Stelling van de dag

Reactiescore
96
Haha, er gaat het 2 seconden wat minder en ze zijn al aan het hopen.
Geruststelling: Sfeer zit dik goed.

Hopen is wellicht een groot woord, puur een vraag die naar voren komt op basis van een aantal feiten.
Meerdere spelers worden geïnternt, is part of the deal, maar roept wel de vraag op waarom deze mensen stoppen.
Daarnaast het leaven van schoppen aas is niet iets wat zo maar gebeurt lijkt me.
Bovendien komt uit zijn profieltekst nu niet direct naar voren dat hij een hele hoge waardering heeft voor een van de leidinggevende accounts binnen Bingo.

Ik zeg niet dat Bingo uit elkaar gaat vallen, maar ik vraag me wel af of dit voorbodes ervan zouden kunnen zijn.
Kan jou opmerking verder ook niet beoordelen, neem het maar voor waar aan. En hopelijk voor jou en Bingo als geheel is het ook zo.

We gaan zien wat de toekomst (Bingo) brengt :)
 

DeletedUser17482

Guest
Ah dat misverstand kan ik de wereld uit helpen. Sinds ddelete zijn naam naar Calamity. Heeft gewijzigd, en aangezien Schoppenaas geen fan van de nieuwe naam is, staat dat er al sinds het Calamity is en zeker niet qua leiding skills.

Natuurlijk dat schoppen geleaved is is weer iets anders waarover ik niet kan en wil uitbreiden. Maar mijn vriendschap is niets anders sinds zijn leave. We zullen zien wat er zal gebeuren :)
 

DeletedUser75778

Guest
Met de nieuwste recruits maakt Finity meer kans op de wereldwinst dan ANB.


Ledenlijst ANB
Ledenlijst Finity

Reageer! En onderbouw. Des te uitgebreider je analyse, des te feller mijn tegenreactie.
 

DeletedUser61161

Guest
zonder recruuts net zoveel kans joh, ANB zijn bende noobs.
 

DeletedUser77014

Guest
Met de nieuwste recruits maakt Finity meer kans op de wereldwinst dan ANB.
Waarom meer kans, de clusters van Finity en ANB zijn zo wat spiegelend. Beiden hebben last van Blank & DDD en beiden hem nog een rim stam om weg te spelen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Met de nieuwste recruits maakt Finity meer kans op de wereldwinst dan ANB.


Ledenlijst ANB
Ledenlijst Finity

Reageer! En onderbouw. Des te uitgebreider je analyse, des te feller mijn tegenreactie.

Zinloze opmerking :p
Het ligt aan deze dingen:

- Ligging
- Ervaring
- Activiteit
- Motivatie
- Samenwerking onderling
- Leiding
- Tegenwerking stammen ( TOC / .S met name)
- BG's

En er zijn vast nog veel meer dingen op te noemen.

Maar wat ik genoemd heb zijn nu nog niet (met zekerheid) vast te stellen.

Is dit uitgebreid genoeg voor een hele felle tegenreactie ? :D
 
Reactiescore
94
Beide last van Blank? Waarom hebben de contact spelers van beide stammen dan nap's met elkaar?
 

DeletedUser75778

Guest
Zinloze opmerking? Het is gewoon een stelling waar ik mijn mening nog helemaal niet over heb laten blijken. Verder is het je reinste onzin dat de zaken die je aanhaalt nog niet vast te stellen zijn. Reageer goed, of reageer niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Verder is het je reinste onzin dat de zaken die je aanhaalt nog niet vast te stellen zijn..

Niet met zekerheid zeg ik toch? Ja, staat wel tussen haakjes. Maar dan hoef je er natuurlijk nog niet overheen te lezen ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Niet met zekerheid zeg ik toch? Ja, staat wel tussen haakjes. Maar dan hoef je er natuurlijk nog niet overheen te lezen ;)

Are you for real? De toekomst is nooit vast te stellen makker. Op tw zeker niet. Het hele idee van zo'n soort stelling is dat er wordt gespeculeerd. Maar als jij dat niks vindt, feel free to leave.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zal hier binnen nu en een anderhalve week uitgebreid op reageren. Op dit moment nog geen tijd ervoor en als ik zoiets doe dan wil ik dat ook gefundeerd doen. Dus daarom neem ik er mijn tijd voor.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik zal hier binnen nu en een anderhalve week uitgebreid op reageren. Op dit moment nog geen tijd ervoor en als ik zoiets doe dan wil ik dat ook gefundeerd doen. Dus daarom neem ik er mijn tijd voor.

Als je anderhalve week wacht weten we ook beter hoe de stammen in elkaar steken dus dat is wel handig ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Meer omdat Martijn wel vaker vergeet te posten na beloftes
 
Bovenaan