Golden Awards

DeletedUser75234

Guest
Beste speler:

Schlemiel heeft, ondanks zijn naamverandering, deze plaats wel verdiend. Een mooie ODA gecombineerd met een hoge rang en daarbovenop iemand die het farmen niet uit het oog verloren is.

Beste stam:

Sinds ik in Hippo zit is het er alleen maar beter op geworden vrees ik.

De beste stam speler:

Alhoewel ik nog niet veel een vv nodig gehad heb is het wel duidelijk dat Rutger van Cratos 00 deze plek verdiend. Meestal moet de vraag niet gesteld worden waar de vv zich bevindt van een bepaald account want die zit gewoon bij Rutger :D

Het grootste ego:

Als je een groter ego weet te vinden dan mij dan hoor ik het graag.

Beste leider:

Heb me altijd al afgevraagd wie eigenlijk echt de leiding is van Hippo. Wouter van St. Jimmy zegt wel altijd een heleboel maar veel wijze leiderswoorden komen er niet uit :( Maar toch geef ik deze plaats aan St. Jimmy omdat ze soms hun best doen om te proberen een beetje de stam te leiden <3

Slechtste leider:

Heer fenerbahce
. Nog nooit iets van gezien of gehoord. In ONE. gaat iedereen waarschijnlijk zijn eigen gangetje. Het feit dat je als leider al een diplomaat aanstelt en dit niet zelf doet vind ik zeer vreemd.

Meest overschatte stam:

Insane
staat een heel stuk zwakker dan ze zelf laten blijken en ik weet niet of iedereen dit door heeft.

Meest onderschatte stam:

Hippo
is nog een heel stuk beter dan je zelf zou denken. Eens de range weg is zullen we nog veel gaan zien.

Meest overschatte speler:

Overschat wordt er in deze fase niet meer gedaan. Mag ik hopen!:mad:

Meest onderschatte speler:

WhyAMIDoingThis?
staat misschien niet zo hoog als die hoort te staan, maar dit is toch wel een dikke topper!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Mijn huidige stamgenoten maken me zo gelukkig dat ik geen andere zou kunnen wensen :oops:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik geef iedereen wel een kans :cool:

Mooiste spelers naam:

DivineRhythm

Mooiste stam naam:

Hippo
, aangezien het vroeger Hypo was en ze de naam verdanderd hebben door mij :rolleyes:

Het tofste topic:


Golden Awards. Al die talrijke lijstjes die ik hier geplaatst heb zal ik nooit vergeten.

Het domste topic:

Niet echt relevant aangezien er geen kat reageert op de casual 3 fora.

Favoriete forum poster:

Heb ik je al verteld hoe leuk ik mezelf vind?

Minst favoriete forum poster:

Moeilijk om hierop te antwoorden door dat dit forum zo weinig actief is dat het moeilijk te zien is wie er probeert te tryharden.

Dikste wannabe op het forum:

Moeilijk om hierop te antwoorden door dat dit forum zo weinig actief is dat het moeilijk te zien is wie er probeert te tryharden.

Dikste wannabe in het spel:

.Donald Trump
, hoe kun je nu voldoening halen uit het spelen van 3 casuals :eek:

Mooiste profiel foto van spelers:

93044_large


Mooiste profiel foto van stammen:

77138_large


Mooiste actie van de wereld:

Fanatic
die versterking krijgt van mij. Daarbovenop vond ik de val van Rain wel vermakelijk.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Final 24
houdt ondanks zijn slechte stam en benauwde positie mooie ODA en ODD stats vast, duidelijk een volhouder waar we nog wel iets van gaan zien eens zijn tijd daar is.

Meest belovende stam voor de toekomst:

What about Hippo?

Grootste blunder:

Ik die 3 maanden geleden een belofte gemaakt heb om eens een lijstje te maken.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mijn medespeler Jakob <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Team Hippo natuurlijk!

Beste vrouwenlogica:

Selah
doet dit vrij tot zeer goed.

Beste speler zonder account:

Roel
mag dan geen account hebben, hij is actiever dan ooit en eindelijk zien we wat voor een topper het is zonder account!

Beste middelmatige chatmod:

Wowtur slash, neemt zijn taak serieus tot iets te serieus.

Manolo:

Niet bepaald domste speler

Iemand die deze post moet delen op zijn facebook:

Wouter

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77743

Guest
Jij speelt niet meer noob :eek:



Speel enkel nog cas 3 :eek:
Zegt de noob die op cas4 faalde :eek:
Selah speelt trouwens ook niet meer en die zet je wil in je lijstje, je bent dus niet consistent! (Zo kennen we jouw personage wel natuurlijk)
 

DeletedUser78547

Guest
Uit de buik van mijn moeder, en zonder mij was je geen president geweest ;)
 

DeletedUser77823

Guest
Ik had een uitgebreider boekwerk verwacht na je post op AF van 54 dante.. Teleurstellend :D
 

