEE

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 07:00.
- Startdirectie kiezen: NEE
- Aanvalstiming: Milliseconde
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 8 uur.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 30% dominantie, 31 dagen behouden. Zodra de 31 dagen in gaan, gaat tribelock aan.
- Ledenlimiet Stam: 8 tot 10 per stam
- Vlaggen: Absoluut niet.
- Limited haul: JA, tot max 20 mio.
- Boerderijlimiet: JA
- Je mag vrienden uitnodigen.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78369

Guest
Is er al een richtlijn wat betreft de startdatum van classic #14?
 
Reactiescore
420
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja ( 1 à 1,5 per speler )
- Edelmanproductie: Pakketten, goedkoop herbouwen in zelfde dorp.
- Toestemmingsdaling per edelman: 18 - 43
- Technologieën: 3 levelsysteem ( kan er gekeken worden om ook speer en zwaard te ontwikkelen waardoor je dus zwaard op 0 kunt zetten? )
- Beginnersbescherming: 3-4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Eerste 10 dagen 1/2. Je kan dus geen dorpen aanvallen die de helft of dubbel zo groot zijn.

Instellingen:
- Nachtmodus: 23:00 - 07:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Volle seconden aangezien jullie niets tegen botters doen.
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: Oneindig

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 20%, voor 30 dagen houden.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Mag aan als iedereen vanaf 0 vlaggen begint.
- Limited haul: Limited haul met een max van 30 mio.
- Tribelock: Hoeft niet echt een tribelock te staan maar na 20 dagen kun je de stam niet meer uit en Os sturen of ontvangen lukt enkel als je 72u in de stam zit.
- Boerlimiet: Op boer 30 kan er max 50k aan bevolking staan oid.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd ( kost niet zoveel en wat extra gs is altijd leuk )
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Iemand wil vroeg gaan slapen :p

Die toestemmingsverlaging brengt een veel te grote gelukfactor mee imo, meende dat de classics voornamelijk instonden voor die geluksfactor zo laag mogelijk te houden en het op de skills zelf over te laten. Die 10 dagen aan 1/2 ratio gaan je start platleggen nadat je een 2e dorp hebt dus dat lijkt me niet zo'n fijne. Die vlaggen is niet realistisch lijkt me gezien die al aan accounts gelinkt zijn en ik zie ze geen 2e verzameling vlaggen instellen voor een classic.

Die tribelock vind ik wel een leuk concept al heeft het natuurlijk het risico met zich mee dat eens de classic is begonnen het toch niet is ingesteld zoals je vraagt :rolleyes:
 

DeletedUser75558

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja ( 1 à 1,5 per speler )
- Edelmanproductie: Pakketten, goedkoop herbouwen in zelfde dorp.
- Toestemmingsdaling per edelman: 18 - 43
- Technologieën: 3 levelsysteem ( kan er gekeken worden om ook speer en zwaard te ontwikkelen waardoor je dus zwaard op 0 kunt zetten? )
- Beginnersbescherming: 3-4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Eerste 10 dagen 1/2. Je kan dus geen dorpen aanvallen die de helft of dubbel zo groot zijn.

Instellingen:
- Nachtmodus: 23:00 - 07:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Volle seconden aangezien jullie niets tegen botters doen.
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: Oneindig

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 20%, voor 30 dagen houden.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Mag aan als iedereen vanaf 0 vlaggen begint.
- Limited haul: Limited haul met een max van 30 mio.
- Tribelock: Hoeft niet echt een tribelock te staan maar na 20 dagen kun je de stam niet meer uit en Os sturen of ontvangen lukt enkel als je 72u in de stam zit.
- Boerlimiet: Op boer 30 kan er max 50k aan bevolking staan oid.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd ( kost niet zoveel en wat extra gs is altijd leuk )
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
Goed, maar die 20 dagen slaan nergens op trouwens, want dan straks zit je met een stamgenoot die plotseling stopt, waardoor je bijna al instant geen kans meer maakt op een overwinning, je kan beter vanaf een bepaald percentage een tribelock doen, dan een aantal dagen.
 
Reactiescore
660
Goed, maar die 20 dagen slaan nergens op trouwens, want dan straks zit je met een stamgenoot die plotseling stopt, waardoor je bijna al instant geen kans meer maakt op een overwinning, je kan beter vanaf een bepaald percentage een tribelock doen, dan een aantal dagen.
In de vijf classics dat ik speelde is er geen 1 keer zo maar een stamgenoot ff gestopt. Of ik kan het me niet meer herinneren, zo win je dus werelden, een goede groep samenstellen.
 
Reactiescore
420
Het gaat me niet zozeer om een tribelock maar meer erom dat je geen os buiten de stam kan sturen + je enkele dagen lid moet zijn om OS te krijgen en dat je bijvoorbeeld eens je in een stam zit er 2 weken in moet blijven.

