Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Tja alsof jullie dat al niet deden maar wij gebruiken geen kata, er stonden bij kata semderij standaard ingesteld voor ajacied omdat die altijd kata,s gebruikt

dus de eerst paar aanvallen die door mijn co de deur uit zijn gegooid kwamen de kata inderdaad op smederij
ik heb het erna gelijk uitgevinkt en weer op muur gezet

is puur uitleg verder niet want eerlijk spel kent humble toch al tijden niet

Ah, vandaar dat mijn hoofdgebouw ook naar 1 is gekatapulteerd door je lieftallige stamgenoot?
 

DeletedUser77155

Guest
dat geloof ik niet hij staat al de hele dag op muur behalve de eerste kleine serie die stond op smederij

wat stamgenoten doen weet ik niet maar humble krijgt wat ze geven samen met hun holmaatje ajacied413 die altijd alle gebouwen sloopt
 

Deleted User - 487871837

Guest
dat geloof ik niet hij staat al de hele dag op muur behalve de eerste kleine serie die stond op smederij

wat stamgenoten doen weet ik niet maar humble krijgt wat ze geven samen met hun holmaatje ajacied413 die altijd alle gebouwen sloopt

Ik heb NS nog nooit kata's gegeven.

Je kan het geloven of niet, maar m'n hoofdgebouwen zijn hier en daar toch echt platgegooid ;)
 

DeletedUser59552

Guest
dat geloof ik niet hij staat al de hele dag op muur behalve de eerste kleine serie die stond op smederij

wat stamgenoten doen weet ik niet maar humble krijgt wat ze geven samen met hun holmaatje ajacied413 die altijd alle gebouwen sloopt
Noem 1 iemand uit humble die jou kata's gaf?
 

DeletedUser75339

Guest
dat was de vraag niet
beter lezen hansje pansje

De vraag was slecht opgesteld en zou een irrelevant antwoord opgeven.
Ik geef de echte redenering waar je veel meer mee bent.
Dat een onnozel bertje als jij dat niet begrijpt is dan wel weer typisch :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59552

Guest
Jullie laten ajacied waar jullie mee samenwerken hem kata'en ...
Dan moet je niet raar opkijken als je er zelf terugkrijgt he :p
Dus dan mogen we ook jou gaan kata'en? Jullie werken met sando samen en die kata'd humble nu ook. Dacht dat je geen kata-oorlog wilde, maar als je het zo graag wilt, verander ik al m'n clears wel naar 400 kata's. Dat heb ik voor je over, lief hè?

Daarbij, sinds wanneer werken wij samen met hem? Wellicht moeten we dat maar eens doen dan.

Mijn vraag was heel duidelijk, wie uit Humble heeft jou ooit gekata'd? Niet, wie van w51 heeft jou ooit gekata'd?
 

DeletedUser75339

Guest
Dus dan mogen we ook jou gaan kata'en? Jullie werken met sando samen en die kata'd humble nu ook. Dacht dat je geen kata-oorlog wilde, maar als je het zo graag wilt, verander ik al m'n clears wel naar 400 kata's. Dat heb ik voor je over, lief hè?

Daarbij, sinds wanneer werken wij samen met hem? Wellicht moeten we dat maar eens doen dan.

Mijn vraag was heel duidelijk, wie uit Humble heeft jou ooit gekata'd? Niet, wie van w51 heeft jou ooit gekata'd?

Geen 900 zoals suicide ^^ ?

Geen idee sinds wanneer jullie ermee samenwerken , maar op dit moment 100% zeker wel.
 

DeletedUser59552

Guest
Geen 900 zoals suicide ^^ ?

Geen idee sinds wanneer jullie ermee samenwerken , maar op dit moment 100% zeker wel.
400 is genoeg hoor!

Ah, dus omdat we wellicht in de toekomst samen zouden werken met Ajacied (nu dus), is het geoorloofd om te kata'en?

Nou, op dit moment werken jullie 100% zeker wel met NS samen, zij kata'en, dus is het geoorloofd dat wij (humble) edict mogen kata'en volgens jullie.

Hoor je de hypocrisie niet eens te meer? Alles maar goed praten en als Humble iets doet, meteen schreeuwen van stab dit stab dat.
 

DeletedUser75339

Guest
400 is genoeg hoor!

Ah, dus omdat we wellicht in de toekomst samen zouden werken met Ajacied (nu dus), is het geoorloofd om te kata'en?

Nou, op dit moment werken jullie 100% zeker wel met NS samen, zij kata'en, dus is het geoorloofd dat wij (humble) edict mogen kata'en volgens jullie.

Hoor je de hypocrisie niet eens te meer? Alles maar goed praten en als Humble iets doet, meteen schreeuwen van stab dit stab dat.

