Stelling van de dag

DeletedUser77704

Guest
Geen idee, gooi anders nog wat stabs of cf's!

Ken jij de definitie van stabben wel? Anders had je dit niet gezegd.

CF's keuren sommige helaas goed, maar is ook vorm van oorlog voeren.

Beter dan R2W bij je vijand toch?
 

DeletedUser54614

Guest
Met de nog meer recruits, maakt Finity nog meer kans op wereldwinst of meer kans op een val?

Ik denk dat het gewoon ligt aan het samenspel. Bvb een schoppenfaalhaas, mensen die fan zijn van Boef, allemaal elementen waar we toch rekening moeten mee houden...
 
Reactiescore
3.452
Ken jij de definitie van stabben wel? Anders had je dit niet gezegd.

CF's keuren sommige helaas goed, maar is ook vorm van oorlog voeren.

Beter dan R2W bij je vijand toch?

Pardon? Stapte jij niet als leider over naar de vijand op w49??
Dat jij dit durft te zeggen:eek:
 
Reactiescore
94
Ken jij de definitie van stabben wel? Anders had je dit niet gezegd.
CF's keuren sommige helaas goed, maar is ook vorm van oorlog voeren.
Beter dan R2W bij je vijand toch?
Ik zei stabs óf cf's pik
Gezien jullie bij Project wel stabten

En inderdaad, beter cf'en dan recruteren bij Bingo nadat o.a. Calamity Marcye & Jevari wegspeelde
Reageer je zo op een stelling?
Kan niveau hier niet beetje omhoog? :p
haha ik gooide ff een postje om wat reacties te kunnen bekijken daarna ^^
 

DeletedUser69389

Guest
Ken jij de definitie van stabben wel? Anders had je dit niet gezegd.

CF's keuren sommige helaas goed, maar is ook vorm van oorlog voeren.

Beter dan R2W bij je vijand toch?

Dat jij de meesterstabber van deze wereld bent weten we al lang op basis van je acties op 49.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ik zei stabs óf cf's pik
Gezien jullie bij Project wel stabten

En inderdaad, beter cf'en dan recruteren bij Bingo nadat o.a. Calamity Marcye & Jevari wegspeelde

haha ik gooide ff een postje om wat reacties te kunnen bekijken daarna ^^

Moeten ze blij mee zijn. Als je nu Jevari of Marcye in een stam had was je sowieso niet blij :p
Runners eersteklas :D
 

DeletedUser77704

Guest
Pardon? Stapte jij niet als leider over naar de vijand op w49??
Dat jij dit durft te zeggen:eek:

Ja om 2 redenen, ik was niet degen die rekruteerde en was NAP en geen oorlog toen.

Dat jij de meesterstabber van deze wereld bent weten we al lang op basis van je acties op 49.

Volgens mij moet je een stab plegen om meester erin te zijn. Wat je ook vind van actie, en dat het niet kan, best. Maar is nooit stab geweest. Kan Dick bevestigen en hij wou me heel graag in met Ui hebben, dus ken je feiten aub.

Moeten ze blij mee zijn. Als je nu Jevari of Marcye in een stam had was je sowieso niet blij :p
Runners eersteklas :D

Jij hebt kenbaar ook nooit eerder met Don Marco samen gespeeld ;)

Ik zei stabs óf cf's pik
Gezien jullie bij Project wel stabte.

Haal toch beide ook aan ;)
Daarbij was het geen stab ;) Gewoon erg dom handelen van een co op dame, die daar ook sancties voor heeft gehad. Juist omdat we hier niet achter staan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
94
Wat is dat voor ontzettend vreemde uitleg om een stab goed te praten. De sancties die jullie je leden zogenaamd opleggen zijn irrelevant. Het enige wat zij te maken hebben met de daadwerkelijke vieze actie is dat jullie ook inzien dat het niet door de beugel kon. Feiten zijn dat er een nap was tot weetikveel welke dag en er enkele dagen eerder al aanvallen liepen, dat is simpelweg een stab. Dat je nu alsof Anb niet aan dat soort praktijken doet door een nap'je te geven praat de actie zelf nog niet goed.

@The Minion , wahed trible post hier, pak hem!
 

