Golden Awards

DeletedUser78525

Guest
Beste speler: the owner2 (duh)
Beste stam: SOLO
De beste stam speler: the owner2
Het grootste ego: Roel
Beste leider: st Jimmy
Slechtste leider: Wouter
Meest overschatte stam: Hippo
Meest onderschatte stam: Niemand
Meest overschatte speler: Bosbassie
Meest onderschatte speler: Cratos
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Meiden
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: heer fenerbahce
Mooiste spelers naam: ay caramba
Mooiste stam naam: Hippo
Het tofste topic: Geen idee
Het domste topic: geen idee
Favoriete forum poster: geen mening
Minst favoriete forum poster: geen mening
Dikste wannabe op het forum: Geen idee
Dikste wannabe in het spel: Geen idee
Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee
Mooiste actie van de wereld: The owner2 joint Hippo
Meest belovende speler voor de toekomst: Worst case scenario
Meest belovende stam voor de toekomst: hippo
Grootste blunder: Vestige op delete
Voor wie heb je nu echt respect: HIPPO
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: HIPPO
 

DeletedUser76198

Guest
Beste speler: the owner2 (duh)
Beste stam: SOLO
De beste stam speler: the owner2
Het grootste ego:
Roel
Beste leider: st Jimmy
Slechtste leider: Wouter
Meest overschatte stam: Hippo
Meest onderschatte stam: Niemand
Meest overschatte speler: Bosbassie
Meest onderschatte speler: Cratos
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Meiden
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: heer fenerbahce
Mooiste spelers naam: ay caramba
Mooiste stam naam:
Hippo
Het tofste topic: Geen idee
Het domste topic: geen idee
Favoriete forum poster:
geen mening
Minst favoriete forum poster: geen mening
Dikste wannabe op het forum: Geen idee
Dikste wannabe in het spel: Geen idee
Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee
Mooiste actie van de wereld: The owner2 joint Hippo
Meest belovende speler voor de toekomst: Worst case scenario
Meest belovende stam voor de toekomst: hippo
Grootste blunder: Vestige op delete
Voor wie heb je nu echt respect: HIPPO
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: HIPPO

Hippo/TheOwner2 fanboy gesignaleerd
 
Reactiescore
62
Haha ik dacht wel aan de naam Blowsie dat we met de khan te maken hadden,
Kans is groot dat je idd weinig getest gaat worden, al hoop ik dat je toch wat tegenstand gaat krijgen puur omwille voor het spelplezier ;)

We gaan augustus afwachten :)
Ik speel niet veel hoor, er is echt praktisch niets te doen.. Maar vanaf er actie is sta ik er!

En haha, ik deel een hobby met de khan ja :rolleyes:
 

DeletedUser77956

Guest
we zijn raketten aan het bouwen om naar Mars te verhuizen, maar sst, is een geheim programma
 

DeletedUser77956

Guest
press are rats, imma ban them over the wall to Mexico, then nuke them
 

DeletedUser77823

Guest
Beste speler: Tactisch gezien wil ik bram hier neerzetten. Het was een slimme zet om de bbs te pakken bij senne en daar vervolgens op te knallen. Wel een beetje een vieze actie om vervolgens midden in het cluster op BBs te gaan CFen en van daaruit door te gaan maarja.. Er is wel genoeg resultaat behaald, ook al is er totaal niks gedaan op dat account jammer genoeg..
Beste stam: Als Hippo bij elkaar blijft en free niks tegen ze doet zullen ze de wereld makkelijk moeten kunnen winnen want de rest kan toch niks inbrengen tegen zo'n grote overmacht.
De beste stam speler: Normaal zou ik mezelf niet in zulke lijstjes neerzetten maar ik ga het toch doen, vooral omdat ik niet precies weet hoe het intern geregeld is bij andere stammen. Op basis van ODS (wat niet alleen van BBs stacken komt want dat doe ik vrij weinig) en het draaien van VVs. Ik sta altijd klaar voor een ander en ik denk dat de rest van mijn stamgenoten dat ook wel merken.
Het grootste ego: Wouter (St. Jimmy)
Beste leider: Het politieke spelletje dat hippo heeft is voor hen erg gunstig, al heeft de leiding daar zelf vrij weinig aan gedaan als ik de verhalen moet geloven.
Slechtste leider: bossbassie. Gelukkig weet hij zelf ook dat hij niet de beste leider is, anders had hij jens niet meerdere keren gevraagd om als leiding naar free te komen.
Meest overschatte stam: Hippo. Ben er vrij zeker van dat het geen tw goden zijn
Meest onderschatte stam: Insane. Het is dan vooral hippo die zegt dat wij zo weggespeeld worden. Inactieve accounts aanvallen is ook niet zo moeilijk. Val een actief account aan en je hebt een heel ander resultaat van je massa.
Meest overschatte speler: Bossbassie. Is eigenlijk op een account gezet wat al heel goed stond. Dan is het niet meer moeilijk om het account draaiende te houden.
Meest onderschatte speler: Ik denk eerlijk gezegd dat iedereen wel redelijk op zijn plaats staat in de ranglijsten. Ik zie zo niet echt een speler die veel hoger had moeten staan dan dat die staat nu.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ik vind het nog altijd jammer dat Jens naar Hippo is gegaan. Was een fijne speler om mee samen te spelen. Verder nog Robin voor de gezelligheid en dan de meeste van mijn huidige stamgenoten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle mensen die standaard clears met meer dan 100 kata's gebruiken op boer/smid/hq of wat dan ook eigenlijk. Tactisch gebruik is prima, maar als je er meer dan 50 in je clear hebt ben je gewoon erop uit om dorpen te slopen voor het slopen, niet voor het voordeel dat je eruit haalt.
Mooiste spelers naam: Fierce.
Mooiste stam naam: Insanely Nonsensical
Het tofste topic: Op het moment GA toch wel aangezien er wat activiteit is
Het domste topic: Hoogste awards topic (erg veel gebruikt ook)
Favoriete forum poster: Aangezien er toch niet zo heel veel gepost wordt op het AF, iedereen die post eigenlijk wel. Altijd wel leuk om iets te lezen
Minst favoriete forum poster: Mensen die vragen om lijstjes maar zelf nooit wat willen maken
Mooiste profiel foto van spelers:
82690_large

Mooiste profiel foto van stammen:
77138_large

Mooiste actie van de wereld: Herfstoorlog was wel een leuke. Verder is er eigenlijk niet zo heel veel gebeurd.
Meest belovende speler voor de toekomst: Nivelle. Als het huidige team gewoon actief door blijft spelen kunnen die het nog ver gaan schoppen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Wellicht Free als ze een goede leiding krijgen
Grootste blunder: Toestemming die blijft hangen terwijl je er def achter hebt getimed, vervolgens nieuwe edels sturen die doodlopen op je eigen def.. Shit happens
Voor wie heb je nu echt respect: Alle stamgenoten die na alles toch nog in insane zijn gebleven.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hier wil ik kutnoob vernoemen (@Chicago blackhawks ) en gydo
 

DeletedUser76198

Guest
Meest overschatte stam: Hippo. Ben er vrij zeker van dat het geen tw goden zijn
Meest onderschatte stam: Insane. Het is dan vooral hippo die zegt dat wij zo weggespeeld worden. Inactieve accounts aanvallen is ook niet zo moeilijk. Val een actief account aan en je hebt een heel ander resultaat van je massa.

Natuurlijk zitten er in Hippo geen tw goden, het zijn er maar twee! Manolo en Joost onze vv'ers

En ik wil je best geloven dat Insane niet makkelijk word weggespeeld.. maar toen ik op crazybertje speelde waren de 3 insane frontspelers die zelfde mening. Die zie ik niet langer in de ranglijsten staan.
 

DeletedUser77956

Guest
tijd voor de president om een lijstje te maken :p

Beste speler: Moeilijke keuze, denk dat Jens van Ay Caramba hier best op z'n plaats is, al is Frank van final dat ook, ik ga dus voor beiden
Beste stam: Insane, no comment needed
De beste stam speler: Slaapkop, draait altijd vv wanneer nodig
Het grootste ego: Dat van Wouter geraakt niet eens in z'n huis dus ja :p
Beste leider: Leiding van insane, al zal de leiding van Hippo ook niet slecht zijn, als ze zo'n bende kunnen bijeenhouden
Slechtste leider: Leiding van ONE, hebben geen idee waar ze mee bezig zijn
Meest overschatte stam: Hippo, kan zijn dat ze op #1 staan, maar wil nog niet zeggen dat ze die plaats ook waardig zijn
Meest onderschatte stam: Hier ga ik toch voor insane, we zijn nog lang niet afgeschreven
Meest overschatte speler: De Khan der Khans, hebben we nog niet veel van gezien, hopelijk binnenkort wel
Meest onderschatte speler: Ik denk dat de meeste spelers wel op hun waarde worden geschat
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met mijn stammies, Selah en Ay Caramba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bossbassie
Mooiste spelers naam: .BackToReality
Mooiste stam naam: Insanely Nonsensical
Het tofste topic: Dit
Het domste topic: de rest
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
.BackToReality
Mooiste profiel foto van stammen: dat van Insane :p
Mooiste actie van de wereld: herfstoorlog, overduidelijk
Meest belovende speler voor de toekomst: Drakologist, valt nog voor uit te kijken
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane, we'll come back
Grootste blunder: Onstaan van ONE :eek:
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn stammies, Selah en Ay Caramba
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stammies, Selah en Ay Caramba
 

DeletedUser76198

Guest
tijd voor de president om een lijstje te maken :p

Beste speler: Moeilijke keuze, denk dat Jens van Ay Caramba hier best op z'n plaats is, al is Frank van final dat ook, ik ga dus voor beiden
Beste stam: Insane, no comment needed
De beste stam speler: Slaapkop, draait altijd vv wanneer nodig
Het grootste ego: Dat van Wouter geraakt niet eens in z'n huis dus ja :p
Beste leider: Leiding van insane, al zal de leiding van Hippo ook niet slecht zijn, als ze zo'n bende kunnen bijeenhouden
Slechtste leider: Leiding van ONE, hebben geen idee waar ze mee bezig zijn
Meest overschatte stam: Hippo, kan zijn dat ze op #1 staan, maar wil nog niet zeggen dat ze die plaats ook waardig zijn
Meest onderschatte stam: Hier ga ik toch voor insane, we zijn nog lang niet afgeschreven
Meest overschatte speler: De Khan der Khans, hebben we nog niet veel van gezien, hopelijk binnenkort wel
Meest onderschatte speler: Ik denk dat de meeste spelers wel op hun waarde worden geschat
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met mijn stammies, Selah en Ay Caramba
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bossbassie
Mooiste spelers naam: .BackToReality
Mooiste stam naam: Insanely Nonsensical
Het tofste topic: Dit
Het domste topic: de rest
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
.BackToReality
Mooiste profiel foto van stammen: dat van Insane :p
Mooiste actie van de wereld: herfstoorlog, overduidelijk
Meest belovende speler voor de toekomst: Drakologist, valt nog voor uit te kijken
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane, we'll come back
Grootste blunder: Onstaan van ONE :eek:
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn stammies, Selah en Ay Caramba
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stammies, Selah en Ay Caramba

@DanteChnoligy

Als je na al dit wachten zo'n lijstje plaatst word ik ongelukkig :D
 
Bovenaan