DeletedUser76198

Guest
Het laatste lijstje van mijn kant deze wereld (buiten einde wereld awards als die er op casual komen)

Beste speler:
Bij beste speler moet je naar het totaalpakket van een speler kijken iets dat helaas niet altijd makkelijk op een wereld waar spelers al maandenlang niet worden aangevallen. Ondanks dat maken we een persoonlijke top 3 van spelers die naar mijn mening goed waren en de wereld hebben verandert/ veranderen.
1: Phuturen Noize Wouter, deze speler was toch wel de hoop voor Insane (waar die BG mee was) en een van de obstakels voor Reign zijn vv werk tegen Reign heeft er destijds voor gezorgd dat van het vroegere (veel zwakkere) Insane toch nog iets goeds kwam
2: Final Fortune Erwin, net zoals Wouter waarschijnlijk een van de betere spelers die op deze wereld hebben gespeeld en ik denk dat als Erwin hier nooit had gespeeld de wereld een stuk anders had uitgezien
3: Nivelle hier verdienen niet de spelers de credits maar de naam. Een team dat weg is weet terugkomt, van spelers veranderd maar het ondanks dat nog altijd goed doet. Een account dat vroeger in de top meespeelde en als ik de drive van de huidige spelers zie denk ik dat het weer een account is geworden om rekening mee te houden.
Beste aanvaller: De beste aanvaller is een stuk makkelijker in te schatten gelukkig dmv stam massa's op jou stam en massa's op andere stammen
1: Cratos 00 Rutger, iedereen die tegen deze man heeft moeten deffen zal dat kunnen beamen. De 1000'en aanvallen die hij tijdens massa's gooit maken het een stuk minder prettig om te deffen. Als dan de rest van zijn aanvallen ook nog eens mooi loopt (goed gecoördineerd, getimed waar nodig) en je zijn doorzettingsvermogen voor niet alleen zichzelf maar ook stam ziet zal niemand het meer met me oneens zijn dat Rutger de beste aanvaller is van casual 3
2: Fanatic Jakob & Dante, wie van de twee nou echt het werk doet weet ik niet... wel is dit team iedere massa vol erbij en daar waar zij edelen vallen hele fronten van de vijand weg.
3: Het aanvalsteam van Rain in zijn topdagen. Helaas zien we weinig van de spelers die toen Reign afmaakten nog steeds actief
Beste Verdediger: Daar Hippo (nog) geen massa heeft gekregen staan ze hier niet in :D
1: Mr.Finalfortune Hoewel ik de eer niet heb gehad dat hij goed deed deffen, ik ben vooraf gewaarschuwd voor een speler die alles goed deed deffen en op weinig fouten te betrappen was. Daarmee verdient hij deze plek wel :)
2: Paddos ook toen ik nog in reign speelde had ik niet veel respect voor deze speler.. zijn constante gedoe met kata's ondanks de pogingen van de stam om dat tegen te gaan vind ik een treurig iets. Maar dat is niet de reden dat hij hier staat! Zijn defwerk ondanks dat het meestal via telefoon was was vaak van een goed niveau. Hij is zeker geen top 3 deffer, wel in de top 3 van wat tot nu toe gezien is.
3: Crazybertje vanaf het moment dat dit account weer bemand was (het lag onder aanval) is het alleen maar blijven stijgen. Het defwerk destijds was eenvoudig maar gebeurde wel naar behoren en verdient een top 3 plek ^^
Beste stam: Rain. Ik denk dat als de stam actief had kunnen blijven ze nu de tegenstander waren geweest voor Hippo. Helaas is dat niet het geval geweest en is deze stam ingestort :( de beste stam op dit moment is Hippo
De beste stam speler:
1: pumamasterr
Manolo: het maakt niet uit wanneer. Als een vv echt gedaan moet worden staat Manolo altijd klaar om die aan te nemen. Als je de profielen vande accounts bekijkt van Hippo word dat ook wel duidelijk :D The Owner2 Joost: waar die plotseling vandaan komt weet ik niet maar het schijnt dat die op alle accounts speelt :eek: . Ook zijn clears lopen altijd wel ergens heen voor zijn stam. Topspelers om erbij te hebben!
2: Cratoss 00 Rutger: een complete speler die zijn stam met alles helpt. Van de massa aanvallen die hij stuurt tot vv doen als die aangevraagd is. Een stam is niet compleet zonder een Rutger :D
3: Slaapkop Vanuit Insane veel positiefs over gehoord en daarom verdien jij hier een plekke ;)
Het grootste ego: St.jimmy, Roel, Jarl, Joost allemaal grote ego's maar dat maakt ons juist zo goed :cool:
Beste leider: Er zijn volgens mij op de casual niet echt goede leiders ^^ maar we pakken de 3 die in ieder geval iets "moois" hebben neergezet op deze wereld.
1: Wouter St.Jimmy het oprichten van Hypo is (vooralsnog) een van de belangrijkste gebeurtenissen voor team hippo.
2: Diego Accountnaam al vergeten ik heb het altijd een enorme mongool gevonden maar volgens Insane hield hij zijn stam bij elkaar en heeft hij zich er ook vaker voor ingezet. Diego gaat nooit in minn top 10 mensen komen maar je hebt wel iets achtergelaten op deze wereld.
3: Bram Schlemiel als echte leider vind ik hem niet goed genoeg maar als "medeleider" lijkt het me een topper. Probeert diplomatiek goed te doen, houd zijn stamgenoten actief en neemt veel initiatief
Meest overschatte stam: De meest overschatte stam is waarschijnlijk free. Ik heb respect voor het werk dat bosbassie in deze stam gestoken heeft maar zelf heb ik geen prettig contact met ze.. misschien veranderd dit nog (hint hint)
Meest onderschatte stam: Hoewel ik denk dat men Hippo als een gevaarlijke tegenstander ziet denk ik dat we nog steeds verschrikkelijk onderschat worden. Als de spelers hun echte potentieel gaan laten zien (denk aan Jarl en de beide Wouters) gaat casual 3 pas echt beven!
Meest overschatte speler: Dark Summenors. Daar ik weet wie zijn buren zijn ga ik ervanuit dat het niet meer heel lang gaat duren voordat deze speler in rang gaat dalen.
Meest onderschatte speler: Wie anders dan de Kahn? Deze mongolische levensgenieter word gezien als een noob die met geluk eerste is geworden en daar nu zonder reden al zo lang staat. Ik denk dat iemand die zoveel tijd en moeite investeerd in farmen en dergelijke niet zijn account gratis gaat opgeven bij een rangevergroting. Ik denk juist dat het zijn mogelijkheid word nog meet te groeien!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mischien Ruben nog :eek: verder ben ik heel blij met mijn stamgenoten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers van One (kata's en niet al te snugger) een groot deel van Insane omdat ze denken dat als je in de vijandelijke stam zit je maar mensen moet uitschelden. Maarja ik heb nou eenmaal een arrogante kut kop :(
Mooiste spelers naam: WhyAmIDoingThis? die naam zorgt er iedere keer weer voor dat ik me afvraag waarom ik dit spel eigenlijk doe :D
Mooiste stam naam: Insanely Nonsensical
Het tofste topic: Oorlogstopics waar veel op gereageerd word en Golden awards.
Dikste wannabe op het forum: Dante!
Mooiste actie van de wereld: Er zijn veel mooie acties geweest deze wereld bijvoorbeeld het oprichten van Rain, Het wegspelen van paddos (kut kata's) , het wegspelen van Caius Julius, het oprichten van Hypo en het verdwijnen van Diego.
Maar de mooiste actie was voor mij dat Hypo ervoor koos om een namechange te doen naar Hippo en de meeste leden een pf change maakten naar nijlpaard foto's :D wat een geweldige stam<3
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat Ay Caramba het door zijn ligging in de volgende fase gaat maken of gaat verliezen. Hij heeft een ligging die voor Insane heel belangrijk is en hij grenst aan 2 spelers van ze.
Meest belovende stam voor de toekomst: Free ze groeien goed door en hebben veel contact met Hippo. Deze stam gaat deze wereld wel uitspelen
Voor wie heb je nu echt respect: Bram, ik weet niet precies wat het is maar ergens ben je een speler die heel fijn is om in de stam te hebben :D
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Manolo, Jarl Manolo, Wouter, Wouter, Manòló, Mathias, Joost, Bram, Dante, Manolo, Bert en Rutger