DeletedUser77704

Guest
Wat is dat voor ontzettend vreemde uitleg om een stab goed te praten. De sancties die jullie je leden zogenaamd opleggen zijn irrelevant. Het enige wat zij te maken hebben met de daadwerkelijke vieze actie is dat jullie ook inzien dat het niet door de beugel kon. Feiten zijn dat er een nap was tot weetikveel welke dag en er enkele dagen eerder al aanvallen liepen, dat is simpelweg een stab. Dat je nu alsof Anb niet aan dat soort praktijken doet door een nap'je te geven praat de actie zelf nog niet goed.

@The Minion , wahed trible post hier, pak hem!

Heb niet over de nap als sanctie maar een.interne sanctie, die NAP was wel het minste namelijk. Daarbij is het gewoon stom om als co wat af te spreken en dat niet door te geven aan een andere co die dan aanvalt ;) Kan je moeilijk als een stab bezien. Daarbij stond ANB daar niet achter net als gedoe met Ocean. Maar dit soort fouten zijn er om van te leren lijkt me zo.
 
Reactiescore
3.452
Heb niet over de nap als sanctie maar een.interne sanctie, die NAP was wel het minste namelijk. Daarbij is het gewoon stom om als co wat af te spreken en dat niet door te geven aan een andere co die dan aanvalt ;) Kan je moeilijk als een stab bezien. Daarbij stond ANB daar niet achter net als gedoe met Ocean. Maar dit soort fouten zijn er om van te leren lijkt me zo.

Ik zag toch twee namen in de Pm van Dame, Danny en Riet?
Account was dus op de hoogte van de nap :redface:
 

DeletedUser69389

Guest
Ja om 2 redenen, ik was niet degen die rekruteerde en was NAP en geen oorlog toen.



Volgens mij moet je een stab plegen om meester erin te zijn. Wat je ook vind van actie, en dat het niet kan, best. Maar is nooit stab geweest. Kan Dick bevestigen en hij wou me heel graag in met Ui hebben, dus ken je feiten aub.

Laten we even wat citaten van het W49 forum erbij pakken die jou typeren als speler:

Ik nomineer Justinstabs als flopspeler van het jaar:

https://gyazo.com/76251e8e8c41923f519f939c1efa1df3
https://gyazo.com/f8076d4fb46c296345767430ac05975b

Onze heer kreeg wat incomings en begon gelijk wat te dreigen.
Justinstabs bewees in het verleden niet echt te vertrouwen te zijn en blijkbaar is hij ook niet vies om het vuile werk door een andere op te laten knappen.

Bij deze Mono,
doe wat aan de houding van je leden want een speler als Justin maakt jullie hele stam belachelijk.

Hallucinant wat ik net vernam,

onze goede vriend Justinstabs meende te zeggen dat hij een trouwe bondgenoot had tussen ons?
Nogmaals is gebleken dat Justin niet eerlijk is en dat hij een gluiperige rat is die iedereen voorliegt:

https://gyazo.com/2f1109c741ff03c3564b0326879f749c

Justin had de VV van Bram-Takkie, hij was jammer genoeg niet eerlijk genoeg omdat te vermelden en ging rond de pot draaien dat Bram zen maatje was.
Eenmaal de attitude van een rat altijd de attitude van een rat, jammer genoeg besefte Bram zijn fout ten opzichte van zijn échte vrienden op w49 en gaf hij de VV aan mij.

Nice try Justin, met andere accounts het vuile werk voor jezelf opknappen!

Maar goed,
wat me vooral stoorde is dat je iedereen voorloog.
Het profieltekstje leuk aanpassen om ons op een dwaalspoor te brengen en ons te doen denken dat Bram nog op zijn account zat.
https://gyazo.com/38556ed6a238702b0a3dc96065574dc3

Echte signalen van een vuil spelertje.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.194965/page-52#post-6057880



Dan onderstaande. Bron is deze link.
Was geen leider meer toen ik leavde, helaas heb ik gesprek niet meer

Maar leider van Crows vroeg toen zelf aan Mono of onder andere ik Mono kon joinen, dus niet eens op 100% eigen initiatief.

