Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Ik kan me herinneren dat dat gedoe al omstreeks wereld 20 aan de gang was. Weet niet meer precies waar het toen exact om draaide maargoed. Ja Dei, dat waren nog eens tijden ja. Sinds het aflopen van w14 was het voor mij wel done deal, maargoed ik kan het niet laten zo om het jaar nog eens te kijken hoe alles ervoor staat. Mijn gemekker over dat abusen is natuurlijk zinloos en het is tegenwoordig het spel.

Echter, na zolang weer weg te zijn geweest; wat zijn events? o_O:oops:

Wacht hooguit een week en je komt erachter ;)
 

DeletedUser74552

Guest
Zelfs al abuse je zo veel in de start, zonder enige skills of ervaring gaat je dat toch niet redden late game. Hetzelfde kan je zeggen van je weg naar de top internen. Bij de eerste beste massa pakken degene zonder ervaring toch de benen. Sterker nog het wat moeilijker hebben in de start en vechten voor je dorpjes maken je late game imo alleen maar sterker. Als je nog een feeling moet krijgen hoe te deffen op een wereld als je al over de 500k zit dan is dat toch al snel lastiger dan als je al eerder je mannetje hebt moeten staan in de start.
 

DeletedUser61134

Guest
Zelfs al abuse je zo veel in de start, zonder enige skills of ervaring gaat je dat toch niet redden late game. Hetzelfde kan je zeggen van je weg naar de top internen. Bij de eerste beste massa pakken degene zonder ervaring toch de benen. Sterker nog het wat moeilijker hebben in de start en vechten voor je dorpjes maken je late game imo alleen maar sterker. Als je nog een feeling moet krijgen hoe te deffen op een wereld als je al over de 500k zit dan is dat toch al snel lastiger dan als je al eerder je mannetje hebt moeten staan in de start.

Oh?
Verklaar accounts als Tranquil, *Get high*, Shakedown8, Dame Guinevere en nog vele meer dan eens.
Allemaal accounts die weinig hebben laten zien vooral tegenover de doorgaans spelers en door PP hoog kwamen.
 

DeletedUser74552

Guest
Oh?
Verklaar accounts als Tranquil, *Get high*, Shakedown8, Dame Guinevere en nog vele meer dan eens.
Allemaal accounts die weinig hebben laten zien vooral tegenover de doorgaans spelers en door PP hoog kwamen.

Sorry ik ken geen enkel van die accounts. Als je me uitlegt wat ze hebben gepresteerd kan ik daar misschien inhoudelijk op reageren.
 

DeletedUser61134

Guest
Sorry ik ken geen enkel van die accounts. Als je me uitlegt wat ze hebben gepresteerd kan ik daar misschien inhoudelijk op reageren.

Niks buiten een top 3 rank op werelden dmv PP.
Dat is dus het probleem :p
Maar ze vallen niet weg omdat ze alleen maar internen of gestopte spelers pakken en veilig achter een stam schuilen.
 

DeletedUser74552

Guest
Niks buiten een top 3 rank op werelden dmv PP.
Dat is dus het probleem :p
Maar ze vallen niet weg omdat ze alleen maar internen of gestopte spelers pakken en veilig achter een stam schuilen.

Ahh op die manier. Tja ik denk dat dat gewoon het dalende niveau van TW is, meer kan ik er helaas ook niet van maken eigenlijk.
 
Reactiescore
2.039
Niks buiten een top 3 rank op werelden dmv PP.
Dat is dus het probleem :p
Maar ze vallen niet weg omdat ze alleen maar internen of gestopte spelers pakken en veilig achter een stam schuilen.

Beetje zoals jij dus?
 

DeletedUser61134

Guest
Beetje zoals jij dus?

Volgens mij heb ik nog nooit 1 euro uitgegeven aan een spel.
En sta ik altijd een hoger OD rang dan ingame rank :)

Heb ik hoogste edelslachter award en altijd een front account.
Je kent me nog niet echt dus :p

Ohja en 9.000p dorpen voor extra inwoners.
 
Reactiescore
2.478
Volgens mij heb ik nog nooit 1 euro uitgegeven aan een spel.
En sta ik altijd een hoger OD rang dan ingame rank :)

Heb ik hoogste edelslachter award en altijd een front account.
Je kent me nog niet echt dus :p

Ohja en 9.000p dorpen voor extra inwoners.

Dan moet je er ook vertellen dat je de OD en edels krijgt door troepen op jezelf te dumpen!
 

DeletedUser74650

Guest
Oooh hier kwam die random quote weg in je topic :eek:

Als ik met Martijn zou daten kan ik net zo goed mijn beste vriendin daten.
Mijn beste vriendin is minder verwijfd en heeft meer uithoudingsvermogen :rolleyes:

Maar dat is dan wel weer je beste vriendin.
 

DeletedUser78020

Guest
en vlaggen scoren minion, zo kom je ook weer verder.
maar wat is een top en een flopstam in t begin?
 

DeletedUser74396

Guest
Ik vind het wel vreemd dat er tegenwoordig zoveel amok is voor DE SPELER Alcoholic Unicorns, terwijl andere vriendengroepen pp abusen met heel de stam.
Kijk bvb naar
17a0ee87e5.png


Die stam heeft wel 5 leden die bijna even hard pp abusen als alcoholic unicorns.
800ac2bb36.png

En toch krijgen ze amper aandacht terwijl arme Alcoholic extra pp moet inzetten om de kata's af te slaan.

Is hier een rede voor? of hebben we alvast zo weinig respect voor soortgelijke stammen dat we ze negeren?
Want of ze nu overleven of niet, of ze nu ziek goed spelen of juist ziekhard falen, starten op zo'n manier zorgt ervoor dat niemand nog respect voor ze zal hebben.
Best case ze winnen en niemand kijkt ervan op, worst case ze falen en zijn de grap van heel tribalwars voor een paar weken/maanden.
persoonlijk snap ik niet dat 1 van deze opties de moeite is om te spelen, maar dat ben ik natuurlijk :p
 
Bovenaan