Met welke 10?

DeletedUser75778

Guest
Ik had ook ff zin om wat veren ergens in te steken. Dus bij deze:

1) Deze gaat naar Douwe aka @Imperio Mundi. Gewoon m'n matti al zo lang. Ook al is hij nu niet actief, als hij dat wel is pakt hij zelfs vv's om te farmen. Gezellige spammert en nolifer. Is als lijm in een stam, houdt iedereen bij elkaar maar is daarbuiten ook gewoon een plakkerige slijmbal.
2) De tweede plek gaat naar Robin, voor velen bekend als @robbeke. Deze old gen is een grote meerwaarde voor elke stam. Heb het genoegen gehad met hem samen te spelen en dat is me zeer goed bevallen. Een old school wijs man met idealen, normen en waarden die erg overeen komen met de mijne. Heeft het wijze besluit genomen te stoppen, maar we weten allemaal hoe het met dat voornemen gaat over een tijdje.
3) Mijn ouwe trouwe co en vriend Dennis van @Tragedy under Grace staat ook in het lijstje. Hem zou ik direct claimen voor mijn account. Leeft vaker 's nachts dan overdag en is volledig op mij ingespeeld.
4) Michiel oftwel @vetrix zal zeker niet ontbreken. Wat mij betreft een geboren propagandist. Altijd zeer scherp en doordacht. Mocht samen met hem Fide oprichten en leiden en dat was een hele fijne ervaring.
5) Timo van @.Sick Individuals komt er dan ook per definitie bij. Gezellige kerel die ook al lang meegaat. Hij is de trouwste leider geweest van Fide en heeft tot het einde toe alles in goede banen mogen leiden. Betrouwbare en kundige jongen.
6) Een minder bekende speler is Sebas of @Thin Blue Line. Ook al jaren een vaste co van mij, houdt zich op de achtergrond maar vormt wel een vaste rots voor het team.
7) Daar is ze dan. Mijn lief wijffie Nikki, de beruchte @n1i1k1k1i12. Eindelijk ben ik gaan samenspelen met haar en geniet met volle teugen. Wel een beetje een pussy op het AF, maar wat moet je anders verwachten van een puberale bom hormonen.
8) Ik wil dit lijstje niet afsluiten voor Thomas van @Mirage te hebben genoemd. Heb lange tijd mijn vragen gehad bij deze vent, was op w45 ook mijn vijand. Maar sindsdien goed leren kennen en ellenlange gesprekken gehad over speltactieken en diplomatieke vaardigheden. Geweldige gast, maar ook een vieze sarcast. Dat rijmt, dus het is waar.
9) Ik gooi mijn zak aardappelen Laurens, @dragonshield3, er ook in. Wanneer hij actief is een grote toevoeging aan een defensief front. Maar ja, actief zijn komt niet in zijn woordenboek voor. Droevige vent ook eigenlijk... Wel een lieverdje op het AF, dat scheelt dan weer!
10) And last but not least Inge aka @Serenity. Ook haar inzet is fantastisch en haar vrouwelijke rol in de stam is gewoon niet te missen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
94
Dit is echt een OG. Danku :)

Slechts een kwestie van tijd voor deze man de ranglijsten heeft beklommen en met een eigen stam de wereld zal (proberen te) winnen terwijl hij loopt te flaneren op het forum.
 
Reactiescore
43
1. Galaxia Darkness
2. Douwe-jan
3. NOM NOM NOM?
4. Angelo
5. Dope is Hope
6. Tik Em Aan Ouwe
7. GaMofe
8. Napoli.
9. Dylano
10. Amber Heard

Waarschijnlijk nog wel een paar mensen vergeten :p
 

DeletedUser74396

Guest
tik em aan ouwe. die naam hebk al jaren niet meer gezien leuk leuk :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ja ja boys het is weer van dat!
Met welke 10 spelers zouden jullie graag nog eens spelen ?

1. Sven aka Mystic: Iedereen kraakt deze persoon altijd af als een botter die graag mensen stabbed. Dat is ook zo
Daarnaast is het gewoon een prima kerel die 1 van de laatste deftige TW-spelers is. Dat hij graag wat competitief is kan je niks aan doen maar dat is nu eenmaal zijn karakter. Echt een top kerel!

2. Thomas aka Jack daniels: Echt een topkerel. Ook 1 van de beste offers die op tw rondloopt, na mark dacht ik alles gezien te hebben maar wat deze kerel kan met Fakes en edels is ongezien. Daarnaast ook een persoon waar je op kan rekenen en hij is echt een hete bink.

3. Philippe aka Jack Torrance: Ken deze persoon al sinds w23, heb al 2 vriendinnen mee gemaakt en zijn huidige is toch wel de knapste Shout out to annie xx
Overigens een goede deffer net als mijzelf. En hij heeft een mooie bieber kop!

4. Thorsten: Chille gast, ik kom zeker mijn 40kg krieken nog halen deze zomer! #420 mate!

5. Fabian: Overactieve aap die je continu commandeert. Echter wel een hele goeie twer en ook een goede vriend! Aangenaam persoon om los van tw ook eens mee te zeveren en de aap uit te hangen.

6. Jordi aka Conceived by Cun.t.ssomunisme: Beste leider die ik in men gehele tw carriere gekend heb. Toffe pee, knap lief, slecht in wiskunde echt een aanrader.
Ik blijf je zeker stalken op fb!

7. Laurens aka drakenschild: Nummer 2 deffer wadup? Altijd de beste gesprekken met onze antwerpse nazidwerg. Ik leer je nog wel drinken!

8. Robin Bickymeister: Na al die tijd op tw had ik niet verwacht op w47 nog zo een goeie speler tegen te komen, ook wat nolife moet ik eerlijk zeggen :/ Heb je wel een leven? Bluvn petatn plantn e boer.

9. Pim aka pimsie: Snotneus je bent ook maar bladvulling phuh

10. Jannick Royalist: Verlang al weer tot je in amerika zit, kunnen we snachts weer lachen als je opstaat! en als je de vlieger mist...

11. Aldo aka The minion: Je moet je mods te vriend houden! Ook echt een topleider met vele vv's onder zijn naam.

Komop mensen een beetje onderbouwing kan gaan he!

1. Emile MyPride Geweldige kerel, VETgezellig. Helaas heeft hij hier en daar autistische trekjes waardoor hij nog altijd niet naar Nederland durft te komen om 3 van zijn tw makkers te meeten.

2. Thomas Jack Daniels Super vent die voor de nodige ophef zorgt gedurende de nachtelijke gesprekken in onze groepschats, zelden iemand ontmoet die zoveel banketsletten van de straat plukt.

3. Philippe Jack Torrence Het stille bloempot hoofd met de langste relatie.

4. Jordi Cbc Al 22 werelden niet van elkaar geweken, ups en downs. Veel downs de laatste tijd nu jij ons verlaat voor die latina uit dat 3e wereld land.

5. Robin Bickymeister Eerst keiharde ruzie gehad op W30 om vervolgens op W47 de strijdbijl te begraven. Daar mogen ervaren wat voor toffer peer en goeie speler je bent. Een van de beste stamspelers die ik in 8 jaar tegen ben gekomen.

6. Joren Jullie Beschermer Gestopt sinds een jaar omdat hij een succesvolle eigen onderneming runt, net zo gek als die belg van hier boven. Nooit verwacht 2 versies tegen te komen van 1 persoon. Beide geweldige kerels waar je altijd op kunt rekenen die het spel naast het spel zelf enorm aantrekkelijk maken.

7. Laurens Dragonshield Zelfbenoemd beste deffer van tw, weggespeeld op W52, verbannen op W42 en W47. Kut botter en 0 respect voor buitenlanders.

8. Thijs Arbeitman Godver he, al de 3e belg waar ik mee samen heb gespeeld op tw die zo gek als een deur is. 40km van je huis sochtends wakker worden achter de vangrail van een snelweg na een avond uit, hier kan Emile nog een hoop van leren.

9. Thomas Mywayorthehardway Hard to get, stiekem weet ik toch wel dat je deze wereld gaat starten. Een van de meest betrouwbare spelers die ik heb ontmoet op tw. Een must have aan je front als buurman.

10. Leo LordGhostWisperer Wat kan een mening over een persoon soms snel veranderen. Je ontmoet als een facking retard maar door W47 als stamgenoot is dat beeld wel veranderd naar een toffe dude met een slechte kleding smaak die goed kan spelen.

11. Bjarne Zaeres Inactieveling die altijd met het werk van andere opschept.

1. Uilenman A.K.A MuotoS A.K.A Thomas, Eerste wereld waar ik met hem samenspeel(52) maar wat een baas is het. Heerlijk actief zodat ik met alle credits ervandoor kan gaan
2. Jeurdi, CbC Topkerel, leren kennen sinds w47 maar blijft altijd leuke gesprekken
3. Howlin, Alleen al zodat ik weet welke speciaalbiertjes ik moet halen
4. Bjarne, Inactief maar altijd weten wat er moet gebeuren en als je er bent, altijd een zeer hoog niveau laten zien
5. Sven, kheb ook ooit bots nodig
6. Emile, Emile versterkt de cohesie tussen de verschillende culturen in een stam, is ook vereist
7. Gilles (Purified), Ik moet ook nieuwe series blijven kijken, altijd aanraders
8. Matthias, kende de speler niet voor W52 begon, maar heeft mij zeker positief verrast. Gezellige kerel die ook veel online is en weet wat hij doet
9. Twan, zelfs met zijn blauwe mesjes rek ik hem nog op COD. Maar leuke kerel die zeker defensief zijn mannetje staat. #SOK #DOK
10. LauLau, blijft gewoon een gezellige kerel waar ieder wat van kan leren qua deffen. Helaas ietwat inactief, maar als hij er is, is het altijd feest
11. Tuur, Helaas wat minder actief afgelopen tijd, maar ook altijd een baasje!

Ik ga de 10 niet halen maar enkele zou ik wel willen noemen :cool:

Mijn nummer 1: laurens, allereerst omdat hij een van de spelers is waarbij zijn arrogantie terecht is, daarnaast heb je ook leuke eigenschappen uiteraard!

W49 ben ik zoals bekend bewust gestopt als je buur omdat ik wat beters te doen had dan tegen beter weten in te deffen, maar een leuke tijd hebben we gehad!

Nummer 2: De jongens van dr. Unomaus, mijn andere buurtjes van 49 en naar mijn idee hebben jullie door gebrek aan motivatie te weinig laten zien in de tijd dat we front hadden.
Zeer benieuwd dus naar de kwaliteiten achter dit team.

Nummer 3: Jannick, voor enige tijd samen in deluxe gezeten maar enigzins terecht te snel gescheiden van elkaar, buiten mijn teleurstelling in je destijds dat je weg ging was achteraf je keuze de juiste en zou ik je als persoon graag nog eens treffen als stammie.

Nummer 4: Aldo en zijn wederhelft (rico was het niet?) , helaas hebben wij elkaar te weinig in goede omstandigheden getroffen aangezien ik toch deel uitmaakte van het geheel op 49 die ondergewaardeerd werd.
Neemt niet weg dat ik ook jullie als persoon erg kon waarderen en nog altijd eens beter zou willen leren kennen.

Ex stammies laat ik achterwege en zo blijft mijn lijstje erg aan de korte kant.:biggrin:

Ik zal ook maar eens een lijstje droppen

1. Deze plaats gaat naar Ricardo (@justmerico ). Mijn lievelingsco, hij is jammer genoeg gestopt. Maar hij en ik waren een perfect team <3

2. Anneke (@Draakje 58 ), zij heeft zulke lekkere online tijden, het zou verboden moeten worden. Hiernaast weet je ook hoe het spel werkt en is ze een vrouw haar van woord.

3. Nikki (@n1i1k1k1i12 ), ieder team heeft een P&P'er nodig, deze man is de ideale persoon.

4. Pim (@Pimsie. ), ieder team heeft een vv slet nodig. Ons pimmetje is de ideale persoon.

5. Emile (@MyPride ), ieder team heeft een inactieve dikzak nodig <3 ;)

6. Gebert , Gerbert is al jaren gestopt, maar blijft toch mijn favourite leider.

7. Laurens(@dragonshield3 ), het is altijd lekker om te weten een goede deffer achter de hand te hebben, als hij eenmaal de motivatie heeft is hij onbetaalbaar als deffer.

8. Jannick(@.Royalist. ), ik slaap mijn nachten een stuk rustiger als ik weet dat hij op mijn account let.

9. Rick (@Denzie ), een persoonlijke farmslet wil iedereen wel <3

10. Luuk(@Secret Goal ), een iets stillerekracht die altijd voor je klaar staat dit nodig is

11. Inge (@Serenity ), nog een extra vrouwelijke mascotte kan nooit kwaad.

Ik had ook ff zin om wat veren ergens in te steken. Dus bij deze:

1) Deze gaat naar Douwe aka @Imperio Mundi. Gewoon m'n matti al zo lang. Ook al is hij nu niet actief, als hij dat wel is pakt hij zelfs vv's om te farmen. Gezellige spammert en nolifer. Is als lijm in een stam, houdt iedereen bij elkaar maar is daarbuiten ook gewoon een plakkerige slijmbal.
2) De tweede plek gaat naar Robin, voor velen bekend als @robbeke. Deze old gen is een grote meerwaarde voor elke stam. Heb het genoegen gehad met hem samen te spelen en dat is me zeer goed bevallen. Een old school wijs man met idealen, normen en waarden die erg overeen komen met de mijne. Heeft het wijze besluit genomen te stoppen, maar we weten allemaal hoe het met dat voornemen gaat over een tijdje.
3) Mijn ouwe trouwe co en vriend Dennis van @Tragedy under Grace staat ook in het lijstje. Hem zou ik direct claimen voor mijn account. Leeft vaker 's nachts dan overdag en is volledig op mij ingespeeld.
4) Michiel oftwel @vetrix zal zeker niet ontbreken. Wat mij betreft een geboren propagandist. Altijd zeer scherp en doordacht. Mocht samen met hem Fide oprichten en leiden en dat was een hele fijne ervaring.
5) Timo van @.Sick Individuals komt er dan ook per definitie bij. Gezellige kerel die ook al lang meegaat. Hij is de trouwste leider geweest van Fide en heeft tot het einde toe alles in goede banen mogen leiden. Betrouwbare en kundige jongen.
6) Een minder bekende speler is Sebas of @Thin Blue Line. Ook al jaren een vaste co van mij, houdt zich op de achtergrond maar vormt wel een vaste rots voor het team.
7) Daar is ze dan. Mijn lief wijffie Nikki, de beruchte @n1i1k1k1i12. Eindelijk ben ik gaan samenspelen met haar en geniet met volle teugen. Wel een beetje een pussy op het AF, maar wat moet je anders verwachten van een puberale bom hormonen.
8) Ik wil dit lijstje niet afsluiten voor Thomas van @Mirage te hebben genoemd. Heb lange tijd mijn vragen gehad bij deze vent, was op w45 ook mijn vijand. Maar sindsdien goed leren kennen en ellenlange gesprekken gehad over speltactieken en diplomatieke vaardigheden. Geweldige gast, maar ook een vieze sarcast. Dat rijmt, dus het is waar.
9) Ik gooi mijn zak aardappelen Laurens, @dragonshield3, er ook in. Wanneer hij actief is een grote toevoeging aan een defensief front. Maar ja, actief zijn komt niet in zijn woordenboek voor. Droevige vent ook eigenlijk... Wel een lieverdje op het AF, dat scheelt dan weer!
10) And last but not least Inge aka @Serenity. Ook haar inzet is fantastisch en haar vrouwelijke rol in de stam is gewoon niet te missen.