Heb namelijk niks fout gedaan en heb vanaf begin eerlijk gezegd dat ik niet mee eens was en Mono wou joinen met twijfel toen zelf taken neergelegd.

xaqi3z9kkxfg9.png


hih7d4yqcixqu.png


Leiding van Crows was scheinheilig bezig met zogenaamd stam laten kiezen, heb idd gelogen in onderhandelingen met Deluxe toen maar heb ik zelf toen gezegd tegen Deluxe en toen op blaren gaan zitten en uit die gesprekken terug getrokken. Maar loog doordat er eerst BG was afgesproken met Mono door Crows, werd terug gedraaid waardoor leugens kwamen. Klopt was fout, maar ben nooit oneerlijk tegen mijn stam geweest en heb altijd alles voor Crows gedaan.

Je hebt nooit officieël je taken neergelegd je hebt gezegd na te denken over je functie. Je bent tot de dag van tevoren dat je leavde stamleider geweest met volledige functies. Dit totdat ik je op 24 augustus je rechten afnam toen ik vernam dat je in vergaande onderhandelingen was met mono die zelf al def aan het beloven waren en al aan het sturen (Included). Het was een zeer doordachte leave die zorgvuldig gepland is. En die kata's zijn volgens mij maar van 1 speler die daarop is aangesproken. Het proberen om 30 min na je leave via een stamlid van Crows erachter te komen wat voor aanvallen er kwamen dat is gewoon ronduit schandalig. Dit is gewoon spioneren en vuil spel. De betreffende speler is daarvoor ook ontslagen.

Als eerste mijn antwoord op : "Het proberen om 30 min na je leave via een stamlid van Crows erachter te komen wat voor aanvallen er kwamen dat is gewoon ronduit schandalig. Dit is gewoon spioneren en vuil spel."

Uit de onderstaande berichten blijkt duidelijk dat ik werd benaderd, ik was net geleaved en nog niet Mono gejoined en was net vogelvrij verklaart. Dan grijpt elke speler dit soort dingen aan. Werdt me duidelijk aangeboden:

1x5jthuzygvdf.png


Dan de beschuldiging dat ik het niet duidelijk gezegd zou hebben dat ik geen leider meer was. In de onderstaande post beaamt Timo van LOTS duidelijk dat ik al eerder me heb teruggetrokken als leidinggevende. Dat de leidinggevende die overbleven mijn functies niet afnamen is aan hunzelf te wijten.
3ccp2ramf2jfy.png


De bevestiging van Mono die bevestigd wordt door een andere leider, uiteindelijk haken de andere leiders af en ik blijf het overwegen en trek me terug.
krnl469v9bbkj.png


En dan nog deze reactie van Timo van LOTS terwijl ik zelf nog terughoudender was over Deluxe of Mono joinen.

dbson2gxnyrtq.png


Daarbij wist de leiding al van mijn twijfel op 22-8-2016, dat dit niet is door gegeven aan de rest van de leiding is niet mijn schuld.

gyidnyaslnnsh.png


Ik heb dus op tijd mijn twijfel laten weten en heb me aan mijn woord gehouden door bij leave een NAP aan te bieden, leiding wist dat ik geen stabber was en toch wordt ik daar nu van beschuldigd. Ben nooit benaderd door LOTS om me over te halen te blijven (hij zegt dat hij dat niet nodig vond, was dus op tijd op de hoogte, heb nog bewijs als dit wordt ontkend). Maar als een ex-leidinggevende en stamlid twijfelt dien je met die persoon te praten als hij wat voor je betekend. Maar kenbaar was dat niet zo ondank de vele vv's (waarvan sommige voor weken) en de vele hulp qua OS/Planning.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag maar kijk voortaan eerst naar bewijs voor je beschuldigd.

PS: katapulten waren van Deus Hephaistos en Grumpy Old Noob, dus 2 spelers waarvan ik dacht dat ze vrienden waren (kan bewijs ook leveren indien gewenst)

Justin een hoop di


En waar hebben we hier schijnheilig over gedaan? Ik heb het je denk ik al drie keer gevraagd maar nog steeds heb je geen bewijzen neergelegd van dat wij dat hebben gedaan. Er is gewoon een enquette op het forum gezet met een simpele vraag: Mono of Deluxe. Hieruit is gebleken dat het merendeel van de stam een bg met Deluxe meer zag zitten dan met Mono. Hierom is dus de logische keuze voor Deluxe gekomen.

Ik vind het jammer dat je zegt dat de keuze toch al was gemaakt. Ik denk dat jij en ik allebei weten dat dit niet zo is. Als er uit de stemming was gekomen dat het merendeel van de stam een bg wilde met Mono dan hadden we nu frond gehad met Deluxe, en niet andersom.

Je vergeet ook te vermelden dat we in die verschrikkelijk irritante situatie kwamen omdat JIJ al zei dat we mono zouden joinen. Ja ik heb in het begin inderdaad gezegd dat ik voor mono was. Echter heeft Koen toen nog niet gereageerd en hebben we ook nog niks aan de stam gevraagd. Denk dus niet dat je die afspraken al had mogen maken. Wat mijn mening op dat moment ook was.

Net zoals ik in een ander topic had gezegd is het joinen van de vijand gewoonweg niet acceptabel. Toen arnoniempje ons een solli stuurde hebben we deze afgewezen omdat we het niet vinden kunnen om leden van de vijand te rekruiteren. Hier was je het toen mee eens. (maar wacht, Justin doet dit nu toch ook?) INDERDAAD. Je vindt het leuk om nu gewoon precies hetzelfde als arno te doen. Denk niet dat je dat kan rechtvaardigen?

Dan als laatste iets over het kata gebruik. Ik ben hier zelf inderdaad ook geen voorstander van maar dat is mijn mening. Als iemand anders vindt dat het een goeie tactiek is, is hij gewoon vrij om dit te gebruiken. Dit zolang er geen afspraken gemaakt zijn uiteraard. Je zegt dat het vanzelf sprekend is dat je geen kata's gebuikt. Denk niet dat dit zo is? Fijn dat het voor jou normaal is maar er zijn genoeg spelers die het wel gebruiken. Wil je het niet dan maken we daar afspraken over. Ik weet niet of dit ondertussen al is gebeurd maar je kan ons daar zeker voor aanspreken. Helaas voor jou zijn de gebouwlevels die er nu af zijn gegaan gebeurd terwijl er geen afspraken waren en je daar dus eigenlijk niet over hebt te oordelen.

Maarja. Toen kwam Michiel (@vetrix ) met deze screen en waar je nooit fatsoenlijk op hebt gereageerd.
tunhxpa2fxhkk.jpg



Daarna kwam je met alleen maar bullshit terwijl de feiten voor zich spraken. Diegene die geinteresserd zijn kunnen bovenstaande link die ik als bron aanhaalde openen.

Allemaal bewijs van dat jijzelf een grote stabber bent en totaal geen recht van spreken hebt. Keer op keer naai je en jij bent één van de redenen voor het verval van het spel met je ziekelijke acties waardoor je de sfeer verpest.
 

DeletedUser77704

Guest
Laten we even wat citaten van het W49 forum erbij pakken die jou typeren als speler:






https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.194965/page-52#post-6057880



Dan onderstaande. Bron is deze link.








Maarja. Toen kwam Michiel (@vetrix ) met deze screen en waar je nooit fatsoenlijk op hebt gereageerd.
tunhxpa2fxhkk.jpg



Daarna kwam je met alleen maar bullshit terwijl de feiten voor zich spraken. Diegene die geinteresserd zijn kunnen bovenstaande link die ik als bron aanhaalde openen.

Allemaal bewijs van dat jijzelf een grote stabber bent en totaal geen recht van spreken hebt. Keer op keer naai je en jij bent één van de redenen voor het verval van het spel met je ziekelijke acties waardoor je de sfeer verpest.

Niks bewezen, screen laat zien dat ik fout maakte in onderhandling. Zegt niks over stab hiernaast laat het me koud wat andere mensen beweren. Weet zelf beste wat is gebeurt en heb ook al vaak genoeg het gezegd. Heb fouten toen gemaakt maar nooit gestabt. En dat is ook het enige wat er toe doet.
 

DeletedUser69389

Guest
Niks bewezen, screen laat zien dat ik fout maakte in onderhandling. Zegt niks over stab hiernaast laat het me koud wat andere mensen beweren. Weet zelf beste wat is gebeurt en heb ook al vaak genoeg het gezegd. Heb fouten toen gemaakt maar nooit gestabt. En dat is ook het enige wat er toe doet.

Nee je oude stamgenoten en partners zonder opgaaf van redenen laten verdrinken en aanvallen is heel eervol.:rolleyes:
 
Bovenaan