Top/flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
12:27
79774736ae98e775ef99794dc2fe89ef.png


12:37
fdb59dcc5ec372ffe4a8c4c592f5a8e7.png


Come on Tirroj3, hier muur boosten?
Hopelijk wordt dat nog eens verboden in een wereld, want dit verpest het helemaal :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
12:27
79774736ae98e775ef99794dc2fe89ef.png


12:37
fdb59dcc5ec372ffe4a8c4c592f5a8e7.png


Come on Tirroj3, hier muur boosten?
Hopelijk wordt dat nog eens verboden in een wereld, want dit verpest het helemaal :(
Nawhhh kan je het niet winnen? Xx
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mwah, hij defft wel matig en heeft veel te danken aan allemaal muur boosts :p

Echter nog geen dorp verloren, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
 

DeletedUser61134

Guest
Je bedoeld een massa van 6+ spelers met 3 edelaars tegenover één speler met een huge front zonder hulp omdat de wereld al verpest was?
Zeer goeie vergelijking Becca, ga zo door. Een werkelijk aanwinst voor dit AF.

Hij had toch groot praat?
Tegen 6+ spelers en 3 Edelaars met groot front kan je makkelijk winnen?
 

DeletedUser61134

Guest
Juh, jij zou iemand gelijk gaan stabben :rolleyes2:

Nope, alleen Martijn heb ik nog openlijk gestabbed ook nooit van plan geweest bij anderen.
En heb van een stam waar ik uit gekicked was informatie gelekt :)
Maar dat doet Melvin ook ^^
 
Reactiescore
94
Hij had toch groot praat?
Tegen 6+ spelers en 3 Edelaars met groot front kan je makkelijk winnen?
Tenzij ik de laatste mededeling van het twteam heb gemist en daardoor niet weet dat groot praat inmiddels in de vorm van een altijd succesvolle aanval kan worden gestuurd op stacks die tot een tiental uren ver opgesteld staat in hoeveelheden waar wij solo niet langskwamen, denk ik dat het niet heel relevant is dat er sprake is van grootspraak.
Leo profileerde zich veels te goed en sprak over enkele stamleden alsof zij de beste spelers ter wereld waren, ik geef melvin groot gelijk dat hij af en toe (te) groot sprak. Dat er toen plots een 3 koppige jump-unit voor ons verscheen hadden wij niet kunnen voorzien.
 

DeletedUser61134

Guest
Tenzij ik de laatste mededeling van het twteam heb gemist en daardoor niet weet dat groot praat inmiddels in de vorm van een altijd succesvolle aanval kan worden gestuurd op stacks die tot een tiental uren ver opgesteld staat in hoeveelheden waar wij solo niet langskwamen, denk ik dat het niet heel relevant is dat er sprake is van grootspraak.
Leo profileerde zich veels te goed en sprak over enkele stamleden alsof zij de beste spelers ter wereld waren, ik geef melvin groot gelijk dat hij af en toe (te) groot sprak. Dat er toen plots een 3 koppige jump-unit voor ons verscheen hadden wij niet kunnen voorzien.

Dus je zegt dat 3 mensen teveel waren en jullie gewoon opgaven?
En Leo had doordachte posts en kon duidelijk uitleggen WAAROM hij zichzelf goed vond.

Melvin daarintegen kan niet verder komen dan: "Ik ben de beste"
Heb nog altijd 0 argumenten gezien waarom hij enig respect moet verdienen en het recht heeft iemand af te kraken.
 
Reactiescore
94
Dus je zegt dat 3 mensen teveel waren en jullie gewoon opgaven?
En Leo had doordachte posts en kon duidelijk uitleggen WAAROM hij zichzelf goed vond.

Melvin daarintegen kan niet verder komen dan: "Ik ben de beste"
Heb nog altijd 0 argumenten gezien waarom hij enig respect moet verdienen en het recht heeft iemand af te kraken.
Ik zeg inderdaad dat drie mensen teveel is als wij geen enkele scheur in hun verdediging kunnen veroorzaken en zij met alleen hun drieën al genoeg off hadden om onze verdediging ruimschoots te baas te zijn. Laat staat als zij enkele buren vragen die vervolgens al onze dorpen afbraken met enkele honderdtallen clears.
Uiteraard hadden we een (serieuze) poging kunnen doen om te verdedigen, maar dat was in onze ogen zinloos. Onze buren hadden de handdoek al in de ring geworpen en ons front nam met het uurtje toe. Met posts als die van Leo die heel Milf op het leveltje goddelijk plaatste waren wij beide ook snel klaar met de wereld.

Tja, ik ken melvin op een andere manier dan jij. Zal je gewoon eens moeten ervaren denk ik
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zeg inderdaad dat drie mensen teveel is als wij geen enkele scheur in hun verdediging kunnen veroorzaken en zij met alleen hun drieën al genoeg off hadden om onze verdediging ruimschoots te baas te zijn. Laat staat als zij enkele buren vragen die vervolgens al onze dorpen afbraken met enkele honderdtallen clears.
Uiteraard hadden we een (serieuze) poging kunnen doen om te verdedigen, maar dat was in onze ogen zinloos. Onze buren hadden de handdoek al in de ring geworpen en ons front nam met het uurtje toe. Met posts als die van Leo die heel Milf op het leveltje goddelijk plaatste waren wij beide ook snel klaar met de wereld.

Tja, ik ken melvin op een andere manier dan jij. Zal je gewoon eens moeten ervaren denk ik

En dan terug naar mijn punt.
Waarom vertelt Melvin dit dan niet op W45 en moet jij er nu mee komen? :p
 
Bovenaan