En Manolo!

Niet vergeten mijn super co Jens!

Meest Epische Persoonlijkheid: Manolo misschien niet meteen :eek: maar als je hem leert kennen is hij verreweg de meest epische Persoonlijkheid.
Meest Hersenloze ODA-geiler: Hier komt Wouter van Phuture Noize weer :eek: hij besluit de clears van een intern zelf te clearen om zijn oda te boosten :D stel je voor je zou ze zinvol gebruiken :D
Meest Frequente noobhater: Mathias die vind dat die one noobs hem zijn edels te snel laten opmaken.
Leukste Fusie: Rain die met hypo fuseert... misschien is dat niet precies wat gebeurd is maar het is nog steeds de mooiste fusie die er deze wereld was.
Beste Ban(ingame/AF): The void, Diego en nog een account :D
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Wouter:rolleyes:
Meest Intrigerende Casual3-Geheim:
Bram draagt graag zonnebrilen als die op reis is.
Beste Troll Ingame: Bert WhyAmIDoingThis?
Amusantste Delete: Dat zijn voor mij de deletes van de mensen die het op het einde opgeven en op delete gaan :D die gaat waarschijnlijk dus nog komen
Meest Ontroerende Gebeurtenis: Jarl
Beste Complot: Jarl
Jarl: Jarl
Manolo: Manolo
Manolo: Jarl

Een beetje snel afgeraffeld maar ik heb het opnieuw moeten schrijven:(

Eervolle vermelding:
Manolo, Jarl en Jens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan