Clustercontest W53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Na een kort overleg met de jury hebben wij besloten om een kleine regelwijziging toe te passen, zodat wij ons werk optimaal kunnen uitvoeren. De regelwijzing luidt;

Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Ondanks dat het presentatie onderdeel goed wordt uitgewerkt(mijn complimenten), maakt de tekening het de jury lastiger om jullie clusters goed te kunnen bekijken en dus te beoordelen. Namens de jury dank ik jullie voor het begrip.
Aansluitend hierop verwacht ik dat alle deelnemende spelers hun post bewerken waarin ze hun cluster presenteren(inschrijf post). Om hier een screenshot van je cluster(zonder tekening) bij in te voegen. Gebeurt dit niet voor aanstaande woensdag 23:59, dan wordt die bewuste speler gediskwalificeerd.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Calamity.

The Flying Turtle

02518825994345eda067809d49ab85b4.png


f57c24fc2eb4217be72cae83ab61694d.png

Met fonkelende ogen richt het hoofd zich op naar het westen. Finity.. Hij ziet ze allemaal liggen.
Hij wacht geduldig af, maar wanneer hij toeslaat zal het niet een eenvoudige klap zijn ;)

Het account heeft een best aardig farmcluster (voor een core account en hoop dat er wel rekening gehouden wordt met ligging. Core spelers kunnen moeilijk een beter farmcluster krijgen dan rimspelers)

Front is wel interessant. Ons account is ook wat groter dan andere accounts op deze werelden dus denk ik dat dit front gewoon prima is voor dit account. Groot safe gebied daarbij en een aardige stam.
Account gaat ook mooie toekomstsperspectief krijgen. Hangt uiteraard af hoe de stam zal samenwerken maar op dit moment vind ik het account er wel sterk voor staan.

Mvg Team Calamity.

Bewerkt!
 
Reactiescore
2.478
De laatste 40u staat op het moment om te beginnen. Zouden we nog een eindsprint krijgen wat betreft nieuwe inzendingen? Zouden ze nog over de recent gemaakte inzendingen kunnen? Ik ben benieuwd! Verras ons (de jury).

Denk aan de regenwijziging die hierboven gemeld is ;)
 

DeletedUser77435

Guest
God4strike ook bewerkt. (ANB truck).

fijne avond verder, mvg.
r.
 

DeletedUser71240

Guest
Wat doet dat stipje daar linksboven? Jullie halen de ogen er toch niet uit? :eek:

Nee hoor de ogen mag hij nog even houden. Tot we zin krijgen in frikandellen.

Het stipje is een vlieg die op zijn neus gaat kakken.
 
Reactiescore
2.478
De laatste 9u zijn ingegaan!
 

DeletedUser78131

Guest
beter post thomas die van ons, ik heb mn zieke paint skills gegooid enzo
 
Reactiescore
96
Bij deze de inzending van het account Syrniah.

b614fea7783ed1830a6a0e9ec021be23.png


Uit dit kaartje springt duidelijk naar voren dat onze grootste vijand op dit moment een redelijk eind van ons af ligt.
We zijn nog niet zomaar buren met ANB, maar dat neemt niet weg dat we ze wel lastig kunnen vallen.
Hoe dan? Je hoeft geen genie te zijn om dat af te kunnen leiden uit het plaatje. Door over onze stammies heen te schieten en met onze clears ANB in het hart te treffen.
Waarbij we een mooi vuur doen ontbranden, wat uiteindelijk zal leiden tot grote ashopen. ANB ashopen!
De afwezigheid van front op dit moment is dus geen probleem om ons steentje bij te dragen aan de oorlog tegen ANB.
En wie weet, kunnen we naar verloop van tijd onze boog inruilen voor een bijl? Om rechtstreeks op ANB in te hakken!:cool:

Daarnaast hebben we met onze RIM ligging een mooi stuk aan safe gebied, de RIM is zo goed als onder controle en we kunnen ons dus richten op het bewegen richting ANB :)

Het c-knop gehalte van ons cluster is ook prima, ruime mogelijkheden in de rim, maar ook meer naar de core toe. Je wordt af en toe wel gek van die bevelen van stamgenoten, Mirage :mad:.

Verder is ons cluster redelijk compact, zitten nog wel de nodige kleine spelertjes in.
Maar die ruimen we nu langzamerhand op, we hebben eerst ons gebied afgebakend, nu nog schoonmaken :)


Zoals gevraagd hieronder het origineel, zonder super sicke paintskills.
nl53
 

DeletedUser61161

Guest
lekker cluster maar kan ik er van uit gaan dat al het andere zwarte dus jullie bondgenoten zijn ofzo?
Ik dacht dat je vijanden rood moesten zijn op het kaartje :rolleyes2:
 
Reactiescore
96
Vooralsnog zijn de mensen die ertussen liggen neutraal, dus geen vijand en geen bondgenoot.
Heb dus ook 'gewoon' de belangrijkste vijand van Finity rood gemaakt ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Tsk, wat een mentaliteit....
Waar zijn de tijden gebleven dat de hele wereld je vijand is behalve je stammies dan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan