Topstammen

Reactiescore
94
Ik ken Melvin als een speler die een wereldstab stilhoud. Is geen positief iets natuurlijk ;)
Ja beter een stabber dan een bb-edelaar of een world-stab supporter :)
De mensen die stabs aanmoedigen zijn erger dan degene die de stab plegen meestal, kijk maar naar Shithappens. 99% was Melvin en Jona 1% was Thijs
Wellicht kan ook anb even concluderen dat iedereen er baat bij heeft als jij eens stopt met reageren.
Hoe ga jij in godsnaam doen alsof je weet hebt van de gebeurtenissen omtrent de SH actie? Iedereen die van te voren wist van die plannen vond het heerlijk dat jij het doelwit ging worden, denk niet dat die eerlijk hebben verteld hoe het gebeurd is, als je überhaupt al iets gehoord hebt. Mochten we acties van andere werelden gaan mee rekenen hier kunnen we nog langer gaan doorpraten over een hoop andere spelers op de wereld.

En tja Joachim, ik heb het je wel eens verteld op Skype. In onze ogen is de oorlog met S geen wereld vormende oorlog.
Omdat ANB zich heerlijk heeft gemanoeuvreert in een veilige situatie waarbij het enige echte front met Finity is. Blank zit vol met maatjes van o.a. Kipkalkoen en TOC heeft kennelijk bagger weinig kwaliteit. Finity heeft die positie niet, zo simpel is het.
Daarom gaan wij toch niet de moraalridders zijn en ontzettend veel tijd en moeite pompen om S snel kwijt te spelen en ondertussen onze main vijand zo goed als links laten liggen?

Betreft de kwestie die recent het forum domineert, ik vind dat het van zowel Anb als Finty erg hypocriet is om de ander te betichten van het zijn van een Rekruut 2 Win stam. Beide partijen kunnen eigenlijk niet ontkennen dat er meer rekruits en interns zijn geweest dan er had moeten zijn om een echt leuke wereld te maken. Redenen zijn er ook voor beide partijen. Het wordt nu een discussie waarbij men moet gaan beargumenteren wat er erger weegt: de 3-stamfusies en bijkomende interns van Anb of de Rewind/Bingo rekruits vanuit Finity plus de S leden, en dat gaat nergens heen. Kortom: afsluiten deze discussie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
W49 alleen maar internen :eek:
Hoe komt het dan Becca dat jij niet eens Midgame haalde?

Ik heb elke wereld gewoon voltooid toch?
Of lekker op tijd op delete omdat de wereld saai is?
W49 gaf ik het account aan je goede vriend Marco en ben ik 3 dagen op Summer geweest 0 dorpen verloren op W49 onder mijn toezicht :)

Weggespeeld ben ik op 32 werelden nog niet ^^
Mensen moeten eens leren aanvallen :p

Dacht oprecht dat Inge altijd een moraalridder was, maar je lijkt nu meer een stab/cf en r2w supporter. Kom op Melvin? :p
Die gozer heeft nog meer stabs gepleegd dan mij.

Wellicht kan ook anb even concluderen dat iedereen er baat bij heeft als jij eens stopt met reageren.
Hoe ga jij in godsnaam doen alsof je weet hebt van de gebeurtenissen omtrent de SH actie? Iedereen die van te voren wist van die plannen vond het heerlijk dat jij het doelwit ging worden, denk niet dat die eerlijk hebben verteld hoe het gebeurd is, als je überhaupt al iets gehoord hebt. Mochten we acties van andere werelden gaan mee rekenen hier kunnen we nog langer gaan doorpraten over een hoop andere spelers op de wereld.

Omdat ik na de tijd gewoon met Thijs heb gesproken.
Ook Aldo heeft een hoop verklapt van hun kant :)

Volgens mij is er geen betere bron dan directe teksten waar Melvin een stab aanmoedigt :)
Of moeten we Thijs nu hier even heen halen en het laten bevestigen?

