Met welke 10?

Reactiescore
2.303
Ja ja boys het is weer van dat!
Met welke 10 spelers zouden jullie graag nog eens spelen ?

1. Sven aka Mystic: Iedereen kraakt deze persoon altijd af als een botter die graag mensen stabbed. Dat is ook zo
Daarnaast is het gewoon een prima kerel die 1 van de laatste deftige TW-spelers is. Dat hij graag wat competitief is kan je niks aan doen maar dat is nu eenmaal zijn karakter. Echt een top kerel!

2. Thomas aka Jack daniels: Echt een topkerel. Ook 1 van de beste offers die op tw rondloopt, na mark dacht ik alles gezien te hebben maar wat deze kerel kan met Fakes en edels is ongezien. Daarnaast ook een persoon waar je op kan rekenen en hij is echt een hete bink.

3. Philippe aka Jack Torrance: Ken deze persoon al sinds w23, heb al 2 vriendinnen mee gemaakt en zijn huidige is toch wel de knapste Shout out to annie xx
Overigens een goede deffer net als mijzelf. En hij heeft een mooie bieber kop!

4. Thorsten: Chille gast, ik kom zeker mijn 40kg krieken nog halen deze zomer! #420 mate!

5. Fabian: Overactieve aap die je continu commandeert. Echter wel een hele goeie twer en ook een goede vriend! Aangenaam persoon om los van tw ook eens mee te zeveren en de aap uit te hangen.

6. Jordi aka Conceived by Cun.t.ssomunisme: Beste leider die ik in men gehele tw carriere gekend heb. Toffe pee, knap lief, slecht in wiskunde echt een aanrader.
Ik blijf je zeker stalken op fb!

7. Laurens aka drakenschild: Nummer 2 deffer wadup? Altijd de beste gesprekken met onze antwerpse nazidwerg. Ik leer je nog wel drinken!

8. Robin Bickymeister: Na al die tijd op tw had ik niet verwacht op w47 nog zo een goeie speler tegen te komen, ook wat nolife moet ik eerlijk zeggen :/ Heb je wel een leven? Bluvn petatn plantn e boer.

9. Pim aka pimsie: Snotneus je bent ook maar bladvulling phuh

10. Jannick Royalist: Verlang al weer tot je in amerika zit, kunnen we snachts weer lachen als je opstaat! en als je de vlieger mist...

11. Aldo aka The minion: Je moet je mods te vriend houden! Ook echt een topleider met vele vv's onder zijn naam.

Komop mensen een beetje onderbouwing kan gaan he!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Dit doet pijn Emile, zelfs Jannick staat erbij:(
 

DeletedUser68252

Guest
1. Emile MyPride Geweldige kerel, VETgezellig. Helaas heeft hij hier en daar autistische trekjes waardoor hij nog altijd niet naar Nederland durft te komen om 3 van zijn tw makkers te meeten.

2. Thomas Jack Daniels Super vent die voor de nodige ophef zorgt gedurende de nachtelijke gesprekken in onze groepschats, zelden iemand ontmoet die zoveel banketsletten van de straat plukt.

3. Philippe Jack Torrence Het stille bloempot hoofd met de langste relatie.

4. Jordi Cbc Al 22 werelden niet van elkaar geweken, ups en downs. Veel downs de laatste tijd nu jij ons verlaat voor die latina uit dat 3e wereld land.

5. Robin Bickymeister Eerst keiharde ruzie gehad op W30 om vervolgens op W47 de strijdbijl te begraven. Daar mogen ervaren wat voor toffer peer en goeie speler je bent. Een van de beste stamspelers die ik in 8 jaar tegen ben gekomen.

6. Joren Jullie Beschermer Gestopt sinds een jaar omdat hij een succesvolle eigen onderneming runt, net zo gek als die belg van hier boven. Nooit verwacht 2 versies tegen te komen van 1 persoon. Beide geweldige kerels waar je altijd op kunt rekenen die het spel naast het spel zelf enorm aantrekkelijk maken.

7. Laurens Dragonshield Zelfbenoemd beste deffer van tw, weggespeeld op W52, verbannen op W42 en W47. Kut botter en 0 respect voor buitenlanders.

8. Thijs Arbeitman Godver he, al de 3e belg waar ik mee samen heb gespeeld op tw die zo gek als een deur is. 40km van je huis sochtends wakker worden achter de vangrail van een snelweg na een avond uit, hier kan Emile nog een hoop van leren.