Bedankt allemaal. Ik ben gewoon inactief zodat er nieuwe deffers kunnen opstaan van een lager niveau (@tim010). Grapje uiteraard (kiss)

Mijn lijstje in random volgorde:

Emile, mijn goede zwemmende dikzak. Zonder hem zou ik niet eens reageren in chats, wat een eindbaas.

Howlin. Wie heeft er nou geen rat nodig om af en toe uit te schelden?

Het team van TAON, zowel Merlijn als Anneke als Aldo. Alle 3 topspelers die mij hebben geholpen toen ik minder tijd had en de tijden waarin ik er amper tot niet was. Aldo is een stamspeler pur sang. Ik vond hem eerlijk gezegd in het begin nogal overschat, maar die mening heeft hij volledig bijgesteld ;).

Sven. Is gewoon een topper desondanks al de acties die hij heeft gedaan. Er zijn sowieso maar weinig spelers die aan hem kunnen typen als overall speler.

Bjarne, mijn krullenbol. Wat een eindbaas is het toch. 1 van mijn beste co's ooit (just because he did everything).

Jordi. Die kutlimburger weet wel dat hij hier gewoon thuis hoort, dump die vriendin rukker!

Max. 1 van mijn maatjes, die ik nog steeds moet leren hoe hij chicks fixt...

Weet je wat? Doe die 2 homo's van een Jeroen en een David er ook maar bij. Alle stammen hebben stamnoobs nodig.

Zijn er 11, maar team TAON telt voor 1. Fuck y'all.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest

Bedankt allemaal. Ik ben gewoon inactief zodat er nieuwe deffers kunnen opstaan van een lager niveau (@tim010). Grapje uiteraard (kiss)

Mijn lijstje in random volgorde:

Emile, mijn goede zwemmende dikzak. Zonder hem zou ik niet eens reageren in chats, wat een eindbaas.

Howlin. Wie heeft er nou geen rat nodig om af en toe uit te schelden?

Het team van TAON, zowel Merlijn als Anneke als Aldo. Alle 3 topspelers die mij hebben geholpen toen ik minder tijd had en de tijden waarin ik er amper tot niet was. Aldo is een stamspeler pur sang. Ik vond hem eerlijk gezegd in het begin nogal overschat, maar die mening heeft hij volledig bijgesteld ;).

Sven. Is gewoon een topper desondanks al de acties die hij heeft gedaan. Er zijn sowieso maar weinig spelers die aan hem kunnen typen als overall speler.

Bjarne, mijn krullenbol. Wat een eindbaas is het toch. 1 van mijn beste co's ooit (just because he did everything).

Jordi. Die kutlimburger weet wel dat hij hier gewoon thuis hoort, dump die vriendin rukker!

Max. 1 van mijn maatjes, die ik nog steeds moet leren hoe hij chicks fixt...

Weet je wat? Doe die 2 homo's van een Jeroen en een David er ook maar bij. Alle stammen hebben stamnoobs nodig.

Zijn er 11, maar team TAON telt voor 1. Fuck y'all.

Als dat team voor 1 telt, zijn het er maar 9? :S Maar thanks hoor laulau
 

DeletedUser69389

Guest
Top 10 is simpelweg niet mogelijk. Daarom kies ik ervoor om een gedeelte te benoemen uit mijn contactenlijst. Dit ook omdat mijn TW einde eraan zit te komen.

Douwe @Imperio Mundi

Mijn lieve Douwe. De eeuwige Milf verslinder. Met name op 49 leren kennen als een geweldig beestje in zijn actieve periode. Was een ideale buurman en stamgenoot. Die gek farmt zelfs voor anderen als die niks te te doen heeft. Gekke man.

Robin @robbeke
Den Bompa. De vriendelijkste TW speler die ik ooit heb mogen ervaren. De rust zelve. Altijd ideale buurman en stamgenoot geweest. Helaas is het er nooit van gekomen om nog samen op 1 acc te spelen.

Robin @Remakez
Redelijk nieuwe speler. Veel geleerd en enorm ontwikkeld. Hopelijk voor tw gaat die nog even door. Jammer dat we niet meer samen in een stam zitten. Was altijd lachen, gieren en brullen.

Michiel @vetrix
Het AF kanon. Altijd scherp en doordacht. Was een geweldig stamgenoot op 42 en het was een eer en genot om hem als leider te mogen hebben op 49.

Timo @.Sick Individuals
Gezellige kerel. Ken hem al van W22. Soms dan sprak ik hem veel en soms weinig. Maar was er altijd voor je. Betrouwbaar en kundig. Als stamgenoot en vijand mogen ervaren. Was de trouwste leider op 49 en deed dat met verve. Ik ben blij dat ik met deze tank mag samen spelen op 55.

Nikki, @n1i1k1k1i12 .
Nooit mee samengespeeld. Maar zou het wel eens willen doen. Soms vind ik het een irritant kut blaag. Maar meestal zegt die zinnige dingen. Daarnaast zijn er altijd veel over hem te spreken. Dus ik wil het wel eens zien.

Thomas en Daniel, @Mirage
49 een beetje leren kennen en nu op 53 ook meer. Goede gast en goed inzicht over speltacktieken en diplomatieke vaardigheden. Aanrader die kerel.

Laurens, Lolo @dragonshield3
Wanneer actief is hij een grote toevoeging voor elke stam. Soms is het een lompe Antwerpse boer, maar je kunt ook flink met hem lachen. Als ik alleen alweer denk aan die anekdote die hij vertelde over zijn ex die uhm liet zweten in het collegezaal dan lach ik mijn ballen alweer uut mijn broek.

Yoerick, Mindcontroll.
Bij de meesten onbekend. Speler die ik ken uit mijn beginperiode toen ik op W19 speelde. Niet de meest geskillde speler, maar altijd een 300% inzet. Niks was te gek en je kon altijd met hem dollen. Was een leuke tijd.

Wouter en Daniel van Justus08.
Wat een geweldige medeleiders waren dat op 47. Altijd objectief en rustig. Maar tot op het bot gemotiveerd. Kende hendaarvoor niet. Maar wat ben ik blij dat ik nog met ze heb mogen samen spelen voor hun tw einde. Wat hebben we ook altijd gelachen als Bier hen beschuldigde van het gebruik van een timebot omwille van de goede times van Wouter.

Wout Vitae
Toffe gast. Boerenpummel die vaak bij mij de straat door komt. Hadden afgesproken om een keer af te spreken in een cafe, maar nog niet van gekomen.

Tuur
Als leider van Story op 37 samen met een paar anderen de gok genomen om het account van Tuur uit een rimstam te inviten. Een van de beste keuzes in heel mijn tw carriere. Wat is die kerel ontwikkeld. Is nu zelfs beter dan dat ik ben.:( Toppertje. Ik hoop toch nog ooit met hem in een stam weer te kunnen spelen.

Thomas, @Jackdaniels.
Super vent die weet wat die doet. Altijd gezellig en het was een toffe tijd op Secuela. Helaas dat onze verwachtingen daar niet zijn uitgekomen. Mede door het weglopen van Ruud en onze eigen ontbrekende activiteit op dat moment.

Thomas, Ownage4you ofzo.
Leren kennen als vijand op 19. Toffe gast en waar je altijd fijn mee kon kletsen. Op CL11 was het ook een fantastische vijand. Heeft altijd respect voor zijn tegenstander en daar kan menig speler iets van leren. Helaas er nooit van gekomen om samen in 1 stam te zitten.

Steff,

Met Steff heb ik een haat liefde verhouding. Is een van de spelers die ik het langste ken. Ik vind hem soms ietwat schimmig spelen. Maar weet aanvallend altijd het beste eruit te halen.

Stan, @.Sensation
Ken Stan nog van onze C66 periode op W19. Lang niet gezien en gesproken tot en met W19. Maar daar bewees hij in het begin weer waar ik hem van kende. Als een echt irritant kut kuitenbijtertje. Beet altijd goed door. Aanvallend een beest.

Elko, @Dutchgangster
Boerenlul. Wees mij ooit af voor Preau terwijl de hele stam voor was. Grr. En dat op basis van 19 haha. Maar uhm vooral als vijand ervaren. Kort op 50 samen gezeten in een stam. Totdat hij te druk werd met zijn club. Lekker shaken in zijn club subsonic in Groningen zou ik zeggen. Dikke aanrander. Moet the place to be zijn in het hoge noorden.

Sikko
Kende hem voor 55 alleen van 23 en 50 als vijand. Nu als stamlid en genoot. Fungeert voor mij als een vertrouwenspersoon op 55 en waarbij ik altijd om advies kan vragen. Heeft een duidelijke visie over fair-play. Eentje waar ik het helemaal mee eens ben.

Rogier, Roze Koek.
Nooit als stamgenoot mogen ervaren, ja een paar weken. Maar dat was in mijn begin periode echt iemand waar ik naar opkeek. Geweldig aimabel persoon. Zette fair play altijd op plek 1.

Hetty de Heks, W11.
Wie of wat ze was. Ik weet het niet. Ik heb haar nooit gesproken op MSN of iets. Het was altijd via pm. Maar ze nam mij als een klein noobje onder de vleugels en leerde mij hoe je wel tw moest spelen en hoe niet. Was een lange tijd voor mij een voorbeeld van hoe een stam te leiden.

Robin, Draakje
Was een fijne vijand op 23. Helaas wees hij mij daarvoor wel af op 36. Ik was niet zo'n lul en gebruikte geen veto toen hij solliciteerde voor 42. Daarna samen prettig gewerkt en elkaar leren kennen.

Roald
Fijn persoon, fijne speler, fijne stamgenoot. Alles fijn. Toppertje. Vaak samen opgetrokken. Soms uit het oog, maar keerden vaak weer ergens terug. Nog kort bij hem op 38 gespeeld, maar kon de motivatie niet vinden.

Richard & Michel, @Netsky
Op 37, 47 en 49 mee in de stam gespeeld. Verschrikkelijk wat ze nu moeten doorstaan. Waren geweldige spelers. Dachten altijd mee en sneden door hun vijand alsof het een klontje boter was. Geweldige gozers.

Ramon Quintkiller
Elke stam heeft een stamnoob nodig. Toffe kerel op 22 en 45 in de stam en ook als vijand altijd gezellig.

Pim
Elke stam heeft een Usain Bolt nodig. Klaar voor de start, af, ow Pim is al gaan rennen.

Was een toffe leider op 39 en voor de rest vaak een bromsnor, maar veel geleerd.

Pim (Joepski)
Ondergewaardeerde speler. Was een genot om als stamgenoot te hebben. Verbeterde versie van Laurens. Alleen nog erger in brommen.

Philippe, @Jack Torrence
Fijne kerel. Te weinig samengewerkt helaas. Was ook helaas te inactief op 50. Maar plezante kerel. Hopelijk wordt die nog actief.

Pepijn, @Lord Dwerg
Spijtig dat hij mee deed aan de smerigste stab die ik ooit heb mogen/moeten aanschouwen op 43. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat hij daar aan meedeed. Hij had en heeft het niet nodig. Dat heeft hij op 22, 42 en 45 wel bewezen.

Niels, @dialgaman
Fijn stamgenoot, fijne vijand. Nu ook een fijne medeleider en acc genoot. Toont aan dat je niet alleen botte boeren hebt in Grunningen.

Niek, @Boxem
Fijn persoon, goede speler en een fantastische medeleider op 50. Ik kende hem daarvoor alleen als vijand. Wel een nadeel aan hem. Die smerige foto's. Ik en velen hebben daar nog steeds een trauma van. Ik krijg dat beeld van zijn remspoor niet van mijn netvlies af.

Team Dijkhopper.
Sorry Dylan, maar ik beschouw je hier niet bij. Ik bedoel hier Jente, Nick, Bram en mijzelf. Het begin team. Stelletje klasbakken waren we. Eén van de leukste teams waar ik ooit mee heb mogen spelen.

Ruben, @Neos
Helaas een speler die tegenwoordig veel vergeten wordt. Was in zijn tijd aanvallend en verdedigend naar mijn inziens ijzersterk.

Thomas, @Muotos

Ekte baas, Ekte beest. Ekte topper. Top duo met Tuurtje. Wat een stamslet. I love it.

Michael Ikki 19
Voor mij één van de meest tactische spelers die ik ooit heb gezien. Strategisch gezien ongeëvenaard op 19. Helaas liet die zich omringen met pure crap.

Michael Der Eisbar
Mijn grootste blunder ooit als speler. Hem afwijzen voor Meow onder druk van 1 acc. Wat vertoonde het acc daarna een revanche. Pfoe.

Menno
Stille kracht. Doet altijd wat die moet doen. Wel blij dat ik zijn vraag voor zijn acc op 47 heb afgewezen. Dat kon ik niet over mijn hart krijgen t.o.v. Meow.

Melle, @Nomen est Nomen.
Vaak beschimpt en bespot, maar weet wel wat spelen is. Lievere versie van zijn broer Jordin.

Max P.
I love spamnoobs.

Mats, @Big Bang.
Elke stam heeft vaandeldragers nodig voor fair-play en time bazen. Daarvoor Mats. Want Mats is iemand die altijd tot het uiterste gaat.

Maarten, @maretan
Leuke kerel. Heeft mij helaas gerekt op The Infection. Was een fijne stamgenoot en buurman. Verzaakt nooit en staat altijd klaar voor je.

Maick en een beetje Inge. @Perfect Hatred & @Serenity
Maick den lompe boer. Haat liefde verhouding met hen. Maar ze kunnen wel spelen. Grote mond, maar een heel klein hartje als het erop aankomt. Daarnaast zijn AF posts van Maick een puur genot. De muren kun je daar vaak van witten. Zo'n puik werk. Fuck de grote drie, want Maick zijn posts, dat is pas pure poëzie en literatuur.

Maarten Vitae
Geweldig persoon, geweldig leider. Simpelweg geweldig. Onderschatte kracht binnen Vitae. Nadat hij diende te stoppen werd Vitae wel minder, zeker noord.

Luuk (Skype luuktw)
Toppertje. Echt beest. Beestachig sterk. Aanwinst voor elke stam.

Luuk Vitae
Toffe gast. Alleen als leider geen succes. Nam teveel prut en stabbers aan. Reden voor mijn quit op 42.

Leon Divine
Gemis voor tw dat die gestopt is. Blij dat ik in zijn nadagen hem nog heb mogen aanschouwen. Plezant persoon en puike leider.

Leo, @Lord Ghost Whisperer
Toffe gast. Met name als stamgenoot. Als vijand is het een wenert. Even allemaal terugdenken aan deze:

6d9eb1e9356523f9b21598c90a7aa9ac.jpg



Jurrien.
Was een genot om met hem te mogen samen spelen op Il Vigilante. Uitstekende starter en een fijn persoon. Ook in Fear echt prettig.

Jordy (I Thought She Was 18)
Toffe kerel. Uitstekende stamspeler gebleken op 37.

Joren, Trigger.
Meermaals stamgenoot geweest. Kan hem helaas niet uit zijn quit halen. Waar gemis voor tw. Al vindt Jannes van niet.

Julian
Stille kracht van het voormalige Noskillsonlyluck op 52. Leergierig. Maakte enorme stappen.

Jordin
Ondergewaardeerde speler. Is wel minder knap dan zijn broer. Maar weet van wanten.

Jordi @Conceived by Communism
Beste leider die ik ooit heb gehad samen met Gerbert. Strategisch en tactisch was die erg sterk op 36 en 42 vond ik. Jammer dat ik anoniem speelde op 36 en dat de gezamenlijke periode op 42 maar kort was. Gemis voor tw dat hij gestopt is.

Jordi Jobe Candice
Lieve slet. Jordi jij bent mijn slet oke?

