Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Wat wel grappig is dat Rebecca spelers bekritiseert terwijl zij ook gewoon pauper noob is (rofl)

Kan je nagaan hoe laag het niveau tegenwoordig is op de werelden xd

Volgens mij win ik gewoon al m'n werelden en heb ik de meeste grote bekjes op AF al eens weggespeeld met Dennis :)
Zal ook altijd mijn acties kunnen onderbouwen met een in mijn ogen legitieme reden en deze dus op AF kunnen plaatsen.
 
Reactiescore
117
Als we even de stats erbij pakken van Wereld 49:
0b9de6f440057ec87cc00f7122d81a93.png

Matige overnames en matig cluster, ging direct na het verlies van een paar dorpen op delete en ik durf te menen dat er toen contact werd gezocht met UI om erin te komen.

Hier op W53 hetzelfde geval. Er vinden een paar overnames plaats met Finity en vlak daarna stap je over. Verder zie ik dat 1/4 van je overnames interns zijn en in combinatie met een lage ODA score wordt dat wel bevestigt. En het edelen van BB's vind ik zeker wel een minpuntje, zeker als ze 3.000 punten of minder zijn.

9d792b5df275b95690f399d81ed29701.png
88c6154a2485abcb2941ea1ed44a6301.png

Zou voor de grap de stats van Justinwebs op W49 EN W53 eens er bij pakken, deze is op beide werelden al gefaald en zit bij jou in de stam pik! :p

Als die jongen toch lekker barbs wil edelen laat je hem toch lekker? Je bekritiseert iemand anders terwijl de helft of meer van jou stam bestaat door een vermogen waar je u tegen zegt in het spel te stoppen.

Volgens mij win ik gewoon al m'n werelden en heb ik de meeste grote bekjes op AF al eens weggespeeld met Dennis :)
Zal ook altijd mijn acties kunnen onderbouwen met een in mijn ogen legitieme reden en deze dus op AF kunnen plaatsen.

Wil je nu een koekje of een sticker?:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Ag, elke pro edelt wel eens bb's he, ik had toen ik nog op W23 speelde ook een paar bb's geedeld :$
 

DeletedUser69389

Guest
Jij edelt in enkele dagen 30+ barbs? Lol

Als dat noodzakelijk is ja. Hebben wij als acc op 50 bijv. ook gedaan om ons cluster te versterken, omdat we daarvoor last hadden van lange looptijden en solo lagen tegen 1 stam. Door die bb's uit te bouwen konden wij ons als account defensief beter verweren tegen de vijand en ook meer zelfvoorzienend optreden ten behoeve van de stam.
 

DeletedUser37339

Guest
Als we even de stats erbij pakken van Wereld 49:
0b9de6f440057ec87cc00f7122d81a93.png

Matige overnames en matig cluster, ging direct na het verlies van een paar dorpen op delete en ik durf te menen dat er toen contact werd gezocht met UI om erin te komen.

Hier op W53 hetzelfde geval. Er vinden een paar overnames plaats met Finity en vlak daarna stap je over. Verder zie ik dat 1/4 van je overnames interns zijn en in combinatie met een lage ODA score wordt dat wel bevestigt. En het edelen van BB's vind ik zeker wel een minpuntje, zeker als ze 3.000 punten of minder zijn.

9d792b5df275b95690f399d81ed29701.png
88c6154a2485abcb2941ea1ed44a6301.png

Dylan beste man, je hebt geen idee waarover je praat. Ik speelde op w49 niet op het account, dus daar ga ik niks over zeggen. Op deze wereld weet je niet wat er speelde tussen ons en Finity dus dat je daarover zelfs kritiek hebt zegt genoeg over de zuiverheid van je oordeel. Daarnaast nemen wij graag barbarendorpen over als wij vinden dat die goed gelegen zijn voor ons. Wij hebben geen enkel dorp verloren toen we in .S zaten, dat was echt niet de reden van overstap.

Ik vind het fijn dat je zo'n lijstjes maakt, maar doe dat niet op basis van loze argumenten en prestaties van vorige werelden, want daar was ik niet bij.

Michiel
 

DeletedUser17482

Guest
Dus niemand van je acc nu speelde toen? Toevallig, of speel je solo?
 

DeletedUser77014

Guest
Dylan beste man, je hebt geen idee waarover je praat. Ik speelde op w49 niet op het account, dus daar ga ik niks over zeggen. Op deze wereld weet je niet wat er speelde tussen ons en Finity dus dat je daarover zelfs kritiek hebt zegt genoeg over de zuiverheid van je oordeel. Daarnaast nemen wij graag barbarendorpen over als wij vinden dat die goed gelegen zijn voor ons. Wij hebben geen enkel dorp verloren toen we in .S zaten, dat was echt niet de reden van overstap.

Ik vind het fijn dat je zo'n lijstjes maakt, maar doe dat niet op basis van loze argumenten en prestaties van vorige werelden, want daar was ik niet bij.

Michiel
Voordat ik zo'n lijstje maakt ga ik echt niet jullie contacteren hierover of mijn mening een feit is of niet. Het is gewoon mijn mening.
 

DeletedUser61134

Guest
Geen wonder dat TW zo vol met noobs zit.
Zelfs op AF zitten al de barbaren edelaars o.o
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser37339

Guest
Dus niemand van je acc nu speelde toen? Toevallig, of speel je solo?

Tuurlijk wel, maar die speelde toen solo daar. Op deze wereld niet, dus moet je die lijn van 49 niet doortrekken naar een andere wereld.

Voordat ik zo'n lijstje maakt ga ik echt niet jullie contacteren hierover of mijn mening een feit is of niet. Het is gewoon mijn mening.

Maak dan gewoon geen lijstje meer aub. Je geloofwaardigheid zakt alleen maar en die was al niet groot.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Zegt degeen die iedereen stabt xd
Heb je idd veel strijd(op het AF)
Ze strijden meer op het forum dan in het spel zelf.
Krijg je van die lange teksten om hun gelijk te krijgen. en dan heb je iemand gelijk mij die geen fuck geeft. Forum is allemaal zever


Maar toch lees ik het :D want het is toch zo leuk om jullie te zien strijden om je gelijk te krijgen.

Ik denk dat ik eens een lijstje ga opstellen van alle soorten AF-gangers.
 
Bovenaan