Stelling van de dag

Reactiescore
117
Is BB edelen een tactische zet of juist een verkeerde zet om je edels weg te gooien?

Hoe vaak wil je nog hetzelfde onderwerp aan snijden? Of is dit gewoon een vorm van acute dementie?

T zit blijkbaar wel heel erg diep he....
 

DeletedUser77014

Guest
Hoe vaak wil je nog hetzelfde onderwerp aan snijden? Of is dit gewoon een vorm van acute dementie?

T zit blijkbaar wel heel erg diep he....
Ik doe gewoon een wanhopige poging om het AF weer wat levendiger te maken. En het edelen van 20 tal BB dorpen door Schoppen was wel een verassing, helemaal omdat ze aan het front liggen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik doe gewoon een wanhopige poging om het AF weer wat levendiger te maken. En het edelen van 20 tal BB dorpen door Schoppen was wel een verassing, helemaal omdat ze aan het front liggen.

Hebben ze straks dikke safe enzo jwz
Komt sws niet omdat ze een edeloverschot hebben door een gestacked front ofzo.
 

DeletedUser78131

Guest
Tfw zelfs bekshit logischere conclusies trekt dan een gehele stam samen feelsbadman
 

DeletedUser61161

Guest
Dus ze namen allemaal dorpen over zonder GS?
Beetje onnodige moeite dan :p

Mjah, we hadden iets van 20/25 rovers per maand dus mensen dachten dat als ze van 100/300 bb's de gs gingen slopen dat we minder zouden roven ofzo, uiteindelijk dag erna ons wereld farm record dik verbroken :D:D
En uiteindelijk waren enkel de mensen die clusterfuckten bij mij de spelers die wij of mijn stam hadden weg geedeld.
Hadden denk ik iets teveel bb's in ons cluster :(
 

DeletedUser61134

Guest
Mjah, we hadden iets van 20/25 rovers per maand dus mensen dachten dat als ze van 100/300 bb's de gs gingen slopen dat we minder zouden roven ofzo, uiteindelijk dag erna ons wereld farm record dik verbroken :D:D
En uiteindelijk waren enkel de mensen die clusterfuckten bij mij de spelers die wij of mijn stam hadden weg geedeld.
Hadden denk ik iets teveel bb's in ons cluster :(

Ik heb zelden meer dan 100 bb's in mn cluster :(
Moet nodig eens weer rimmen :p
 
Bovenaan