Top/flopstammen

DeletedUser75558

Guest
Dat valt me dan nog wel mee moet ik zeggen. Er wordt al tijden van alles beweerd dat D alles zou doen om te winnen, maar ben dan toch nog blij dat t tenminste niet helemaal escaleert en we hopelijk nog een redelijke eindstrijd krijgen zo.
Hey ik ben dan wel misschien niet de beste persoon qua speelstijl waar je tegenaan kan liggen, maar ik ga zeker niet cf'en en kata'en ofzo, zoals ik al zei, als een iemand dat hier doet dan is die weg. Fluffy had ik meteen gemeld toen bij robin en elke cf die daar perongeluk gepakt wordt mag die zonder problemen overnemen. We zullen daar nooit troepen inzetten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Hey ik ben dan wel misschien niet de beste persoon qua speelstijl waar je tegenaan kan liggen, maar ik ga zeker niet cf'en en kata'en ofzo, zoals ik al zei, als een iemand dat hier doet dan is die weg. Fluffy had ik meteen gemeld toen bij robin en elke cf die daar perongeluk gepakt wordt mag die zonder problemen overnemen. We zullen daar nooit troepen inzetten.

Je hebt gelijk
 
Reactiescore
1.089
Maar een TA of PoE deed het wel of Sexy! (Amon-Re) en die mogen dan wel genieten van jullie steun.

Soit ik ga er niet verder over in, maar je weet hoe ik er over denk/dacht.
 

DeletedUser75558

Guest
Maar een TA of PoE deed het wel of Sexy! (Amon-Re) en die mogen dan wel genieten van jullie steun.

Soit ik ga er niet verder over in, maar je weet hoe ik er over denk/dacht.
Amon re krijgt onze steun zeker niet, die kreeg dat nooit naar mijn weten. Conor hebben we hier en daar wat vv opgedraaid en final hebben we zeker veel mee gedaan. Bij deze accounts is er dan ook niks meer voorgevallen toen we met die spelers samenwerkten. We hadden nooit een bg met heel sexy, eigenlijk enkel met final en als je vv'en erbij rekent dan conor ook. biver zoals je ziet hebben we toegestaan ge edelt te laten worden door ~I~, omdat hij al voor de zoveelste keer niet heeft geluisterd. PoE, wie zijn dat?
 
Reactiescore
1.089
Zoals ik al zeg, je weet hoe ik er over denk.

Dat je de ene helft van de stam wel steun geeft en de andere helft niet doet mij niet zoveel. Ik kijk sexy als geheel er op aan omdat het van hun leden kwam (ook pain was geen schone). En jullie bleven ze steunen, sterker nog terwijl jullie vv draaide ergens in sexy, kwam amon-Re - en al zal het de speler individueel zijn- gewoon langs met kata's. Dusja ik weet niet wat zo goed ik op je weerwoord moet zeggen, maar het komt heel 2 gezichtig over. Je vindt het niet goed, maar toch ook weer wel schijnbaar, want er wordt wel gebruik van gemaakt.

PoE was Peace of Enemies. De stam van Evil Within, die nu in TA zit. Het is dat deze speler gister al een pak CF's verloren is aan tim010 (stuk of 11) en er ligt er nog 5, of RubenD ook van PoE gekomen, heeft ook nog een stuk of 4 barbarendorpen lopen over te nemen.

460|559
461|559
461|558
460|558
457|553
458|552
457|552
456|552


Maarja TA geniet van jullie steun, en die yoyoyo van ~I~ probeert ook via barbarendorpen en kleine spelers in het cluster van tim010 te klimmen hoor. Dusja zoals ik zeg, je weet hoe ik er over denk. Ik ga er nu echt verder niet meer op in.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Zou sneller gaan als al die bb edelende noobs daarmee kappen.
 
Reactiescore
1.089
Wat een mooie dag om daadwerkelijk de 30% binnen te halen.

Bevrijdingsdag! Bevrijd van de barblernoobs op deze wereld. Niet dankzij het tw team tho,
 

DeletedUser75892

Guest
Wat een mooie dag om daadwerkelijk de 30% binnen te halen.

Bevrijdingsdag! Bevrijd van de barblernoobs op deze wereld. Niet dankzij het tw team tho,

Hun hadden dit gewoon volledig voorzien. Wij zijn dom AF en snappen niks van TW. Praise Lord Seppe.
 

DeletedUser69389

Guest
30% IS BEHAALD. EINDE VAN DEZE CLASSIC IS NU ECHT IN ZICHT!!!
 
Reactiescore
660
Proficiat aan alle leden van Poef. En nu nen dikke "poef"
 
Reactiescore
1.089
Dank voor al je hulp Jan!
 

DeletedUser75892

Guest
Het is nog niet over hé, er kan nog van alles gebeuren op deze spannende wereld!!!
 
Reactiescore
1.149
Gefeliciteerd Joël. #vasteclassicspeler

Eens kijken of ik de volgende classic ook kan meespelen
 
Bovenaan