En hoezo baat? Omdat ik de waarheid boven tafel haal? :p
ANB mag best weten dat ze tegen het vuil van TW moeten strijden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Wellicht kan ook anb even concluderen dat iedereen er baat bij heeft als jij eens stopt met reageren.
Hoe ga jij in godsnaam doen alsof je weet hebt van de gebeurtenissen omtrent de SH actie? Iedereen die van te voren wist van die plannen vond het heerlijk dat jij het doelwit ging worden, denk niet dat die eerlijk hebben verteld hoe het gebeurd is, als je überhaupt al iets gehoord hebt. Mochten we acties van andere werelden gaan mee rekenen hier kunnen we nog langer gaan doorpraten over een hoop andere spelers op de wereld.

En tja Joachim, ik heb het je wel eens verteld op Skype. In onze ogen is de oorlog met S geen wereld vormende oorlog.
Omdat ANB zich heerlijk heeft gemanoeuvreert in een veilige situatie waarbij het enige echte front met Finity is. Blank zit vol met maatjes van o.a. Kipkalkoen en TOC heeft kennelijk bagger weinig kwaliteit. Finity heeft die positie niet, zo simpel is het.
Daarom gaan wij toch niet de moraalridders zijn en ontzettend veel tijd en moeite pompen om S snel kwijt te spelen en ondertussen onze main vijand zo goed als links laten liggen?

Betreft de kwestie die recent het forum domineert, ik vind dat het van zowel Anb als Finty erg hypocriet is om de ander te betichten van het zijn van een Rekruut 2 Win stam. Beide partijen kunnen eigenlijk niet ontkennen dat er meer rekruits en interns zijn geweest dan er had moeten zijn om een echt leuke wereld te maken. Redenen zijn er ook voor beide partijen. Het wordt nu een discussie waarbij men moet gaan beargumenteren wat er erger weegt: de stamfusies en bijkomende interns van Anb of de Rewind/Bingo rekruits vanuit Finity plus de S leden, en dat gaat nergens heen. Kortom: afsluiten deze discussie.

Dank u.

Zijn idd redenen voor beide partijen geweest om te rekruteren en hoort bij het spel. Alleen dat constant beschuldigen wordt irritant omdat de pot steeds de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
 

DeletedUser17482

Guest
Mirage! Het is de eerste keer dat ik het met je eens ben...

Woepie!
 

DeletedUser61161

Guest
R2w is in mijn ogen een begrip dat te snel wordt gebruikt. Maar ik vind vijanden recruiten in ieder geval niet acceptabel, wat Finity wel heel duidelijk heeft gedaan.

Tgoh, de beste stammen uit tw history hebben spelers vanuit de vijand gerecruut :p
Wat ben jij toch ook een heerlijke new-gen :D:D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wederom heb ik weer eens smakelijk mogen lachen om wat sommige mensen hier op het AF beweren.
ANB is een stam die is ontstaan door een fusie met verschillende stammen, hierdoor zijn de betere spelers van die stammen bij elkaar gekomen en hebben ze een mooie hoeveelheid interns voor zichzelf geregeld. Uiteraard slim gedaan en dat zie je wel vaker hoor. Echter zijn de krachten niet gebundeld om kans te maken op de wereldwinst? De stammen voor de fusie achtte zichzelf kwalitatief (of in de vorm van activiteit) niet hoog genoeg in om de wereld te winnen, anders zouden jullie geen fusie aangegaan zijn toch?

Finity is een stam die al langer bestaat, sinds het begin van deze wereld zelfs. Zij hebben alles vanaf het begin opgebouwd en zien ineens een vrij grote stam voor zich ontstaan, een stam met ontzettend veel safe en interns. Uiteraard zal Finity zichzelf dan gaan versterken om hier beter weerstand tegen te kunnen bieden. Opmerkelijk dat ANB Finity nu als Recruit2Win wil bestempelen, terwijl ze zichzelf enkel willen versterken tegen het ontstaan van een mega stam. Een stam die ontstaan is door een fusie, hoeveel recruits zijn daar wel niet uit voort gekomen jongens?
Nogal komisch dat wij hier dan als Recruit2Win neergezet worden right?

Elke stam probeert zijn positie te versterken en dit kan erg goed door middel van recruits, maar ik durf wel te stellen dat als er een stam Recruit2Win is het toch wel onze vrolijke fusiestam ANB is right?

zny6xkg1mof8w.png
 

DeletedUser77704

Guest
Wederom heb ik weer eens smakelijk mogen lachen om wat sommige mensen hier op het AF beweren.
ANB is een stam die is ontstaan door een fusie met verschillende stammen, hierdoor zijn de betere spelers van die stammen bij elkaar gekomen en hebben ze een mooie hoeveelheid interns voor zichzelf geregeld. Uiteraard slim gedaan en dat zie je wel vaker hoor. Echter zijn de krachten niet gebundeld om kans te maken op de wereldwinst? De stammen voor de fusie achtte zichzelf kwalitatief (of in de vorm van activiteit) niet hoog genoeg in om de wereld te winnen, anders zouden jullie geen fusie aangegaan zijn toch?

Finity is een stam die al langer bestaat, sinds het begin van deze wereld zelfs. Zij hebben alles vanaf het begin opgebouwd en zien ineens een vrij grote stam voor zich ontstaan, een stam met ontzettend veel safe en interns. Uiteraard zal Finity zichzelf dan gaan versterken om hier beter weerstand tegen te kunnen bieden. Opmerkelijk dat ANB Finity nu als Recruit2Win wil bestempelen, terwijl ze zichzelf enkel willen versterken tegen het ontstaan van een mega stam. Een stam die ontstaan is door een fusie, hoeveel recruits zijn daar wel niet uit voort gekomen jongens?
Nogal komisch dat wij hier dan als Recruit2Win neergezet worden right?

Elke stam probeert zijn positie te versterken en dit kan erg goed door middel van recruits, maar ik durf wel te stellen dat als er een stam Recruit2Win is het toch wel onze vrolijke fusiestam ANB is right?

Je gebruikt de term R2W niet bepaald goed, fusies vallen daar niet onder namelijk.

Ten tijde van fusie Quest met ANB was er een bg met een grote vijand tussen hen in genaamd Bingo. Toen deze was weggespeeld in de vorm van DbS kwam er een fusie ja waarbij top 5 overkwam van Quest.
In die tijd had Finity by far een sterkere positie dan ANB,

Toen viel Bingo en gingen er 3 spelers naar ANB en 4 naar Finity. Op dat moment waren de stammen erg aan elkaar gewaagd met een licht voordeel voor ANB.

Hierna heeft Finity 3 en ANB 1 speler(s) gerekurteerd.

In beide gevallen is er geen sprake van R2W, beide partijen worden beschuldigd ervan maar geen van beide voort het daadwerkelijk uit. Geen enkele recruit is zo toonaangevend geweest of zo extreem dat hier sprake van is.

Er zijn fusies geweest, recuiteren uit gevallen stam en het recruiteren van de vijand.

Dus er kan gediscuseerd worden of bepaalde recruits noodzakelijk waren en of het goed is om een vijand te rekruteren (wat bergrijpelijk is in sommige situaties) maar niet over R2W dus laat die discussie aub kappen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wederom heb ik weer eens smakelijk mogen lachen om wat sommige mensen hier op het AF beweren.
ANB is een stam die is ontstaan door een fusie met verschillende stammen, hierdoor zijn de betere spelers van die stammen bij elkaar gekomen en hebben ze een mooie hoeveelheid interns voor zichzelf geregeld. Uiteraard slim gedaan en dat zie je wel vaker hoor. Echter zijn de krachten niet gebundeld om kans te maken op de wereldwinst? De stammen voor de fusie achtte zichzelf kwalitatief (of in de vorm van activiteit) niet hoog genoeg in om de wereld te winnen, anders zouden jullie geen fusie aangegaan zijn toch?

Finity is een stam die al langer bestaat, sinds het begin van deze wereld zelfs. Zij hebben alles vanaf het begin opgebouwd en zien ineens een vrij grote stam voor zich ontstaan, een stam met ontzettend veel safe en interns. Uiteraard zal Finity zichzelf dan gaan versterken om hier beter weerstand tegen te kunnen bieden. Opmerkelijk dat ANB Finity nu als Recruit2Win wil bestempelen, terwijl ze zichzelf enkel willen versterken tegen het ontstaan van een mega stam. Een stam die ontstaan is door een fusie, hoeveel recruits zijn daar wel niet uit voort gekomen jongens?
Nogal komisch dat wij hier dan als Recruit2Win neergezet worden right?

Elke stam probeert zijn positie te versterken en dit kan erg goed door middel van recruits, maar ik durf wel te stellen dat als er een stam Recruit2Win is het toch wel onze vrolijke fusiestam ANB is right?

zny6xkg1mof8w.png

881369254fdfd5ec7c8f65fdeb73cdf7.png


Recruits zijn er bij beide stammen geweest, verschil zit hem enkel in de manier waarop. ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een onzinnige discussie. Het is precies zoals Thomas het verwoord. Allebei de stammen hebben gerecruit. Zowel ANB als Finity hebben dit gedaan bij de vijand.

Of je moet allemaal oogkleppen op hebben zoals

R2w is in mijn ogen een begrip dat te snel wordt gebruikt. Maar ik vind vijanden recruiten in ieder geval niet acceptabel, wat Finity wel heel duidelijk heeft gedaan.

Om niet te kunnen erkennen dat het recruiten van verscheidene Bingo accounts recruits zijn van de vijand. Althans op basis van de gemeenschappelijke vijandschap van Bingo hadden Finity en ANB in het verleden een samenwerking. Dusja ook ANB heeft gedaan aan vijanden inviten. Is dat perse erg? Nee.

Ach ik zal Finity nooit begrijpen. Een nieuwe speler van deblock mag dan lekker komen klagen waarom ik z'n kleine dorpen (vroegere bb's) pak via Oceanmarauder en vervolgens CF't hij verder in cluster van ANB dmv nog meer barbs.. Toch triestig vind ik :p
Zie steeds meer spelers van Finity ook CF'en nu.. En ik dacht dat ze daar altijd op tegen waren toch?
Wie bedoel je? Show eens bewijs vriend.

Ik vermoed dat je mij bijvoorbeeld bedoeld met dit (477|515) dorp? Naast dat in niemands cluster gelegen was, was het daarnaast ook gewoon een dorp van een speler. Er is naar mijn inziens een groot verschil tussen een speler edelen en een bb dorp.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat een onzinnige discussie. Het is precies zoals Thomas het verwoord. Allebei de stammen hebben gerecruit. Zowel ANB als Finity hebben dit gedaan bij de vijand.

Of je moet allemaal oogkleppen op hebben zoals



Om niet te kunnen erkennen dat het recruiten van verscheidene Bingo accounts recruits zijn van de vijand. Althans op basis van de gemeenschappelijke vijandschap van Bingo hadden Finity en ANB in het verleden een samenwerking. Dusja ook ANB heeft gedaan aan vijanden inviten. Is dat perse erg? Nee.


Wie bedoel je? Show eens bewijs vriend.

Ik vermoed dat je mij bijvoorbeeld bedoeld met dit (477|515) dorp? Naast dat in niemands cluster gelegen was, was het daarnaast ook gewoon een dorp van een speler. Er is naar mijn inziens een groot verschil tussen een speler edelen en een bb dorp.

Grote verschillen. Met ANB was er al een maand niet meer gevochten destijds en door de nieuwe team die op Wisseait/Initium Novum kwam is de situatie enorm veranderd. Groot verschil met het recruiten van een speler die dan nog (paar) dag(en) ervoor dorpen van je stam gepakt heeft of een massa heeft ontvangen maar bon.

En moet ik nu serieus bewijzen aanleveren voor CF's? En nee, jouw dorpje bedoelde ik niet. Maar die enorme BB-CF invasie die deblock weer eens is begonnen is toch een heel duidelijk voorbeeld.

3643ae7dee99fdfb154543bd237f4799.png

0d2982e25c6b0e3db4095bc75827464e.png



Verder heeft Tirroj er ook heel duidelijk een paar gelegd (hoeft niet beargumenteerd te worden waarom dat niet zo zou zijn) want het maakt mij toch geen hol uit of hij CF't bij ons of niet.
Enkel is het wel een feit dat het CF's waren.
Hoop dat jullie verstandig gaan zijn en niet de definitie van een CF gaan veranderen. :p
 

DeletedUser69389

Guest
Grote verschillen. Met ANB was er al een maand niet meer gevochten destijds en door de nieuwe team die op Wisseait/Initium Novum kwam is de situatie enorm veranderd. Groot verschil met het recruiten van een speler die dan nog (paar) dag(en) ervoor dorpen van je stam gepakt heeft of een massa heeft ontvangen maar bon.

En moet ik nu serieus bewijzen aanleveren voor CF's? En nee, jouw dorpje bedoelde ik niet. Maar die enorme BB-CF invasie die deblock weer eens is begonnen is toch een heel duidelijk voorbeeld.

3643ae7dee99fdfb154543bd237f4799.png

0d2982e25c6b0e3db4095bc75827464e.png



Verder heeft Tirroj er ook heel duidelijk een paar gelegd (hoeft niet beargumenteerd te worden waarom dat niet zo zou zijn) want het maakt mij toch geen hol uit of hij CF't bij ons of niet.
Enkel is het wel een feit dat het CF's waren.
Hoop dat jullie verstandig gaan zijn en niet de definitie van een CF gaan veranderen. :p

Die 2 dorpen bedoel je van Tirroj? Dat noem ik pure eigen verantwoordelijkheid. BB's is laf. Spelersdorpen is eigen verantwoordelijkheid van verdedigende partij.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Die 2 dorpen bedoel je van Tirroj? Dat noem ik pure eigen verantwoordelijkheid. BB's is laf. Spelersdorpen is eigen verantwoordelijkheid van verdedigende partij.

Je vroeg om bewijzen dus dan lever ik die maar..
En iedereen heeft eigen mening over CF's (mijne is wel hetzelfde zo'n beetje)

Maar als dat je mening is zou je Deblock ook laf moeten vinden?
 

DeletedUser77014

Guest
Wederom heb ik weer eens smakelijk mogen lachen om wat sommige mensen hier op het AF beweren.
ANB is een stam die is ontstaan door een fusie met verschillende stammen, hierdoor zijn de betere spelers van die stammen bij elkaar gekomen en hebben ze een mooie hoeveelheid interns voor zichzelf geregeld. Uiteraard slim gedaan en dat zie je wel vaker hoor. Echter zijn de krachten niet gebundeld om kans te maken op de wereldwinst? De stammen voor de fusie achtte zichzelf kwalitatief (of in de vorm van activiteit) niet hoog genoeg in om de wereld te winnen, anders zouden jullie geen fusie aangegaan zijn toch?

Onjuist Melvin. ANB is circa 1,5 maand na de start van W53 ontstaan met een zeer klein aantal spelers. ANB moest op het moment toen ze spelers van Quest rekruteerde het opnemen tegen grotere stammen, stammen zoals Bingo die gewoon veel groter waren en meer kans hadden op de wereldwinst. ANB wilde mee doen aan de top en besloot te fuseren met onder andere Quest, in ieder geval de meest grote spelers met de hoogste accountbezetting. We hadden de BG met deze stam al een hele tijd en als we zouden gaan fuseren zou het ook de communicatie problemen met elkaar oplossen die we met elkaar hadden.

Finity is een stam die al langer bestaat, sinds het begin van deze wereld zelfs. Zij hebben alles vanaf het begin opgebouwd en zien ineens een vrij grote stam voor zich ontstaan, een stam met ontzettend veel safe en interns. Uiteraard zal Finity zichzelf dan gaan versterken om hier beter weerstand tegen te kunnen bieden. Opmerkelijk dat ANB Finity nu als Recruit2Win wil bestempelen, terwijl ze zichzelf enkel willen versterken tegen het ontstaan van een mega stam. Een stam die ontstaan is door een fusie, hoeveel recruits zijn daar wel niet uit voort gekomen jongens? Nogal komisch dat wij hier dan als Recruit2Win neergezet worden right?

Dat jullie toen die tijd geen safe hadden is gewoon een eigen gemaakte fout.

