W51 Stablijst

DeletedUser9172

Guest
7eDM8kU.png

Best wel een domme vraag als je denk dat hij moraal heer was... (zo blijf je onduidelijk voor iedereen!)

Geeft maar weer eens aan dat we je juist inschatten.

Debiele post weer.
 

DeletedUser75339

Guest
Best wel een domme vraag als je denk dat hij moraal heer was... (zo blijf je onduidelijk voor iedereen!)

Geeft maar weer eens aan dat we je juist inschatten.

Debiele post weer.

Volgens mij is het alleen onduidelijk voor jou , maar denk dat iedereen wel snapt waarom dat zo is :rolleyes:
 

DeletedUser9172

Guest
Was voor iedereen wel duidelijk hoor. Wilde alleen nog maar eens aantonen hoe alle misverstanden door jou ontstaan.

Dat je weer terug reageert zegt genoeg, en ja ik doe dat ook een keer :)
 

DeletedUser75339

Guest
Was voor iedereen wel duidelijk hoor. Wilde alleen nog maar eens aantonen hoe alle misverstanden door jou ontstaan.

Dat je weer terug reageert zegt genoeg, en ja ik doe dat ook een keer :)

Was voor iedereen wel duidelijk hoor. Wilde alleen nog maar eens aantonen hoe alle misverstanden door jou ontstaan.

Dat je weer terug reageert zegt genoeg, en ja ik doe dat ook een keer :)

Je moet je niet schamen hoor dat je het niet snapt.
Denk dat de iedereen hier al wel doorheeft dat je niet de snuggerste bent, maar daar is niks mis mee !!
 

DeletedUser75970

Guest
Deels mijn fout, had ik moeten vermelden aan de nieuwe bespeler.

Weet je wat je zou sieren Nyade? Als je voortaan gewoon even wacht met het verkondigen van je verhaal op het AF totdat de stamleidingen het opgelost hebben.
Als Humble er voor kiest om het niet op te lossen heb je het recht om te klagen, lossen ze het wel op dan heb je niks om over te klagen, zo simpel is het.

Dus dat je nu komt klagen voordat Humble überhaupt de kans heeft gekregen om het op te lossen komt over als een hele goedkope manier op Humble zwart te maken.
 

DeletedUser75339

Guest
Deels mijn fout, had ik moeten vermelden aan de nieuwe bespeler.

Weet je wat je zou sieren Nyade? Als je voortaan gewoon even wacht met het verkondigen van je verhaal op het AF totdat de stamleidingen het opgelost hebben.
Als Humble er voor kiest om het niet op te lossen heb je het recht om te klagen, lossen ze het wel op dan heb je niks om over te klagen, zo simpel is het.

Dus dat je nu komt klagen voordat Humble überhaupt de kans heeft gekregen om het op te lossen komt over als een hele goedkope manier op Humble zwart te maken.

De vorige keer heb ik gewacht en je ziet hoeveel dat heeft uitgehaald :p

Zelfs als het opgelost wordt , ga ik nog altijd zitten met die 4 dorpen die ik terug naar barbaar moet krijgen.
Ik verwacht ook niet dat ik een compensatie ga krijgen , dus heb ik er zelfs bij teruggave enkel maar last van, terwijl het jullie fout is.
 

DeletedUser75339

Guest
Zit je dat nu nog steeds te roepen ?
Nog steeds geen bewijzen gezien hoor dus hou die grote mond van je maar.
Ik ga jullie toch ook niet beschuldigen van al die bb's die noobs in mijn cluster edelen :p

Ook weer typisch dat je weer naar een ander onderwerp wil gaan ...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maar dat zijn jullie allemaal, stuk voor stuk.

De pot verwijt de ketel nu en de ketel doet hetzelfde bij de pot.
 
Reactiescore
3.540
Zit je dat nu nog steeds te roepen ?
Nog steeds geen bewijzen gezien hoor dus hou die grote mond van je maar.
Ik ga jullie toch ook niet beschuldigen van al die bb's die noobs in mijn cluster edelen :p

Ook weer typisch dat je weer naar een ander onderwerp wil gaan ...

En is het erg dat ik van onderwerp verander als het vorige opgelost is? Er is bewijs dat jij dat deed via vv (enkel niet 100% waterdicht) maar het feit dat jij nog nooit 1x gezegd hebt dat je het niet gedaan hebt terwijl ik al 100x gezegd heb dat jij het wel gedaan hebt zegt ook genoeg natuurlijk ;) Belachelijke vergelijking met dat spelers in jouw cluster ook bb's pakken.

Jij hebt Humble al 100x genaaid met cf's en als je er 1 terug krijgt die we weer afgeven kom je alsnog melken als een baby die zijn papfles nodig heeft. Misschien word het tijd je luier eens te verversen want het begint te stinken,...
 

DeletedUser75339

Guest
En is het erg dat ik van onderwerp verander als het vorige opgelost is? Er is bewijs dat jij dat deed via vv (enkel niet 100% waterdicht) maar het feit dat jij nog nooit 1x gezegd hebt dat je het niet gedaan hebt terwijl ik al 100x gezegd heb dat jij het wel gedaan hebt zegt ook genoeg natuurlijk ;) Belachelijke vergelijking met dat spelers in jouw cluster ook bb's pakken.

Jij hebt Humble al 100x genaaid met cf's en als je er 1 terug krijgt die we weer afgeven kom je alsnog melken als een baby die zijn papfles nodig heeft. Misschien word het tijd je luier eens te verversen want het begint te stinken,...

In mijn ogen hadden we daar een discussie over dus daarom vind ik de onderwerpverandering opmerkelijk.
Ik ga gewoon niet in op al die domme wilde beschuldigingen van humble zoals dat ik de stab van marco zou hebben uitgevoerd.
Ik neem nu de domste eruit, maar zo zijn er genoeg en ik heb geen behoefte om mij tegenover zo'n bullshit te verdedigen.

Lijkt me vrij normaal dat je rekenschap komt vragen als je 2x in 2 weken door dezelfde stam geclusterfucked wordt.

Op je dom gebrabbel zal ik maar wijselijk niet ingaan.
 
Reactiescore
3.452
Echt Hans krijg eens een leven!
Maakt niet uit hoe laat iemand hier iets post of jij reageert er bijna meteen op, probeer eens een sociaal leven op te bouwen zal je humeur ten goede komen .
 
Reactiescore
3.540
In mijn ogen hadden we daar een discussie over dus daarom vind ik de onderwerpverandering opmerkelijk.
Ik ga gewoon niet in op al die domme wilde beschuldigingen van humble zoals dat ik de stab van marco zou hebben uitgevoerd.
Ik neem nu de domste eruit, maar zo zijn er genoeg en ik heb geen behoefte om mij tegenover zo'n bullshit te verdedigen.

Lijkt me vrij normaal dat je rekenschap komt vragen als je 2x in 2 weken door dezelfde stam geclusterfucked wordt.

Op je dom gebrabbel zal ik maar wijselijk niet ingaan.


Als Humble geen behoefte meer heeft zich te verdedigen tegen bullshit ga je niet veel gesprekjes meer kunnen voeren :rolleyes:
 

DeletedUser9172

Guest
Probeer eens een goede post te maken , inhoudelijk bedoel ik dan.

Nop, zou normaal gesproken wel zin hebben maar niet bij Hansie Hansie Pansie (pietertje) Huili Huili.

En pp heb ik genoeg dus dat gaat hem ook niet worden.

Hmmm, 1 inhoudelijke zin dan.

Hans krijg eens een leven buiten TW.

(volgens mij ben jij verslaafd aan dit spel en heb je geen vrienden?...)
 

DeletedUser59552

Guest
Echt Hans krijg eens een leven!
Maakt niet uit hoe laat iemand hier iets post of jij reageert er bijna meteen op, probeer eens een sociaal leven op te bouwen zal je humeur ten goede komen .

Nop, zou normaal gesproken wel zin hebben maar niet bij Hansie Hansie Pansie (pietertje) Huili Huili.

En pp heb ik genoeg dus dat gaat hem ook niet worden.

Hmmm, 1 inhoudelijke zin dan.

Hans krijg eens een leven buiten TW.

(volgens mij ben jij verslaafd aan dit spel en heb je geen vrienden?...)

Dit soort posts/opmerkingen zijn niet nodig en maakt niet uit om wie het gaat, zulke dingen zeg je niet ;)
 

DeletedUser9172

Guest
Ik schaam me dan ook voor zulke posts maar Hans haalt nu eenmaal het slechtste in mensen naar boven :(
 

DeletedUser9172

Guest
Yep, je hebt gelijk.

Je zult me hier dan ook niet meer zien.
 
Bovenaan