Top/Flop stammen

Reactiescore
760
Waarom de nood aan zo een boost dan?
Je biezem pakken met je vriendengroep, lekker gezellig :rolleyes:
Wat heeft Abusen te maken met je skills en ervaring?
 
Reactiescore
1.149
Pim doe nou niet alsof jij zo cool bent, newgennoob.
 
Reactiescore
5.600
Ach, sinds alle pa functies is abusen iets doodnomaals, dat is wat tw wilde en schijnbaar ook wat de community wilde. Het is immers de makkelijkste weg naar de top. Mensen met skills en bereid zijn hun centjes aan het spel uit te geven kunnen nu altijd makkelijk naar de top, ach opzich niks mis mee. Behalve dat het spelletje stuk is gelopen erdoor . Sorry voor me betoog, elk pa gerelateerd stukje zie ik als mogelijkheid om mijn mening te delen. :rolleyes:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ach, sinds alle pa functies is abusen iets doodnomaals, dat is wat tw wilde en schijnbaar ook wat de community wilde. Het is immers de makkelijkste weg naar de top. Mensen met skills en bereid zijn hun centjes aan het spel uit te geven kunnen nu altijd makkelijk naar de top, ach opzich niks mis mee. Behalve dat het spelletje stuk is gelopen erdoor . Sorry voor me betoog, elk pa gerelateerd stukje zie ik als mogelijkheid om mijn mening te delen. :rolleyes:

Bedankt, dit maakte je nummer 1002 met de zelfde post
 
Reactiescore
5.600
Bedankt voor je nuttige toevoeging.
 

DeletedUser49571

Guest
Bwa, Emilia is bijvoorbeeld wel sterk en ervaren. En je kan je dorpje verhuizen als je ziet dat je slecht ligt

jij bent zelf sterk en ervaren!

Ach, sinds alle pa functies is abusen iets doodnomaals, dat is wat tw wilde en schijnbaar ook wat de community wilde. Het is immers de makkelijkste weg naar de top. Mensen met skills en bereid zijn hun centjes aan het spel uit te geven kunnen nu altijd makkelijk naar de top, ach opzich niks mis mee. Behalve dat het spelletje stuk is gelopen erdoor . Sorry voor me betoog, elk pa gerelateerd stukje zie ik als mogelijkheid om mijn mening te delen. :rolleyes:

Er zijn al tig werelden met die leuke premium beurs, heeft niks te maken met kopen. Je start elke wereld met een aantal accounts en je haalt makkelijk 5k pp op zonder moeite erin te steken en maar enkele keren te loggen per dag. Na een aantal werelden heb je genoeg om zelf eens lekker te abuse
 
Reactiescore
2.303
Ach, sinds alle pa functies is abusen iets doodnomaals, dat is wat tw wilde en schijnbaar ook wat de community wilde. Het is immers de makkelijkste weg naar de top. Mensen met skills en bereid zijn hun centjes aan het spel uit te geven kunnen nu altijd makkelijk naar de top, ach opzich niks mis mee. Behalve dat het spelletje stuk is gelopen erdoor . Sorry voor me betoog, elk pa gerelateerd stukje zie ik als mogelijkheid om mijn mening te delen. :rolleyes:
Dit betoog voeren we al sinds w36 sinds het 'draairad" toegevoegd werd... We zijn dus al even bezig :) als je nog enig plezier in het spel wilt zul je het moeten aanvaarden :/ Michiel men ex co kon dat ook niet... Wie me nog op Smaphuis bracht op w14 :p Betere tijd toen he met DEI :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nu nog klagen over hoe tw achteruit gaat met die pp functies heeft geen zin meer :p

Klaag dan over events ofzo.
Dan is Tim tenminste niet de enige :eek:
 
Reactiescore
5.600
Dit betoog voeren we al sinds w36 sinds het 'draairad" toegevoegd werd... We zijn dus al even bezig :) als je nog enig plezier in het spel wilt zul je het moeten aanvaarden :/ Michiel men ex co kon dat ook niet... Wie me nog op Smaphuis bracht op w14 :p Betere tijd toen he met DEI :)

Ik kan me herinneren dat dat gedoe al omstreeks wereld 20 aan de gang was. Weet niet meer precies waar het toen exact om draaide maargoed. Ja Dei, dat waren nog eens tijden ja. Sinds het aflopen van w14 was het voor mij wel done deal, maargoed ik kan het niet laten zo om het jaar nog eens te kijken hoe alles ervoor staat. Mijn gemekker over dat abusen is natuurlijk zinloos en het is tegenwoordig het spel.

Echter, na zolang weer weg te zijn geweest; wat zijn events? o_O:oops:
 
Bovenaan