Elke stam probeert zijn positie te versterken en dit kan erg goed door middel van recruits, maar ik durf wel te stellen dat als er een stam Recruit2Win is het toch wel onze vrolijke fusiestam ANB is right?

Rekruteren van bondgenoten is hier iets waar wij niet al te moeilijk over doen, na de gebruikelijke procedures. Maar het rekruteren van de vijand is echt 9 van de 10 keer een groot probleem wat ook nooit zal lukken.
 
Reactiescore
117
Onjuist Melvin. ANB is circa 1,5 maand na de start van W53 ontstaan met een zeer klein aantal spelers. ANB moest op het moment toen ze spelers van Quest rekruteerde het opnemen tegen grotere stammen, stammen zoals Bingo die gewoon veel groter waren en meer kans hadden op de wereldwinst. ANB wilde mee doen aan de top en besloot te fuseren met onder andere Quest, in ieder geval de meest grote spelers met de hoogste accountbezetting. We hadden de BG met deze stam al een hele tijd en als we zouden gaan fuseren zou het ook de communicatie problemen met elkaar oplossen die we met elkaar hadden.



Dat jullie toen die tijd geen safe hadden is gewoon een eigen gemaakte fout.



Rekruteren van bondgenoten is hier iets waar wij niet al te moeilijk over doen, na de gebruikelijke procedures. Maar het rekruteren van de vijand is echt 9 van de 10 keer een groot probleem wat ook nooit zal lukken.

ANB is ontstaan door een gefaalde stab en heeft vervolgens huisvesting geboden aan de stabber xD

Het zal me dan ook niks verbazen mocht ANB deze wereld naar zich toe willen trekken door het spel te verzieken.
 

DeletedUser7975

Guest
Overstappen na de vijand, gebeurd op elke wereld. Maar wat er nu bij .S gebeurt is wel heel droevig. Wordt je toch even flink genaaid door je oude medestam genoten
Wat we nu in het zuiden weer krijgen dat alles weer klem komt te zitten, en er weer geen ruk meer aan is op deze wereld. Sta er niet van te kijken dat er voor de zomer er weer een boel barbarendorpen bij komen.
.
 

DeletedUser17482

Guest
ANB is ontstaan door een gefaalde stab en heeft vervolgens huisvesting geboden aan de stabber xD

Het zal me dan ook niks verbazen mocht ANB deze wereld naar zich toe willen trekken door het spel te verzieken.

Go ANB Go ANB.
- kortzichtige kerel jij...
 
Reactiescore
94
Om ook maar even een niet al te negatieve reactie te gooien vanuit het Finity kamp. Anb is een stam dat zijn ligging en kwantitatieve overmacht grotendeels te danken heeft aan een diplomatische, wellicht slimme, zet. Deze vond plaats een aantal weken geleden en resulteerde in een situatie waarbij zij uit een grote selectie van spelers de best liggende en gegroeide account hebben kunnen pikken. Hierbij vielen meerdere spelers af en werden gedegradeerd tot intern. Desondanks heeft Anb de activiteit en kwaliteit weten te vinden om op redelijk tempo te blijven doorgroeien en heeft recent Finity speler TheBlock een bijna fatale stoot uitgedeeld.

De zwarte kant van Anb zit hem in de leiding denk ik zelf. De auteur van de hoofdpost staat van deze wereld bekend om enkele gesprekken die hij voerde omtrent een dubbele afspraak breuk in de vorm van één stab door een nap-afzegtermijn aan de laars te lappen en één situatie waarbij hij zelf op een vv van een stamgenoot een Finity speler clusterfuckt. Gezien de recente beschuldigen van beide partijen tegenover de andere, de 'ander' zou een r2w stam zijn en een te grote bek op het forum hebben, is het ook niet gek dat Dylan daar zijn mond over opentrekt, enkel is het in zijn geval wat hypocriet als men zijn vorige werelden erbij pakt.
Een ander argument tegen deze stam is dat enkele leden toch wel echt ondermaats van niveau zijn of in elk geval ver beneden peil hebben gepresteerd tot op dit moment. Maar de wereld is nog jong natuurlijk :)
 
Bovenaan