Joost
Nooit te beroerd voor een stukje support. Cijfert zichzelf altijd weg. Waren er maar meer van.

Jonho
Niet echt bekend. Toppertje. Altijd een beest en altijd op zijn post in de nacht.

Jessey, @Behindthescnes.
Een door mij, lange tijd, onderschatte speler. Sterke deffer. Tactisch goed onderlegd. Alleen soms iets te narcistisch. Maar dat heb ik ook.

Jeremy Felicitys
Was een erg leuke speler. Met name op 43 was het een genot. Leukste team ever. Team Sjeinen,

Jasper (Jepper)
Jammer dat hij niet voor AMB koos, maar voor de noobjes van Deukhoofd en co op 55.

Jan Onze Sjondeer
Geweldige leider was het op met name 43. 34 iets minder. Maar was op 34 wel een uitstekend acc genoot voor mij. Het was een eer om met hem te mogen optrekken tegen Raving George.

Jarl
Wordt weer eens actief lambal.

Ice @icenice
Hoe voelt het om door mij gerekt te zijn? But still love you.

Glenn @tompeter en Carsten.
Rumpel van 37. Beste team die wereld. Echte bazen. Helaas beiden gestopt. Groot gemis.

Gerbert
Altijd rustig. Altijd beschaafd. Altijd achter onze kont. Gerbert was er altijd als Fear hem nodig had. Gerbert was een groots leider op 22.

Draakje
Lieve vrouw.

Den Thomas
Ik krijg nog rillingen als ik denk aan je acties op Chronus. Pff.

Daniel Blacky
Het spoorloos verdwijnen van Daniel bij de incs was spijtig. Maar daarvoor was het een echte klasbak.

Benji
De blitz master. De enige echte blitz meister.

Auri
De altijd kritische Auri. Was altijd scherp op 37 en zei waar het op stond. Groots figuur.

Auke
Was in mijn periode vaak inactief, maar wel een echt geweldige speler en persoon. Hopelijk gaat het goed met je.

Angela
Een lieve vrouw. Wist als 1 van de weinige dat ik op Katze speelde. Het was altijd een droom om met haar op 1 acc te mogen spelen en wat een voorrecht dat dat nu eindelijk zo ver is op 55.

Anne, @sweehx
Anne, men or female. It doesn't matter. Anne is hot, Anne is life. Anne is simply the best.

Andries
Nieuwe spelers die zo snel ontwikkelen zie je weinig, maar Andries doet het. Jammer dat zijn meesters stoppen.


Youri Dickie @The Dicktator
Elke stam heeft een dictator nodig. Dus waar blijf je?
 

DeletedUser69389

Guest
yago
Kom eens terug. Ouwe eindbaas van Finity.

Valentijn
Oud stamgenoot van 47 en nu op 55 mijn steun en toeverlaat. Lost zoveel op en denkt zoveel mee. Ik hou van spelers/leden die dat doen. Zelf initiatief I love it.

Tom N & Glenn, Patience 55
Kende hen voor 55 niet echt. Maar wat een geweldige buren zijn het. Nu begrijp ik waarom Karma zo blij was met jullie

Tom, @bloemkool4life
Helaas trapte hij nooit in voor mijn avances in stammen. Zijn vieze actie op 18 ondertussen wel vergeten. Ekt baasje.

Tommekee
Mijn lieve farmslaaf op Robryman. Heeft mij vaak uit de brand geholpen als ik spelers nodig had. Echt een toffe beer, Alleen dat gat waar die woont. Ben je al gevonden vieze slang van me?

Tim010
Leer ik nu kennen op 55. Staat altijd voor je klaar en is veel meer dan alleen een speeder en AF noob.

Thorsten, @Farmox
Jammer dat hij is gestopt/gaat stoppen. Toffe speler. Fijn dat ik je nog heb mogen leren kennen.

Steven, @OostWestAsbest
Fijne vijand en stamgenoot geweest op 50. Nu op 55 heb je Bart ook goed laten ontwikkelen samen met Rogier (Vito). Laat tw eens zien wat je kunt.

Sven
Sven en ik dat is geen combi. Maar ik vind wel dat Sven zijn naam gezuiverd dient te worden. Zijn groepje benoemt hem nog altijd en terecht, maar daarbuiten wordt hij vaak beschimpt. Dat Sven fouten heeft gemaakt, zoals bv. Kale Poes gate, dat is duidelijkheid. Met name op het scripts en/of bot gedeelte. Maar ook zonder dat is Sven nog steeds één van de betere spelers en leiders die er nog rondlopen binnen deze community.

Steven
Mijn leider op 53. Wat moet ik ervan zeggen? Great leader.

Stefan (Oldiron)
Altijd rustig, altijd behulpzaam. Was soms iets te naief, maar een geweldig persoon. Niet voor niets een ridder in de orde van huppeldepup. Het was een prettige buurman en stamgenoot.

Siemen
Helaas was 50 al verloren toen jij ons nog wilde helpen. Stille kracht op menig classic.

Ruben
Wat een kut naam was Neverkroket. Maar wat een baasje was hij als speler. Wat heb ik mij kostelijk vermaakt toen hij Manu inmaakte. Ook op 42 erg tof.