Nee jullie zijn begonnen door samen te werken met ajacied.
N-S kata'de ajacied niet , daar begon die zelf mee.
Daarbuiten hebben wij daar afspraken over in tegenstelling tot humble vs ns en ajacied vs n-s

ik weet hoe hard je ernaar smacht om te gaan kata'en , maar zal niet voor direct zijn , jammer :p
 

DeletedUser59552

Guest
Nee jullie zijn begonnen door samen te werken met ajacied.
N-S kata'de ajacied niet , daar begon die zelf mee.
Daarbuiten hebben wij daar afspraken over in tegenstelling tot humble vs ns en ajacied vs n-s

ik weet hoe hard je ernaar smacht om te gaan kata'en , maar zal niet voor direct zijn , jammer :p
En wij werkten tot nu niet met Ajacied samen. Dus de kata-actie van sando op humble is volledig nieuw.

Nogmaals, ik pas enkel jouw eigen woorden toe he, ik herhaal enkel jouw woorden maar dan met een andere link.

Ja, jij niet dan?
 

DeletedUser75339

Guest
En wij werkten tot nu niet met Ajacied samen. Dus de kata-actie van sando op humble is volledig nieuw.

Nogmaals, ik pas enkel jouw eigen woorden toe he, ik herhaal enkel jouw woorden maar dan met een andere link.

Ja, jij niet dan?

Jawel jullie werken wel met ajacied samen anders zou die jullie toch niet helpen ?

Nee ik heb dat niet nodig , amuseer me zo al prima.
 
Reactiescore
3.536
N-S kata'de ajacied niet , daar begon die zelf mee.

Fout, NS is begonnen op Ajacied, ajacied deed het terug en Sando ging wenen dat hij gestabbed werd.

Jawel jullie werken wel met ajacied samen anders zou die jullie toch niet helpen ?

Je laat wederom eens zien waarom jij zo kortzichtig bent. Ajacied is al weken in oorlog met Sando, die 2 hebben al maanden ruzie met elkaar en zijn geobsedeerd naar elkaar. Ajacied ziet dorpen verloren gaan en probeert die terug te pakken van Sando, wij hebben daarom niet gevraagd maar zien liever de dorpen bij hem dan bij Sando.
 

DeletedUser50613

Guest
Ongeacht wie of wat de aanzet is/was.. dat ge-kata is gewoonweg nergens voor nodig. Vind het sneu voor degenen die er nu doelwit van zijn, dus ik hoop dat Humble en NS samen ook afspraken kunnen maken omtrent kata-gebruik zoals tussen Edict en Humble.
 

DeletedUser77155

Guest
Noem 1 iemand uit humble die jou kata's gaf?

ik heb van humble nog geen kata gezien en ik gooi ze ook niet op humble met de vergissing van gistermorgen daar gelaten, ik zal nogmaals mijn leden oproepen uit te kijken met kata waar die op 9ingesteld staan

enige die ze mogen pl;atgooien is ajacied omdat die steeds elk gebouw met kata bestookt

ik ben zelf nooit tegen kata gebruik geweest maar heb ze in verleden zelden toegepast en dan alleen tactisch op boerderij zodat men geen muur kon opbouwen, echter ajacied sloopt letterlijk alles dus die krijgt hetzelfde terug maar dan dubbel zo hard

je kan nu wel verder blijven discuseren maar aan welles nietes spwlletjes kopen we niks
 

DeletedUser77155

Guest
En wij werkten tot nu niet met Ajacied samen. Dus de kata-actie van sando op humble is volledig nieuw.

Nogmaals, ik pas enkel jouw eigen woorden toe he, ik herhaal enkel jouw woorden maar dan met een andere link.

Ja, jij niet dan?
is onzin want we zien def van ajacied aankomen in de overgenomen doirpen, tevens recapt ajacied elk dorp die we han humble edelen (althans probeert hij) en hij valt samen met sndd etc dezelfde dorpen van mij aan want daarom had ik defaward van de dag wederom en iedereen weet dat humble ajacied naar humble wil halen zelfs ajacied heeft al toegegeven samen met humble mij te gaan opruimen :)
 

DeletedUser77155

Guest
dit net voor zekerheid nogmaalt rondgeschreven binnen NS hoop dat het daarmee duidelijk is

Beste leden

Op het AF lees ik dat leden van NS hoofdgebouwen etc met kata,s bestookt van humble leden

tot nader order wil ik dat niet meer hebben dus kijk goed waarop je kata staat ingesteld (muur) de enige die we met kata mogen slopen is [player]ajacied413[/player]
 

Deleted User - 487871837

Guest
dit net voor zekerheid nogmaalt rondgeschreven binnen NS hoop dat het daarmee duidelijk is

Beste leden

Op het AF lees ik dat leden van NS hoofdgebouwen etc met kata,s bestookt van humble leden

tot nader order wil ik dat niet meer hebben dus kijk goed waarop je kata staat ingesteld (muur) de enige die we met kata mogen slopen is [player]ajacied413[/player]

Dankjewel.
Als je nu ook stopt met aanvallen wanneer Netflix goede series online zet dan ben je helemaal top.
 
Bovenaan