9. Thomas Mywayorthehardway Hard to get, stiekem weet ik toch wel dat je deze wereld gaat starten. Een van de meest betrouwbare spelers die ik heb ontmoet op tw. Een must have aan je front als buurman.

10. Leo LordGhostWisperer Wat kan een mening over een persoon soms snel veranderen. Je ontmoet als een facking retard maar door W47 als stamgenoot is dat beeld wel veranderd naar een toffe dude met een slechte kleding smaak die goed kan spelen.

11. Bjarne Zaeres Inactieveling die altijd met het werk van andere opschept.
 

DeletedUser75778

Guest
Vind dit altijd een geweldig topic, billen likken en veren er in proppen. Wat een genot.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser76356

Guest
Toffe lijstjes allemaal jongens! Bedankt voor het leesvoer zo aan het begin van de wereld.
 

DeletedUser76153

Guest
1. Tim / Tim010: Speel al een tijdje samen met deze gozer en dit is veruit 1 van men favoriete personen in de community. Deze guy is niet alleen grappig, mooi, schattig, maar ook gewoon een TW-wonder. Hij heeft mij grotendeels dingen bijgeleerd, en vind het gewoon een toppertje. Loveyou @tim010 <3

2. Jannes / Jokersbrain: Ook Jannes vind ik een toppertje; zijn discussie's op het AF zijn altijd zo awesome.
Met jananas in je stam mag je al zeker zijn dat je de meest gehate stam gaat zijn, puur door die ene speler, want jananas heeft overal een uitgesproken mening over. Buiten dat kan hij ook prima tribalwars spelen. Hij zou dan ook de leider zijn, want dat maakt het nog grappiger op het forum.

3. Ruben / Megustaa (4FOAT): Kon het altijd wel vinden met Ruben. Hoe hij zijn accounts altijd mooi opbouwt, bijna elke nieuwe wereld weer, is best mooi om te zien. (offcourse ook so voor z'n team daarvoor)

4. Duncan / Hopeful: Hoe je het ook draait of keert, je hebt in elke stam wel de standaard homo. Degene die net iets te ver gaat met de gay opmerkingen. Daarom neem ik Duncan in de stam. Hij geeft niks anders dan gay opmerkingen, doet niks op TW, en spammed enkel in de skypechats. Topspeler dus.

5. Selah / Selah: Leren kennen op Casual 3, echt een topwijf. Buiten dat laat zij zien dat ook meisjes TW kunnen spelen. Want ze best wel een TW-wondertje (als ze tijd heeft :p) Verder is de skypechat altijd wel af, en elke stam heeft een meisje nodig he :eek: @Selah

6. Elko / Dutchgangster: Ook een toppertje. Ken hem niet zo heel goed, maar is wel duidelijk dat hij best goed TW kan spelen en bovendien zeer aardig is. Kortom toppertje en goede toevoeging aan de stam.

7. Rebecca / Firedrakan: Middenin dit lijstje heb ik beslist dat 1 meisje niet genoeg is, dus ik wil een tweede; wie is er dan een betere keuze dan Rebecca? Rebecca is buitengewoon grappig en kan de beste verhalen schrijven! Van TW kan ze geen kl**** maar dat compenseert dan met haar topkarakter.

8. Thomas en Kayo / Mirage: Heb deze twee samen gezet omdat ze toch samen gaan spelen zoals altijd. Dit zouden de twee stamnoobs zijn. Zo die gasten die wel actief zijn, maar dan geen kut kunnen. Maarja via vv kunnen ze dan voor de hele stam farmen, kunnen de echte jongens zichzelf concentreren terwijl deze 2 hun tijd verdoen met farmen. (is toch het enige wat jullie 2 kunnen xxx)

9. Tim / Slave to the Rhytm: Deze guy is echt hilarisch. Enige reden dat ik hem eigenlijk in men stam wil, want op TW quit ie te snel voor ik iets kan zien.

10. Davey / Dutchdrag0n: Dit kan je soort van als filler zien, want hij heeft de zelfde functie als bovenstaand persoon (zie nr. 9) Enkel kan deze jongen wel wat van TW, waar nr. 9 wat problemen mee heeft.

:$
 

DeletedUser75778

Guest
Er staan behoorlijk wat onwaarheden in dat lijstje, maar ik denk dat ik je in die waan laat leven.
 
Bovenaan