Martijn, @sseg
Klasse speler. Eén van de grootste spelers waar ik ooit tegen heb mogen fronten. Het was een genoegen. Helaas stop je er nu mee. Wel terecht na wat met name @Duckje allemaal heeft gezegd tegen jou en de arrogante, neerbuigende houding die hij aannam en neemt tegen jou.

Lennart en Rogier.
Toffe broers. Soms iets te laks. Maar altijd gezellig. Lennart en ik geen goede combi hihi. Ik zuig Lennart zijn motivatie weg door mijn dominante rol. Maar als stamgenoot geweldig. Rogier stop eens met dat farmen jong.

Jonathan, @Dream Team.
In begin water en vuur. Later elkaar leren waarderen. Jammer van zijn abrupte einde op 52. Hopelijk keert die nog terug.

Joel, @Ben Howard.
Op Cl12 en 13 leren kennen. Een groots speler en met een groots gezag. Samen met een aantal eerder hier genoemde spelers vaandeldragers van het fair-play. Je einde is er nu. The show is over. Het ga je goed kerel.

Joeri
Ken hem van 19. Don Joeri en Mustang Sally. Nooit te beroerd om te helpen. Was niet meest geskillde speler, maar grote inzet altijd.

Joachim, Aaron en Jason
Mijn kameraden van de laatste classic. Helaas pakte Poef Wrong Side Of Heaven al vroeg met een uitstekende actie. Aaron en Jason leren kennen op 50. Strategisch sterk. Joachim op CL11 leren kennen als stamgenoot. Nadat hij samen met Mats @Big Bang. en Wouter @TheCountOfMonteCristo het Jan en mij op 34 al behoorlijk lastig had gemaakt en hem zodoende leerde kennen. Is voor mij één van de meest complete en beste spelers waar ik ooit mee op 1 acc heb gezeten.

Jeroen, @Hand of Aces
Was een toffe vijand. Pm's tussen CM en Krondor waren altijd plezant. Op 52 ook altijd prettig gekletst. Hopelijk nog eens als stamgenoten. Men is altijd zeer tevreden over hem.

Jeremy B
Op 23 en 47 een fijn stamgenoot. Nooit te beroerd om een nacht vv te draaien.

Jannick, @.Royalist.
Laatste tijd zie ik hem elke keer. Toffe gast. Altijd hetzelfde gebleven. Heeft geleerdvan zijn fouten van op 47 met Dennis en Rebecca. Met name Emile, Anne en Richard zijn natuurlijk goede keuzes. Ga zo door kerel.

Hidde, @Magic

Wees me af voor 55. Hij wilde een keer in een stam zonder mij na 37 en 50. Zeg gewoon meteen eerlijk dat je niet wilt verliezen.:( Op beide werelden een zeer gewaardeerde kracht.

Henri.
Spamnoob needed.

Frankie, @D.I.A.
Was op 22 een lieve MB van ALDI. Had altijd een tomeloze inzet en was op 49 met Benji samen een ideaal duo dat samen met ons acc het ene na het andere acc kapot blitzte. Nu mag ik het voorrecht hebben om met hem op 53 te mogen spelen.

Fabian
Het beest uit het hoge noorden, zo wordt die ook wel bij eens bij Fide genoemd vanwege het acc wat die bespeeld. Een sterke speler, één der sterksten.

Ed, @Boregore

Als stamgenoot ken ik Ed alleen een beetje van Rank 1. Maar veel over gehoord en zou het graag eens actiever zien, maar zal helaas er niet meer van komen.

Dorine
Een lieve vrouw. Door sommigen ondergewaardeerd. Een van de sterkste deffers die er zijn. Je hoort haar niet veel, maar ze staat er als het moet.

Emile
Den Bompa van TW zoals dat Den Bompa was bij Jean-Marie en zijn familie. Iets teveel een levensgenieter en een Duitsland aanhanger. Wanneer die zijn pens in beweging brengt berg je dan maar.

De Bekende Onbekende
Naam zegt het al. Een voor mij nieuwe speler op 53 en nu ook een stamlid van mij op 55. Je kunt hem altijd om iets vragen en is er altijd voor een praatje. De praatpaal van een stam.

David, @Leaving Behind
Voor mij één der betere leiders geweest ever. Alleen helaas vertoont die als leider hetzelfde gedrag als op 53, te inactief.:( Wordt eens actief boeren pummel. In plaats van nooben in de rim op 55.

Cona, @Conabonita
Op verschillende manieren mogen samenwerken. Ekte Willem II en Tilburg fan. Groots figuur. Helaas heb ik ervoor gezorgd dat zijn acc op 50 niet tot volledige bloei kon komen. Hij verdient revanche daarvoor.

Boris, @JdeVisser
Voor CL12 nooit echt leren kennen, maar was tof om samen op Dauntless.... te spelen. Ekte baas. Gelukkig speelt die binnenkort weer.

Wouter CL11 Church, 13 etc.
Kwam er op CL12 bij mij op het acc toen ik solo overbleef en deze classic kwam ik bij hem. Een man van weinig woorden, maar die weet wat hij doet.

Alexander
Was een toffe gozer op 37 en 49. Ook was het gezellig kletsen op 52. Echt een klasbak. Pracht kerel. Altijd loyaal.

Aldo
Ik wil een weekblad hebben en daarnaast hebben we altijd een narcistische mod nodig. Als die dan nog kan spelen zoals op 22 dan is dat mooi meegenomen.
 
Bovenaan