Golden Awards

DeletedUser69112

Guest
Haha, eindwerk verdediging achter de rug dus komt er zo aan
 

DeletedUser69112

Guest
Beste speler: Cratoss 00: Ganse wereld op een constant niveau aan het presteren. Met zo een speler in je stam kan je enkel blij zijn
Phuture Noize (100% vertrouwen in die solo speler)
Ay caramba (100% vertrouwen in dat duo team)
Beste stam: Hippo!
De beste stam speler: Cratoss 00, Pumamaster & Schlemiel komen het eerst in me op. Al ben ik ervan overtuigd dat 90% van hippo! zich zo zal gedragen wanneer het echt nodig is...
Het grootste ego: Bijna ego-vrij deze wereld denk ik... Diego weg, Tim weg, ... nja.
Beste leider: Moet wel die van Hippo! zijn! O wacht, die is er niet...
Slechtste leider: Insane. Hun ondernemingen zijn ondermaats
Meest overschatte stam: Hippo! toch wel, voetjes op de grond houden is altijd het beste. Kan altijd zijn dat wanneer de aanvalsbeperkingen wegvallen enkele accounts steken laten vallen
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler:
imo onze khan, ligt gewoon uit het bereik van de meesten en 80% van de tijd niet aanvalbaar, en al ben ik wel overtuigd van zijn kwaliteiten, ik moet eerst wat zien ter bevestiging
Meest onderschatte speler: Fierce.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ben wel fan van meisje in je stam, dusja Selah
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Klinkt wat drastisch, Inge goede speelster maar na haar laatste actie, like not givin a fuck about Hippo na al ons vv werk, moet ik niet meer met haar samenspelen
Mooiste spelers naam: DivineRhythm
Mooiste stam naam: Insanely Nonsensical
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Op een casual forum? Dacht het niet :D
Minst favoriete forum poster: Aftersky, zegt dat die een lijstje gaat maken en doet het dan niet (Lekker Hippo!criet ha ;) )
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Bosbassie
Mooiste profiel foto van spelers:
jmwflml1i7ae8.png
, best wel sick
Mooiste profiel foto van stammen: Insane
Mooiste actie van de wereld: De val van Reign
Meest belovende speler voor de toekomst: Nivelle (back in the lists, yeah)
Meest belovende stam voor de toekomst: Hippo!
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Doorzetters, mensen die sfeer in een stam brengen en dan komen de vv draaiers vanzelf (en die heb je nodig). Bram voor al het geregel achter de schermen. Jens die ondanks zijn groot front toch voor de uitdaging koos
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sfeervolle stam is alles voor me, voor het spel zelf ben ik al even mijn passie kwijt vrees ik :oops:

Dit lijstje werd mede mogelijk gemaakt door de druk van: Roel, amancho, St. jimmy en Phuture Noob
Zonder jullie had ik dit niet kunnen verwezenlijken boys, kus


Vannacht voeg ik nog nutteloze awards toe... nu eerst pintelieren

Zelfbenoemde slechtste speler: Bas
Mooiste skype profielfoto: Dries
Mensen die dringend een skype profielfoto nodig hebben: Roel
grootste vv slet: Joost (TheOwner2)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
62
Meest overschatte speler: imo onze khan, ligt gewoon uit het bereik van de meesten en 80% van de tijd niet aanvalbaar, en al ben ik wel overtuigd van zijn kwaliteiten, ik moet eerst wat zien ter bevestiging

Is dat ook geen vorm van tacktiek dan? :rolleyes:
 

DeletedUser69112

Guest
Meest overschatte speler: imo onze khan, ligt gewoon uit het bereik van de meesten en 80% van de tijd niet aanvalbaar, en al ben ik wel overtuigd van zijn kwaliteiten, ik moet eerst wat zien ter bevestiging

Is dat ook geen vorm van tacktiek dan? :rolleyes:

Ik heb niks gezegd over tactiek he ;) Op vlak van tactiek een 10/10 als je weinig actie wil...

Enkel dat hij uit range ligt van vele spelers en hij voorlopig nog niet degelijk getest is geweest... Hier komt wss binnenkort verandering met het wegvallen van de aanvalsrange en dan valt het maar te zien hoe goed hij daadwerkelijk is
 

DeletedUser77823

Guest
Ik heb niks gezegd over tactiek he ;) Op vlak van tactiek een 10/10 als je weinig actie wil...

Enkel dat hij uit range ligt van vele spelers en hij voorlopig nog niet degelijk getest is geweest... Hier komt wss binnenkort verandering met het wegvallen van de aanvalsrange en dan valt het maar te zien hoe goed hij daadwerkelijk is

Ik denk dat de overmacht dan zo in zijn voordeel is dat hij niet al te veel te vrezen zal hebben.

Ja dat gaat voor succes!

Bedankt!
 

DeletedUser69112

Guest
Ik denk dat de overmacht dan zo in zijn voordeel is dat hij niet al te veel te vrezen zal hebben.

Met die ingesteldheid ga je er idd niet komen :D

Op w39 waren wij in het begin ook in de minderheid... die hebben we uiteindelijk ( inclusief wat meevallers) toch omgezet in wereldwinst
 
Reactiescore
62
Ik heb niks gezegd over tactiek he ;) Op vlak van tactiek een 10/10 als je weinig actie wil...