Ik ben ook geen voorstander om die beginnersratio in te voeren maar zo maak je het wel interessant om nog enkele laat startende accounts wat voordeel te geven.

Die toestemming verlaging is idd een beetje te yolo dus ofwel gewoon 20-35 of iets speciaals in de vorm van 24-27.

Die Nachtbonus om 23u laten beginnen is omdat tegenwoordig meer en meer voor een 8u durende Nachtbonus gekozen wordt. En tot 8u vind ik dan laat dan begint die beter een uurtje vroeger :)
 
Reactiescore
77
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Ja (zonder items) (Puur zodat ik m'n dorpen naar 10.000 punten kan uitbouwen :p)
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja (0.5 per speler)
- Edelmanproductie: Pakketten, goedkoop herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 30 (gewoon 4 edels om een dorp te edelen en geen geluksfactor bij recappen)
- Technologieën: 3 levelsysteem
- Beginnersbescherming: 4 dagen

Instellingen:
- Nachtmodus: 23:00 - 09:00 (Het is zomervakantie, ik wil ook nog op stap kunnen gaan OKE?!)
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Milliseconde (50ms)

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 20% dominantie behouden voor 30 dagen
- Ledenlimiet Stam: 3
- Vlaggen: Nee
- Limited haul: No haul
- Tribelock: Nee

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 

DeletedUser75892

Guest
Spelsysteem:
- Ridder/Standbeeld: Ja (zonder items) (Puur zodat ik m'n dorpen naar 10.000 punten kan uitbouwen :p)

72af80b8f42abb7a084a6a41fbc4d616.png
 
Reactiescore
1.094
Wat heeft iedereen toch met die idiote dominatie voorwaarden.

De een wilt 75% met 15 man de volgende 55% met 10, de andere wilt 20% met 3 man per stam. Jezus zeg, doe ff normaal.

We hadden deze classic 30% met 5 man, en dat was eigenlijk al te hoog. Alleen dankzij
de wereldomstandigheden hebben we daar relatief weinig last van gehad. Maar als die niet zo waren, hadden we wss nu nog gespeeld.
Dominatievoorwaarden van 20% met 3 man zijn gewoon buiten proporties, dat betekend bijna 7% dominatie per account. Dat is echt absurd veel. 5% is een heel mooi uitgangspunt, we hebben classic gehad van iets hoger en iets lager. Zal ook afhankelijk zijn van de wereldsettings (voornamelijk barbarenratio). Maar om er bijna 2% boven te gaan zitten, gaat zeker met lage stamlimieten niet werken. Er zullen teveel barbaren en of noobs overblijven die daardoor het percentage verlagen, en de wereld kunstmatig rekken. Wereld zal tegen de tijd dat de 20% wordt bereikt dus allang gespeeld zijn.

Behalve dat gaan classics met veel meer dan 8 per stam ook niet echt werken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
De laatste instellingen van @lmnt12 lijken ons ook wel wat. In de definitieve versie zal het er als volgt uitzien:

Laatste feedback kan tot morgen de wereld gereset wordt, deze instellingen ingesteld worden en de aankondiging de deur uit gaat.

Details:


- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.25) (Stond op 300%, dat is te snel)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Gedeactiveerd
- Ridder/Standbeeld: Gedeactiveerd
- Bonusdorpen: Gedeactiveerd
- Kerk en geloof: Gedeactiveerd
- Uitkijktoren: Gedeactiveerd
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 1 per speler, groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-26
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Uit

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 8:00
- Startdirectie kiezen: Neen
- Aanvalstiming: Volle seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 12 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 15%, 30 dagen vasthouden. (Verlaagd)
- Tribelock: Geactiveerd zodra een stam 10% van de wereld bezit (Zie boven)
- Ledenlimiet Stam: 6 leden
- Vlaggen: Gedeactiveerd (Vlaggen zijn overkoepelend en niet voor classic)
- Limited haul: Geactiveerd, groeit mee met de wereldleeftijd tot maximaal 20 miljoen per dag. (Start 30.000)
- Boerderijlimiet: Per level van de boerderij worden 1.500 eenheden ondersteund.
- OS buiten de stam: Ondersteuning kan enkel binnen de stam verstuurd worden van leden die langer dan 5 dagen lid zijn.

Om discussies in de toekomst te vermijden: Je kan pas versturen naar andere leden als je langer dan 5 dagen lid bent van een stam, ECHTER kan je wel ontvangen ook al ben je slechts 1 uur lid. De beperking is dus enkel geldig op VERSTUREN!

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
2.490
@poo en ik lopen nog te bikkelen over de dominantie (Eerder 15 of eerder 20) ... opinies welkom ;)
 
Bovenaan