Enkel dat hij uit range ligt van vele spelers en hij voorlopig nog niet degelijk getest is geweest... Hier komt wss binnenkort verandering met het wegvallen van de aanvalsrange en dan valt het maar te zien hoe goed hij daadwerkelijk is

Versta je punt. Niet twijfelen zou ik zo zeggen, zoals hoger vermeld betekent het enkel een voordeel. Dat en ik twijfel hoe moeilijk de test zal worden ^^
 

DeletedUser69112

Guest
Versta je punt. Niet twijfelen zou ik zo zeggen, zoals hoger vermeld betekent het enkel een voordeel. Dat en ik twijfel hoe moeilijk de test zal worden ^^

Haha ik dacht wel aan de naam Blowsie dat we met de khan te maken hadden,
Kans is groot dat je idd weinig getest gaat worden, al hoop ik dat je toch wat tegenstand gaat krijgen puur omwille voor het spelplezier ;)
 

DeletedUser

Guest
Waar blijft jou lijstje :D

Ik heb er gewoon geen zin om die te maken :eek:




Beste speler:

Ik ga eerlijk zijn, maar ik ga toch hier maar 1 speler benoemen die ik momenteel echt er uit vind springen Cratoss00. Doet zijn werk netjes en is altijd lekker actief op deze wereld
Beste stam:
Ik kan hier heel kort over zijn, maar dat vind ik momenteel mijn eigen stam. Hippo dus :eek:
De beste stam speler:
Hier heb ik niet echt een voorkeur, iedereen in de stam laat toch zijn waarde blijken in de stam. Iedereen doet zijn best in de stam, dus ik heb hier nou niet echt specifieke spelers.
Het grootste ego:
Ik heb geen idee wie nou de ego's zijn, het kan nog wel eens St Jimmy zijn maar dan heb je het wel gehad. Ik denk dat iedereen zo zijn arrogante trekjes heeft :eek:
Beste leider:
Leiding Hippo!(Als die er nog wel is) ik dacht dat Schemiel een groot aandeel heeft gehad in Hippo! Ik zie namelijk nu niet heel erg veel van St Jimmy, die Hippo had opgericht. Hopelijk komt er in de toekomst daar weer wat verandering in.
Slechtste leider:
De leiding van Rhino en ONE. vind ik tegenvallen, ik vraag me af wat ze aan het doen zijn dat is alles behalve een stam leiden.
Meest overschatte stam:
Ik ga hier voor mijn eigen stam Hippo we hebben momenteel erg weinig tegenstand gehad. Ik denk dat als de aanvalsbeperking wegvalt, ook wat accounts op de proef wordt gesteld.
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler:

Ik ga hier voor 2 spelers Ghanjis Khan en Bossbassie ik ken hun kwaliteiten niet echt. Het zijn 2 grote spelers, ik zou wel eens weten als de aanvalsbeperking wegvalt hoe ze het dan doen:)
Meest onderschatte speler:
Ik ga hier voor Pikapika
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik hoef verder met niemand in de stam te zitten, ik heb leuke stamgenoten. En de rest van de wereld ken ik nou niet echt.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Met de rest van de wereld
Mooiste spelers naam:
WhyAmIDoingThis?
Mooiste stam naam:

Insanely Nonsensical
Het tofste topic:
Ik vind dit topic wel een leuk topic zolang er maar lijstjes worden geplaatst. En zullen er nog wel wat zijn, zolang het maar genoeg leesvoer heeft en goede discussies worden gevoerd(Al zijn die hier momenteel niet)
Het domste topic:
Favoriete forum poster:

Ik heb geen favoriete posters, iedereen post op zijn/haar manier.
Minst favoriete forum poster:
Loyalpsycho zijn geheugen is veel te goed, anders had dit lijstje er nooit gekomen:D
Dikste wannabe op het forum:
Ik ga hier gewoon voor mijzelf, dan hoef ik deze niet leeg te laten.
Dikste wannabe in het spel:
Caius Julius, hij is gelukkig weg ik kreeg toch wat te weinig tegenstand van deze speler.
Mooiste profiel foto van spelers:
84227_large

Mooiste profiel foto van stammen:
77138_large

Mooiste actie van de wereld:
Die moet nog komen, ik heb nu nog te weinig mooie acties meegemaakt denk ik :D
Meest belovende speler voor de toekomst:
Nivelle, ze zijn lekker actief dus alle vertrouwen voor in de toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hippo!
Grootste blunder:
Om te beginnen met TW, deze fout had ik nooit maar ook echt nooit moet maken.
Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb voor 2 spelers toch wel het respect zowel voor Rutger(Cratoss00) en Peter(Ultimate Angel). Ik ben blij dat ik Rutger als speler/persoon leren kennen. En hoe hij zich profileert zowel op Casual1 en Casual3, dan heb heeft hij echt mijn respect verdient. En dan ook nog Peter hij heeft hier nooit echt gespeeld, maar op andere werelden heb ik aan mijn zijde gehad, en zeurde geen enkel moment als die iets moest doen hij stond altijd voor me klaar. Hij is helaas gestopt ;( dus hij verdient zeker mijn respect wel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Heel de stam Hippo!
 
Bovenaan